Τα επαγγελματικά πρότυπα των μαθητών της Στ΄ τάξης του δημοτικού σχολείου ως κίνητρα των μελλοντικών επαγγελματικών τους στοχοθετήσεων Στέλιος Κ. Κρασσάς.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
Advertisements

1 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting Ιούλιος 2009 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΓΚΥΠΡΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ για την Παγκύπρια Ένωση Καταναλωτών.
1 Πρόγραμμα «ΜΕΛΙΝΑ- Εκπαίδευση και Πολιτισμός»  Πρόγραμμα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση, σε θέματα αισθητικής αγωγής.  1995.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΕΛ ΛΕΜΕΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΗ ΛΕΜΕΣΟΥ
Δραστηριότητα 6: Από πού έρχονται και πού πηγαίνουν οι μετανάστες; Διαφάνεια 1: Στόχος >Να εξετάσουμε μερικά στοιχεία για τα πρότυπα της μετανάστευσης.
Μετά από έρευνα που διενήργησε εταιρεία ερευνών, διαπιστώθηκε πως στην εταιρεία μας οι εργαζόμενοι χρησιμοποιούν μεταξύ τους ένα λεξιλόγιο κάπως ανάρμοστο.
Προς ένα Πλαίσιο Προσόντων στον κλάδο του Εμπορίου στην Ελλάδα 8/12/2010 Εύη Αποστολάκη Δ.Σ. Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου.
5ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ "ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΔΕΛΤΑ"
ΤΥΧΕΡΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ!!! Μαθητής:Σπύρος Παπανδρέου Τμήμα:Α3.
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
Απόσταγμα σκέψεων (26).
ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΗΓΕΜΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΒΑΣΗ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ. Η συγκυρία των Βουλευτικών Εκλογών 2007.
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
6ο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας Α΄ τάξη - ερευνητική εργασία Σχ
Έρευνα για το Βιβλίο Δημοτικό Σχολείο Αλάμπρας Σχολική χρονιά
Λύκειο Αγίου Νικολάου Τάκη Βασιλική Όθωνος Κατερίνα
Καλή και δημιουργική χρονιά.
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
1 Γυναίκες και επιστήμη: μια πρώτη διερεύνηση Λάουρα Αλιπράντη Κύρια Ερευνήτρια, Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών.
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
1. Πιστεύετε ότι υπάρχουν διακρίσεις σε σχέση με:.
Έρευνα για το Εθνικό Φορολογικό Σύστημα Αθήνα 9 Νοεμβρίου ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο Ι.Ο.Φο.Μ. Ι.Ο.Φο.Μ. – Π.Μ.Σ. Φορολογία και Ελεγκτική.
1 4 Square Questions B A D C Κοιτάξτε προσεκτικά το διάγραμμα. Θα σας κάνω 4 ερωτήσεις γι’ αυτό το τετράγωνο. ΕΤΟΙΜΟΙ;
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΕΠΑΛ ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ Β ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΜΕ ΘΕΜΑ ΑΣΧΟΛΙΕΣ-ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ.
Εβδομάδα 3 Παρουσίαση Δεδομένων
ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΕΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΕΠΙΚΑΘΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ Η έρευνα αυτή συγχρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση, στα.
Τα Επαγγέλματα Αιμιλία Αριστείδου.
Συστήματα Στήριξης Αποφάσεων Η Διαδικτυακή Εφαρμογή ESOG
