Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Προφίλ του θύματος Διαφορετικότητα (ανεπτυγμένη μαθητική κουλτούρα, διαφορετική θρησκεία/εθνικότητα ή αναπηρία) Άγχος, ανασφάλεια Ευαίσθητα, εσωστρεφή,
Advertisements

ΟΜΑΔΑ: LOOKING THROUGH
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Όλοι μπορούμε να λύσουμε τα προβλήματά μας συζητώντας !
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Μαρία Κουφέλου Μαρία Παυλή Θάλεια Τσουκαρέλλη Όλγα Δουγραματζή
Η σχολική βία και ο εκφοβισμός (Bullying)
ΛΕΜΕ ΌΧΙ Στο σχολικο εκφοβισμο
6η ΜαρΤΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ
ΟΡΙΣΜΌΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΘΥΤΕΣ ΘΥΜΑΤΑ ΘΕΑΤΕΣ
Σχολικός Εκφοβισμός (Bullying)
Εκφοβισμός στο σχολείο
Όνομα:Ελευθερία+Γιώτα
Ημέρα κατά της Ενδοσχολικής Βίας
ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΤΡΙΤΗ 6 ΜΑΡΤΙΟΥ 2012.
7ο Δημοτικό Σχολείο Τρίπολης
6 Μαρτίου 2013, ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού
Εργασία της μαθήτριας Γ’ τάξης
ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
BULLYING Τελευταία γίνεται μεγάλη αναφορά στην ενδοσχολική βία μεταξύ των μαθητών και η πολιτεία με διαφημιστικά της μηνύματα, ξεκίνησε την ενημέρωση του.
Σχολικός Εκφοβισμός Τι ακριβώς είναι ; Πώς αντιμετωπίζεται από το θύμα ; Πώς αντιμετωπίζεται από τον παρατηρητή ;
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
ΌΧΙ ΒΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ!!!.
Ορισμός εκφοβισμού Πότε εμφανίστηκε;
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤ’ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕΛΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ – Α1
Σχολικός Εκφοβισμός/Bullying
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΑ: AITIA KAI ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΜΠΡΙΓΚΕΛ ΣΕΛΕΝΙΤΣΑ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ Ενδοσχολική βία στο ελληνικό σχολείο
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ;  Αντικείμενο προσοχής  Εσκεμμένη η απρόκλητη  Κοινωνικό πρόβλημα  Ομαδικό φαινόμενο  Συχνό φαινόμενο.
ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ Σχολικός εκφοβισμός.
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ
Σωτηρία Ηλιοπούλου Βίκυ Μάρκου
ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΛΟΥ
Α τάξη Καλφαγιάννειου Γυμνασίου Φίλιας Βιωματικές Δράσεις.
Ενδοσχολική βία και εκφοβισμός
ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΒULLING... Το μπούλινκ (σχολικός εκφοβισμός) εμφανίζεται στα σχολεία ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ του κόσμου ως λεκτική, σωματική, σεξουαλική,
Μια εργασία του Νικόλα Ρώσση, Φάνη Κουσσουρή και του ‘Ιωνα Καπράλου ΄΄Τα κρούσματα σχολικού εκφοβισμού αυξάνονται ραγδαία στη χώρα μας. Εκεί δε που το.
Θέμα : « Ενδοσχολική Βία ».  A βραάμκια Ελεονώρα  Καραλή Σοφία  Σπυριδώνου Ειρήνη  Σωτηρίου Μαρία.
Αν σε ενοχλήσουν ή σε χτυπήσουν μίλα, μη φοβάσαι!.
Όλοι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ, όλοι ΙΣΟΙ.
Ενδοσχολική Βία (Bullying). Διαστάσεις του φαινομένου Η ενδοσχολική βία και ο εκφοβισμός μεταξύ των μαθητών έχει αρχίσει να γίνεται αντικείμενο προσοχής,
Βία στα σχολεία. Τι είναι ο εκφοβισμός; O σχολικός εκφοβισμός συμβαίνει όταν κάποιος μαθητής ή μαθήτρια χρησιμοποιεί επανειλημμένα τη δύναμη του/της,
Σχολικός Εκφοβισμός.
ΒΙΑ, ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ, BULLYING (εκφοβισμός).
Εισηγητές: Αλεξίου Εύα, Φερλές Χρήστος
Εκφοβισμός στα σχολεία
6 Μαρτίου 2016 Παγκόσμια ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού!
Ερευνητική εργασία Θέμα: Σχολική βία Κατάλογος μαθητών:
Έρευνα για το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ η βία δεν είναι μαγκιά.
Καθηγήτρια: Κα Μ.Ζάχου Μαθητής: Νίκος Γονιδάκης
ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ!!! ΜΗ ΜΕΝΕΙΣ ΑΠΑΘΗΣ! ΟΧΙ ΒΙΑ ΣΤΗ ΒΙΑ!
Ερευνα για την σχολικη βια
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ PROJECT
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ Μπράτιτσης Νίκος Μακρή Ναταλία Ράντεβ Νίκος Περρής Δημήτρης Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης Σταφυλάκη Όλγα

ΟΡΙΣΜΟΣ Ενδοσχολική βία είναι μια βίαιη συμπεριφορά ενός παιδιού ή μιας ομάδας παιδιών στο σχολείο απέναντι σε έναν συμμαθητή ή σε οποιοδήποτε άλλο παιδί, το οποίο θεωρούν εύκολο θύμα. Περιλαμβάνει ανισορροπία δύναμης ή εξουσίας μεταξύ του παιδιού που εκφοβίζει και του παιδιού που εκφοβίζεται.

