Eλένη Φτιάκα Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Tμήμα Eπιστημών της Aγωγής Πανεπιστήμιο Kύπρου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η έννοια της διαφοράς στο σχολείο Προβληματισμοί και προτάσεις.
Advertisements

ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΤΗΣ;
GABRIEL GARCÍA MÁRQUEZ
Ο Σύνδεσμος Μυοπαθών Κύπρου και τα άτομα με αναπηρία.
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΥΟ ΔΟΝΤΙΟΥ ΠΙΚΙ - ΠΙΚΙ.
Η ΠΕΙΝΑ ΣΤΟΝ ΤΡΙΤΟ ΚΟΣΜΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΚΕΡΙΑ.
Δεξιότητες Επιστημονικής Μεθόδου
Έργο «Take Care»: Οδηγός Ορολογίας Ιατρικής Περίθαλψης για Μετανάστες Διάρκεια: από 1 Νοεμβρίου 2012 μέχρι 31 Οκτωβρίου 2014.
ΛΕΜΕ «ΟΧΙ» ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
Γιατί να μελετούμε Ιστορία;
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
Ποίημα στον Φίλο Jorge Luis Borges Κλικ για το επόμενο.
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΗΛΙΚΙΑΣ
ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Η ανάδυση της ανάγνωσης και της γραφής: έννοια και σύγχρονες απόψεις Ευφημία Τάφα Καθηγήτρια Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.
ΜΗΤΡΙΚΗ ΑΓΑΠΗ ΜΗΤΡΙΚΗ ΑΓΑΠΗ.
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
"13 ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΖΩΗ"
RESPECT DIVERSITY ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟ ΑΙΝΙΓΜΑ ΝΩΝΤΑΣ ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΣ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Ευδοξία Παναγιωτίδου Ψυχολόγος Α’ ΚΕΔΔΥ Θεσσαλονίκης Τρίτη,
Τμήμα Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών Πτυχίο Δημοσιογραφίας Πανεπιστήμιο Κύπρου.
Ο Πάνος στη «Στοιχειωμένη αίθουσα» δήλωσε για τον Ιορδάνη: «Αυτός έχει τσακωθεί με τη Γραμματική, όπως και με κάθε άλλο μάθημα εκτός από τα Μαθηματικά.
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
 Ρατσισμός είναι η αντίληψη ότι οι άνθρωποι δεν είναι όλοι ίσοι μεταξύ τους, αλλά διαχωρίζονται σε ανώτερους και κατώτερους, διακρινόμενοι είτε από το.
Λέμε ΌΧΙ Στο Σχολικό Εκφοβισμό
Επειδη πολλες φορες αισθανεστε ατυχοι και αδυναμοι και κανετε ολα αυτα τα ηλιθια τεστ που κυκλοφορουν για να βελτιωσετε την τυχη σας και να νιωσετε πιο.
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!!
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ!!!
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
Εκπονώντας εκπαιδευτικά προγράμματα ευαισθητοποιούμε τους μαθητές μας σε κοινωνικά και περιβαλλοντικά ζητήματα Με τους μαθητές του Γ1 ασχοληθήκαμε με.
Διασκεδάζω Προγραμματίζοντας στο code.org
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΣΕ ΓΕΝΙΚΗ ΜΟΡΦΗ (ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ) ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑ ΕΦΗ (Β2) ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ.
Εκπαιδευτικός και Παιδί με Διαβήτη
Φιλία.
Η ΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ 07:34.
Ξενοφοβια – Χρωμοφοβια Ρατςιςμος
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ.
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Προαγωγής Υγείας Σχολική Χρονιά Δημοτικό Σχολείο Αγίου Στυλιανού Λακατάμειας.
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
Πραγματοποιήθηκε η δεύτερη επίσκεψη του σχολείου μας στο Ειδικό Σχολείο Ν. Κορινθίας.
 ΠΩΣ βλέπετε τους ανθρώπους που έχουν διαφορετικό χρώμα δέρματος ή ανήκουν σε διαφορετική εθνικότητα από εσάς; Τους θεωρείτε ίσους με εσάς; Δυστυχώς,
Θεωρία επικοινωνίας Υπεύθυνη σεμιναρίου Δρ. Γεωργία Ψαρρά.
ΦΙΛΊΑ Τα χαρακτηριστικά του καλού φίλου ◦ Τα χαρακτηριστικά ενός καλού φίλου μπορεί να είναι χρήσιμα πάντα, ακόμα και στις πιο δύσκολες στιγμές που θα.
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ UNICEF ΜΕ ΘΕΜΑ: “Να σας γνωρίσω τους φίλους μου, τα παιδιά του κόσμου” ΚΑΙ ΤΙΤΛΟ: “ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ”
Θετική Σκέψη “Σκέψου θετικά, και θετικά πράγματα θα συμβούν”
Μια φορά ήταν ένα κοριτσάκι….
Θεωρία της Διαπολιτισμικής Νοσηλευτικής της Madeleine Leininger
Δυο πράγματα χρειάζεσαι να ξέρεις, για να πετύχεις οποιοδήποτε Επίτευγμα…
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
επίλυση προβλημάτων Γ΄& Δ΄ δημοτικού
ΦΙΛΙΑ Η έννοια της φιλίας Οι διαφορές φιλίας-παρέας
H ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ THΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΑΠΩΛΕΙΑ ΑΚΟΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Ασφαλής χρήση του διαδικτύου
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΥΛΑΚΟΥ E’2 16/19/15.
Άντζελα Μαρτιροσιάν Βάσω Κρομλίδου Ερμιόνη Κωνσταντά Σταυρούλα Κωτσαρή
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Επιμέρους Στοιχεία Αξιολόγησης Εκπαιδευτικού Λογισμικού
2o γυμνασιο Ελευσινας Κουρβας Επαμεινωνδας, μαθητης γ΄γυμνασιου
Είμαστε το ίδιο. Να το θυμάσαι. Μην το ξεχνάς.
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Emotions
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Eλένη Φτιάκα Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Tμήμα Eπιστημών της Aγωγής Πανεπιστήμιο Kύπρου