RESPECT DIVERSITY ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟ ΑΙΝΙΓΜΑ ΝΩΝΤΑΣ ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΣ
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
Σχέση Απόδοσης- Κινδύνου στα Πλαίσια της Θεωρίας Χαρτοφυλακίου
Προς ένα Πλαίσιο Προσόντων στον κλάδο του Εμπορίου στην Ελλάδα 26/11/2010 Βάλια Αρανίτου, Πανεπιστήμιο Κρήτης, ΙΝ. ΕΜ.Υ Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού.
Διανεμητικές επιπτώσεις της λιτότητας και της ύφεσης Μάνος Ματσαγγάνης Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών.
Ο Πάνος στη «Στοιχειωμένη αίθουσα» δήλωσε για τον Ιορδάνη: «Αυτός έχει τσακωθεί με τη Γραμματική, όπως και με κάθε άλλο μάθημα εκτός από τα Μαθηματικά.
Φ. Τροχούτσος, ΤΟΠΜΑΚ Σέρρες 1 Γραφείο Διασύνδεσης Σπουδών & Σταδιοδρομίας του Δ.Π.Θ. Υπηρεσίες Έρευνα για την Επαγγελματική Σταδιοδρομία των Αποφοίτων.
Επιδημιολογικά Στοιχεία:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Χαρακτηριστικά των εφήβων χρηστών που προσέγγισαν το Δ.Υ. ΣΤΡΟΦΗ το 2008 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΕΘΕΑ ΣΤΡΟΦΗ-ΤΜΗΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ.
Συνεντευξη απο τη γιαγια μου για την παιδικη της ηλικια
8ο Ενιαίο Λύκειο Ηρακλείου
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Έργα Ψηφιοποίησης στη Βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου Μακεδονίας Άννα Φράγκου Πρ. Δ/σης Βιβλιοθήκης Παν/μίου Μακεδονίας Digitization Projects at the Library.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΕΣΥΠ ΚΕΡΚΥΡΑΣ
Ε παγγελματική Ε κπαίδευση.
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
KΥΚΛΟΙ, ΤΟΜΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΕΠΑΛ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ
Προφορική (Απευθείας ) Επικοινωνία
ΚΕ.ΣΥ.Π ΠΟΡΟΥ ΣΜΥΡΝΑΙΟΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ ΠΕ 09 ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ Σ.Ε.Π
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ: “ΦΥΛΛΑ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ»
Εκπαιδευτικές επιλογές μετά το Γυμνάσιο
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Τα προϊόντα της EmGoldEx Τα προϊόντα της EmGoldEx Ράβδοι χρυσού 24k καθαρότητας 999,9 απο 1 έως 100 γραμμάρια Όλες οι ράβδοι χρυσού είναι πιστοποιημένες.
Ασφαλώς Πλοηγώ! Γυμνάσιο Καπανδριτίου Σχ.Έτος ᅠ Παρουσίαση Ερωτηματολογίου μαθητών.
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
ΝΕΟΣ ΜΟΝΟΣ … ΨΑΧΝΕΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΣΕ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΚΡΙΣΗ
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗMΑ
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
Η ΈΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Πόσο Ελεύθερες είναι οι Προσωπικές Επιλογές μας
3 ο Τ.Ε.Ε. ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ ΘΕΜΑ «ΟΙ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΕ ΤΕΙ ΚΑΙ ΙΕΚ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ.
Τρόποι ζωής και επαγγέλματα Δημοτικό Σχολείο ………. Στ΄ τάξη Μάιος 2008.
Συνθήκες Διαβίωσης Στη Ζίτσα
5η βδομάδα 8/2/16.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τα επαγγελματικά πρότυπα των μαθητών της Στ΄ τάξης του δημοτικού σχολείου ως κίνητρα των μελλοντικών επαγγελματικών τους στοχοθετήσεων Στέλιος Κ. Κρασσάς

