Στον Αστερισμό Της Φωτογραφίας!!!.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Έκθεση (μάθημα 3ο).
Advertisements

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ
Φωτογραφική μηχανή Η σύγχρονη φωτογραφική μηχανή είναι συνδυασμός τεχνολογιών από τρεις τομείς, των λεπτοκατασκευών, της οπτικής και, αφενός της χημικής.
Εισαγωγή στο χειρισμό της φωτογραφικής μηχανής
Από την camera obscura στην ψηφιακή φωτογραφική μηχανή
στάδια στην εξέλιξη της Τεχνολογίας
Σύντομη Παρουσίαση των Μαθηματικών του Project «Παρθενώνας»
Οικογενειακή Φωτογραφία
Η εξέλιξη της οικογενειακής φωτογραφίας με το πέρασμα των χρόνων
Σελ 1 ………………..Εισαγωγη Σελ 3-20……………… η ιστορική εξέλιξη της φωτογραφίας Σελ 21……………….. Ποιος τράβηξε την πρώτη φωτογραφία Σελ 23……………… Συμπεράσματα.
H Ιστορική Εξέλιξη Της Φωτογραφίας!
Περιεχόμενα o Σελ 1…Εισαγωγή o Σελ 3…Η πρώτη μηχανή o Σελ 5…Η ιστορική εξέλιξη της φωτογραφίας o Σελ 9… Ποιος τραβηξε την πρωτη φωτογραφια o Σελ 11…
Pinhole Camera ή Κάμερα Μικροσκοπικής Οπής
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ Με τον όρο φωτογραφία αναφερόμαστε γενικά στη διαδικασία δημιουργίας οπτικών εικόνων μέσω της καταγραφής και αποτύπωσης του φωτός, με χρήση.
1 ο ΓΕΛ ΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΟΝΩΝ 1 Ο Τετράμηνο ο Γενικό λύκειο Θρακομακεδόνων Ά τάξη Σχολική χρονιά
Ιστορια και εξελιξη τησ φωτογραφιασ
Τα υλικά και οι τεχνικές της Φωτογραφίας
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΚΤΙΡΙΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Ε. ΜΑΙΣΤΡΟΥ.
Σχολικό Έτος Εργασία στο μάθημα της Τεχνολογίας Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Άγιος Παύλος» Υπεύθυνη καθηγήτρια : Σταυρούλα Μαυρομματάκη.
Εργασία στο μάθημα της Τεχνολογία
Η ιστορια της φωτογραφιασ
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
Φωτεινή Σοφία Κατερίνα Γιώργος
ΕΝΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΠΡΩΙΝΟ ΣΤΟ 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΞΑΝΘΗΣ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Από την camera obscura στην ψηφιακή φωτογραφική μηχανή
Άτυπη ομάδα νέων Καισαριανής
Ερευνητική εργασία 1ο ΓΕΛ Αλεξανδρούπολης
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
Λ Ε Υ Κ Ω Σ Ι Α Σκοπός μαθήματος
Χιτλερική νεολαία
Ασπρόμαυρη Φωτογραφία
TEXNH Γιάννης Παπαδόπουλος – Ζωή Ζαφειροπούλου Φιλόλογοι.
Αυτόνομοι Πράκτορες Ακολουθία κινήσεων για τον ΝΑΟ Στόχος είναι ο ΝΑΟ να ρίχνει την μπάλα σε ένα καλάθι του basket και να βάζει «καλαθιά»
Τεχνολογία Α΄ Γυμνασίου
ΜΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ν. Καστάνη.
! Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ ΚΑΙ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ!☺☻.
Διαστημική τεχνολογία
Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΡΑΧΑΤΙΟΥ
Τα μαθηματικα στην τεχνη και στη φυση
