Μάθημα 2 - 3. Άσκηση 1Άσκηση 2Άσκηση 3 Άσκηση 1 Να συμπληρώσετε τις εξισώσεις, έτσι ώστε να βγάζουν άθροισμα όσα λέει και το κουτάκι.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Advertisements

Άσκηση για ρήματα 17/9/13 (για το σπίτι)
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
2.3 Περιεκτικότητα διαλύματος – Εκφράσεις περιεκτικότητας
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2013 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Γιάννης Θωμαΐδης Δρ Μαθηματικών Σχολικός Σύμβουλος
Η ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΤΩΝ ΑΠΛΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ (ΒΑΣΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ) ΤΟΥ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΙΡΕΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ ΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ.
Μαθηματικά Ε΄ Δημοτικού Είδη προβλημάτων στην κλασματική μονάδα
Μαθηματικό εργαστήριο Γ. Λαγουδάκος
ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΙΙ: ΤΥΠΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ.
Μαθηματικά Ε΄ Δημοτικού Αναγωγή στην κλασματική μονάδα
Ο κύκλος της ζωής Τι είναι επιτυχία;... Η εξήγηση είναι απλή…
Της Ζωρζ Σαρή εκδόσεις : ΠΑΤΑΚΗ
;Γεια σας, παιδιά. Έχω μπερδευτεί με τα κλάσματα σήμερα
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
+ - * / = * + = * - * - / - = + - * * + * / / = - + * = = / + / = + =
Τάξη Ε Ενότητα 1 Πρόσθεση Μαρία Μ. Χαραλάμπους
Τάξη Ε Ενότητα 1 Αφαίρεση Μαρία Μ. Χαραλάμπους
Αναπτύσσοντας Μαθηματικές Έννοιες
Άσκηση 1 Άσκηση 2 Άσκηση 3 Άσκηση 4 Άσκηση 5.
Μήλα και καμήλα Τα μήλα είναι πάνω στη μηλιά. Ένας παππούς τα κόβει και τα δίνει στο παιδί λέγοντας του: -Πάρε τα μήλα. -Τι είναι παππού; H καμήλα;
Ένα ζιζάνιο στη ζύμη Νικολάου Έλενα.
Ένα χελιδόνι σ ΙΩΑΝΝΑ ΘΕΟΔΟΥΛΟΥ.
Το σχολείο ταξιδεύει στο χρόνο
Τάξη Β Ενότητα 4 Κινέζικο τετράγωνο
Με το σεις και με το σας Ενότητα 2. Άσκηση 1 Υπάρχει μια σειρά από λέξεις και τα παιδιά θα πρέπει να αντιστοιχήσουν τις λέξεις με τον αριθμό των συλλαβών.
Μάθημα 5 – 6 Παίζοντας με τη διαίρεση. Επίπεδο 1Επίπεδο 2.
Μάθημα 1 – 2. Άσκηση 1Άσκηση 2 Άσκηση 1 Εμφανίζεται έναν περιβόλι με μια σειρά από λεμονιές. Κάθε φορά αυξάνεται ο αριθμός της σειράς. Τα παιδιά καλούνται.
Απαντήσεις Θεωρίας - Ασκήσεων
Στέλλα Καραολιά Βαλεντίνα Θεοδοσίου 20 Απριλίου 2013
Πεπόνι, πεπόνι ΄Ενας μανάβης στη λαϊκή αγορά φωνάζει για να πωλήσει τα φρούτα και τα λαχανικά του. «Εδώ τα ωραία πεπόνια» Μαζεμένος κόσμος (γονείς , παιδιά)
Μάθημα 14ο «Ισοδύναμα κλάσματα» Δάσκαλος: Γιάννης Στυλιανού
Πώς κάνουμε τα μαθήματά μας στο σπίτι Κάνουμε 3 απλά βήματα.
Προβλήματα πολλαπλασιαστικών δομών
Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 Οκτώβριος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ.
ΕΡΕΥΝΑ 2010 ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
Μάθημα 1. Άσκηση 1 Συμπλήρωσε ή διέγραψε αντικείμενα, για να υπάρχουν ακριβώς όσα δείχνει και ο αριθμός.
ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ Α΄ΤΕΥΧΟΣ Οι αριθμοί μέχρι το 5 Παρουσίαση της ύλης του σχολικού βιβλίου Εξάσκηση - ανατροφοδότηση γνώσεων με ευχάριστο και διασκεδαστικό.
Στάση Βροχοσταλίδων (συνέχεια)
Αναγωγή στη μονάδα!. Πρόβλημα Ο πατέρας αγόρασε ένα αυτοκίνητο που κόστιζε συνολικά € Έδωσε τα 7 του ποσού έως τώρα! 15 α) Πόσα € έδωσε ως τώρα;
Εργασία στο μάθημα της Μουσικής Κυριακή Τζαφέρη Γιάννης Τσαγκλής
Μια κοπέλα ρωτάει τη μαμά της
ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΜΑΣ.
Επιπρόσθετες Ασκήσεις στην Μαθηματική Επαγωγή. Να δειχθεί ότι: 1*2+2*3+…+n(n+1)=[n(n+1)(n+2)]/3, ∀ n≥1. Άσκηση 1.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Προβλήματα. Ο Γιάννης έχει 14 βόλους. Κέρδισε ακόμα 2. Πόσους βόλους έχει τώρα;
Διδακτική Μαθηματικών Ι 23 Μαΐου 2014 Μάθημα 9 ο Πρόσθεση – αφαίρεση.
Διδακτική Μαθηματικών Ι
Διδακτική Μαθηματικών Ι 9 Απριλίου 2014 Μάθημα 4 ο -5 ο Επίλυση προβλήματος ( συνέχεια )
Πάμε για ψώνια στο σούπερ- μάρκετ!!!
Δειγματική διδασκαλία Κεφ. 15: Αναγωγή στην κλασματική δεκαδική μονάδα
Εργαστήριο 2 Βοηθητικές Διαφάνειες. Ping Linux ping or Στέλνονται συνεχώς ping πακέτα μέχρι να το σταματήσουμε με Ctrl-C ping –c 3 or 3 πακέτα ping –t.
Πρακτική Άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Ενότητα 1: Σύγκριση δραστηριοτήτων (καθοδηγούμενων/διερευνητικών) Δέσποινα Πόταρη Σχολή Θετικών.
Μαθηματικά ΣΤ΄ τάξης Δίκαιη μοιρασιά! Διαίρεση φυσικών και δεκαδικών αριθμών.
Εξισώσεις στις οποίες ο άγνωστος είναι μειωτέος ή αφαιρετέος
ΙΕΚ Γαλατσίου Στατιστική Ι Μάθημα 2
ΒΡΙΣΚΩ ΤΑ ΡΕΣΤΑ ΜΙΑΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ
2ο Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Αθήνας
στα προβλήματα με ανάλογα και αντιστρόφως ανάλογα ποσά
Λίγα λόγια για σένα. Αυτό το προγραμματάκι έγινε για να σε
Η ΕΞΙΣΩΣΗ.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Aims 1. Countries and nationalities 2. Languages
Λύση προβλήματος με την βοήθεια εξίσωσης. Λεκτικές προτάσεις Σκέφτομαι ένα αριθμό Το διπλάσιο ενός αριθμού Το μισό ενός αριθμού Τρία περισσότερα από κάποιο.
ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΙ.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ 14ο ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μάθημα 2 - 3

Άσκηση 1Άσκηση 2Άσκηση 3

Άσκηση 1 Να συμπληρώσετε τις εξισώσεις, έτσι ώστε να βγάζουν άθροισμα όσα λέει και το κουτάκι.

9

8

12

10

Άσκηση 2 Βρες την μαθηματική πρόταση που ταιριάζει με το πρόβλημα.

Η Ελένη είχε 2 καραμέλες αγόρασε ακόμα 4 για να κεράσει και τις φίλες της. Πόσες καραμέλες έχει; 4 – 2 = 4 : 2= 4 Χ 2 = = Απάντηση:

Ο Γιάννης είχε 10 ίδια γραμματόσημα στην συλλογή του. Αντάλλαξε τα 3. Πόσα ίδια γραμματόσημα του έμειναν; 10 – 3 = = = 10 : 2= Απάντηση:

Η μαμά του Γιάννη αγόρασε στα παιδιά της 3 χυμούς προς 1 ευρώ τον έναν. Πόσα πλήρωσε; = 3 – 1 = 3 Χ 1= 3: 1 = Απάντηση:

Άσκηση 3 Να συμπληρώσετε με + ή –