Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Οδική συμπεριφορά μαθητών: οι μαθητές ως οδηγοί και ως επιβάτες - διαμόρφωση κυκλοφοριακής συνείδησης.» Σχολικό έτος 2012-2013.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Advertisements

Σχεδιασμός προγραμμάτων πρόληψης στο σχολικό περιβάλλον
Β΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΛΟΣΣΙΟΥ
Κυκλοφοριακή αγωγή Ένα πρόγραμμα για να μάθουμε να κυκλοφορούμε με ασφάλεια. Β΄ Δημοτικού 12ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου Υπεύθυνοι προγράμματος : Θωμάς.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ
Μια πόλη για τους πεζούς
Ποιός κάνει λάθος;.
Μια παρουσίαση από τα παιδιά της Δ΄ τάξης
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
Σήματα οδηγών. Τα διάφορα σημεία όπου κυκλοφορούμε Δρόμος Πινακίδες κυκλοφορίας Διαγραμμίσεις Πεζοδρόμιο Ποδηλατόδρομος Φωτεινοί Σηματοδότες.
Κυκλοφοριακή Αγωγή.
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
Ιστορικη εξελιξη Κ.Ο.Κ-(ΣωστΗ οδικΗ συμπεριφορΑ)
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΝΔΟΥ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
EDG220 C: Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και εκπαιδευτική τεχνολογία Ακαδημαϊκό έτος: Υποχρεωτική εργασία: Τίτλος θεματικής ενότητας: Κυκλοφορώ με ασφάλεια.
Μαθήτρια:Ντανιέλα Τσομπανίκοβα
Κυκλοφορώ με ασφάλεια Από τα παιδιά της Δ΄ τάξης
ΘΕΜΑ 2ο Τροχαία ατυχήματα –κυκλοφοριακή αγωγή
«Μέσα στον δρόμο περπατώ,όταν ο κ. Κ.Ο.Κ. είναι εδώ!»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ -πληροφορώ»
ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑΣ
ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω ό,τι να ’ναι ή ό,τι πρέπει;»
Σήματα οδικής κυκλοφορίας
Πραγματοποιήθηκε από τους μαθητές του Στ1
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Οι Ποδηλάτρες…»
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας 1ο Δημοτικό Σχολείο Κάτω Αχαΐας
ΕΡΓΑΣΙΑ 8ου ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΤΟΣ
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΣ Να αναγνωρίσουν οι μαθητές την σημαντικότητα του κοινωνικού προβλήματος: «τροχαία ατυχήματα». Να γίνει αντιληπτό σε όλους ότι η κύρια αιτία.
Άντρη Ορθοδόξου Μιχαήλ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ με ασφάλεια στο δρόμο»
Αποτελέσματα έρευνας Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στις 14/2, 20/3, 27/3 του 2012 επί της Οδού Κων. Παλαιολόγου στην Σπάρτη. Στηρίχθηκε στην παρατήρηση της.
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ Ε2 ΑΛΕΞΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ.
ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΠΡΟΣΕΧΩ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΟΥ Τάξη Δ’
1.Να λειτουργούν τα φρένα, το τιμόνι, το κουδούνι, τα φώτα και αν πλησιάζει να νυχτώσει. 2.Να έχεις τουλάχιστον ένα αριστερό καθρέφτη στο ποδήλατό σου.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Η δική μας έρευνα για την κυκλοφοριακή αγωγή ξέρω Τι ξέρω Τι εφαρμόζω Γ –Δ τάξη.
Ο ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
Καλλιέργεια Οδικής Συνείδησης Υπό έμφαση στόχος για τη σχολική χρονιά
Υπεύθυνες εκπ/κοί : Λασκαρίδου Μαγδαληνή – Τιουτιούφα Μαρία
Το περιβάλλον και οι γύρω μου: Ενδιαφέρομαι-Ενεργώ-Ευαισθητοποιώ
Μάθημα : project Θέμα : Πρόληψη ατυχημάτων στο σχολείο
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «……Τίτλος…»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Όνομα: ????????????????? Θέμα: Κυκλοφοριακή αγωγή
Γυμνάσιο Χαβαρίου Σχ. έτος:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
15 ο Νηπιαγωγείο Γαλατσίου Κόκκινο, πράσινο, … STOP! ο κύριος ΚΟΚ είναι εδώ Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολ. Έτος
10ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
Κάθε χρόνο συμβαίνουν στη χώρα μας άπειρα τροχαία ατυχήματα, που έχουν ως αποτέλεσμα το θάνατο πολλών ανθρώπων αλλά και τον τραυματισμό τους. Από το σύνολο.
Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας
Ποιός κάνει λάθος;.
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Οδική συμπεριφορά μαθητών: οι μαθητές ως οδηγοί και ως επιβάτες - διαμόρφωση κυκλοφοριακής συνείδησης.» Σχολικό έτος 2012-2013 56ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΤΡΩΝ

