STOP ΣΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ένας άντρας μέσα σε ένα αερόστατο συνειδητοποιεί ότι έχει χαθεί
Advertisements

Έρευνα για την οικοδομική δραστηριότητα 2010 Επαμεινώνδας Ε. Πανάς Καθηγητής Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Πρόεδρος του Τμήματος Στατιστικής Απόψεις.
Η ιστορία του Πέπε.
Σχεδιασμός προγραμμάτων πρόληψης στο σχολικό περιβάλλον
ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΤΗΣ;
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΕΛ ΛΕΜΕΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΗ ΛΕΜΕΣΟΥ
Ας μιλήσουμε για την Εθελοντική Αιμοδοσία…
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
ΜΕΡΟΣ 2 SECTION A:  RRS 10, RRS 11, RRS 12, RRS 13 Οι κανόνες αυτοί καθορίζουν ποιό σκάφος έχει δικαίωμα πορείας και ποιό σκάφος πρέπει να κρατηθεί μακριά.
Επαγγελματικά Οχήματα και Επιπτώσεις στην Οδική Ασφάλεια Επιστημονικός Υπεύθυνος Ματθαίος Καρλαύτης Επίκουρος Καθηγητής, ΕΜΠ Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής.
Α. Τ. Ε. Ι. Θεσσαλονίκης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών Τμήμα Πολ. Έργων Υποδομής ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 2013.
Προστασία Λογισμικού - Ιοί
ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ <ΕΔΣΠΥ>
Πάντα ακούμε τους «κανόνες» των γυναικών
Μαθηματικό εργαστήριο Γ. Λαγουδάκος
6ο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας Α΄ τάξη - ερευνητική εργασία Σχ
ΤΟ ΒΑΖΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ.
ΑΓΝΗ ΜΠΟΥΡΑ ΤΑΞΙΑ ΠΕΤΡΙΤΖΙΚΛΗ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥΤΖΟΥΡΗ ΕΥΑ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ
Έκπληκτος, αρχίζει να παρακολουθεί τις κότες του, και ανακαλύπτει ποιά είναι υπεύθυνη γι αυτό το κατόρθωμα.
Θέμα: ΝΕΑΝΙΚΗ ΟΔΙΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
Έρευνα για το διαδίκτυο
Το να γίνεις ευτυχισμένος είναι μία απόφαση… Έχει ήχο.
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
1 4 Square Questions B A D C Κοιτάξτε προσεκτικά το διάγραμμα. Θα σας κάνω 4 ερωτήσεις γι’ αυτό το τετράγωνο. ΕΤΟΙΜΟΙ;
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΑΚΟΙ ΤΥΠΟΙ ΚΑΤΑ LEWIS.
Έχεις δύο επιλογές! από το
 ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ 1 7/10/2011: ΚΑΘΟΡΙΣΜΩΣ ΟΜΑΔΩΝ.  ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ 2 4/11/2011: ΧΡΟΝΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ.  ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ 3 11/11/2011:ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ.  ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ.
RESPECT DIVERSITY ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟ ΑΙΝΙΓΜΑ ΝΩΝΤΑΣ ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΣ
Lord Robert Baden Powell of Gilwell. TΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΗΝΥΜΑ Αγαπητοί μου πρόσκοποι, είμαι 80 ετών (πώς σας φαίνεται;) αλλά δεν μπορώ να πω ότι αισθάνομαι.
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ (ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓ. ΥΓΕΙΑΣ 43ου ΓΥΜΝ.) 1) Είστε αγόρι; □ ή κορίτσι ;□ 2) Πόσο ετών είστε; □ 3) Έχετε δεχθεί.
Έρευνα για την άποψη των νέων πάνω στο graffiti
Tattoo VS Piercing Ερωτηματολόγιο για τα tattoos και το piercing.
Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ» Β΄ τάξης Γενικού Λυκείου
Δ.Υ. ΣΤΡΟΦΗ - ΤΜΗΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ Χαρακτηριστικά των εφήβων χρηστών που προσέγγισαν τη ΣΤΡΟΦΗ το 2002.
Νέοι και Κοινωνικά Δίκτυα
Στα πλαίσια της συμμετοχής σας στην εφαρμογή
Δημιουργικό Marketing συνθέσεις...με χρωματιστούς όγκους παιδικές.
«ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»
Προφορική (Απευθείας ) Επικοινωνία
Α2 Λυκείου Αργυράδων Ρωτήθηκαν συνολικά 162 άτομα.
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ.
«Σχολείο …παγίδα» Μαθητική έρευνα των παιδιών της τάξης ΣΤ΄1 του 11ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου.
ΠΟΡΕΙΑ ΖΩΗΣ Ένα φυλλάδιο με ερωτήσεις οι οποίες τονίζουν τα πιο σημαντικά γεγονότα της ζωής μας ως τώρα. Οι απαντήσεις ήταν διαφορετικές από τον καθένα.
Ενότητα 4 Σκουπίδια στη θάλασσα Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Οι γονείς του παιδιού «στόχου» Οι γονείς του εκφοβιστή
ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ TMHMA ΣΤ2
Ασφαλώς Πλοηγώ! Γυμνάσιο Καπανδριτίου Σχ.Έτος ᅠ Παρουσίαση Ερωτηματολογίου μαθητών.
Παραδείγματα για τον λόγο που υπάρχουν νόμοι
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Αφαίρεση δύο ρητών αριθμών
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
Φροντίζω τον εαυτό μου Κίνδυνοι τροχαίων ατυχημάτων από
Αγγελική Γεωργιάδου- Αναστασία Πεκτέσογλου Δράμα 2006
Μια βόλτα στο θέατρο Σπύρος Ρουμελιώτης Α’3.
ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ TMHMA ΣΤ2
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
Πρωί ανοιξιάτικης μέρας σε μια συνοικία της Αθήνας …
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
το αλσοσ μασ ειναι η μεγαλυτερη πηγη
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΑΣ!
ΑσφΑλεια στο διαδΙκτΥο
ΑΛΚΟΟΛ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΤΥΧΕΡΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΜΕΣΑ
ΖΩ(Ν)Η ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗΣ ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΡΑΝΙΚΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
‘’ΚΟΛΛΗΤΟΥΜΠΙΝΑΚΙΑ’’
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

