Investing in children: Promoting the right of children to participate Αθήνα / Athens, 9.5.2014 Επενδύοντας στα παιδιά: Προωθώντας το δικαίωμα της συμμετοχής.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Προτάσεις της Ομάδας Εφήβων Συμβούλων και της Κοινότητας Εφήβων Συμβούλων του Συνηγόρου του Παιδιού Στρασβούργο, 7- 8 Οκτώβρη 2010 για τη συνάντηση των.
Advertisements

Πιλοτική λειτουργία ψηφιακής πλατφόρμας για τις διαδικασίες περιβαλλοντικής αδειοδότησης έργων και δραστηριοτήτων στην Περιφέρεια Κρήτης Πιλοτική λειτουργία.
Remember the five simple rules to be happy:
ΑΝΤΙΔΡΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ
Who lives in such a house? Hey!!! Ποιος ζει σε τέτοιο σπίτι; ε!!!
Γειά σας. Say: take a pencil. Πάρε ένα μολύβι. Nick, give me my book.
Εταιρία Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου
THE BEST OF THIS YEAR VOTED THE BEST OF THIS YEAR ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ ΩΣ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ.
1 Υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών Σε συνεργασία με: την Ένωση Δικαστών και Εισαγγελέων και την Ένωση Εισαγγελέων Ελλάδος 4 ο Τριήμερο.
Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα MultiVersum Προγραμματισμός Επιμόρφωσης u Σε τι στοχεύει η επιμόρφωση; u Περιγραφή και αναλυτικό πρόγραμμα u Πρόσκληση προς επιμορφωτές.
1 Please include the following information on this slide: Παρακαλώ, συμπεριλάβετε τις παρακάτω πληροφoρίες στη διαφάνεια: Name Giannakodimou Aliki Kourkouta.
6 Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Harvard ManageMentor ® Αντιμετωπίζοντας τις αντιδράσεις στην αλλαγή.
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
PESTALOZZI Council of Europe training Program for education professionals European Modules for Trainer Training ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ PESTALOZZI EDUCATION.
Bullying Τρόποι Πρόληψης και Αντιμετώπισης
GREEK TRADITIONAL DANCES INTERVIEW FROM K. AGKOPIAN, TEACHER OF PHYSICAL EDUCATION AND DIRECTOR OF “ARION” DANCE CLUB.
Τα ανθρώπινα δικαιώματα 30 είναι τα άρθρα της Οικουμενικής Διακήρυξης των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων που έχουν εκδοθεί ειδικά για τους νέους.
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ “Preparing Europe for Global Competition” THE NETWORK : The Patent and Trademark Offices.
Week 11 Quiz Sentence #2. The sentence. λαλο ῦ μεν ε ἰ δότες ὅ τι ὁ ἐ γείρας τ ὸ ν κύριον Ἰ ησο ῦ ν κα ὶ ἡ μ ᾶ ς σ ὺ ν Ἰ ησο ῦ ἐ γερε ῖ κα ὶ παραστήσει.
WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
WE SAY NO TO BULLYING. ALL WE NEED IS RESPECT.
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Development of spatial thinking, geometry and physics. What can.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ- ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
A week dedicated to our Comenius Project As we had our final Comenius meeting in May we decided to dedicate the whole week to Comenius and the European.
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ CORPORATE GOVERNANCE* * Τρόποι Διοίκησης και Ελέγχου Μεγάλων Επιχειρήσεων.
Ερωτήσεις –απαντήσεις Ομάδων Εργασίας
Jane Austen Pride and Prejudice (περηφάνια και προκατάληψη)
Λ. Μήτρου, Επικ. Καθηγήτρια – Πανεπιστήμιο Αιγαίου Κανονιστικές και Κοινωνικές Διαστάσεις της Κοινωνίας της Πληροφορίας /3 Χειμερινό εξάμηνο
Εγω,εσυ,αυτοσ, εμεις,εσεισ, αυτοι… ειμαστε ολοι και ολες διαφορετικοι
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης
Ενημέρωση για eTwinning
Τι είναι η AIESEC; Η AIESEC είναι ένας παγκόσμιος νεανικός οργανισμός που προσπαθεί να πετύχει ειρήνη στον κόσμο και μεγιστοποίηση των ανθρώπινων δυνατοτήτων,
Working Along with Key Experts
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β4 Σχ. Έτος:
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ
Συνοδευτική Επιστολή COVER LETTER What is it? - Τι είναι αυτό;
Μουσενίκας Δημήτριος Βλάχος Χριστόδουλος
We are the world Τραγούδι με μήνυμα για την ισότητα των παιδιών και όλων των ανθρώπων 13/12/2016 Παναγιώτης Γαλατσίδας.
Ασφάλεια στο ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Το ιερό δισκοπότηρο της ΙΕ γλωσσολογίας
CYPRUS RHEUMATOLOGY SOCIETY
Επιχειρησιακή Επικοινωνία
Επικοινωνία & Δημόσιες Σχέσεις στον Τουρισμό
Living with Church Growth
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Children with visual disability in the digital environment
Ενημέρωση για eTwinning
aka Mathematical Models and Applications
Study in Holland: open to international minds
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΆΙ;.
Study in Holland: open to international minds
Η Συμμετοχή των Μεταναστών στη Δημόσια Ζωή: Εμπειρίες από την Ελλάδα και την Ευρώπη Immigrant Participation in Public Life: European & Greek experiences.
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ‘ABC of Selling’. ΤΟ ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Faceforward … into my home!
Erasmus + An experience with and for refugees Fay Pliagou.
Ευρωπαϊκή ΄Ενωση.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Investing in children: Promoting the right of children to participate Αθήνα / Athens, Επενδύοντας στα παιδιά: Προωθώντας το δικαίωμα της συμμετοχής

