Μήλα και καμήλα Τα μήλα είναι πάνω στη μηλιά. Ένας παππούς τα κόβει και τα δίνει στο παιδί λέγοντας του: -Πάρε τα μήλα. -Τι είναι παππού; H καμήλα;

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΘΕΑΡΕΣΤΟ ΗΘΙΚΟ ΔΙΔΑΓΜΑ
Advertisements

Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
Ελένη Σιδηροπούλου ΠΕ Εξοικείωση με ένα wiki 1)H πλευρική μπάρα πλοήγησης (εδώ βρίσκεται αριστερά) «Τι περιέχει το wiki” 2) Και η γραμμή εντολών.
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ Α’ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΡΕΘΥΜΝΟΥ ΝΗΠΙΑΚΟ ΤΜΗΜΑ 01/10/ /01/2013 Φοιτήτρια Σηφάκη Ελένη επόπτρια καθηγήτρια:Τσαούλα Κων/να.
Ενότητα 6 Είμαστε έτοιμοι; Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Δημιουργία παρουσίασης:
7 Μέρες 7 Μήνες 7 Χρόνια
ΝΗΣΤΕΙΑ.
Δημιουργία παρουσίασης:
ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΤΡΙΜΗΝΟΥ Κ ΕΊΜΕΝΑ Ν ΕΟΕΛΛΗΝΙΚΉΣ Λ ΟΓΟΤΕΧΝΊΑΣ Μ ΑΡΊΑ Μ ΟΥΡΚΟΚΏΣΤΑ Τ ΜΉΜΑ Α'2 Το σοφό σπουργίτι.
Ο Dalai Lama είπε «Διαβάστε το για να δείτε αν όντως ισχύει για εσάς!»
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
Twitter & Facebook ΣΠΥΡΟΣ ΑΡΜΕΝΗΣ. Όλα ξεκίνησαν όταν δημιουργήθηκαν αυτά τα δύο sites.
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
Το να γίνεις ευτυχισμένος είναι μία απόφαση… Έχει ήχο.
Μέσα επικοινωνίας Αιμιλία Αριστείδου.
Μέσα Συγκοινωνίας ΑΙΜΙΛΙΑ ΑΡΙΣΤΕΙΔΟΥ.
Τ Ο ΤΕΤΡΆΓΩΝΟ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Στο φόντο βρίσκεται ο μικρός Ανδρέας και δίπλα του παρουσιάζει το σχήμα τετράγωνο. Γεια σας φίλοι μου! Σήμερα.
Δημιουργία παρουσίασης:
+ - * / = * + = * - * - / - = + - * * + * / / = - + * = = / + / = + =
Θέατρο σκιών.
Αντίο Θάλασσα σ. 22 – 23.
Άσκηση 1 Άσκηση 2 Άσκηση 3 Άσκηση 4 Άσκηση 5.
Ένα λεμόνι με φτερά Νικολάου Έλενα.
Μύτη σαν σαλάμι Σελ
Χάσαμε την γάτα Σελ
Γάτα και παπαγάλος Σελ
Ένα ζιζάνιο στη ζύμη Νικολάου Έλενα.
Ιστορίες σ ΙΩΑΝΝΑ ΘΕΟΔΟΥΛΟΥ.
Τάξη Β Ενότητα 4 Διαχωρισμός σχημάτων σε κατηγορίες Μαρία Μ. Χαραλάμπους.
Μάθημα Άσκηση 1Άσκηση 2Άσκηση 3 Άσκηση 1 Να συμπληρώσετε τις εξισώσεις, έτσι ώστε να βγάζουν άθροισμα όσα λέει και το κουτάκι.
Βρεφική Ηλικία E- portofolio. Εν δράση Είμαι η φοιτήτρια Βαιοπούλου Ευαγγελία- Ευσταθία και πραγματοποίησα την πρακτική μου άσκηση στον χώρο του παιδικού.
Πεπόνι, πεπόνι ΄Ενας μανάβης στη λαϊκή αγορά φωνάζει για να πωλήσει τα φρούτα και τα λαχανικά του. «Εδώ τα ωραία πεπόνια» Μαζεμένος κόσμος (γονείς , παιδιά)
Δυο δυο, στο θρανίο δυο δυο! Τα μικρόβια την τανάλια τη φοβούνται!
Ο ΜΑΔΟΠΟΊΗΣΗ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Φόντο ένα παιδί που παίζει στο χαλί με το παιχνίδι ξυλάκια. Τα ξυλάκια είναι σε χρώματα: κόκκινά, κίτρινα,