Η ιστορία και η εξέλιξη της
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Project Φωτογραφία Γενικό Λύκειο Βάρδας Σχολικό έτος
ΨΗΦΙΑΚΗ & ΕΓΧΡΩΜΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ
Χορός: Μια πρώτη εννοιολογική προσέγγιση Φιλίππου Φίλιππος Επίκουρος καθηγητής ΤΕΦΑΑ, ΔΠΘ
ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ & ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ. ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ Η ζωγραφική είναι η δημιουργία, μέσω προσωπικής εργασίας, μίας πραγματικής ή φανταστικής εικόνας με την βοήθεια φυσικών.
Τότε και τώρα. ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η επιλογή του θέματος του Project έγινε από εμάς τους μαθητές, που επικράτησε ανάμεσα σε 3 θέματα. Οι λόγοι που επιλέξαμε το θέμα.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ «ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ» Εργασία στο μάθημα της τεχνολογίας. Σχολικό Έτος Υπεύθυνη Καθηγήτρια Στ. Μαυρομματάκη.
Α’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Θέτουμε ερωτήματα:  Πότε ανακαλύφθηκε η φωτογραφία και από ποιόν;  Ποιος την κατασκεύασε και πως εξελίχθηκε η φωτογραφική.
Βασικές αρχές έκθεσης Στα πλαίσια του μαθήματος Φωτογραφίας στο τμήμα Συντήρησης Έργων Τέχνης και Αρχαιοτήτων, στα Δ.ΙΕΚ Σπάρτης Ρήγου Θάλεια.
Σωστή έκθεση, Φωτομέτρηση, γκρίζα καρτα, κλίμακες, Ψηφιακή φωτογραφική μηχανή (Συνάντηση 2) Τεχνικές Φωτογράφισης (Θ) Τμημα Τεχνολόγων περιβάλλοντος Συντήρηση.
Οι φοιτήτριες: Διαμαντάκη Μυρτώ Θεώνη Κλαιρ_ Αγραφιώτη Δήμητρα_ Κατερίνα Σταύρου_
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ " ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ " Εξέταση στο μάθημα της τεχνολογίας Σχολικό έτος Υπεύθυνη καθηγήτρια : κ. Μαυροματάκη.
Photography Εισαγωγή στην Φωτογραφία
Προστασία Πνευματικής Ιδιοκτησίας
ΕλληνογαλλικΗ σχολΗ ΠειραιΑ « ΑγιοΣ ΠαΥλοΣ "
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
Βασικες Εννοιες Φυσικης
Ερευνητική εργασία των μαθητών του Α1 του 3ου ΓΕΛ. Γλυφάδας
ΟΠΤΙΚΗ Οπτική ονομάζεται ο κλάδος της Φυσικής που μελετά τη συμπεριφορά και τις ιδιότητες του φωτός, ενώ επιπλέον περιγράφει και τα φαινόμενα που διέπουν.
Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ Στα πλαίσια του μαθήματος Φωτογραφίας στο τμήμα Συντήρησης Έργων Τέχνης και Αρχαιοτήτων, στα Δ.ΙΕΚ Σπάρτης Ρήγου Θάλεια.
Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Μαρίελλα Αναστασιάδου
Η Τεχνολογία από την αρχαία εποχή έως σήμερα
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ «Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ»
Διδάσκουσα: Μπαλαμώτη Ελένη
28. Οι Έλληνες: Ένας λαός με μεγάλη και συνεχή ιστορία
Η φωτογραφική μηχανή.
Βασικες Εννοιες Φυσικών Επιστημών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Στον Αστερισμό Της Φωτογραφίας!!!

