Το απίστευτο ταξίδι μιας σταγόνας νερού!

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Tι βλέπετε σε αυτή τη φωτογραφία;
Advertisements

Sketchpad Χρήση του λογισμικού ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ
Μια ιστορία που γράφτηκε
Νερό το Πολύτιμο!!! Ερευνητική Εργασία Α΄ τάξης 2ου Λυκείου Ορεστιάδας
ΤΟ ΝΕΡΟ Κύκλος του νερού και Λειψυδρία.
Το μάθημα της Αστρονομίας και Μάτια στο Ηλιακό Σύστημα
Ο κύκλος του νερού. για τη Β΄ Δημοτικού
Το νερό συστήνεται Επιλογή φωτογραφιών και ανάγνωση κειμένου
Δημιουργία του δικού σας χάρτη στο
Διδασκαλία εννοιών προγραμματισμού με το Scratch για τις Ε’ και ΣΤ’ δημοτικού Η παρούσα σειρά μαθημάτων ΤΠΕ υλοποιήθηκε στο 15ο Δημοτικό Σχολείο.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΞΑΝΘΑΚΗΣ
A 1.3 H χρήση των χαρτών στην καθημερινή ζωή
(Παλιά εποχή της πέτρας)
Αυτόνομοι Πράκτορες Ακολουθία κινήσεων για τον ΝΑΟ Στόχος είναι ο ΝΑΟ να ρίχνει την μπάλα σε ένα καλάθι του basket και να βάζει «καλαθιά»
5.2 Χαρακτηριστικά και ιδιότητες του νερού
ΤΡΟΦΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ- ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΧΕΛΩΝΑ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ
1. 1. Εισαγωγή Φωτογραφίας Τοποθετούμε με το ποντίκι ή το πληκτρολόγιο το σημείο που θέλουμε να εισάγουμε την εικόνα Στην καρτέλα Insert πατούμε το κουμπί.
ΝΕΡΟ.
5ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟΥ
Βασικες Εννοιες Φυσικης _2
Παρουσιάσεις με την χρήση PowerPoint
Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου. Υπερσυνδέσμοι:  Μεταφορά από μια σελίδα σε άλλη  Παρουσιάζονται με διαφορετικό χρώμα από το υπόλοιπο κείμενο  Μπορούν να.
ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες (Φ. Ε. 6) Ηλ. Μαυροματίδης.
109 ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης Μαθητές ΣΤ 2 Τάξης: Ιωάννης Αποστολίδης Μαθητές ΣΤ 1 Τάξης: Έλενα Ιωάννα Ηλιάδη, Κωνσταντίνα Στάμου, Διονύσιος Αλιτζανίδης,
Τι είναι ο υδρολογικός κύκλος ή κύκλος του νερού; Yδρολογικός κύκλος είναι η σταθερή και αδιάκοπη κίνηση του νερού από την ατμόσφαιρα στην επιφάνεια της.
ΑΡΤΕΜΙΣ ΒΛΑΣΣΟΠΟΥΛΟΥ Α1α
Η αξία θέσης των ψηφίων στους φυσικούς αριθμούς. πόσες καρτέλες σαν αυτή;
Ιωάννης Καραγιάννης 4216 Διεξοδική διερεύνηση του Κύκλου του Νερού, παρουσίαση των δομικών του στοιχείων και η επίδραση του στην ανθρώπινη καθημερινότητα.
Φυσική <<Ο κύκλος του νερού>>
ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ(4215)
«Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση»
Το όνομά σας Ο δάσκαλός σας Ο βαθμός σας
Ο κυκλος του νερου Φωτεινη ΖΕΡΒΑ Α.Μ:4210 Ο Κύκλος του νερού.
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Τμήμα Δημοτικής εκπαίδευσης
Ο κύκλος του νερού. Μαλαματή Βελώνη Α.Μ:4190 Ο Κύκλος του νερού.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Πότε πάνω, πότε κάτω, κύκλους κάνουν οι σταγόνες.
Ο Κύκλος του Νερού Κωτσοπούλου Ελένη ο κύκλος του νερού.
Τα παιδιά κι ένα σεντούκι
Υ305 Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
Το όνομά σας Ο δάσκαλός σας Ο βαθμός σας
ΝΙΖΟΡΙΔΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΦΥΣΙΚΗ ΤΣΟΥΜΙΤΑ ΜΑΡΙΑ Ο κύκλος του νερού
ΦΥΣΙΚΗ ΝΤΑΛΑΜΑΓΚΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Αριστείδης Τσακμακίδης
Μελετη Περιβαλλοντοσ Κόμη Νίκη Ο κύκλος του νερού.
Η παρουσίαση του κύκλου του νερού
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ο κύκλος του νερού (φυσική)
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Παιδαγωγικό τμήμα δημοτικής εκπαίδευσης Ο κύκλος του νερού
Εισαγωγή Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Ο κύκλος του νερού Ισπικούδη Ευαγγελία.
<<Ο κύκλος του νερού>>
109ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Φυσική Αναστασία Σανταλίδου Ο κυκλος του νερου
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μορφές του νερού στη Γη.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΡΧΙΚΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ
Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ Βαγγέλης Ρούλιας
Το νερό εξατμίζεται 1.
Ο κύκλος του νερού Φυσική
Παίζουμε παντομίμα; Χατσίκου Ιωάννα
ΒΟΤΑΝΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.  Από την αρχαιότητα οι άνθρωποι γνώριζαν τη βότανα στη λαϊκή θεραπευτική δράση των φυτών. Διάφορες ουσίες των φυτών χρησιμοποιούνται.
Β 3. ΥΔΡΟΣΦΑΙΡΑ «Χώρισαν στις εκβολές του μεγάλου ποταμού. Από ψηλά μπορούσες, αν ήθελες, να πιστέψεις πως δεν ήταν το ποτάμι που χυνόταν στη θάλασσα.
Β 3. ΥΔΡΟΣΦΑΙΡΑ «Χώρισαν στις εκβολές του μεγάλου ποταμού. Από ψηλά μπορούσες, αν ήθελες, να πιστέψεις πως δεν ήταν το ποτάμι που χυνόταν στη θάλασσα.
Δημιουργία πλάνου καθισμάτων
Ο κύκλος του νερού. ήλιος σύννεφα θάλασσα νερό άνεμος.
Δημιουργία πλάνου καθισμάτων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το απίστευτο ταξίδι μιας σταγόνας νερού!

