Ad hoc έρευνα του Επιμελητηρίου Μεσσηνίας που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της έκθεσης Αγροτικών Τυποποιημένων Προϊόντων Μεσσηνίας στο Αττικό Μετρό – Πλ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΕΣ / ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ Αγοραστικές Συνήθειες Θα σας διαβάσω τώρα μια σειρά από απόψεις που έχουν εκφραστεί για τις συνήθειες κατανάλωσης.
Advertisements

Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
Έρευνα Αντιλήψεων και Στάσεων Κοινού απέναντι σε Ευάλωτες σε Κοινωνικό Στιγματισμό Ομάδες Ιούνιος 2009.
Έρευνα για την οικοδομική δραστηριότητα 2010 Επαμεινώνδας Ε. Πανάς Καθηγητής Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Πρόεδρος του Τμήματος Στατιστικής Απόψεις.
1 Έρευνα 16-19/5/05 Πανελλαδική πολιτική έρευνα κοινής γνώμης ΠΕΙΡΑΙΑΣ Μάιος 2005.
1 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting Ιούλιος 2009 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΓΚΥΠΡΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ για την Παγκύπρια Ένωση Καταναλωτών.
NEXT GENERATION SERVICES  SMART TECHNOLOGY  SPECIALIST SERVICE PERSONNEL.
Αποτελέσματα Μελέτης για το Μέγαρο Πολιτισμού Κύπρου Ετοιμάστηκε για την Εταιρεία KPMG Από την Εταιρεία RAI Consultants Public Ltd Μάρτιος 2008.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Μετά από έρευνα που διενήργησε εταιρεία ερευνών, διαπιστώθηκε πως στην εταιρεία μας οι εργαζόμενοι χρησιμοποιούν μεταξύ τους ένα λεξιλόγιο κάπως ανάρμοστο.
Ιανουάριος 2010 © Κυπριακό Βαρόμετρο Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1.
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Μάιος 2010 Πανελλαδική έρευνα γνώμης. 2 Συλλογή στοιχείων 11-12/05 Ανάθεση: ‘ Περίοδος έρευνας: Η έρευνα διεξήχθη από 11 έως και 12 Μαΐου.
6ο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας Α΄ τάξη - ερευνητική εργασία Σχ
Σωματείο Κρεοπωλών Θεσσαλονίκης Έρευνα Κοινής Γνώμης «Το παραδοσιακό Κρεοπωλείο της γειτονιάς» Φεβρουάριος 2007 Θεσσαλονίκη.
ΕΛΙΑ-ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ-ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ TVXS.GR Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
1 4 Square Questions B A D C Κοιτάξτε προσεκτικά το διάγραμμα. Θα σας κάνω 4 ερωτήσεις γι’ αυτό το τετράγωνο. ΕΤΟΙΜΟΙ;
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Στρατηγικές Μάρκετινγκ και προοπτικές προώθησης αγροτικών προϊόντων στη διεθνή αγορά Ε. Τσακιρίδου Α.Π.Θ. Συνάντηση πολιτών της Ευρώπης, 1-6 Μαρτίου 2013.
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
© ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ Ιανουάριος 2011 Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 © ΕΚΛΟΓΙΚΟ.
1 Θεματική Ενότητα Γραφήματα & Επίπεδα Γραφήματα.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
3 Συλλογή Στοιχείων 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Εκλογική συμπεριφορά 1 3 ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ( Πρόθεση ψήφου )
Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 Οκτώβριος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ.
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
PUBLICOPINIONGREEK. Ταυτότητα της έρευνας Α Επωνυμία του διενεργήσαντος τη δημοσκόπηση: G.P.O. ΕΡΕΥΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΕ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ν. ΠΛΑΣΤΗΡΑ 86 ΤΗΛΕΦΩΝΟ:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Μάρτιος 2009 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΜΑΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Μάιος 2010 © Κυπριακό Βαρόμετρο Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1.