«Δικαίωμα συμμετοχής» Τι σημαίνει αλήθεια για μας, τα παιδιά; Πως το καταλαβαίνουν και πόσο το αναγνωρίζουν οι μεγάλοι; «The right to participate» What does it really mean to us, children? How do adults understand it? To what extend do they recognize it?

Αυτοπαρουσίαση!!! Self presentation!!! Ιωάννα Ioanna Δανάη Danai

Μάρτιος 2013: Ο Συνήγορος του Παιδιού προσκάλεσε εφήβους χρόνων να πάρουν μέρος στην Κοινότητα Εφήβων Συμβούλων του και σε δράση με θέμα «Η συμμετοχή μας ως απάντηση στη βία, τη σιωπή και την ανασφάλεια» March 2013: The Children’s Ombudsman addressed an open invitation to adolescents aged to become members of its Community of Young Advisors and to participate in an activity called “Our participation as a response to violence, silence and insecurity”

Αρχικά μαζευτήκαμε όλοι μαζί, με διάθεση να ακούσουμε… At first, we gathered all together with a view to listen… Συνάντηση Θεσσαλονίκης Meeting in Thessaloniki Συνάντηση Αθήνας Meeting in Athens

Έπρεπε όμως και να δεθούμε σαν ομάδα… We had also to create bonds as a team… Συνάντηση Αθήνας Meeting in Athens Συνάντηση Θεσσαλονίκης Meeting in Thessaloniki

Στη συνέχεια, ξεκινήσαμε να επικοινωνούμε, να συζητάμε και να συμμετέχουμε ενεργά σε ανταλλαγή απόψεων για θέματα που μας αφορούν. Μιλήσαμε για το δικαίωμα συμμετοχής σε διάφορες πτυχές της ζωής μας… Afterwards, we started communicating, discussing and actively participating in exchanging opinions on issues that concern us. We talked about our rights to participate in various aspects of our lives.

Τα θέματά μας H συμμετοχή και η έκφραση των παιδιών μέσα: στην οικογένεια, στο σχολείο, στις παρέες, στις υπηρεσίες στο διαδίκτυο, σε άλλους χώρους της κοινωνικής ζωής The issues we discussed: Children’s participation and expression in: the family school peer groups services internet other areas of social life