Οι επιθέσεις πρέπει να είναι επαναλαμβανόμενες και να γίνονται για κάποιο χρονικό διάστημα. Ο καυγάς ανάμεσα σε δύο μαθητές ίσης δύναμης δεν ανήκει στην ενδοσχολική βία, όταν γίνεται για μια φορά ή μεμονωμένα. Το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού παρατηρήθηκε για πρώτη φορά το 1978 στην Νορβηγία

ΜΟΡΦΕΣ Οι μορφές τα Ενδοσχολικής Βίας είναι : Σωματική Βία (χτυπήματα, σπρωξιές κ.ά.) Λεκτική βία (βρισιές, προσβολές κ.ά.) Κοινωνική απομόνωση (απομάκρυνση από διάφορα άτομα) Ηλεκτρονική βία (απειλητικά μηνύματα) Εκβιασμός, κλοπές Καταστροφή προσωπικών αντικειμένων Σεξουαλικές παρενοχλήσεις

Συνέπειες Η Ενδοσχολική βία προκαλεί φοβισμό σε πολλούς μαθητές και για αυτό δεν θέλουν να ξαναπάνε σχολείο, γιατί φοβούνται τους θύτες μην τους δείρουν. Συχνά οι μαθητές-θύματα φοβούνται να μιλήσουν στους γονείς τους ή στους εκπαιδευτικούς.

Κάποιες από τις συνέπειες της ενδοσχολικής βίας είναι: Τραυματισμοί Ψυχοσωματικά προβλήματα (πονοκεφάλους, πόνους στην κοιλιά, διαταραχές ύπνου, κ.ά. ) Στεναχώρια και άγχος Φόβος Κοινωνική απομόνωση Σχολική άρνηση

Ενδείξεις πως το παιδί είναι θύμα ενδοσχολικής βίας Η μειωμένη επιθυμία να πάει στο σχολείο Οι αδικαιολόγητες απουσίες Απότομη πτώση στους βαθμούς Το γεγονός πως προτιμά στο διάλειμμα να βρίσκεται κοντά στους εκπαιδευτικούς. Το ότι συχνά γυρίζει στο σπίτι του με μώλωπες, γδαρσίματα ή σκισμένα ρούχα. Χάνει συχνά τα πράγματά του Έχει ξαφνικές αλλαγές στη διάθεσή του

Διαφορετικότητα Μερικές φορές κάποιοι μαθητές δέχονται βία γιατί έχουν άλλο χρώμα δέρματος, γιατί είναι από άλλη χώρα ή γιατί πιστεύουν σε άλλη θρησκεία. Μπορεί να δεχτούν οποιασδήποτε μορφής ενδοσχολική βία, επειδή διαφέρουν από το κοινά αποδεκτό πρότυπο. Ακόμη και το φύλο, το βάρος, η σχολική επίδοση ή η απλή κοινωνική συστολή μπορεί να είναι αιτίες εκδήλωσης ενδοσχολικής βίας.

Πώς αντιμετωπίζεται Η Ενδοσχολική βία αντιμετωπίζεται με διάφορους τρόπους, όπως με το να μιλήσεις στους γονείς σου, στους εκπαιδευτικούς ή να το πεις στους συμμαθητές σου για βοήθεια. Ο ρόλος των συνομηλίκων είναι σημαντικός στην αντιμετώπιση της ενδοσχολικής βίας. Μπορούν είτε να ενθαρρύνουν είτε να αποθαρρύνουν το θύτη με τη στάση τους.

Επίσης μπορείς να αντιμετωπίσεις την ενδοσχολική βία μέσα από ομαδικά παιχνίδια ή ομαδικές εργασίες στις οποίες παίρνουν μέρος τόσο ο θύτης όσο και το θύμα Το ίδιο μπορεί να συμβεί μέσα από εκπαιδευτικά προγράμματα, ειδικά εκπονημένα, για την αντιμετώπιση της ενδοσχολικής βίας.

Ο ρόλος των γονέων Αρχικά οι γονείς πρέπει να αναγνωρίσουν το πρόβλημα και να μη το αγνοήσουν. Να αναλάβουν ενεργό ρόλο ενθαρρύνοντας το παιδί να μιλάει και να μη φοβάται. Να του δείξουν πώς να υπερασπίζεται τον εαυτό του. Οι γονείς πρέπει να αναπτύξουν επικοινωνία με το παιδί τους και να ενισχύσουν την αυτοπεποίθησή του.

Ο ρόλος του σχολείου Διαμόρφωση καλού σχολικού κλίματος Δημιουργία ξεκάθαρων κανόνων και αυστηρή εφαρμογή τους Καλή επίβλεψη του σχολικού χώρου Δημιουργία ομάδας «φιλίας» από μαθητές που θα επεμβαίνει σε περιπτώσεις ενδοσχολικής βίας.