το χρώμα στον υπολογιστή

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Χρώματα Βασικά & Συμπληρωματικά
Advertisements

Ανάλυση λευκού φωτός και χρώματα
ΕΙΚΟΝΕΣ.
Χαρακτηριστικά εικόνας
Τα χρώματα δημιουργούνται στον εγκέφαλο. αισθητηριακή εμπειρία •Τα χρώματα δεν είναι καθ’ αυτό φυσικό φαινόμενο. Είναι αισθητηριακή εμπειρία. χημεία του.
Φυσική Γ’ Λυκείου Γενικής Παιδείας
Τι ξέρετε για την ΟΡΑΣΗ;
Εννοιες και Παράγοντες της Ψηφιακής Επεξεργασίας Εικόνας.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
ΧΡΩΜΑ Η οπτική εντύπωση που προκαλείται από την άμεση
ΦΟΠΚ Βασικές Αρχές Έγχρωμης Φωτογραφίας
ΧΗΜΕΙΑ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΧΡΩΜΑ ΚΑΙ ΧΗΜΙΚΗ ΔΟΜΗ Δρ. Ι.Γ.Καράλη.
ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΓΕΘΗ ΑΠΛΑΝΩΝ
Επεξεργασία Έγχρωμων Εικόνων
Δημιουργία Χρώματος Χρωματικό Διάγραμμα Έγχρωμα Φίλτρα
Βασικά χαρακτηριστικά. Η ανάγνωση ενός βιβλίου γίνεται γραμμικά για να αποκομίσουμε αυτά που ο συγγραφέας θέλει να μεταδώσει Η δυνατότητα περιήγησης από.
Προβλήματα πολλαπλασιαστικών δομών
Χρώμα.
Λάμπες φθορισμού Σύγκριση λαμπτήρων πυρακτώσεως, φθορισμού και led.
6.1 ΦΩΣ: ΟΡΑΣΗ & ΕΝΕΡΓΕΙΑ.
Θεωρία Χρώματος και Επεξεργασία Έγχρωμων Εικόνων
Βασικές έννοιες στην ψηφιακή εικόνα
Συμπίεση και Μετάδοση Πολυμέσων
ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΝΤΑΣ ΣΤΟ SCRATCH
ΔΤΨΣ 150: Ψηφιακή Επεξεργασία Εικόνας © 2005 Nicolas Tsapatsoulis Επεξεργασία Έγχρωμων Εικόνων Τμήμα Διδακτικής της Τεχνολογίας και Ψηφιακών Συστημάτων.
8.3 ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ 8.4 ΤΟ ΧΡΩΜΑ.
Θεωρία των Χρωμάτων.
Θεωρία Χρώματος και Επεξεργασία Έγχρωμων Εικόνων
ΕΓΧΡΩΜΗ ΟΡΑΣΗ Ρούμπος Κωνσταντίνος 8ο Εξάμηνο ΣΕΜΦΕ Αρ. Μητρώου Σεμινάριο Φυσικής 2008.
ΦΩΣ –ΧΡΩΜΑ-ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΧΡΩΜΑΤΟΣ
Αρχές Σχεδίου και Θεωρίας Χρωμάτων
Εφαρμογές Πληροφορικής
Η θεωρία των χρωμάτων. η θεωρία των χρωμάτων.
Δομικά στοιχεία πολυμέσων:
Δομικά στοιχεία πολυμέσων
IB Topic: 3.8 Photosynthesis
Συμπίεση και Μετάδοση Πολυμέσων
Παρουσίαση Νο. 4 Ψηφιακή Καταγραφή Εικόνας Ψηφιακή Επεξεργασία και Ανάλυση Εικόνας.
Ο οφθαλμικός λοβός έχει
ΟΠΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΦYΣΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΑΔΙΑΦΑΝΩΝ ΟΡΥΚΤΩΝ
! Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ ΚΑΙ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ!☺☻.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
1ο ΕΠΑ.Λ. ΣΟΦΑΔΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ Β’ ΤΑΞΗ
Πολυμέσα – Εφαρμογές Πολυμέσων
ΔΟΜΙΚΑ ΣΟΙΧΕΙΑ ΠΟΛΥΜΕΣΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
Ψηφιακή Επεξεργασία Εικόνας
EIΔΙΚΕΣ ΕΚΤΥΠΩΣΕΙΣ ΕΞΑΧΡΩΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΤΑΧΡΩΜΙΑΣ. EIΔΙΚΕΣ ΕΚΤΥΠΩΣΕΙΣ ΕΞΑΧΡΩΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΤΑΧΡΩΜΙΑΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Ι 1.Εισαγωγή 2.Χρωματικό φάσμα 3.CIE l*a*b* 4.RGB.
ΕΓΧΡΩΜΗ ΟΡΑΣΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΕΓΧΡΩΜΗΣ ΟΡΑΣΗΣ Red nm Orange nm Yellow nm Green nm Cyan nm Blue
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 1.
Click to add Text Κάμερες και χρώμα Κάμερες και χρώμα.
ΠΟΛΥΦΑΣΜΑΤΙΚΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΣΤΟ ΟΡΑΤΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΥΠΕΡΥΘΡΟ ΑΝΑΚΛΑΣΗΣ.
Ψηφιακή επεξεργασία εικόνας Άγγελος Μπάκας Δεκέμβριος 2008.
Ψηφιακή Επεξεργασία Εικόνας
Μαθημα προγραμματισμου αρχαριων
FREEMAT Επεξεργασία εικόνας.
Φως και ορατό φάσμα (1 από 3)
Ενότητα # 5: Εικόνα Διδάσκων: Γεώργιος Ξυλωμένος Τμήμα: Πληροφορικής
Χρωματικά μοντέλα και συστήματα
Χρώμα εισαγωγή (1 από 3) Το χρώμα βρίσκεται παντού, σε κάθε δραστηριότητα, επηρεάζοντας άμεσα και ουσιαστικά την ανθρώπινη συμπεριφορά. Κάτω από το φως.
Χρώματα.
Τι είναι χρώμα; Ανθρώπινο μάτι και χρωματική αντίληψη
ΣΥΝΕΣΤΙΑΚΗ ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΑ
Ερευνητική εργασία των μαθητών του Α1 του 3ου ΓΕΛ. Γλυφάδας
ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΜΕ ΠΡΙΣΜΑ
Ο ΧΡΩΜΑΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ.
Αναπαράσταση Εικόνας.
Εισαγωγικές έννοιες φωτισμού
Ηλίας Μπουναρτζής/users.sch.gr/bounartzis
ΕΝΟΤΗΤΑ 5 Αναλογικά σήματα.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