Ξεκινώντας… Υπεύθυνος εκπαιδευτικός: Μηνάς Λυριστής Τάξη: Γ΄ Τμήμα: 3

ΕΠΙΛΕΞΑΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟ… Σύμφωνα με τα πρόσφατα στοιχεία των Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας-Εurostat: «Κάθε χρόνο στη χώρα μας καταγράφονται 1.800 ατυχήματα με θύματα παιδιά, ηλικίας έως 14 ετών και περισσότερα από 75 παιδιά έως 14 ετών αφήνουν την τελευταία τους πνοή στην άσφαλτο. Με τη διαρκή συνεργασία και την προσπάθεια όλων μας, είναι βέβαιο ότι θα περιοριστούν στο ελάχιστο τα ατυχήματα. Για να πετύχουμε αυτό το στόχο, δεν αρκεί μόνο η ευαισθησία μας. Είναι απαραίτητη η ενεργή, έμπρακτη συμμετοχή μας, ώστε να θωρακίσουμε με τον καλύτερο τρόπο τους πολίτες του αύριο. Αναμφισβήτητα απαιτείται η εξοικείωση των παιδιών μας στην κυκλοφορία, κάτι που αποτελεί βασική υποχρέωση όλων μας.»

Η τάξη μας

Ομάδες εργασίας 1η ομάδα: «Οι φωτεινοί σηματοδότες» (Μεγαδούκα Γιώτα, Καλύβα Κατερίνα, Ντίμοβ Αντρέας) 2η ομάδα: «Οι διαβάσεις» (Μαράγγος Βαγγέλης, Κουτσαντώνης Νίκος, Μπάνη Ρόμπυ) 3η ομάδα: «Ζώνες ασφαλείας» (Κοτοπούλης Δημήτρης, Νάτση Εύη, Καζαντζή Αλεξάνδρα) 4η ομάδα: «Οι ποδηλάτες» (Ευλιάτου Ρεγγίνα, Θεοδοσίου Καλλιόπη, Κοντοχρήστος Αποστόλης) 5η ομάδα: «Οι πεζοί» (Μπελόμο Νικόλας, Μάρκος Μηνάς, Μουρελάτος Λεωνίδας, Γιαννοπούλου Φωτεινή)

Η Δραση μαΣ…(5 τουλαχιστον διαφανειεΣ) Παρακολουθήσαμε πολλά videos από το ΥouTube με θέματα σχετικά με την οδική ασφάλεια, το πώς κινούμαστε στο δρόμο, πώς οδηγούμε το ποδήλατό μας, σχετικά με το τι φοράμε, όταν οδηγούμε ποδήλατο, με τη ζώνη ασφαλείας, τι πρέπει να κάνουμε, όταν είμαστε επιβάτες σε αυτοκίνητο, τα τροχαία δυστυχήματα κ.ά. Συμπληρώσαμε ερωτηματολόγια. Κατασκευάσαμε κολλάζ από αποκόμματα εφημερίδων. Κατασκευάσαμε σήματα του ΚΟΚ. Αποστείλαμε επιστολή στους αρμόδιους με όλα όσα είχαμε καταγράψει (έλλειψη πεζοδρομίων, εμπόδια στα πεζοδρόμια, δυσδιάκριτες πινακίδες ή χαλασμένες). Προτείναμε λύσεις για τη γειτονιά μας. Αλλάξαμε την αρχή ή το τέλος μιας ιστορίας, φτιάξαμε παραμύθι σχετικό με την Κυκλοφοριακή Αγωγή και το εικονογραφήσαμε, συμπληρώσαμε σταυρόλεξα, σωστό- λάθος, παίξαμε παιχνίδια. Κατασκευάσαμε φωτεινούς σηματοδότες, το Σταμάτη και το Γρηγόρη. Γράψαμε το Γλωσσάριο της Κυκλοφοριακής Αγωγής. Δημιουργήσαμε αφίσες με μηνύματα κυκλοφοριακής Αγωγής. Μοιράσαμε φυλλάδιο με οδηγίες προς τους γονείς.