Ακριβώς σαν κι εμάς; Η έννοια και η αποδοχή της διαφοράς στην κυπριακή εκπαίδευση

διαφορά έννοια κεφαλαιώδους σημασίας για την κυπριακή εκπαίδευση

Κύπρος  ιστορική συνύπαρξη ομάδων  προσπάθεια επιβίωσης  παράλληλη διαβίωση

κυρίαρχη συνέπεια... απόρριψη ή αποφυγή του διαφορετικού

Νέες συνθήκες Λύση Κυπριακού Ευρωπαϊκή προοπτική Παγκοσμιοποίηση Σύγχρονες αντιλήψεις

επιβάλλουν διαφορετική προσέγγιση

μελέτη περίπτωσης διαφοράς αναπηρία

Τα παιδιά με ειδικές ανάγκες κι εμείς... Έρευνα Εθελοντών Πεζοπόρων του Ραδιομαραθωνίου και Πανεπιστημίου Κύπρου με σκοπό τη διερεύνηση των στάσεων των παιδιών χωρίς ειδικές ανάγκες προς τα παιδιά με ειδικές ανάγκες

ερώτημα «Σε τελική ανάλυση τα παιδιά με ειδικές ανάγκες είναι...»

απαντήσεις Άτομα που έχουν διανοητική υστέρηση και θέλουν αγάπη και φροντίδα από τους γύρω τους.

απαντήσεις Παιδιά χωρίς λειτουργικό μυαλό, δεν σκέφτονται λογικά νομίζω.

απαντήσεις Απλά παιδιά και να τα κάνουμε παρέα, αλλά αν έχουν σοβαρή και κολλητική αρρώστια να μην πηγαίνουμε πολύ κοντά τους.

απαντήσεις Άνθρωποι με αθώες ψυχές που ήδη έχουν το εισιτήριο για τον παράδεισο.

απαντήσεις Κρίμα διότι δεν καταλαβαίνουν τόσο πολύ όσο οι άνθρωποι.

απαντήσεις Παιδιά που δεν μπορούν να ζήσουν μόνα τους όπως τους άλλους κανονικούς ανθρώπους. Χρειάζονται βοήθεια, είναι παραμελημένα.

απαντήσεις Αθώα και δεν μπορούν να χρησιμέψουν σε κανένα.

απαντήσεις Είναι κι αυτοί σαν εμάς, η μόνη τους διαφορά είναι ότι έχουν κάποιο νοητικό πρόβλημα.

απαντήσεις Παιδιά σαν εμάς όπως όλα τα παιδιά του κόσμου έστω και αν έχουν νοητική καθυστέρηση.

απαντήσεις Κάποιοι άτυχοι άνθρωποι που θα ζουν σε όλη τους τη ζωή με κάποια προβλήματα.

υποβόσκοντα συναισθήματα Σύγχυση Oίκτος Φόβος Αηδία Εξιδανίκευση Aνοχή

πηγάζουν από Παραπληροφόρηση Λανθασμένα μηνύματα Έλλειψη συστηματικής εκπαίδευσης

Επιφέρουν διαχωρισμό Τα ιδρύματα είναι για αυτά τα παιδιά, έτσι τα βοηθούνε και δεν μπορούν να κάνουν αυτά που κάνουμε εμείς.

Έχεις γνωρίσει κάποιο άτομο με ειδικές ανάγκες;

Πώς το γνώρισες; 1.Σχολείο 2.Αλλού 3.Έχει συγγενείς 4.Γειτονιά 5.Ασαφής απάντηση 6.Δεν απάντησαν, γιατί δεν γνώρισαν

Έχεις φίλους άτομα με ειδικές ανάγκες;

Γιατί; Τα παιδιά αυτά μένουν συνεχώς δίπλα από τις ειδικές δασκάλες και τα κρατάνε μαζί τους ακόμα και στο διάλειμμα.

Γιατί; Επειδή δεν έτυχε να γνωριστώ καλύτερα.

Γιατί; Θέλω να κάνω παρέα αλλά βρίσκονται σε ιδρύματα.

Γιατί; Δεν τα κάνω παρέα γιατί μπορεί να έχoυν κάποια αρρώστια.

Γιατί; Δεν τα κάνω παρέα επειδή τα φοβάμαι.

Γιατί; Από την μια είναι καλό και πρέπει να τους κάνουμε παρέα αλλά από την άλλη δεν ξέρω αν μπορούμε να επικοινωνήσουμε και να γίνουμε φίλοι.

Τι μπορεί να γίνει; ΈΈρευνα ΣΣυστηματικά επιμορφωτικά προγράμματα ΠΠαραγωγή υλικού που θα στηρίξει την ευαισθητοποίηση

τελικός στόχος Είναι άνθρωποι ίσοι με εμάς. Όπως και αυτοί έχουν κάποιο πρόβλημα, έχουμε και εμείς και μπορεί και περισσότερα από αυτούς.

It rests with us...