ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Σ.Δ.Ε Φυλακών Δομοκού Σχολικό Έτος: Εισήγηση: Ηλιοπούλου Βασιλική.
Advertisements

1 Πρόγραμμα «ΜΕΛΙΝΑ- Εκπαίδευση και Πολιτισμός»  Πρόγραμμα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση, σε θέματα αισθητικής αγωγής.  1995.
Αποτελέσματα Μελέτης για το Μέγαρο Πολιτισμού Κύπρου Ετοιμάστηκε για την Εταιρεία KPMG Από την Εταιρεία RAI Consultants Public Ltd Μάρτιος 2008.
Μετά από έρευνα που διενήργησε εταιρεία ερευνών, διαπιστώθηκε πως στην εταιρεία μας οι εργαζόμενοι χρησιμοποιούν μεταξύ τους ένα λεξιλόγιο κάπως ανάρμοστο.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Προτεινόμενες αλλαγές στο Λύκειο
ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμος Μαθήματα.
Νέο Σχολείο – Νέο Λύκειο
ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ <ΕΔΣΠΥ>
Τηλέφωνο :.  σπούδασε στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών με καθηγητή τον κ. Τρ. Πατρασκίδη. Βαθμός πτυχίου:
 Παρουσιάζοντας πολιτισμικό υλικό στα σχολεία
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Δ.Σ. Ν.Καρυάς Ολοήμερο Τμήμα Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Τσιλτσίδης Γιώργος Καθηγητής ΠΕ 19 Πληροφορικής Δ.Σ. Ν.Καρυάς Ολοήμερο Τμήμα Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός:
της Μαρίας-Ζωής Φουντοπούλου
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
6ο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας Α΄ τάξη - ερευνητική εργασία Σχ
[ ] Ανοικτά Μαθήματα ocw-project.upatras.gr.
F.B.S. Η Διοίκηση του Επιμελητηρίου Καβάλας και η εταιρία “F.B.S. Δρ. ΔΗΜ. ΚΑΜΠΟΥΡΗΣ &ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ” Σας καλωσορίζουν στην παρουσίαση της μελέτης με.
Καλή και δημιουργική χρονιά.
Άρωμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Χριστίνα Παπαζήση Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Δ/νση Δ.Ε. Β΄Αθήνας.
Τμήμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Β΄Αθήνας
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
Μ’ ένα βιβλίο γιορτάζω Υπεύθυνη Προγράμματος Δήμητρα Ορφανάκη
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
1ο Γενικό Λύκειο Έδεσσας «Νικόλαος Οικονομίδης»
1. Πιστεύετε ότι υπάρχουν διακρίσεις σε σχέση με:.
Έρευνα για το Εθνικό Φορολογικό Σύστημα Αθήνα 9 Νοεμβρίου ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο Ι.Ο.Φο.Μ. Ι.Ο.Φο.Μ. – Π.Μ.Σ. Φορολογία και Ελεγκτική.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
ΚΑΤΟΧΗ - ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ.
ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΕΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΕΠΙΚΑΘΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ Η έρευνα αυτή συγχρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση, στα.
Αξιολόγηση ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός.
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
Η χρήση των Τ.Π.Ε. κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών Α΄ Λυκείου
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Προγράμματα σπουδών Α΄,Β΄ και Γ΄ Λυκείου. Α΄ Λυκείου 9 μαθήματα - 33 ώρες διδασκαλίας (κοινό πρόγραμμα) + 1 μάθημα επιλογής (από 4 μαθήματα) – 2 ώρες.
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
Επιδημιολογικά Στοιχεία:
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εργασία στο μάθημα : «Εικονική πραγματικότητα και Εκπαιδευτικές εφαρμογές τεχνητής.
1 Τοπικές βλάβες από δήγματα όφεων Κουτσουμπού Γεωργία Ειδικευόμενη Γενικής Ιατρικής ΓΚΑ Αθήνα, 18 η Ιουλίου 2002.
6 MRB, Συλλογή στοιχείων: 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Εξωτερική Πολιτική: Τουρκία – Κυπριακό – ΠΓΔΜ - Κοσσυφοπέδιο 1 6 ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ( Τουρκία.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΕΣΥΠ ΚΕΡΚΥΡΑΣ
1 Α. Βαφειάδης Αναβάθμισης Προγράμματος Σπουδών Τμήματος Πληροφορικής Τ.Ε.Ι Θεσσαλονίκης Μάθημα Προηγμένες Αρχιτεκτονικές Υπολογιστών Κεφαλαίο Τρίτο Συστήματα.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΕ ΚΑΙ ΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. Β΄ ΑΘΗΝΑΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Ε.Κ.Φ.Ε. Καρδίτσας Δραστηριότητες από 1/9/2003 έως 3/5/2010.
ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΣΗΜΕΡΑ Μα πού είναι οι υπόλοιποι;
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Πληροφορίες – οδηγίες για το μάθημα: Διδακτική της Γεωλογίας Διδάσκοντες: Α. Χατζηπέτρος– Δ. Κωστόπουλος Κ. Μακρή.
Τα προϊόντα της EmGoldEx Τα προϊόντα της EmGoldEx Ράβδοι χρυσού 24k καθαρότητας 999,9 απο 1 έως 100 γραμμάρια Όλες οι ράβδοι χρυσού είναι πιστοποιημένες.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ –ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΘΕΜΑ ΕΡΓΟΥ: ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ, ΠΡΑΣΙΝΟΙ ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΜΑΘΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΜΕΤΑΓΓΙΣΗ ΑΙΜΑΤΟΣ - ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ
Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις
Residency Database Residency Database Project IFMSA Transnational project Από τηv Ελληνική Επιτροπή Διεθνών Σχέσεων και Ανταλλαγών Φοιτητών Ιατρικής (HelMSIC)
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
8 MRB, Συλλογή στοιχείων: 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Θεσμοί/ Οργανισμοί 1 8 ΘΕΣΜΟΙ /ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ (Βαθμός επιρροής, Αναγκαιότητα επιρροής, Βαθμός.
Εκπαιδευτική Ρομποτική Παρελθόν - Παρόν - Μέλλον 2 ο ΕΚ Ρόδου.
ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΟΥ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. 2012Π.Μ.Σ. - Τμήμα Θεάτρου - Α.Π.Θ.2 Η θεατρική παράσταση: ιστορία, θεωρία και πρακτική Λειτουργεί από.
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
Αγγελική Γεωργιάδου- Αναστασία Πεκτέσογλου Δράμα 2006
ΡΑΛΛΕΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: 155 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ 2Ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