Οδηγίες Παιγνιδιού Το παιγνίδι αυτό έχει ως στόχο να αντιληφθούν οι μαθητές τη διαδρομή που ακολουθεί μια σταγόνα νερού, δηλαδή τον κύκλο του νερού. Στην αρχική σελίδα (διαφάνεια 3) οι μαθητές πρέπει να επιλέξουν το σημείο από το οποίο η σταγόνα θα ξεκινήσει το ταξίδι της (φυτά, χώμα, ποταμός, σύννεφα, ωκεανός, λίμνη, ζώα, υπόγεια νερά, παγετώνες). Όταν αποφασίσουν, πατούν με το ποντίκι τους στην αντίστοιχη εικόνα και αμέσως μεταφέρονται σε επόμενη διαφάνεια. Η διαφάνεια αυτή παρουσιάζει όλες τις τοποθεσίες στις οποίες μπορεί να ταξιδέψει η σταγόνα νερού. Για παράδειγμα, αν επιλέξουν τα ΦΥΤΑ, θα τους οδηγήσει σε μια διαφάνεια με 6 σταθμούς. Οι σταθμοί αυτοί δείχνουν τις τοποθεσίες στις οποίες μπορεί να ταξιδέψει η σταγόνα νερού όταν φύγει από τα φυτά. Για να αποφασίσουν σε ποιο σταθμό θα πατήσουν στη συνέχεια, πρέπει να ρίξουν ζάρι. Οι έξι σταθμοί που φαίνονται σε κάθε διαφάνεια περιλαμβάνουν και το κουμπί «Μείνει ακίνητος». Αυτό θέλει να δείξει στους μαθητές ότι το νερό μπορεί να μείνει σε μια τοποθεσία για ένα χρονικό διάστημα και μετά να αποβληθεί ή να συνεχίσει το ταξίδι του. Επίσης, μπορεί δύο ή τρεις σταθμοί να περιλαμβάνουν την ίδια τοποθεσία. Αυτό δείχνει ότι περισσότερο νερό αποβάλλεται ή ταξιδεύει προς μια κατεύθυνση παρά προς μιαν άλλη. Για παράδειγμα το νερό που φεύγει από το ΧΩΜΑ πάει στα φυτά, σε ποταμούς, στα σύννεφα και στα υπόγεια νερά. Δύο σταθμοί περιλαμβάνουν τα σύννεφα, κάτι που σημαίνει ότι περισσότερο νερό εξατμίζεται προς τα σύννεφα και λιγότερο πάει σε φυτά, ποταμούς ή υπόγεια νερά. Καθώς οι μαθητές παίζουν το παιγνίδι μπορούν να καταγράφουν σε ένα φύλλο χαρτιού την πορεία που ακολουθεί η σταγόνα νερού, ώστε να αντιληφθούν πόσο πολύπλοκη και μεγάλη είναι η διαδρομή της. Το παιγνίδι αυτό μπορεί να γίνει και με υπόδυση ρόλων. Μπορεί να τοποθετηθούν στο πάτωμα της τάξης οι εννιά τοποθεσίες στις οποίες ταξιδεύει το νερό και τα παιδιά να υποδύονται την σταγόνα νερού. Σε κάθε τοποθεσία πρέπει να υπάρχει ένα ζάρι και οι 6 επιλογές που μπορεί να ακολουθήσει η σταγόνα. Όταν ρίξει το ζάρι πρέπει να πάει στην επόμενη τοποθεσία και το παιγνίδι συνεχίζει με τον ίδιο τρόπο.