Κατηγορίες επαγγελμάτων κατηγορία Α = Επιστημονικά και ελεύθερα επαγγέλματα – Ανώτατα διοικητικά στελέχη κατηγορία Β = Εκπαιδευτικοί κατηγορία Γ = Μεσαία διοικητικά στελέχη –Τεχνολόγοι βοηθοί επιστημονικών επαγγελμάτων κατηγορία Δ = Έμποροι, βιοτέχνες, μικροεπιχειρηματίες, πωλητές κατηγορία Ε = Κατώτεροι δημόσιοι και ιδιωτικοί υπάλληλοι κατηγορία Στ = Τεχνίτες και ειδικευμένοι εργάτες κατηγορία Ζ = Παροχή υπηρεσιών κατηγορία Η = Γεωργοί, κτηνοτρόφοι, αλιείς κατηγορία Θ = Ανειδίκευτοι εργάτες κατηγορία Ι = Οικιακά κατηγορία ΙΑ = Λοιποί (Συνταξιούχοι, Άνεργοι και αναζητούντες εργασία – Μη κατατασσόμενοι)

Επάγγελμα πατέρα Α = Επιστημονικά και ελεύθερα επαγγέλματα - Ανώτατα διοικητικά στελέχη Β Εκπαιδευτικοί Γ Μεσαία διοικητικά στελέχη -Τεχνολόγοι βοηθοί επιστημονικών επαγγελμάτων Δ Έμποροι, βιοτέχνες, μικροεπιχειρηματίες, πωλητές Ε Κατώτεροι Δημόσιοι και Ιδιωτικοί υπάλληλοι Στ Τεχνίτες και ειδικευμένοι εργάτες Ζ Παροχή υπηρεσιών Θ Ανειδίκευτοι εργάτες ΙΑ Λοιποί (Συνταξιούχοι, Άνεργοι και αναζητούντες εργασία - Μη κατατασσόμενοι)

Επάγγελμα μητέρας Α = Επιστημονικά και ελεύθερα επαγγέλματα - Ανώτατα διοικητικά στελέχη Β Εκπαιδευτικοί Γ Μεσαία διοικητικά στελέχη -Τεχνολόγοι βοηθοί επιστημονικών επαγγελμάτων Δ Έμποροι, βιοτέχνες, μικροεπιχειρηματίες, πωλητές. Ε Κατώτεροι Δημόσιοι και Ιδιωτικοί υπάλληλοι Στ Τεχνίτες και ειδικευμένοι εργάτες Ζ Παροχή υπηρεσιών Θ Ανειδίκευτοι εργάτες Ι Οικιακά ΙΑ Λοιποί (Συνταξιούχοι, Άνεργοι και αναζητούντες εργασία - Μη κατατασσόμενοι)

Όταν μεγαλώσω θα κάνω μια δουλειά (ένα επάγγελμα) που… Α = θα μου αρέσει Β = νομίζω πως θα τα καταφέρω καλά Γ = θα γίνω χρήσιμος (ή χρήσιμη) στην κοινωνία Δ = θα έχω πολλά χρήματα Ε = θα έχει τη σιγουριά να μη με απολύσουν ποτέ Ζ = θα μου επιτρέπει να ταξιδεύω συχνά Η = θα γίνω διάσημος (ή διάσημη) Θ = θα είναι δική μου (θα είμαι το αφεντικό) Ι = θα μπορώ να γίνω γρήγορα προϊστάμενος (ή προϊσταμένη) Κ = θα έχω πολύ ελεύθερο χρόνο Λ = θα συνεχίζει τη δουλειά των γονιών μου Μ = θα δουλεύω λίγο Ν = θα μου πουν οι γονείς μου

Α = Επιτυχημένος επαγγελματίας είναι όποιος βγάζει πολλά χρήματα. Β Πιο σημαντικό από τα χρήματα είναι η δουλειά σου να σε κάνει χρήσιμο (ή χρήσιμη) στην κοινωνία. Γ Η δουλειά του εργάτη είναι κατώτερη από τη δουλειά του επιστήμονα. Δ Το να είσαι μορφωμένος είναι πολύ πιο σημαντικό από το να ξέρεις να φτιάχνεις το αυτοκίνητό σου ή τα ηλεκτρικά ή τα υδραυλικά του σπιτιού σου. Ε Ένας αγρότης είναι πιο χρήσιμος στην κοινωνία από έναν δάσκαλο. Ζ Αν δεν έχεις σήμερα ένα πτυχίο Πανεπιστημίου δύσκολα θα μπορέσεις να βρεις δουλειά. Η Για να βρεις μια καλή δουλειά πρέπει να έχεις ωραία εμφάνιση και να φοράς ωραία ρούχα.