H Ιστορική Εξέλιξη Της Φωτογραφίας!

Υπάρχουν φωτογραφίες που είναι πραγματικά έργα τέχνης, άλλες που είναι ιστορικές μαρτυρίες, φωτογραφίες που έκαναν ανθρώπους να κλάψουν, ή να γελάσουν μέχρι δακρύων και φωτογραφίες που έριξαν κυβερνήσεις. Πέρα από κάθε αμφιβολία η αποτύπωση της εικόνας αποτελεί μια από τις σημαντικότερες κατακτήσεις του ανθρώπινου πολιτισμού και μια από τις λίγες περιπτώσεις που μια καθαρά τεχνολογική και επιστημονική εξέλιξη, γέννησε μια νέα μορφή τέχνης.

Το 1530: Ντανιέλ Μπαρμπάρο. Τοποθέτησε πρώτος φακό σε camera obscura Η καταγραφή που ακολουθεί παρουσιάζει τους σημαντικότερους σταθμούς στην ιστορία της φωτογραφίας, από τα αρχαιοελληνικά χρόνια μέχρι σήμερα 4ος π.Χ. αιώνας: (γύρω στο 350). Ο Αριστοτέλης περιγράφει τον τρόπο που λειτουργεί η απλούστερη φωτογραφική μηχανή, η γνωστή ως camera obscura.Η οποία δεν διέθετε φιλμ και φακό. Το 1530: Ντανιέλ Μπαρμπάρο. Τοποθέτησε πρώτος φακό σε camera obscura

Το 1550: Ο Τζιρόλαμο Καρντάνο τοποθέτησε στο φακό και μηχανισμό διαφραγμάτων.

Το 1676: Έχουμε την πρώτη μηχανή με μεταβλητή εστιακή απόσταση και καθρέφτη αναστροφής της εικόνας, πατέντα του Γιόχαν Στουρμ, Γερμανού μαθηματικού. Το 1816: Ο Νιέπς παίρνει τις πρώτες πειραματικές φωτογραφίες αντικειμένων, χωρίς φωτογραφική μηχανή, που ακόμη όμως δεν μπορεί να σταθεροποιήσει.

1826: Ο Νιέπς είναι ο πρώτος που κατάφερε να καταγράψει εικόνες με τη βοήθεια του φωτός και να τις διατηρεί. Η πρώτη φωτογραφία του στην ιστορία χρειάστηκε χρόνο έκθεσης οκτώ ωρών. H μέθοδός του ονομάστηκε ηλιογραφία.

Ο Σερ Γουίλιαμ Χέρσελ ανακαλύπτει την υπέρυθρη ακτινοβολία Ο Σερ Γουίλιαμ Χέρσελ ανακαλύπτει την υπέρυθρη ακτινοβολία. Σήμερα έχουμε και το υπέρυθρο φιλμ που δίνει φωτογραφίες με βάση τον υπέρυθρο φωτισμό, γι' αυτό και τα αποτελέσματα είναι διαφορετικά από αυτό που βλέπει το μάτι. 1835: Η πρώτη αρνητική φωτογραφία του Τάλμποτ σε χαρτί, το παράθυρο του σπιτιού του, ήταν γεγονός.

1839: Είναι η χρονιά δημοσιοποίησης της εφεύρεσης της φωτογραφίας στη Γαλλία. Η Ακαδημία των Επιστημών αναγνωρίζει επίσημα τη μέθοδο του Νταγκέρ.

1839:O Ιππόλυτος Μπαγιάρ,κατάφερε να παίρνει θετικές φωτογραφίες σε χαρτί και παρουσιάζει την πρώτη φωτογραφική έκθεση. 1841:Ο Τάλμποτ τελειοποιεί την εφεύρεσή του,οι χρόνοι έκθεσης ήταν περίπου 30 δευτερόλεπτα και μπορούσε να βγάλει ανάτυπα ξαναφωτογραφίζοντας την πρώτη αρνητική φωτογραφία.Αποκτά την ευρεσιτεχνία της φωτογραφικής μεθόδου του αρνητικό/θετικό σε χαρτιά ιωδιούχου αργύρου.Την πατέντα του ονομάζει καλοτυπία, από το ελληνικό κάλλος,που σημαίνει ομορφιά.