Το φαινόμενο του Bullying έχει πάρει τεράστιες διαστάσεις. Αυτή η σύντομη παρουσίαση φτιάχτηκε με σκοπό να ευαισθητοποιήσει τον κόσμο που άπραγος βλέπει.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
1. Παρακαλώ βοηθήστε με!!! Πονάω πολύ!! 2 Μην ανησυχείς, είναι μόνο μια μικρή ανοιχτή πληγή στο πόδι σου!! 3.
Πώς βρέθηκαν τα παιχνίδια στο νησί των ξεχασμένων παιχνιδιών;
2Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΠΑΡΤΗΣ ΝΟΕΜΒΡΗΣ 2013
Ανακύκλωση Χαρτιού Στυλιάνα Ζυμαρά.
Κάντε κλικ για έναρξη… Τ Ο ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Κέντρο εντολών Χώρος γραφικών (σελίδα) Χώρος σύνταξης διαδικασιών.
Ας ελέγξω το γραπτό μου!.
Είστε έτοιμοι παιδιά για ένα ταξίδι μακρινό παρέα με τον Αρίστο;;
 Γεια σας σήμερα θα σας κάνω ένα μικρό μάθημα για το πώς να χρησιμοποιείτε το διαδίκτυο σωστά και με ασφάλεια.
Ένα γράμμα για την Ιωάννα Χατσίκου Ιωάννα
Μαθηματικά ΣΤ΄ τάξης Δίκαιη μοιρασιά! Διαίρεση φυσικών και δεκαδικών αριθμών.
ΔΙΑΜΑΝΤΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΣΧΟΛΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΑΣΚΗΣΗ ΠΡΑΞΗΣ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Η΄ Εξάμηνο Τμήματος Χρηματοοικονομικής.
Η έννοια του κλάσματος ΠΩΣ ΘΑ ΜΟΙΡΑΣΕΙΣ ΜΙΑ ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΣΕ ΔΥΟ ΠΑΙΔΙΑ; ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΑ; ΠΩΣ ΜΟΙΡΑΣΑΜΕ ΤΗ ΣΟΚΟΛΑΤΑ;
Καθόμουν στην τουαλέτα και έκανα ό,τι έκανα όταν ξαφνικά άκουσα…
Ο Dalai Lama είπε «Διαβάστε το για να δείτε αν όντως ισχύει για εσάς!»
Καλά αλλά γρήγορα γιατί έχω κανονίσει να βγω με τους φίλους μου.
Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία………………….
Γεια! Καλώς ήρθες! Πώς σε λένε;
Future events (revision) Health and body
Πάμε για ψώνια; (2) Βιβλίο σελ.44
Καθόμουν στην τουαλέτα και έκανα ό,τι έκανα όταν ξαφνικά άκουσα…
Πληροφορική Β΄ Γυμνασιου Κεφάλαιο 3, 3.4
Η ΑΡΧΑΙΑ ΑΘΗΝΑ … ΜΕ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Βδομάδα 12_16/6/16 Θέλω να …..
Ένα σύντομο κόμικ με θέμα τις ταινίες
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Δεν καπνίζω, ΓΥΜΝΑΖΟΜΑΙ
ΟΝΟΜΑ ……………………… …………….………. Ζωγράφισε τα γράμματα και το αεροπλάνο. αααα ε Διάβασε όλες τις φωνούλες και βάλε σε κύκλο τις φωνούλες ε ΑΑΑΑ τ και α …… μ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μήλα και καμήλα Τα μήλα είναι πάνω στη μηλιά. Ένας παππούς τα κόβει και τα δίνει στο παιδί λέγοντας του: -Πάρε τα μήλα. -Τι είναι παππού; H καμήλα; -Όχι, τα μήλα. Νικολόαυ Έλενα