το χρώμα στον υπολογιστή Ι. Ψαραύτης, ΕΠΑΛ ΤΗΝΟΥ το χρώμα στον υπολογιστή

Το χρώμα στο RGB RGB: στηρίζεται στις ακτινοβολίες του φωτός και αποκαλείται προσθετική μέθοδος. Τρία κανάλια χρώματος (Red, Green, Blue): Βασικά χρώματα. Η απόδοση των χρωμάτων πραγματοποιείται με την ανάμειξη ακτινοβολίας φωτός. Ίση ανάμειξη των βασικών χρωμάτων RGB δίνει το λευκό. το μαύρο δεν θεωρείται χρώμα αλλά απουσία φωτός. http://www.colorpicker.com

Το χρώμα στο RGB Τρία κανάλια χρώματος (Red, Green, Blue). Βασικά χρώματα. Το κάθε κανάλι παίρνει τιμές από 0 μέχρι 255. Η τιμή 0 σημαίνει καθόλου χρώμα ενώ η μέγιστη τιμή είναι 255. Αν τα τρία κανάλια χρώματος πάρουν τη μέγιστη τιμή (255,255,255) τότε παράγεται το λευκό χρώμα. Αντίθετα αν τα κανάλια είναι σε τιμή 0, τότε δεν έχουμε καθόλου χρώμα, δηλαδή το σημείο της οθόνης παραμένει μαύρο. 0,0,0

Το χρώμα στο RGB 0,0,0

Το χρώμα στο RGB 0,255,0 255,0,0 255,255,0 255,255,255 0,255,255 255,0,255 0,0,255 0,0,0

