ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΣΧΟΛΗ ΝΑΥΠΗΓΩΝ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΘΑΛΑΣΣΙΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ « ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΑΝΕΙΟΛΗΠΤΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
GB ( ) 5 1 ( ) ( ) ( /cm 2 ) 0.2 /30min·φ90 (5 /m 3 ) 0.4 /30min·φ90 (10 /m 3 ) /30min·φ90 (25 /m 3 )
Advertisements

Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
© 2002 Thomson / South-Western Slide 2-1 Κεφάλαιο 2 Διαγράμματα και Γραφήματα Περιγράφικής Στατιστικής.
1 Έρευνα 16-19/5/05 Πανελλαδική πολιτική έρευνα κοινής γνώμης ΠΕΙΡΑΙΑΣ Μάιος 2005.
1. 2 Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ Ο.Α.Ε.Π. ΣΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ “ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑΣ“ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΊΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΗ  Είναι πλέον κατανοητό από όλους.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ Στοιχεία και αριθμητικά δεδομένα (1) : Επιδείνωση κοινωνικών δεικτών  Πληθυσμός σε κίνδυνο φτώχειας ή κοινωνικό αποκλεισμό.
ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΔΙΚΤΥΩΝ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ Ιωάννης Κόμνιος Μεταπτυχιακή Διατριβή Τμήμα.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
1 “Ανάπτυξη και Εφαρμογή Ολοκληρωμένου Συστήματος για τον Έλεγχο και την Παρακολούθηση των Μονάδων Επεξεργασίας Αστικών Λυμάτων στην Κύπρο, COMWATER” (Δεκέμβριος.
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
Οι Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις στο περιβάλλον της Βασιλείας ΙΙ
ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ Η μόχλευση σε ανταγωνιστική και χωρίς φόρους οικονομία
ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ IMIC 2 Φεβρουάριος 2006 Dr. Άρης Ίκκος, ISHC
Best Practices of the Best Agents RE/MAX Europe 5 th Convention – Gil Li-ran, VP of Marketing RE/MAX Israel Οι καλύτερες πρακτικές από τους καλύτερους.
Τραπεζική Ι Κ.1 Ο ρόλος και η λειτουργία ενός τραπεζικού οργανισμού
της Μαρίας-Ζωής Φουντοπούλου
Τα στοιχειώδη περί γεωδαιτικών υπολογισμών
1 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΦΥΜΑΤΙΩΣΗΣ ΣΕ ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Ευάγγελος Μαρίνης Επίτιμος Διευθυντής Μικροβιολογικού.
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
Ορθές Πρακτικές Διανομής Φαρμάκων
6ο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας Α΄ τάξη - ερευνητική εργασία Σχ
Λύκειο Αγίου Νικολάου Τάκη Βασιλική Όθωνος Κατερίνα
F.B.S. Η Διοίκηση του Επιμελητηρίου Καβάλας και η εταιρία “F.B.S. Δρ. ΔΗΜ. ΚΑΜΠΟΥΡΗΣ &ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ” Σας καλωσορίζουν στην παρουσίαση της μελέτης με.
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Αβιοτικό περιβάλλον οργανισμοί.
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2014 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
Βάσεις Δεδομένων Ευαγγελία Πιτουρά 1 Συναρτησιακές Εξαρτήσεις.
Αποτελέσματα μετρήσεων σύστασης σώματος
Επαγγελματική Αστική Ευθύνη Διαμεσολαβητών 29/5/2014 Μάνος Δημήτριος.
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