Έχεις παρατηρήσει ποτέ τα σήματα που υπάρχουν στο δρόμο;

Γιατί υπάρχουν σήματα στους δρόμους; Για να ρυθμίζουν την κυκλοφορία Για να πληροφορούν τους οδηγούς Για να προειδοποιούν τους οδηγούς

Τα οδικά σήματα χωρίζονται σε 4 κατηγορίες Απαγορευτικά Υποχρεωτικά Προειδοποιητικά Πληροφοριακά

Τα φώτα τροχαίας ρυθμίζουν την κυκλοφορία των οχημάτων ΟΔΗΓΕ ΣΤΑΜΑΤΑ! ΟΔΗΓΕ ΕΤΟΙΜΑΣΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕ! ΟΔΗΓΕ ΞΕΚΙΝΑ!

Διάβαση πεζών Διάβαση τύπου Ζέπρα Στέκεσαι πάνω στο πεζοδρόμιο! Περιμένεις να σταματήσουν τα αυτοκίνητα και από τις δύο κατευθύνσεις! Αφού βεβαιωθείς ότι ο δρόμος είναι καθαρός, διασταυρώνεις με γοργό βήμα.

Διάβαση πεζών Διάβαση τύπου Πέλικαν Ρυθμίζεται με φώτα τροχαίας. Στέκεσαι στην άκρη του δρόμου και πατάς το κουμπί! Περιμένεις, όπως και ο κόκκινος Σταμάτης, να σταματήσουν τα αυτοκίνητα. Όταν ανάψει ο πράσινος Γρηγόρης διασταυρώνεις με γοργό βήμα.

Όταν δεν υπάρχει διάβαση πεζών ΣΚΕΨΟΥ : Βρες ένα ασφαλισμένο μέρος για να διασταυρώσεις, μακριά από διασταυρώσεις , μακριά από στροφές και σταθμευμένα αυτοκίνητα. ΣΤΑΜΑΤΑ : στο πεζοδρόμιο και όχι στην άκρη του δρόμου.

Φέρεις και συ ευθύνη για την ασφάλειά σου! Όταν κυκλοφορείς στο δρόμο πρέπει πάντοτε να τηρείς τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας. Φίλε, να θυμάσαι πως.. Φέρεις και συ ευθύνη για την ασφάλειά σου! Είσαι πεζός υπεύθυνος και ευσυνείδητος.

ΠΕΡΝΑ: το δρόμο κάθετα και προσεκτικά με γοργό βήμα χωρίς να τρέχεις. ΠΕΡΙΜΕΝE : μέχρι να είναι ασφαλές να διασταυρώσεις. ΠΕΡΝΑ: το δρόμο κάθετα και προσεκτικά με γοργό βήμα χωρίς να τρέχεις.

Ποδηλατώ με ασφάλεια

Ελέγχω γενικά το ποδήλατό μου: φρένα, ελαστικά, αλυσίδα/ καδένα, φώτα, αντανακλαστήρες

Εξοπλισμός για ποδήλατο, πατίνια, σκούτερ, skateboard: Κράνος Προστατευτικά γάντια Προστατευτικά για τους αγκώνες Επιγονατίδες Το ποδήλατο, όπως τα πατίνια, το σκούτερ και το skateboard, πάνε μαζί με συγκεκριμένο εξοπλισμό: κράνος, φωσφορούχο γιλέκο, προστατευτικά στους αγκώνες, προστατευτικά γάντια, επιγονατίδες. Αν κάποιος θέλει να είναι προστατευμένος και ασφαλής σε σχέση με σοβαρούς τραυματισμούς, είναι απαραίτητο να χρησιμοποίει τον εξοπλισμό αυτό. Φωσφορούχο γιλέκο Πατίνια καλά ασφαλισμένα και σε καλή κατάσταση 20

Στροφή αριστερά Στροφή δεξιά Ελαττώνω ταχύτητα 21

Προτίθεμαι να στρίψω ή να μετακινηθώ προς τα δεξιά Σήματα με το χέρι Προτίθεμαι να στρίψω ή να μετακινηθώ προς τα δεξιά Προτίθεμαι να στρίψω ή να μετακινηθώ προς τα αριστερά Προτίθεμαι να πάω πιο σιγά ή να σταματήσω. Ιδιαίτερα χρήσιμο στις διαβάσεις πεζών.