Σκοπός-Στόχος Να φέρει τους μαθητές και των τριών τάξεων του Λυκείου πιο κοντά στην Ιστορία και τη Φιλοσοφία των Μαθηματικών, να τους βοηθήσει να κατανοήσουν την εξέλιξή τους και την ουσιαστική σχέση τους με τις διάφορες μορφές της τέχνης, όπως η λογοτεχνία, το θέατρο, η ζωγραφική κ.α.

Να αγαπήσουν οι έφηβοι μαθητές την ανάγνωση και να μάθουν, με βιωματικό τρόπο, ότι ένα βιβλίο μπορεί να σταθεί αφορμή για συναρπαστικές, ενδεχομένως, περιπλανήσεις του νου και της ψυχής. Να εργαστούν οι μαθητές ομαδικά και μέσα από τη συνεργασία τους να δημιουργήσουν κάτι νέο.

Ιστορικό Η έναρξη των συναντήσεων έγινε στις 7 /10 /2005 έκτοτε ακολούθησαν 85 συναντήσεις κατά τις σχολικές χρονιές 2005-06, 2006-07, 2007-08 και 2008-09 .

Τα βιβλία που διαβάσαμε, και με αφορμή αυτά περιπλανηθήκαμε σε διάφορα μονοπάτια είναι: 2005-06: «Ο Θείος Πέτρος και η εικασία του Γκόλντμπαχ» του Α.Δοξιάδη 23 συναντήσεις, με τη συμμετοχή 25 μαθητριών και μαθητών.

2006-07 «Το θεώρημα του Παπαγάλου» του Ντ.Γκετζ 18 συναντήσεις , με τη συμμετοχή 22 μαθητριών και μαθητών.

2007-08 «Πυθαγόρεια Εγκλήματα» του Τ.Μιχαηλίδη 20 συναντήσεις , με τη συμμετοχή 20 μαθητριών και μαθητών.

Θεατρικό: Πυθαγόρεια εγκλήματα

Αφίσες 2007-08

2008-09 «Ο Θείος Πέτρος και η εικασία του Γκόλντμπαχ» του Α.Δοξιάδη 25 συναντήσεις , με τη συμμετοχή 31 μαθητριών και μαθητών.

Αφίσες 2008-09

2009-10 « Logicomix» των Α.Δοξιάδη , X.Παπαδημητρίου, Αλέκου Παπαδάτου και Annie Di Donna προγραμματίζονται 24 συναντήσεις ,συμμετέχουν δε 25 μαθήτριες και μαθητές.