+14 Σεπτέμβριο 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +1 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Αγαθά είναι τα μέσα που ικανοποιούν τις ανθρώπινες ανάγκες.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Αγροτική Επιχειρηματικότητα:
ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ για την ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ 2014 Απρίλιος 2014.
1.3 ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
6 MRB, Συλλογή στοιχείων: 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Εξωτερική Πολιτική: Τουρκία – Κυπριακό – ΠΓΔΜ - Κοσσυφοπέδιο 1 6 ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ( Τουρκία.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Ανάλυση Πολλαπλής Παλινδρόμησης
Διάγραμμα 1 Φεβρουάριος 2012 αποτελέσματα παγκύπριας τηλεφωνικής έρευνας, χρήσης του διαδικτύου στην Κύπρο για οικονομική πληροφόρηση © συντάχθηκε για.
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
Σκοπός της εργασίας Κατά πόσο οι καταναλωτές της Θεσσαλονίκης γνωρίζουν τα βιολογικά προϊόντα Αν αγοράζουν βιολογικά προϊόντα, και ποια είναι αυτά. Η.
Greek Foodosophy- Mall για παραγωγούς Η φρέσκια, νέα ιδέα εμπορίου.
Είδη δειγμάτων Τυχαίο/ μη τυχαίο
Ανάλυση αποτελεσμάτων Έρευνας Αγοράς για την Δημοσιογραφική Διάσκεψη Τετάρτη 4 Μαρτίου 2015.
Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης Πτυχιακή Εργασία Έρευνα για την ηθική κατανάλωση,
Εργασία στο μάθημα Κοινωνικά Ζητήματα και Επιχειρηματικές Πρακτικές Θέμα : Διακίνηση βιολογικών τροφίμων στο σούπερ μάρκετ CHAMPION ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ Creative.
ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ! ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΈΝΑ ΧΡΩΜΑ ΑΤΟΥ, ΚΑΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΦΙΤ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΜΠΑΙΚΤΗ.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΕΞΑΓΩΓΕΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ Ίδρυμα Καπετάν Βασίλη/Ίδρυμα Καρέλια
1 Νέα Θεωρία Μεγέθυνσης Ενδογενής μεγέθυνση. 2 Συνάρτηση παραγωγής προϊόντος Υ t = Y(K, L, A) Y t = [(1-α k )·K t ] α · [(1-α L )·A t ·L t ] 1-α 0
1 Αδάμ Δαμιανάκης Conceptum A.E. Tουριστικές και Πολιτιστικές Πληροφορίες στο Διαδίκτυο. Η περίπτωση του.
ΜΑΘΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΜΕΤΑΓΓΙΣΗ ΑΙΜΑΤΟΣ - ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Για το SBC TV Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
Αγγελική Γεωργιάδου- Αναστασία Πεκτέσογλου Δράμα 2006
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης Πρακτική Άσκηση του Φ οιτητ ή Ελευθέριου Πανοδήμου Υπεύθυνος Πρακτικής Άσκησης:
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
Ποια χώρα παράγει τα τρόφιμά μας; ΚΕ.Π.ΚΑ. Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών Τσεμπερλίδης Νικόλαος Πρόεδρος ΚΕ.Π.ΚΑ. Μέλος E.E.της Ο.Κ.Ε. Αναπληρωματικό Μέλος.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ad hoc έρευνα του Επιμελητηρίου Μεσσηνίας που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της έκθεσης Αγροτικών Τυποποιημένων Προϊόντων Μεσσηνίας στο Αττικό Μετρό – Πλ. Συντάγματος στις 11,12 και 13 Οκτωβρίου Η έρευνα ανατέθηκε στην εταιρεία MindSearch. 1

ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ Έρευνα στην Έκθεση Προιόντων Μεσσηνίας στο Μετρό Συντάγματος ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ Έρευνα στην Έκθεση Προιόντων Μεσσηνίας στο Μετρό Συντάγματος Agiou Konstantinou 40, Maroussi, Athens, Tel: , Fax: Νοέμβριος

Στόχος της έρευνας Η Έκθεση έγινε με πρωτοβουλία και υπό την αιγίδα του Επιμελητηρίου της Μεσσηνίας. Η έκθεση αυτή, είχε στόχο την γνωριμία με τα μεσσηνιακά προϊόντα, ενώ παρείχε στον επισκέπτη τη δυνατότητα να τα δοκιμάσει και εφόσον επιθυμούσε να τα αγοράσει και ταυτόχρονα να γνωρίσει το τουριστικό και πολιτιστικό προϊόν της Μεσσηνίας. Στόχος της έρευνας ήταν οι διερεύνηση του προφίλ των επισκεπτών, καθώς επίσης και η αξιολόγηση της σχέσης που έχουν ή που δημιουργήθηκε με τα μεσσηνιακά προϊόντα 3

Μεθοδολογία Πληθυσμός στόχος: Επισκέπτες της έκθεσης Δείγμα: 152 άτομα Μέθοδος δειγματοληψίας: Τυχαία συστηματική δειγματοληψία Ημερομηνία διεξαγωγής: 12 Οκτωβρίου 2010 Ομάδα έργου Κώστας Μανιός Διευθυντής Συλλογής Στοιχείων Δέσποινα Ράπτη Υπεύθυνη Διαδικασιών 4 ερευνητές Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σύμφωνα με τους κανόνες της ESOMAR και του Σ.Ε.Δ.Ε.Α. Μέγιστο στατιστικό σφάλμα 7,95% με 95% ακρίβεια 4

Φύλλο και καταγωγή ερωτωμένων 5

Περιοχή κατοικίας και οικογενειακή καστάσταση 6

Επάγγελμα και Μόρφωση 7

Προσωπικό εισόδημα 8

ΑΝΑΛΥΤΙΚA ΑΠΟΤΕΛEΣΜΑΤΑ 9

Αν προμηθεύονται κάποια τρόφιμα από την επαρχία: Πολύ υψηλό ποσοστό προμηθεύεται προιόντα απο την επαρχία, και επομένως υπάρχει η ένδειξη ενός εν δυνάμει κοινού για επαρχιακά προιόντα 10

Αν προμηθεύονται τρόφιμα, ποιος είναι ο κυριότερος τρόπος με τον οποίο τα προμηθεύονται Σημαντική διαπίστωση: το μεγαλύτερο ποσοστό των ερωτωμένων που προμηθεύεται προιόντα απο την επαρχία προτιμά να τα προμηθεύεται απο την «πηγή» και να έχει ο ίδιος/η ίδια προσωπική εμπλοκή με την προμήθειά τους Το εύρημα αυτό δείχνει μια ευρύτερη τάση «επιστροφής στις ρίζες», που χαρακτηρίζει τους καταναλωτές. Τα «προιόντα απο δικούς μου ή γνωστούς μου» στην επαρχία δίνουν το όφελος και της ασφάλειας, αλλά και της νοσταλγικής... «επιστροφής στις ρίζες», ή της επιστροφής στη φύση 11

Χύμα ή συσκευασμένα; Η συντριπτική πλειοψηφία προτιμά το χύμα προϊόν και αυτό καταδεικνύει την αναζήτηση της επαρχιακής αυθεντικότητας και την αποφυγή του πιο επεξεργασμένου 12

Ισχυρότατη προτίμηση στα χύμα και όχι στα συσκευασμένα προιόντα Αυτή η προτίμηση στα χύμα προιόντα δείχνει την ανάγκη του καταναλωτή:  Σε κάποια προιόντα θέλει να αποφύγει την τυποποίηση  Σε κάποια βασικά προιόντα διατροφής θέλει να αισθάνεται ότι αγοράζει αυθεντικό, αυτούσιο, φυσικό προιόν και όχι τυποποιημένο  Η μεγάλη πλειοψηφία των καταναλωτών για βασικά προιόντα διατροφής απο την επαρχία προτιμά να αγοράζει απο τον μικρό «παραγωγό» παρα απο μια βιομηχανία. Προτιμά να συνδέεται με το χύμα, ανώνυμο μικρής παραγωγής παρα με μία μάρκα που παραπέμπει στο τυποποιημένο 13