Προτίθεμαι να στρίψω ή να μετακινηθώ προς τα δεξιά Σήματα από οδηγούς Προτίθεμαι να στρίψω ή να μετακινηθώ προς τα δεξιά Προτίθεμαι να στρίψω ή να μετακινηθώ προς τα αριστερά Προτίθεμαι να πάω πιο σιγά ή να σταματήσω Προτίθεμαι να πάω προς τα πίσω 23

O θεσμός του Σχολικού Τροχονόμου

Κατασκευή ομαδικών αφισών για τα τροχαία ατυχήματα

Παρουσίαση του βιβλίου «Καλώς τον κύριο ΚΟΚ» της Ελένης Πιτσιδοπούλου

Επίσκεψη σε γειτονική Σχολή οδηγών στις 16-4-2013 Ο ιδιοκτήτης της σχολής με μια σειρά προβολών διαφανειών και βίντεο αλλά και επεξηγήσεων του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, προσπάθησε και κατάφερε σε μεγάλο βαθμό να μας κεντρίσει το ενδιαφέρον και να μας κάνει συμμέτοχους σε μια πράγματι αποδοτική συζήτηση. Οι απαντήσεις στις ερωτήσεις μας αφορούσαν στη στάση και συμπεριφορά μας ως επιβάτες, ως πεζοί αλλά και ως οδηγοί, αφού όλοι σχεδόν οι μαθητές κυκλοφορούν με τα ποδήλατά τους καθημερινά σε δρόμους ευρείας κυκλοφορίας στη γύρω περιοχή. Κλείνοντας την επίσκεψη, είχαμε την ευκαιρία να πάρουμε μια γεύση από μηχανολογία και να παρατηρήσουμε τον τρόπο λειτουργίας και μετάδοσης της κίνησης του αυτοκινήτου.

Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οδηγώ με ασφάλεια σημαίνει : • Μαθαίνω και εφαρμόζω τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας. • Έχω διαρκώς τεταμένη την προσοχή μου στην οδήγηση και στον έλεγχο του οχήματος. • Όταν οδηγώ δεν έχω καταναλώσει οινοπνευματώδη ποτά. • Δεν παραβιάζω τα όρια ταχύτητας. • Φορώ πάντα ζώνη ασφαλείας. • Τοποθετώ τα παιδιά σε παιδικό κάθισμα, στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου και τους φορώ ζώνη ασφαλείας. • Σε περίπτωση που οδηγώ ή είμαι συνεπιβάτης σε μοτοσικλέτα φορώ πάντα κράνος. • Δεν κάνω αντικανονικά προσπεράσματα. • Δεν παραβιάζω τον κόκκινο σηματοδότη. • Σταματώ στο STOP και δίνω προτεραιότητα. • Δεν μιλώ στο κινητό όταν οδηγώ. • Δίνω προτεραιότητα στους πεζούς. • Σέβομαι τα σήματα και τις υποδείξεις των τροχονόμων.

Επίσκεψη στο Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής «Πάνος Μυλωνάς» (12-10-2012) Πραγματοποιήσαμε επίσκεψη στο Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής με λεωφορείο του Δ. Πατρέων στις 12-10-2012. Εκεί οι εκπαιδευτές μάς ενημέρωσαν με βιωματικό τρόπο για θέματα κυκλοφοριακής αγωγής. Οι υπεύθυνοι του Πάρκου μάς μοίρασαν το έντυπο «Η Μαρία και ο Σπύρος στο δρόμο των σημάτων…» Περπατώ πάντα με τα σήματα του Κ.Ο.Κ.

Περπάτημα στους δρόμους γύρω από το σχολείο και καταγραφή προβλημάτων

Κύπρου & Δοϊράνης: μουντζουρωμένη πινακίδα

Παρκαρισμένα αυτοκίνητα πάνω στη στροφή εμποδίζουν τα παιδιά να διασχίσουν το δρόμο με ασφάλεια (οδός Λευκωσίας)

Χαλασμένο πεζοδρόμιο και αυτοκίνητα που έχουν εισέλθει αντίθετα στο δρόμο (οδός Πάφου)

Η είσοδος του Σχολείου μας (1-3-2013, 08:07)

Η είσοδος του Σχολείου μας (17-4-2013, 08:02)

Πεζόδρομος Κων/πόλεως

Στατιστικοί Πίνακες και διαγράμματα. Φωτογραφίες από τροχαία ατυχήματα. Αναζητήσαμε τα αίτια των τροχαίων ατυχημάτων καθώς και συγκριτικούς πίνακες και διαγράμματα της Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας.