1 Συλλογή Στοιχείων 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Κοινωνικό, πολιτικό & οικονομικό περιβάλλον 1 1 ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ, ΠΟΛΙΤΙΚΟ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ( Δείκτες.
Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
29, Μαρτίου 2012 Σύνδεσμος Εταιρειών Φαρμάκων Ευρείας Χρήσεως.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Παρουσίαση Έρευνας Οικονομική κρίση και οι επιπτώσεις στις επιχειρήσεις – μέλη του ΒΕΘ που δραστηριοποιούνται στον χώρο της οικοδομής Ιανουάριος 2011.
Μορφές Ναυτιλιακής Χρηματοδότησης
HY 120 ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ Ασυγχρονα ακολουθιακα κυκλωματα.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
+14 Σεπτέμβριο 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +1 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
1 Τοπικές βλάβες από δήγματα όφεων Κουτσουμπού Γεωργία Ειδικευόμενη Γενικής Ιατρικής ΓΚΑ Αθήνα, 18 η Ιουλίου 2002.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ για την ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ 2014 Απρίλιος 2014.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Ηλεκτρονική Ενότητα 5: DC λειτουργία – Πόλωση του διπολικού τρανζίστορ
Δομές Δεδομένων 1 Στοίβα. Δομές Δεδομένων 2 Στοίβα (stack)  Δομή τύπου LIFO: Last In - First Out (τελευταία εισαγωγή – πρώτη εξαγωγή)  Περιορισμένος.
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο Σχολή Πολιτικών Μηχανικών Μ.Α.Μιμίκου Καθηγήτρια ΕΜΠ « Πολιτικές Φύλου στα Πανεπιστήμια » 21 Νοεμβρίου 2005.
10 Νοεμβρίου 2003 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΑΞΙΩΝ ΚΥΠΡΟΥ.
Η διαχείριση κινδύνων έργων στην κατασκευαστική βιομηχανία Κηρυττόπουλος Κωνσταντίνος και Διαμάντας Βίκτωρ Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο Δρ. Κηρυττόπουλος.
Συνδυαστικά Κυκλώματα
Μοντέλα Συστημάτων Παρουσιάσεις των συστημάτων των οποίων οι απαιτήσεις αναλύονται.
Ανάπτυξη Πρωτοτύπου Λογισμικού
Συνολική Ζήτηση Εθνικό Εισόδημα Εθνικό Προϊόν Εθνική Δαπάνη
Στατιστική Ι Παράδοση 9 Ο Δείκτης Συσχέτισης.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Τα προϊόντα της EmGoldEx Τα προϊόντα της EmGoldEx Ράβδοι χρυσού 24k καθαρότητας 999,9 απο 1 έως 100 γραμμάρια Όλες οι ράβδοι χρυσού είναι πιστοποιημένες.
Στρατηγική και Διαχείριση Έρευνας στο ΑΠΘ
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΣΧΟΛΗ ΝΑΥΠΗΓΩΝ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΘΑΛΑΣΣΙΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ «Σχέση Ναυτιλιακών Παραγώγων & Εξέλιξης Επιπέδου Ναύλων»
ΜΑΘΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΜΕΤΑΓΓΙΣΗ ΑΙΜΑΤΟΣ - ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ
Διαχείριση Ψηφιακών Πνευματικών Δικαιωμάτων Ηλεκτρονική Δημοσίευση Στέλλα Λάμπουρα Ιούνιος 2004.
Δομές Δεδομένων - Ισοζυγισμένα Δυαδικά Δένδρα (balanced binary trees)
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
Αγγελική Γεωργιάδου- Αναστασία Πεκτέσογλου Δράμα 2006
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΣΧΟΛΗ ΝΑΥΠΗΓΩΝ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΘΑΛΑΣΣΙΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ « ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΑΝΕΙΟΛΗΠΤΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗ ΣΥΝΘΗΚΗ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ » ΑΘΗΝΑ, 20/5/2009