1847: Έχουμε την πρώτη πλάκα , το πρώτο αρνητικό φιλμ σε τζάμι 1847: Έχουμε την πρώτη πλάκα , το πρώτο αρνητικό φιλμ σε τζάμι. Παρουσιάστηκε στη Γαλλική Ακαδημία Επιστημών, από τον Άμπελ Νιέπς, εξάδελφο του γνωστού μας πρωτοπόρου Νιέπς. Στην αρχή δεν έτυχε της ανάλογης υποδοχής από τους φωτογράφους, γιατί ήταν εύθραυστο και βαρύ υλικό. Για τη συγκράτηση της ευαίσθητης στο φως επίστρωσης, είχε χρησιμοποιήσει λεύκωμα αυγού. Την ίδια χρονιά τελειοποιείται η μέθοδος της καλοτυπίας.

1853: Τη χρονιά αυτή έχουμε το πρώτο φωτογραφείο του Φίλιππου Μάργαρη στην Αθήνα και τις πρώτες καλοτυπίες τραβηγμένες από Έλληνα φωτογράφο. 1856: Η πρώτη σειρά αεροφωτογραφιών από αερόστατο. Ο Ναντάρ κατάφερε και τράβηξε συνολικά 70 φωτογραφίες. 1861: Ο Μάξουελ και η πρώτη έγχρωμη αναπαραγωγή με χρήση τριών μαυρόασπρων διαφανειών με τη χρήση φίλτρων των τριών βασικών χρωμάτων. Η αυγή της έγχρωμης φωτογραφίας.

1865: Ο Χουάιτ χρησιμοποιεί τη σκόνη μαγνησίου στην πρώτη φορητή, τεχνητή φωτιστική πηγή. Το πρώτο φλας είναι πραγματικότητα.

1888: Το πρώτο φιλμ είναι το αμερικάνικο φιλμ Ίστμαν και τη χρονιά αυτή έχουμε την πρώτη Kodak με ρολό φιλμ. Η πρώτη, προσιτή στον κόσμο φωτογραφική μηχανή του 1888, που παρουσίασε ο Γεώργιος Ίστμαν, συμπίπτει με τη χρονιά που κυκλοφορεί το πρώτο τεύχος του περιοδικού National Geographic, που έχει δημοσιεύσει από τότε μερικά από τα σημαντικότερα φωτογραφικά ρεπορτάζ. Η αναστάτωση και ο πυρετός της φωτογραφίας ανέβηκε κατακόρυφα.

1908: Η πρώτη τηλεφωτογραφία είναι γεγονός. 1908: Η πρώτη τηλεφωτογραφία είναι γεγονός. 1911-13: Έχουμε την πρώτη από τα 30 δοκιμαστικά μοντέλα της πλέον διάσημης φωτογραφικής μηχανής μικρού μεγέθους, τη γνωστή Leica και από το 1925 έχουμε μαζική παραγωγή. Ο αναστιγματικός φακός Tessar, είναι ακόμη ένα ιστορικό φωτογραφικό επίτευγμα που υπάρχει ακόμη και σήμερα σε φωτογραφικές μηχανές.

1925: Η πρώτη Leica κυκλοφορεί στη Γερμανία και είναι η μηχανή που με την ποιότητά της και το μικρό της μέγεθος έδωσε στο φωτογράφο τη μεγαλύτερη ελευθερία κινήσεων και σιγουριά μέχρι σήμερα. Η Ermanox είναι ακόμη μια αξιόλογη μηχανή, αγαπητή σε πολλούς φωτογράφους της εποχής αυτής, για το πολύ φωτεινό της φακό.

1932: Ιδρύεται το γκρουπ F64 που μέλη του είναι φωτογράφοι σαν τον Άσελ Άνταμς, Γουέστον, Ντοροθέα Λανγκ που άφησαν μερικές από τις ομορφότερες φωτογραφίες. Έχουμε και το πρώτο φωτοηλεκτρικό φωτόμετρο Weston. 1936: Παρουσιάζεται η πρώτη μέθοδος παρασκευής έγχρωμης διαφάνειας. Παρουσιάζονται δύο σημαντικές φωτογραφικές μηχανές:

η Exacta, που είναι και η πρώτη μονορεφλέξ για φιλμ 24x36

και η Argus.