Η «επιστροφή στη φύση» Η «ΕΙΔΥΛΛΙΑΚΗ ΦΥΣΗ» ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Ο καταναλωτής ανταποκρίνεται απόλυτα στα τυποποιημένα προιόντα που το εξυπηρετούν και τον βολεύουν απο κάθε πλευρά. Τα έχει υιοθετήσει λοιπόν ευρύτατα Ωστόσο, ειδικά στα τρόφιμα που έχουν σημαντικές αξίες γι αυτόν σε ότι αφορά την υγιεινότητα και τη θρεπτικότητά τους, έχει στο μυαλό του την «ειδυλλιακή φύση», όπως ίσως τη θυμάται απο τα παιδικά του χρόνια Η ειδυλλιακή φύση και τα τρόφιμά της παράγονται: Με προσωπική φροντίδα Σε μικρές ποσότητες Αντιπροσωπεύουν το πιο «αγνό» και το λιγότερο «πειραγμένο», απευθείας απο τη φύση Αυτή η στάση γεννά τα υψηλότατα ποσοστά προτίμησης στο χύμα προιόν απο την επαρχία 14

Ποιά συγκεκριμένα προϊόντα επιδιώκουν να προμηθεύονται από την επαρχία, έστω και σπάνια; Λάδι, ελιές, τυριά και μέλι είναι τα κυριότερα προιόντα που οι καταναλωτές αναζητούν απο την επαρχία 15

Για ποιά συγκεκριμένα προϊόντα είναι φημισμένη η Μεσσηνία; Το ελαιόλαδο, οι ελιές, τα γαλακτοκομικά και τα ξερά σύκα/σταφίδες είναι τα προιόντα με τα οποία περισσότερο συνδέεται η Μεσσηνία Απο αυτά το ελαιόλαδο ταυτίζεται απόλυτα με τη Μεσσηνία, και αποτελεί συγχρόνως και μια δυναμική και μεγάλη αγορά προιόντος Το ελαιόλαδο, οι ελιές, τα γαλακτοκομικά και τα ξερά σύκα/σταφίδες είναι τα προιόντα με τα οποία περισσότερο συνδέεται η Μεσσηνία Απο αυτά το ελαιόλαδο ταυτίζεται απόλυτα με τη Μεσσηνία, και αποτελεί συγχρόνως και μια δυναμική και μεγάλη αγορά προιόντος 16

Σε τι υπερέχουν τα Μεσσηνιακά προϊόντα; Η αντιλαμβανόμενη υπεροχή της γεύσης είναι πολύ σημαντική διότι αυτή εδραιώνει την επαναληπτική αγορά και πιστότητα σε ένα προιόν που είναι τρόφιμο και στηρίζεται στη γεύση 17

Απόψεις για τις ελιές Καλαμών (Μεσσηνίας) ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ% ΝΟΣΤΙΜΕΣ40 ΓΕΥΣΤΙΚΕΣ-ΕΥΓΕΥΣΤΕΣ32 ΞΙΔΑΤΕΣ7 ΑΡΙΣΤΕΣ7 ΜΕΓΑΛΟΥ ΜΕΓΕΘΟΥΣ5 ΣΑΡΚΩΔΕΙΣ6 ΤΡΑΓΑΝΕΣ3 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ3 ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΕΣ3 ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΕΣ2 ΞΙΝΕΣ2 ΠΙΚΑΝΤΙΚΕΣ2 ΆΛΛΑ ΘΕΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ10 ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ1 ΔΕΝ ΑΡΕΣΟΥΝ1 Υπερέχει το γευστικό κριτήριο (72%) 18