Βασικοί Ορισμοί Επιτροπή της Συνθήκης της Βασιλείας Σύνοδοι Κορυφής Κύριοι Παράγοντες Επεξήγηση Μεθοδολογίας Κατανόηση Αποτελεσμάτων Παραδείγματα Συμπεράσματα Προτάσεις Δομή Παρουσίασης Περιοχή Θαλασσιών Μεταφορών, Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ 2

Βασικοί Ορισμοί Ορισμός Δανείου Χορήγηση Δανείου Τι προσφέρει ένα Δάνειο Τι αποδίδει ένα Δάνειο Περιοχή Θαλασσιών Μεταφορών, Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ 3

Επιτροπή της Συνθήκης της Βασιλείας Περιοχή Θαλασσιών Μεταφορών, Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ 4 Ίδρυση-Επεξήγηση Σκοπός-Ρόλος Στόχος

Σύνοδοι Κορυφής Σύνοδοι Κορυφής Περιοχή Θαλασσιών Μεταφορών, Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ 5 Ντένβερ Κολωνία Οκινάουα Κανανάσκις

Σύνοδος Κορυφής του Ντένβερ(1997) Σύνοδος Κορυφής του Ντένβερ(1997) Περιοχή Θαλασσιών Μεταφορών, Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ 6 Α Β Γ Δ 1.Επέκταση Συνθήκης σε θυγατρικές 2.Άμεση Ροή Πληροφοριών 3.Ισχύς των Πρώτων Standards (8%) 4.Πρώτα Σεμινάρια Επιθεωρητών

Σύνοδος Κορυφής της Κολωνίας(1999) Περιοχή Θαλασσιών Μεταφορών, Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ 7 1.Αναθεώρηση των Standards 2.Καθιέρωση Αρχών Πυρήνα 3.Είσοδος Μοντέλων για αντιμετώπιση κινδύνων (ασφάλειες, χρηματιστήριο, εκλογές) 4. Έρευνα για Οικονομικές Κοινοπραξίες

Σύνοδος Κορυφής της Οκινάουα(2000) Σύνοδος Κορυφής της Οκινάουα(2000) Περιοχή Θαλασσιών Μεταφορών, Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ 8 1.Αναθεώρηση των Standards 2.Πρόσκληση Βιομηχάνων και Εκπροσώπων Τραπεζών εκτός Συνθήκης 3.Μοντέλο Για Συνάλλαγμα 4.Πλήρης Εφαρμογή Αρχών Πυρήνα

Σύνοδος Κορυφής του Κανανάσκις(2002) Σύνοδος Κορυφής του Κανανάσκις(2002) Περιοχή Θαλασσιών Μεταφορών, Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ 9 1.Αναθεώρηση των Standards 2.Μοντέλο για Πιστωτικές Κάρτες και για Ηλεκτρονικές Καταθέσεις 3.Πρακτικές Οδηγίες για Αδύναμες Τράπεζες 4.Εσωτερικοί Ελεγκτές-Εσωτερική Εκτίμηση

Κύριοι Παράγοντες Περιοχή Θαλασσιών Μεταφορών, Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ 10 Οικονομική Δύναμη Πολιτικό και Νομικό Περιβάλλον Χαρακτηριστικά Συναλλαγής Ρίσκο Λειτουργίας Χαρακτηριστικά Πλοίου Δύναμη-Φήμη του Αιτούντα Πακέτο Ασφαλείας

Οικονομική Δύναμη Περιοχή Θαλασσιών Μεταφορών, Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ 11 Συνθήκες Αγοράς Οικονομικό Ποσοστό Ανάλυση Ισχύος Ρευστότητα Αγοράς

Πολιτικό-Νομικό Περιβάλλον Πολιτικό-Νομικό Περιβάλλον Περιοχή Θαλασσιών Μεταφορών, Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ 12 -Πολιτικό Ρίσκο -Ρίσκο Μεταφοράς Νομικό και Ρυθμιστικό Ρίσκο

Χαρακτηριστικά Συναλλαγής Χαρακτηριστικά Συναλλαγής Περιοχή Θαλασσιών Μεταφορών, Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ 13 Περίοδος Απόδοσης Δανείου Οικονομική Ζωή Πλοίου

Ρίσκο Λειτουργίας Περιοχή Θαλασσιών Μεταφορών, Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ 14 Άδειες Χορήγησης Λειτουργία και Συντήρηση Αρχείο Διαδρομής

Χαρακτηριστικά Πλοίου Περιοχή Θαλασσιών Μεταφορών, Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ 15 Σχήμα-Μέγεθος Μεταπωλητικη Αξία Ευαισθησία Ρευστότητας

Δύναμη-Φήμη Αιτούντα Περιοχή Θαλασσιών Μεταφορών, Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ 16 Οικονομική Δύναμη Έγκυρο Αρχείο Διαδρομής του Επίσημος Έλεγχος Εκκαθαριστικού Οικονομικού Λογαριασμού

Πακέτο Ασφαλείας Πακέτο Ασφαλείας Περιοχή Θαλασσιών Μεταφορών, Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ 17 Πρώτη Υποθήκη-Νομικές Συμβουλές Έλεγχος Γραμμής-Κατάστασης Σκάφους Ασφάλεια Ζημιών