Αφίσα 2009-10

Ακολουθείται η εξης διαδικασία… Ανάγνωση του βιβλίου από τον κάθε μαθητή (τμηματικά ή ολόκληρο) Παρουσίαση τμήματων αυτού από ομάδες μαθητών

Δημιουργία : Θεατρικό αναλόγιο Δραματοποίηση στιγμιότυπων του βιβλίου. Έμπνευση από το κείμενο του βιβλίου και ανάπλαση . Παρουσίαση στο τέλος της χρονιάς.

Επίσης… 1/Η ιστορία του φ 2/Υπερβατικοί αριθμοί –Άπειρο Από το πρόγραμμα παρήχθησαν διαλέξεις ,όπως: 1/Η ιστορία του φ 2/Υπερβατικοί αριθμοί –Άπειρο 3/ 1ος και 2ος Παγκόσμιος Πόλεμος 4/Big Bang και άλλες Κάποιες από αυτές βρίσκονται στην ιστοσελίδα του σχολείου 2lyk-peir-athin.att.sch.gr και κάποιες άλλες θα αναρτηθούν σύντομα.

Υπερβατικοί Αλγεβρικοί Πραγματικοί Αριθμοί

Διαλέξεις Όπως προαναφέρθηκε, τα βιβλία μας οδηγούν σε διάφορα μονοπάτια, έτσι, στις περιπλανήσεις μας από το 2005 έως σήμερα έχουμε καλέσει κοντά μας για να μας παρουσιάσουν, και στη συνέχεια να συζητήσουμε, διάφορα θέματα τους εξής: Απόστολο Δοξιάδη Τεύκρο Μιχαηλίδη (συγγραφείς των βιβλίων )

Βασίλειο Δουγαλή Καθ. Ε.Κ.Π.Α Πέτρο Δελαπόρτα Καθ. Ο.Π.Α Βύρωνα Νάκο Καθ.Ε.Μ.Π Νίκο Τράκα Αναπλ. Καθ. Ε.Μ.Π Γιάννη Χριστιανίδη Αναπλ.Καθ.Ε.Κ.Π.Α

Γιώργος Κοτανίδης:Ηθοποιός Δρ.Ξένια Βαμβακούση:Μαθηματικός Αντώνης Αντωνίου:Δρ.Αστροφυσικής Μαθηματικός Μαρία Ξύδα:Αρχιτέκτων ,Συγγράφεας ΜαρίναΤσέκου:ΕπιμελήτριαΕκπαιδευτικών, Προγραμμάτων του Ε.Μ.Σ.Τ Δημήτρης Τιμπιλής:Μαθηματικός,Δημιουργός Κόμικ Συνάδελφοι που εργάζονται στο σχολείο μας ή σε άλλα σχολεία

Τις διαλέξεις-συζητήσεις αυτές παρακολουθούν και μαθητές που δε συμμετέχουν στο πρόγραμμα «Μαθηματικά και λογοτεχνία», αλλά που τους ενδιαφέρουν τα θέματα που κατά περίπτωση θίγονται. Αριθμός διαλέξεων 2005-06 : 7 2006-07: 4 2007-08:6 2008-09:6

Παράλληλες δραστηριότητες ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ Η λειτουργία του ξεκίνησε τη σχολική χρονιά 2008-09 με πρωτοβουλία του συναδέλφου Μιχάλη Πατσαλιά και περιλαμβάνει τις εξής δραστηριότητες: Προετοιμασία για τους διαγωνισμούς της Ε.Μ.Ε Εργασίες μαθητών σε διάφορα θέματα μαθηματικών όπως : α)Το Πυθαγόρειο θεώρημα β) Γυναίκες Μαθηματικοί γ) O αριθμός e

ΣΤΟΧΟΙ Να εντάξουμε στην διδακτική πρακτική, με το ισχύον αναλυτικό πρόγραμμα, την εμπειρία μας από την δουλειά στο θέμα των Μαθηματικών και της αφήγησης. Να δημιουργηθεί ένα ισχυρό ρεύμα παρέμβασης στα κέντρα λήψης των αποφάσεων με στόχο την μελλοντική ενσωμάτωση, στα βιβλία των μαθηματικών, αφ’ ενός λογοτεχνικών κειμένων μέσα από τα οποία θα αναδεικνύονται με γλαφυρό τρόπο κάποιες πτυχές της μαθηματικής γνώσης αφ’ ετέρου ιστορικών αναφορών σχετικά με την εξέλιξη των μαθηματικών εννοιών, με στόχο να εμπλουτιστεί ο «στεγνός» χαρακτήρας της διδασκαλίας των μαθηματικών.