STOP ΣΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ

Στο ερωτηματολόγιο που κάναμε και απάντησαν πρόσωπα ηλικίας 16-18 ετών από το Λύκειο Αγιάσου απάντησαν στην πρώτη ερώτηση ότι μόνο 13 άτομα στα 20 είχαν βρεθεί σε τροχαίο ατύχημα κάποτε οπότε τα υπόλοιπα 7 απάντησαν χωρίς να έχουν κάποια <<εμπειρία>>

Συνεχίσαμε με την ερώτηση ποιες ήταν οι συνέπειες και τα δεκατρία άτομα που είχαν απαντήσει ότι είχαν βρεθεί σε τροχαία ατυχήματα μόνο 4 δεν είχαν πάθει κάτι συνεπώς τα υπόλοιπα 9 άτομα τραυματίστηκαν οι ίδιοι ή φίλοι τους και συγγενείς και χρειάστηκαν νοσηλεία.

Αμέσως μετά συνεχίσαμε ρωτώντας πώς ένιωσαν όταν κατάλαβαν τι είχε γίνει και σε 12 άτομα στα 13 αυτή η εμπειρία τους έμεινε η πιο άσχημη σε όλη τους τη ζωή και θα τη θυμούνται πάντα..

Και τώρα η ερώτηση που είχε θετικά αποτελέσματα ήταν αν φορούσαν ζώνη και οι 9 στους 13 είχαν απαντήσει ναι και οι υπόλοιπη 4 δεν φορούσαν ζώνη

Και η τελευταία αν επηρεάστηκαν από αυτό το γεγονός για να παίρνουν μέτρα ασφάλειας δηλαδή ζώνη ΟΛΟΙ απάντησαν ΝΑΙ!!!!!!!!!