ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΣ «ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Advertisements

Β΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΛΟΣΣΙΟΥ
Πώς διασχίζω το δρόμο όταν έχει σταθμευμένα αυτοκίνητα •Κατεβαίνω και σταματώ ανάμεσα σε δύο αυτοκίνητα,. χωρίς να βγω έξω από αυτά, έτσι ώστε να βλέπω.
Στο διάλειμμα.
Κυκλοφοριακή αγωγή Ένα πρόγραμμα για να μάθουμε να κυκλοφορούμε με ασφάλεια. Β΄ Δημοτικού 12ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου Υπεύθυνοι προγράμματος : Θωμάς.
Το κοριτσάκι με τα σπίρτα
Το δάσος με τους Πυλώνες Η βόλτα στις γειτονιές μας Η επίσκεψη στον υποσταθμό της ΔΕΗ.
Ένας πατέρας με οικονομική άνεση,
Ο ΝΑΒΙΝΤ ΔΕΝ ΕΙΡΘΕ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ
Μωρό -μαθαίνει να μπουσουλάει -μαθαίνει να κάθεται -μαθαίνει να μιλάει -μαθαίνει να τρώει -το φροντίζουν η μαμά και ο μπαμπάς.
Μια πόλη για τους πεζούς
Ποιός κάνει λάθος;.
Μια παρουσίαση από τα παιδιά της Δ΄ τάξης
Πάσχα!.
Σήματα οδηγών. Τα διάφορα σημεία όπου κυκλοφορούμε Δρόμος Πινακίδες κυκλοφορίας Διαγραμμίσεις Πεζοδρόμιο Ποδηλατόδρομος Φωτεινοί Σηματοδότες.
Κυκλοφοριακή Αγωγή.
1 τεχνολογία= μηχανήματα ;;; χρειάζεται και κάτι άλλο ;;;
27ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΝΔΟΥ
Καθαρισμός παραλίας – ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ SOS. Ο κάμπος.
Διάβαση με φωτεινό σηματοδότη Πλησιάζω στο κράσπεδο του πεζοδρομίου και περιμένω. Όταν ανάψει πράσινο το ανθρωπάκι του σηματοδότη και βεβαιωθώ ότι σταμάτησαν.
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
Ο Μικρός Ήρωας!!! Θεοτόκης Χαραλαμπίδης,
Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ
Εβδομάδα ασφάλειας και υγείας
Κυκλοφορώ με ασφάλεια Από τα παιδιά της Δ΄ τάξης
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
Κ ΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΉ ΑΓΩΓΉ ! Αιμιλία Αριστείδου. Τις Τίνας της άρεσε πολύ να παίζει με τα παιχνίδια της στην αυλή του σπιτιού της. Όμως κάθε φορά που έβγαινε.
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ
ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙ 1)ΣΩΣΤΟ-ΛΑΘΟΣ ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ –ΚΟΚΚΙΝΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΑΚΙ. 2) ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ.
Πραγματοποιήθηκε από τους μαθητές του Στ1
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ – ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ
Νίκος Σελλάς Δημήτρης Νικολόπουλος
ΕΡΓΑΣΙΑ 8ου ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
Άντρη Ορθοδόξου Μιχαήλ
Το βίντεο ξεκινάει με ένα διαστημόπλοιο το οποίο κατευθύνεται προς την γη! Όταν καταφθάνει αφήνει στην γη μερικά γατάκια! Οι άνθρωποι που βρίσκονται εκεί,
ΟΤΑΝ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΠΑΡΕΙ ΦΩΤΙΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ;
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
1.Να λειτουργούν τα φρένα, το τιμόνι, το κουδούνι, τα φώτα και αν πλησιάζει να νυχτώσει. 2.Να έχεις τουλάχιστον ένα αριστερό καθρέφτη στο ποδήλατό σου.
Ο Μπάκι στους δρόμους της Σάμου Τα παιδιά του 2 ου Νηπιαγωγείου Σάμου.
Μια φορά πήγαινα από το σπίτι στην γιαγιά μου και δεν έβλεπα κάτω στο πεζοδρόμιο. Του παγωτατζή χάλασε το φορτηγό του, είχα λίγα λεφτά και αγόρασα ένα.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΤΜΗΜΑ:Γ2 ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ: ΜΟΥΜΟΥΛΙΔΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΑΓΑΠΩ ΕΞΥΠΝΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ.
Νικολέττα Αθανασίου Δασκάλα Εκπαιδευτής: Χρίστος Καλογήρου Γυμνάσιο Σταυρού ΛΕΥ13Π2-ΚΟ7Δ ΛΕΥ13Π2-ΚΟ7Δ 3 ΙΟΥΛΙΟΥ 3 ΙΟΥΛΙΟΥ
Κυκλοφορώ με ασφάλεια Μαρία Παπαναστασίου- Λιάκου Εκπαιδεύτρια: Σωτηρούλα Γιασουμή ΑΜΜ04 Π3- ΦΟ5Δ
Η δική μας έρευνα για την κυκλοφοριακή αγωγή ξέρω Τι ξέρω Τι εφαρμόζω Γ –Δ τάξη.
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΕ ΕΝΗΛΙΚΕΣ ΜΕ ΕΛΑΦΡΑ ΝΟΗΤΙΚΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ
Επιλέγοντας… Αν θέλουμε να γράψουμε έναν αλγόριθμο που να τον εκτελεί ένα μικρό παιδί, ώστε να διασχίσει με ασφάλεια το δρόμο, πρέπει να συμπεριλάβουμε.
Υπεύθυνες εκπ/κοί : Λασκαρίδου Μαγδαληνή – Τιουτιούφα Μαρία
Το περιβάλλον και οι γύρω μου: Ενδιαφέρομαι-Ενεργώ-Ευαισθητοποιώ
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Όνομα: ????????????????? Θέμα: Κυκλοφοριακή αγωγή
Παρκαρισμα αντικανονικό πάνω σε ράμπα που δυσχεραίνει άτομα με αμαξίδιο ή ορθοστατη να περάσουν.
Γυμνάσιο Χαβαρίου Σχ. έτος:
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΠΕΖΟΥΣ Ελισάβετ Κατσαούνη Ανδριάνα Κοιλιά
«ΠΑΛΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ» Ομαδική Εργασία στο μάθημα της Λογοτεχνίας με θέμα :
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
Το Σχολείο μου.
ΘΕΜΑ: «Οδηγοί και πεζοί προχωρούμε όλοι μαζί»
ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΑΙΝΙΓΜΑΤΑ; Πεγίδου Αντωνία
15 ο Νηπιαγωγείο Γαλατσίου Κόκκινο, πράσινο, … STOP! ο κύριος ΚΟΚ είναι εδώ Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολ. Έτος
2/Θ Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Αγίων Σαράντα Χανίων
Το κοριτσάκι με τα σπίρτα
ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΒΟΛΟΥ
Ποιός κάνει λάθος;.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΣ «ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ»

ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΜΙΑ ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΚΟΛΑΖ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ.

ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΘΑΝΟΣ-ΗΛΙΑΣ-ΤΙΜΟΘΕΟΣ-ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΜΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΜΕ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΧΑΡΤΟΚΟΥΤΟ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.

ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΤΡΟΧΟΝΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ ΜΕ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΦΤΙΑΞΑΜΕ.

ΔΕΝ ΠΑΡΚΑΡΟΥΜΕ Ο,ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΑΜΕ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΟΙ ΠΕΖΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΑΝΕ ΣΤΟ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ. (ΧΡΙΣΤΙΝΑ) ‏ ΟΤΑΝ ΑΝΑΨΕΙ ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΦΑΝΑΡΙ,ΤΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΤΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ. (ΣΩΤΗΡΙΑ) ΚΟΙΤΑΜΕ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΕΡΝΑΜΕ ΑΠΕΝΑΝΤΙ. (ΚΩΝ/ΝΑ)

ΕΝΑ ΠΑΙΔΑΚΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΟΤΑΝ ΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΕΙΝΑΙ ΚΟΚΚΙΝΟ, ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΧΤΥΠΗΣΕΙ. (ΑΓΓΕΛΟΣ) ‏ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΑΝΕ ΜΕ ΤΟΝ ΜΠΑΜΠΑ ΤΟΥΣ Ή ΜΕ ΤΗ ΜΑΜΑ ΤΟΥΣ Ή ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΡΑΤΑΝΕ ΓΕΡΑ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΝ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ. (ΗΛΙΑΣ) ‏

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