φυτά χώμα ποταμός σύννεφα ωκεανός λίμνη ζώα υπόγεια νερά παγετώνες

ΦΥΤΑ 1. σύννεφα 2. σύννεφα 3. σύννεφα 4. σύννεφα 5. Μείνε ακίνητος 6. Μείνε ακίνητος

ΧΩΜΑ 1. φυτά 2. ποταμός 3. σύννεφα 4. σύννεφα 5. Μείνε ακίνητος 6. υπόγεια νερά

ΠΟΤΑΜΟΣ 1. ωκεανός 2. λίμνη 3. σύννεφα 4. υπόγεια νερά 5. ζώα 6. Μείνε ακίνητος

ΣΥΝΝΕΦΑ 1. χώμα 2. λίμνη 3. ωκεανός 4. ωκεανός 5. Μείνε ακίνητος 6. παγετώνες

ΩΚΕΑΝΟΣ 1. σύννεφα 2. σύννεφα 3. Μείνε ακίνητος 4. Μείνε ακίνητος 5. Μείνε ακίνητος 6. Μείνε ακίνητος

ΛΙΜΝΗ 1. σύννεφα 2. ποταμός 3. ζώα 4. υπόγεια νερά 5. Μείνε ακίνητος 6. Μείνε ακίνητος

1. χώμα 2. χώμα ΖΩΑ 3. σύννεφα 4. σύννεφα 5. σύννεφα 6. Μείνε ακίνητος

ΥΠΟΓΕΙΑ ΝΕΡΑ 1. λίμνη 2. λίμνη 3. ποταμός 4. Μείνε ακίνητος 5. Μείνε ακίνητος 6. Μείνε ακίνητος

ΠΑΓΕΤΩΝΕΣ 1. υπόγεια νερά 2. ποταμός 3. σύννεφα 4. Μείνε ακίνητος 5. Μείνε ακίνητος 6. Μείνε ακίνητος