1947: Κυκλοφορεί το πρώτο Ektachrome έγχρωμο, θετικό φιλμ της Kodak. 1948: Ιδρύεται το ποιο γνωστό φωτοειδησεογραφικό πρακτορείο στον κόσμο, το Magnum. 1950: Γίνεται η πρώτη έκθεση φωτογραφικών στην Κολωνία της Γερμανίας, η Photokina. 1959: Έχουμε τις πρώτες φωτογραφίες της γης από δορυφόρο.

1997: Βλέπουμε τις πρώτες ψηφιακές φωτογραφίες από τον Άρη. 1997: Βλέπουμε τις πρώτες ψηφιακές φωτογραφίες από τον Άρη.

Φωτογραφία Στην Καθημερινότητα!!!

Καθημερινές Φωτογραφίες!

Η φωτογράφηση, σε συνθήκες καθημερινότητας, κατά τη διάρκεια της εβδομάδας και η κριτική όλων των φωτογραφιών, τα Σαββατοκύριακα, έχουν ως αποτέλεσμα να συνδυαστεί η όποια καλλιτεχνική παιδεία ή/και θεωρητική τοποθέτηση, με την φωτογραφική πρακτική. Έτσι οι συμμετέχοντες, τόσο κατά τη διάρκεια όσο και μετά την ολοκλήρωση του σεμιναρίου, μπορούν να πετύχουν ταυτόχρονα δυο στόχους :

Αφενός, να εντάξουν τη Φωτογραφία στην καθημερινότητά τους και αφετέρου να αποκτήσουν μια πιο ξεκάθαρη ιδέα για την φωτογραφική πρακτική, με ή χωρίς συγκεκριμένους στόχους, αλλά δίχως το άγχος της επιτυχίας ή αποτυχίας.

Η αναζήτηση θεμάτων και η φωτογραφική τους προσέγγιση υπό την πίεση των καθημερινών δραστηριοτήτων, αποσκοπούν στην καθημερινή εξάσκηση του βλέμματος αλλά και του τρόπου φωτογράφησης, ενώ ο σχολιασμός (τα Σαββατοκύριακα) όχι μόνο των δικών του φωτογραφιών αλλά και άλλων, με τους οποίους συχνά βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο, οξύνουν τόσο το μάτι όσο και την φωτογραφική κριτική ικανότητα του συμμετέχοντα.

Μέσα από την όλη διαδικασία, ο φωτογράφος συνειδητοποιεί πως, παρά το συνήθως βαρύ καθημερινό του πρόγραμμα, υπάρχει χρόνος και χώρος για την Φωτογραφία και ταυτόχρονα πως είναι πολύ πιο σημαντικό να μάθει να πειθαρχεί ακολουθώντας έναν τρόπο και μια μέθοδο εργασίας προς μια καλύτερη Φωτογραφία, από το να αποκτήσει πέντε καλές φωτογραφίες για τον τοίχο του.

Η Φωτογραφία στην Καθημερινότητα χωρίζεται σε 3 κατηγορίες...:

Φωτοειδησεογραφία: δηλαδή την εικονογράφηση της επικαιρότητας και οι φωτογραφίες αυτού του είδους

Διαφημιστική - Εμπορική φωτογραφία: δηλαδή περιλαμβάνει τη φωτογραφία αντικειμένων, μόδας και πορτρέτων.

Αρχιτεκτονική φωτογραφία - Εσωτερικών Χώρων: δηλαδή φωτογράφηση κτιρίων και εσωτερικών χώρων.

Τ Ε Λ Ο Σ ! ! !