Επεξήγηση Βαθμολόγησης Επεξήγηση Βαθμολόγησης ΔυνατήΚαλήΙκανοποιητικήΑδύνατη A) Οικονομική Δύναμη A1) Συνθήκες Αγοράς A1a) Ζήτηση Σύμφωνα με το Διάγραμμα Clark sea1,00 A1b) Εμπόδια Εισόδου (σύμφωνα με πίνακα 1)1,00 A1c) Ευαισθησία στις αλλαγές τεχνολογίας (σύμφωνα με την ηλικία του πλοίου) Tankers, Bulk Carriers, Containers/MPP and Reefers 1,00 Ειδικοί Τύποι: Short Sea Shipping, Ro Ro Vessels, Pure Car Carriers, Offshore Vessels and all Cruise Vessels. A2d) Έλεγχος Οικονομικών εισροών (σύμφωνα με πίνακα 2) 1,00 A2) Οικονομικό Ποσοστό A2a) Το χρέος που καλύπτει η επισκευή (εξετάζουμε το λόγο έσοδα λειτουργίας προς οικονομική επισκευή) 1,00 A2b) Έλεγχος λόγου δανειο προς αξία ποσοστού1,00 A3) Ανάλυση Ισχύος Σε περίπτωση ύπαρξης χρονοναύλωσης Σε περίπτωση εισόδου σε spot market1,00 A4) Ρευστότητα Αγοράς Σύμφωνα με τον πίνακα 31,00 Περιοχή Θαλασσιών Μεταφορών, Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ 18

Επεξήγηση Βαθμολόγησης Επεξήγηση Βαθμολόγησης Περιοχή Θαλασσιών Μεταφορών, Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ 19 ΔυνατήΚαλήΙκανοποιητικήΑδύνατη F) Δύναμη του Σπόνσορα F1) Σπόνσορας (Δανειολήπτης) Αρχείο Διαδρομής και Οικονομική Δύναμη F1a) Αξιολόγηση του Σπόνσορα σύμφωνα με a) οικονομική δύναμη, b)αρχείο διαδρομής του ως προς την πληρωμή των οικονομικών υποχρεώσεων του (τράπεζες,χρέη στην αγορά,ασφάλειες) 1,00 F1b) Επίσημος έλεγχος οικονομικού λογαριασμού 1,00

Κατανόηση Αποτελεσμάτων Κατανόηση Αποτελεσμάτων Περιοχή Θαλασσιών Μεταφορών, Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ 20 ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗΣ ΔυνατήΚαλήΙκανοποιητικήΑδύνατηΣΤΑΘΜΙΣΗΣ A) Οικονομική Δύναμη0,880,000,130,0040% B)Πολιτικό και Νομικό Περιβάλλον1,000,00 5% C)Χαρακτηριστικά Συναλλαγής1,000,00 10% D)Ρίσκο Λειτουργίας1,000,00 10% E) Χαρακτηριστικά Πλοίου0,890,000,110,005% F)Δύναμη του Σπόνσορα0,50 0,00 10% G)Πακέτο Ασφαλείας0,670,330,00 20% Σύνολο5,930,830,240,00100%

Αποτελέσματα βάση του Συντ. Στάθμισης Αποτελέσματα βάση του Συντ. Στάθμισης Περιοχή Θαλασσιών Μεταφορών, Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ 21 ΔυνατήΚαλήΙκανοποιητική Αδύνατη A) Οικονομική Δύναμη1,750,13 0,00 B)Πολιτικό και Νομικό Περιβάλλον0,250,00 C)Χαρακτηριστικά Συναλλαγής0,000,500,00 D)Ρίσκο Λειτουργίας0,500,00 E) Χαρακτηριστικά Πλοίου0,130,040,080,00 F)Δύναμη του Σπόνσορα0,25 0,00 G)Πακέτο Ασφαλείας0,670,330,00 Σύνολο3,541,250,210,00 71%25%4%0%

Παράδειγμα 1 ο Περιοχή Θαλασσιών Μεταφορών, Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ 22 Τύπος Tanker Ποσό Δανείου : $ DWT: Αιτία: -Κτίση Νέου (70.500) -Επιδιόρθωση 5 Παλαιών