Όπως τονίστηκε στις συζητήσεις μας, «συμμετοχή» για μας σημαίνει: - να νοιώθεις ότι οι άλλοι σε υπολογίζουν - να μην φοβάσαι και να μη ντρέπεσαι να πεις τη γνώμη σου για θέματα που σε αφορούν ή σε προβληματίζουν - να μπορείς να μιλάς ελεύθερα αλλά και να ακούς τους άλλους, να μπαίνεις στη θέση τους - να μη νοιώθεις διαφορετική ή αποκλεισμένη - όταν πονάς ή δυσκολεύεσαι, να βρίσκεις στηρίγματα - να μπορείς να χαίρεσαι τη ζωή σου… As it was stressed in our discussions “participation” for us means: - to feel that the others count on you - not to be afraid, not to be ashamed to express your opinion on issues affecting or troubling you - to be able to speak free, as well as to listen to others, to understand how other people feel - not to feel different or excluded - when you are in pain or in difficulty, to find support - to be able to enjoy your life….

Καταλήξαμε σε συγκεκριμένες προτάσεις : Our meeting resulted to specific recommendations: Περισσότερες συναντήσεις διαλόγου μεταξύ εφήβων Δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης εφήβων και ενηλίκων σχετικά με τα δικαιώματα συμμετοχής Διασφάλιση κλίματος συνεργασίας, επικοινωνίας, διαλόγου, συμμετοχής και εμπιστοσύνης στο σχολείο Διεξαγωγή προγραμμάτων και ομαδικών δραστηριοτήτων στο σχολείο Περισσότερες ευκαιρίες και διαδικασίες συμμετοχής των εφήβων Εκπαίδευση και καθοδήγηση των επαγγελματιών που έρχονται σε επαφή με έφηβους Ίδρυση θεσμών από την πολιτεία, που να βρίσκονται κοντά στα παιδιά Δημιουργία «Οδηγού για τα Δικαιώματα Συμμετοχής» More dialogue meetings among adolescents Actions to raise public’s awareness of the rightsof participation Ensuring an environment of cooperation, communication, dialogue, participation and trust at school Conducting programs and group activities at school More opportunities and participation processes for adolescents Training and guidance of professionals who are in touch with teenagers Establishment of public institutions for children Creation of a “Guidebook about Participation’s Rights”

Τον Ιούνιο του 2013 συμμετείχαμε σε μια «συνάντηση διαγενεακής επικοινωνίας», στην οποία συζητήσαμε τις προτάσεις μας με πρόσωπα που παίρνουν αποφάσεις για τα παιδιά! In June 2013, we participated in an “intergenerational meeting” of dialogue on our proposals with persons who take decisions for children in our country!

Τι θεωρούμε ότι πρέπει να γίνεται σε όλες τις χώρες της Ευρώπης: 1. Να θυμάστε ότι τα παιδιά όλων των ηλικιών έχουν γνώμη! 2. Να μας δίνετε καθημερινά χώρο, χρόνο και ευκαιρίες να λέμε τη γνώμη μας για όλα τα θέματα που μας αφορούν 3. Να δίνετε ιδιαίτερη προσοχή στα παιδιά που δεν μιλούν εύκολα, στα παιδιά με αναπηρίες, στα παιδιά των μειονοτήτων, στους μετανάστες και στα παιδιά που ζουν μακριά από τις φυσικές του οικογένειες 4. Να υποστηρίζετε τις οικογένειες και τους γονείς να βρίσκονται σωστά κοντά στα παιδιά τους, ιδίως όσους αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα 5. Όταν ένα παιδί έχει ένα πρόβλημα, να μπορεί να μιλήσει σε κάποιον ειδικό

6. Να κάνετε τα σχολεία μας πιο ζωντανά και διαδραστικά, βάζοντας στο πρόγραμμα ώρες επικοινωνίας και πολλές δραστηριότητες 7. Να διδάξετε τους δημόσιους υπαλλήλους τους γιατρούς, τους δικαστές, τους κοινωνικούς λειτουργούς και όλους όσους έρχονται σε επαφή με τα παιδιά να υπολογίζουν προσεκτικά τη γνώμη μας 8. Να μας δώσετε περισσότερες ευκαιρίες να συμμετέχουμε στην κοινωνική ζωή, στον πολιτισμό και στην ποιοτική ψυχαγωγία. Βοηθήστε ιδιαίτερα τα παιδιά που δεν έχουν εύκολη πρόσβαση σε αυτά!