Απόψεις για Το ελαιόλαδο Καλαμών (Μεσσηνίας) ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ% ΕΛΑΦΡΥ17 ΑΓΝΟ16 ΠΛΟΥΣΙΑ ΓΕΥΣΗ14 ΓΕΥΣΤΙΚΟ11 ΚΑΘΑΡΟΤΗΤΑ11 ΑΡΙΣΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ10 ΠΑΧΥΡΕΥΣΤΟ8 ΧΑΜΗΛΑ ΟΞΕΑ8 ΝΟΣΤΙΜΟ5 ΚΑΛΟ ΛΑΔΙ3 ΩΡΑΙΟ ΑΡΩΜΑ3 ΘΡΕΠΤΙΚΟ3 ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ2 ΓΛΥΚΟ2 ΥΓΙΕΙΝΟ2 ΆΛΛΑ ΘΕΤΙΚΑ5 ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ4 ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ1 Το ελαιόλαδο απο τη Μεσσηνία ταυτίζεται με πολλαπλές ενδείξεις υπεροχής και ποιότητας 19

Κατά πόσον αξίζει να ψάξει κανείς και να βρει Μεσσηνιακά προϊόντα, για να τα έχει στο τραπέζι του; ‘Ενα σύνολο 63% των ερωτωμένων θα ήταν διατεθειμένο να ψάξει για Μεσσηνιακά προιόντα, τουλάχιστον για κάποια πιο φημισμένα απο αυτά 20

Γιατί αξίζει να υπάρχουν στο τραπέζι και τα Μεσσηνιακά προϊόντα; ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ% ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ25 ΑΓΝΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ23 ΝΟΣΤΙΜΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ22 ΥΓΙΕΙΝΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ13 ΑΥΘΕΝΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ12 ΓΝΗΣΙΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ11 ΓΕΥΣΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ8 ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ5 ΘΡΕΠΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ4 ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΑ3 ΑΓΟΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ2 ΚΑΛΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΕΛΙΕΣ2 ΆΛΛΑ ΘΕΤΙΚΑ5 Δεν υπάρχει κάποιο Unique Selling Proposition που ταυτίζεται με τα Μεσσηνιακά προιόντα Απολαμβάνουν της υψηλής εικόνας ποιότητας που μοιράζονται όλα τα επαρχιακά προιόντα Δεν υπάρχει κάποιο Unique Selling Proposition που ταυτίζεται με τα Μεσσηνιακά προιόντα Απολαμβάνουν της υψηλής εικόνας ποιότητας που μοιράζονται όλα τα επαρχιακά προιόντα 21

Για ποιά συγκεκριμένα προϊόντα αξίζει κανείς να ψάξει τη Μεσσηνιακή (Καλαμάτας) προέλευση; Το ελαιόλαδο είναι το κύριο εντατικής, καθημερινής χρήσης προιόν που θεωρείται ότι αξίζει κανείς να ψάξει για να προμηθευτεί απο τη Μεσσηνία 22

Αν θα πήγαιναν να ψωνίσουν σε κατάστημα, με πολύ μεγάλη γκάμα από τρόφιμα, όλα από τη Μεσσηνία; (Αν ήταν εύκολα προσβάσιμο) Το κοινό στην πλειοψηφία του θα πήγαινε τουλάχιστον μερικές φορές σε κατάστημα με Μεσσηνιακά προιόντα 23

Λόγοι για τους οποίους θα πήγαιναν να ψωνίσουν σε κατάστημα, με πολύ μεγάλη γκάμα από τρόφιμα, όλα από τη Μεσσηνία; (Αν ήταν εύκολα προσβάσιμο) % ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ 46 ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΘΡΕΠΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ12 ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ10 ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΑΓΝΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ10 ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΥΓΙΕΙΝΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ8 ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΑΥΘΕΝΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ5 ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΓΝΗΣΙΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ3 ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΝΟΣΤΙΜΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ3 ΚΑΛΕΣ ΤΙΜΕΣ3 ΠΟΙΟΤΙΚΟ ΛΑΔΙ2 ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ2 ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ2 ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΓΩΓΟ2 ΑΛΛΑ ΘΕΤΙΚΑ4 Σε ένα Μεσσηνιακό κατάστημα τροφίμων οι ερωτώμενοι περιμένουν να βρουν μοναδικά, ξεχωριστά προιόντα που δεν μπορούν να βρουν αλλού 24