Τανκερ Τανκερ Περιοχή Θαλασσιών Μεταφορών, Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ 23 Κτίση79%10%11%0% Σύλληψη79%10%11%0% Επισκευή80%8%11%0% Σύλληψη και επισκευή 80%8%12%0% Πολύ καλή Δυναμικότητα Άριστη οικονομική δύναμη, πολιτικό και νομικό περιβάλλον, Περίοδος αίτησης Και ρίσκο λειτουργίας

Παράδειγμα 2 ο Παράδειγμα 2 ο Περιοχή Θαλασσιών Μεταφορών, Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ 24 Τύπος Bulk Carrier Ποσό Δανείου : $ DWT: Αιτία: -Κτίση Νέου

Bulk Carrier Bulk Carrier Περιοχή Θαλασσιών Μεταφορών, Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ 25 Πολύ καλή Δυναμικότητα Άριστη δύναμη του Σπόνσορα, πολιτικό και νομικό περιβάλλον, Περίοδος αίτησης Και εξοικονόμηση σημαντικών αδειών λειτουργίας Κτίση79%17%4%0% Σύλληψη79%17%4%0% Επισκευή78%17%4%0% Σύλληψη και επισκευή 78%17%4%0%

Παράδειγμα 3 ο Περιοχή Θαλασσιών Μεταφορών, Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ 26 Τύπος VLCC Ποσό Δανείου : $ DWT: Αιτία: -Κτίση Νέου

VLCC CRUDE CREST VLCC CRUDE CREST Περιοχή Θαλασσιών Μεταφορών, Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ 27 Άριστες προδιαγραφές σχεδόν σε όλους τους τομείς που εξετάζουμε,δύσκολη είσοδος στην αγορά, χαμηλή ικανότητα ρευστοποίησης Κτίση89%7%7%0%0%4%4% Σύλληψη89%7%7%0%0%4%4% Επισκευή89%89%7%7%0%0%4%4% Σύλληψη και επισκευή 89%89%7%7%0%0%4%4%

Παράδειγμα 4 ο Παράδειγμα 4 ο Περιοχή Θαλασσιών Μεταφορών, Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ 28 Τύπος Ε/Γ-Ο.Γ Ποσό Δανείου :120,652 € Έτος Αίτησης : 1980 Αιτία: -Κτίση Νέου

Ε/Γ-Ο/Γ Ε/Γ-Ο/Γ Περιοχή Θαλασσιών Μεταφορών, Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ 29 Κτίση30%10%13%13%47% Σύλληψη29%10%13%13%48% Επισκευή29%10%14%14%47% Σύλληψη και επισκευή 29%10%14%14%48% Σύμφωνα με τη μεθοδολογία δεν πρέπει να δοθεί το δανειο, Το μόνο δυνατό του σημείο : πολιτικό και νομικό περιβάλλον,

Σύνοψη & Συμπεράσματα Περιοχή Θαλασσιών Μεταφορών, Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ 30 Επιτροπή της Συνθήκης της Βασιλείας Σύνοδοι Κορυφής-Αλλαγές Πλαισίου Αναφορά Παραγόντων Επεξήγηση Μεθοδολογίας-Βαθμολόγησης Αστάθεια του διεθνούς χρηματοπιστωτικού συστήματος Μεγάλης Ηλικίας Πλοία -Μείωση τιμών σε Νεόκτιστα -Ανοδική Τάση για Νεόκτιστα

Συμπεράσματα (συνέχεια) Συμπεράσματα (συνέχεια) Περιοχή Θαλασσιών Μεταφορών, Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ 31 Η Ναυτιλία υποκρύπτει μια μεγάλη δύναμη Λεπτομερής και αναλυτική έρευνα Παραγόντων Ειδικά για τύπους πλοίων:  Tanker  Product  VLCC  Bulk Carrier  Ε/Γ-Ο/Γ

Προτάσεις Προτάσεις Περιοχή Θαλασσιών Μεταφορών, Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών ΕΜΠ 32 1.Διαδικασία των Standards 2. Ελαστικότητα σε θέματα δανειοδότησης 3.Σταθεροποίηση κεφαλαίου 4.Αξιολόγηση και κατάταξη τραπεζών με βάση το απόθεμά τους (διδ. Σχινά)