ΕΛΣΤΑΤ: Oδικά Τροχαία Ατυχήματα, Σεπτέµβριος 2012

Εθνική Στατιστική Υπηρεσία

Μας επισκέφθηκαν… Το Τμήμα μας στο πλαίσιο υλοποίησης του Προγράμματος Αγωγής Υγείας με θέμα «Οδική συμπεριφορά μαθητών» υποδέχτηκε στις 1-11-2012 στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας την υπαστυνόμο της Τροχαίας Πατρών κ. Ελένη Καρατάσιου. Η υπαστυνόμος της Τροχαίας προβάλλοντας σχετικό βίντεο ενημέρωσε τους μαθητές για το πώς πρέπει να βαδίζουν με ασφάλεια στους δρόμους παρουσιάζοντάς τους απλούς κανόνες καθημερινής συμπεριφοράς προς αποφυγή των ατυχημάτων και τους συνέστησε να τους εφαρμόζουν. Κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης οι μαθητές έθεσαν ερωτήσεις, εξέφρασαν τις απορίες τους κι έλαβαν τις κατάλληλες απαντήσεις πάνω σε ζητήματα Κυκλοφοριακής Αγωγής. 81

Επίσκεψη κινητής μονάδας του ΕΚΑΒ στο Σχολείο στις 13-3-2013

Ο χειρούργος ιατρός του ΕΚΑΒ κ Ο χειρούργος ιατρός του ΕΚΑΒ κ. Αμπατζίδης Ιορδάνης ενημερώνει τους μαθητές στην αίθουσα της Πληροφορικής

Υλοποίηση προγράμματος Κυκλοφοριακής Αγωγής του Ι.Ο.ΑΣ. Πραγματοποιήθηκε επίσκεψη στις 27-3-2013 στο χώρο του Σχολείου του υπεύθυνου κ. Γραμματικόπουλου Δ. του εκπαιδευτικού προγράμματος κυκλοφοριακής αγωγής του Ι. Ο. ΑΣ. για τους μαθητές της Α/βάθμιας Εκπαίδευσης με τίτλο «Κυκλοφορώ με Ασφάλεια», που έχει σχεδιαστεί από έμπειρους παιδαγωγούς και ειδικούς συγκοινωνιολόγους. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε επάνω σε ειδικά σχεδιασμένο τάπητα (διαστάσεων 5Χ5) στην αίθουσα εκδηλώσεων του Σχολείου με βιωματικό-διαδραστικό τρόπο. Η διάρκεια των παρεμβάσεων ήταν περίπου μίας ώρας. Η εκπαίδευση εστιάζει στους βασικούς κανόνες που πρέπει να τηρούν τα παιδιά και ανάλογα με την ηλικία και τις εκάστοτε ιδιαιτερότητες δίνεται έμφαση στο ζήτημα της ασφάλειας των παιδιών ως πεζοί, ως επιβάτες Ι.Χ., ως ποδηλάτες και ως χρήστες των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, κάθε φορά αντίστοιχα για την κάθε περίπτωση.

Η παρουσίασή μας… Η παρουσίαση του προγράμματός μας και η διάχυση των αποτελεσμάτων του πραγματοποιήθηκε στους γονείς του τμήματος καθώς και στις Β΄ και Γ΄ τάξεις του Σχολείου μας την Πέμπτη 25-4-2013 με αφίσα, με παρουσίαση από τους μαθητές, με προβολή του παραγόμενου υλικού, καθώς και με μουσικοκινητική παρουσίαση στην αίθουσα εκδηλώσεων του Σχολείου. Επίσης έγινε παρουσίαση του προγράμματος και στην υπόλοιπη σχολική κοινότητα στις εκδηλώσεις λήξης στις 12-6-2013.

Ας αξιολογηθούμε… Έχουμε την πεποίθηση ότι οι μαθητές μας ευαισθητοποιήθηκαν σε θέματα κυκλοφοριακής Αγωγής και διαμόρφωσαν στάσεις και συμπεριφορές που θεωρούμε ότι θα τους βοηθήσουν τώρα αλλά και στο μέλλον να συμπεριφέρονται ως υπεύθυνοι πολίτες (πεζοί ή οδηγοί).

Οι εντυπώσεις των μαθητών μας

Κλεινοντασ… Κάτι ξεχωριστό κατά την άποψή μας, που προέκυψε από την υλοποίηση του προγράμματος (ποίημα, παροιμία, κάποιο μήνυμα, αφίσα, …) με το οποίο θα θέλαμε να κλείσουμε την παρουσίαση του προγράμματός μας.