Σήμερα θα μάθουμε τις φωνούλες Σήμερα θα μάθουμε τις φωνούλες Η κεφαλαίο και η μικρό. Νικολόαυ Έλενα

Άσκηση 1 2 3 4 Νικολόαυ Έλενα *Επιλογή

Δευτέρα Σάββατο Τρίτη Πέμπτη Τετάρτη Ασκηση 1 Η Ειρήνη έχει μάθημα μπαλέτου τρείς μέρες την εβδομάδα. Έχει ξεχάσει όμως ποιες από αυτές είναι. Βοήθησε την. Από τις πιο κάτω ημέρες μόνο οι τρεις έχουν τη φωνούλα Ηη. Επέλεξε τις ημέρες αυτές και έπειτα βάλε τις σε σειρά. Νικολόαυ Έλενα Δευτέρα Σάββατο Τρίτη Πέμπτη Τετάρτη

Μαρίνα, Χριστίνα, Ήρα, Λοΐζος, Ηρακλής, Ηλίας, Καλλιόπη, Νίκη, Ιωάννα. ασκηση 2 Ο ταχυδρόμος λέει: «Έχω να διανέμω αλληλογραφία. Σήμερα όμως θα ξεκινήσω με τα ονόματα που έχουν Η κεφαλαίο και η μικρό. Ποια από τα παρακάτω είναι; Βάλε στο κουτί τα ορθά ονόματα. Προσοχή δεν πρέπει να γίνει λάθος!» Μαρίνα, Χριστίνα, Ήρα, Λοΐζος, Ηρακλής, Ηλίας, Καλλιόπη, Νίκη, Ιωάννα. Νικολόαυ Έλενα

Συμπλήρωσε τα η και μετά διάβασε την ανάγνωση. ασκηση 3 Δύο φίλοι κάθονται στη βεράντα και κουβεντιάζουν λέγοντας τον πιο κάτω διάλογο.Έπειτα ο ένας από αυτούς προτρέπει τα παιδιά: -Σ_μερα _ρθε ο πασάς από το ν_σί. -Τι; _πιε όλο το κρασί; -Με κέρασε και τρία μ_λα. -Τι; Έπεσε από τ_ν καμ_λα; Συμπλήρωσε τα η και μετά διάβασε την ανάγνωση. Νικολόαυ Έλενα

ασκηση 4 Η καμήλα ρωτά τα παιδιά: Τηλέφωνο Βρύση Ήλιος Αυτοκίνητο Ποια από τα παρακάτω αντικείμενα έχουν το γράμμα η. Πάτησε πάνω στην ορθή λέξη Η καμήλα ρωτά τα παιδιά: Τηλέφωνο Βρύση Ήλιος Αυτοκίνητο Ημερολόγιο Εκκλησία Σημαία Ποδήλατο θα υπάρχουν εικόνες με λέξη από κάτω Νικολόαυ Έλενα

Η καμήλα λέει «τώρα θα φύγω. Ελπίζω να μάθατε τις φωνούλες Ηη Η καμήλα λέει «τώρα θα φύγω. Ελπίζω να μάθατε τις φωνούλες Ηη. Θα περάσω 5 μέρες στην έρημο και θα επιστρέψω πάλι να τα ξαναπούμε. Γεια σου! Νικολόαυ Έλενα