Λόγοι για τους οποίους δεν / σπάνια θα πήγαιναν να ψωνίσουν σε κατάστημα, με πολύ μεγάλη γκάμα από τρόφιμα, όλα από τη Μεσσηνία; (Αν ήταν εύκολα προσβάσιμο) 19 ΑΤΟΜΑ% ΤΑ ΦΕΡΝΩ Ο ΙΔΙΟΣ42 ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ16 ΜΑΚΡΙΝΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ11 ΑΚΡΙΒΕΣ ΤΙΜΕΣ11 ΜΟΥ ΤΑ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΓΝΩΣΤΟΙ ΑΠΌ ΕΚΕΙ11 ΠΡΟΤΙΜΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΓΟΡΕΣ ΑΠΌ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΜΕ ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΚΑΙ ΑΠΌ ΆΛΛΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ5 ΑΓΟΡΑΖΩ ΜΟΝΟ ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ5 19 στα 152 άτομα δεν θα πήγαιναν σε Μεσσηνιακό κατάστημα γιατί, κατα κύριο λόγο, θεωρούν ότι αρκεί που πηγαίνουν οι ίδιοι και φέρνουν Μεσσηνιακά προιόντα 25

Αν θα άρεσε να βρίσκουνε προϊόντα με ονομασία προέλευσης από τη Μεσσηνία στο σούπερ μάρκετ; Είναι αυτονόητο για τους ερωτώμενους ότι θα ήθελαν στο σούπερ μάρκετ Μεσσηνιακά προιόντα 26

Αν θα άρεσε να τα βρίσκουνε συσκευασμένα με κατοχύρωση προέλευσης (POP) ή χύμα, στον πάγκο του σούπερ μάρκετ; Έχει μεγάλο ενδιαφέρον ότι ενώ οι ερωτώμενοι προτιμούν, όταν αγοράζουν οι ίδιοι απο την επαρχία, να παίρνουν χύμα προιόντα, ωστόσο προτιμούν τα τοπικά προιόντα στο σούπερ μάρκετ να είναι συσκευασμένα. Αυτό δείχνει πόσο το ίδιο το κανάλι (σούπερ μάρκετ) εδραιώνει και ενθαρρύνει μια συγκεκριμένη καταναλωτική συμπεριφορά και επιλογή, στην περίπτωσή μας την προτίμηση του συσκευασμένου παρά του χύμα. 27

Αν θα ήταν διατεθειμένοι να πληρώσουν έστω και λίγο παραπάνω για να αγοράσουν αυθεντικά Μεσσηνιακά προϊόντα, κατοχυρωμένης προέλευσης; Ικανό ποσοστό δείχνει ότι είναι διατεθειμένο να πληρώσει παραπάνω την ποιότητα, αλλά θα το κάνει με πολλές προσδοκίες για την ποιότητα και με δισταγμούς σε σχέση με την πιστή και επαναληπτική χρήση του ακριβότερου προιόντος 28

Τι θα τους έπειθε περισσότερο για την ποιότητα; % Πιστοποίηση ποιότητας43 Ανάλυση υψηλής διατροφικής αξίας16 Πιστοποίηση προστατευόμενης ονομασίας προέλευσης14 Προέλευση από μικρούς παραγωγούς στη Μεσσηνία11 ‘Έγκριτες αξιολογήσεις γευσιγνωσίας7 Σιγουριά για τον φυσικό τρόπο γεωργίας και παρασκευής των προϊόντων6 Βραβεία και διακρίσεις για τα συγκεκριμένα προϊόντα3 Το κύριο ζητούμενο απο το προιόν επαρχιακής προέλευσης είναι η αυθεντικότητα, εγγύηση, και πιστοποίηση α) της ποιότητας συνολικά β) της προέλευσης απο την επαρχία και απο μικρούς παραγωγούς 29

Μέχρι πόσο παραπάνω θα ήταν διατεθειμένοι να πληρώσουν για τα συγκεκριμένα Μεσσηνιακά προϊόντα με την πιστοποιημένη ποιότητα; Ο καταναλωτής είναι κατα βάση διατεθειμένος να πληρώσει ελάχιστα παραπάνω ή και καθόλου για το Μεσσηνιακό προιόν 30