Α = Επιστημονικά και ελεύθερα επαγγέλματα - Ανώτατα διοικητικά στελέχη Β Εκπαιδευτικοί Γ Μεσαία διοικητικά στελέχη - Τεχνολόγοι βοηθοί επιστημονικών επαγγελμάτων Δ Έμποροι, βιοτέχνες, μικροεπιχειρηματίες, πωλητές Ε Κατώτεροι Δημόσιοι και Ιδιωτικοί υπάλληλοι Στ Τεχνίτες και ειδικευμένοι εργάτες Ζ Παροχή υπηρεσιών

Πάρα πολύ % Α Γ Ζ Β Ε Στ Γ & Στ Κατηγορία 16.11. Γιατρός   Κατηγορία με βάση τον Πίνακα 2 Πάρα πολύ % 16.11. Γιατρός Α 24,2 16.9. Τραγουδιστής /στρια Γ 21,6 16.15. Επιστήμονας – Ερευνητής /τρια 16.7. Δικηγόρος 16,3 16.20. Ηθοποιός 16.10. Αστυνομικός Ζ 15,7 16.6. Εκπαιδευτικός Β 15 16.13. Παρουσιαστής /στρια στην τηλεόραση 13,7 16.18. Κομμωτής /τρια 11,1 16.21. Πιλότος 10,5 16.24. Ναυτικός 9,8 16.23. Στρατιωτικός 9,2 16.5. Δημοσιογράφος 8,5 16.19. Πυροσβέστης 7,8 16.12. Διευθυντής /τρια πωλήσεων 7,2 16.22. Σερβιτόρος /α σε μπαρ 16.8. Λογιστής /στρια 5,9 16.16. Πωλητής /τρια Ε 5,2 16.3. Μηχανικός αυτοκινήτων Στ 4,6 16.14. Πολιτικός μηχανικός 3,9 16.17. Οδηγός λεωφορείου 16.1. Μηχανικός αεροπλάνων Γ & Στ 2,6 16.4. Ψυχολόγος 2 16.2. Γραμματέας 1,3

Α = Τα κορίτσια πρέπει να πηγαίνουν σε διαφορετικά σχολεία από τα αγόρια. Β = Το να γίνεις μάστορας (π.χ. μηχανικός, ηλεκτρολόγος κ.ά.) δεν ταιριάζει σε μια γυναίκα. Γ = Υπάρχουν επαγγέλματα μόνο για άνδρες και μόνο για γυναίκες. Δ= Η γυναίκα πρέπει να είναι έτοιμη, κάθε στιγμή, να σταματήσει να δουλεύει για χάρη της οικογένειάς της. Ε = Τα παιδιά που η μητέρα τους εργάζεται έχουν πιο πολλές δυσκολίες στο σχολείο από τα παιδιά που η μητέρα τους μένει στο σπίτι. Ζ = Τα αγόρια γεννιούνται πιο έξυπνα από τα κορίτσια. Η = Τα κορίτσια γεννιούνται πιο έξυπνα από τα αγόρια. Θ = Οι σπουδές στο Πανεπιστήμιο είναι χρήσιμες το ίδιο για άνδρες και γυναίκες. Ι = Οι γυναίκες μπορούν να κάνουν οποιοδήποτε επάγγελμα κάνουν οι άνδρες. Κ = Το κορίτσι δεν είναι απαραίτητο να μορφώνεται αφού προορισμός του είναι να κάνει οικογένεια. Λ = Ένας άνδρας πρέπει να μαγειρεύει και να φροντίζει το σπίτι.

1. τα ΜΜΕ (τηλεόραση, ραδιόφωνο, εφημερίδες – περιοδικά) – βιβλία 51 Συχνότητα Ν Ποσοστό % Σχετικό ποσοστό Αθροιστικό 1. τα ΜΜΕ (τηλεόραση, ραδιόφωνο, εφημερίδες – περιοδικά) – βιβλία 51 33,3 2. κάποιον –α που ασκεί το συγκεκριμένο επάγγελμα 28 18,3 51,6 3. την οικογένεια (γονείς – συγγενείς) – φίλους 50 32,7 84,3 4. τους δασκάλους (σχολείου – μουσικής – χορού – αθλητισμού) 16 10,5 94,8 5. δεν απάντησαν 8 5,2 100,0 Σύνολο 153

Κατηγορία επαγγελμάτων με βάση τον Πίνακα 2 Συχνότητα Ν Ποσοστό % Σχετικό ποσοστό Αθροιστικό Α 20 13,1 20,2 Β 5 3,3 5,1 25,3 Γ 64 41,8 64,6 89,9 Στ 3 2,0 3,0 92,9 Ζ 7 4,6 7,1 100,0 Σύνολο απαντήσεων 99 64,7 Δεν απάντησαν 54 35,3 Σύνολο 153