Κόκκινο Πράσινο Μπλε Χρώμα 255 Λευκό Κίτρινο Magenta- Βαθύ κόκκινο Κυανό Μαύρο

Χρώμα RGBΑ Μαζί με τα τρία κανάλια χρώματος (red, green, blue) υπάρχει και ακόμα ένα κανάλι που εκφράζει την αδιαφάνεια (alpha). 32 bits 208,58,19,255 208,58,19,121

Το χρώμα στο CMYK Πρότυπο χρώματος για εκτυπώσεις. Τρία βασικά χρώματα (cyan, magenta, yellow) και το μαύρο. Το κάθε χρώμα παίρνει τιμές από 0 έως 100. 0,0,0

Το χρώμα στο CMYK 4 κανάλια χρώματος C, M, Y, K Στις χρωστικές ουσίες, τις μπογιές, η απόδοση των χρωμάτων πραγματοποιείται με την απορρόφηση ορισμένων δεσμών φωτός και την αντανάκλαση άλλων. Αφαιρετική μέθοδος 4 κανάλια χρώματος C, M, Y, K 0,0,0

Ευαισθησία της ανθρώπινης όρασης Ο οφθαλμός του ανθρώπου αποτελείται από φωτοαισθητήρες (οπτικά αισθητήρια κύτταρα που είναι ευαίσθητα στο φως). Υπάρχουν: 10.000.000 ραβδία που ειδικεύονται στην αντίληψη του φωτεινού και του σκοτεινού. 3.000.000 κωνία που ειδικεύονται στην αντίληψη της απόχρωσης.

Ευαισθησία της ανθρώπινης όρασης Δεν προκαλούν όλα τα χρώματα την ίδια αντίδραση Π.χ. η όραση μας είναι πιο ευαίσθητη στο κόκκινο και κίτρινο χρώμα. Θερμά και ψυχρά χρώματα

παράμετροι χρώματος Για την αναπαράσταση των χρωμάτων ορίζονται: η απόχρωση (Hue). Ο κορεσμός (Saturation). Και η σκίαση (Lightness) ή φωτεινότητα Brightness. Αξία (Value).

παράμετροι χρώματος Απόχρωση (hue) Αναφέρεται απλά στο χρώμα, στην πιο απλή του μορφή. Με την προσθήκη ίδιου χρώματος αυξάνουμε την ένταση (intensity) του χρώματος.

Βαθμοί Απόχρωσης Χρώμα Βαθμοί Κόκκινο 0ο Κίτρινο 60ο Πράσινο 120ο Κυανό 180ο Μπλε 240ο Magenta - Βαθύ κόκκινο 300o

παράμετροι χρώματος κορεσμός (Saturation) Είναι η ένταση του χρώματος. H ποσότητα καθαρού χρώματος (pure color) που περιέχεται σε ένα αντικείμενο. Ποσοστό 100% κορεσμού αντιστοιχεί στο καθαρό χρώμα. Ποσοστό 0% αντιστοιχεί σε άσπρο, μαύρο ή γκρι χρώμα ανάλογα με την απόχρωση (hue). 0,0,0

παράμετροι χρώματος φωτεινότητα (Brightness) Αντιστοιχεί στο ποσοστό ανάμειξης του μαύρου με το χρώμα. Είναι η οπτική αντίληψη ότι μία περιοχή ή αντικείμενο εκπέμπει περισσότερο ή λιγότερο φως από τον περίγυρο της. 0,0,0

παράμετροι χρώματος Σκίαση (Lightness) αντιστοιχεί στο ποσοστό ανάμειξης του λευκού με το χρώμα. Υποδηλώνει πόσο μαύρο ή λευκό είναι ένα αντικείμενο. Έχει άμεση σχέση με την αντανάκλαση του φωτός στο αντικείμενο (μαύρο με λιγότερο από 30 % του προσπίπτοντος φως, λευκό με περισσότερο από 80%). 0,0,0

φωτεινότητας (Brightness) παράμετροι χρώματος παράμετρος % χρώμα σκίαση (Lightness) 100 λευκό μαύρο 50 pure color φωτεινότητας (Brightness) 0,0,0

παράμετροι χρώματος Αξία (Value), δηλαδή ένταση της λαμπρότητας του χρώματος, με τιμές από 0-100% http://www.colorpicker.com 0,0,0

Το χρώμα σε HSL και HSB HSB (Hue, Saturation, Brightness) HSL (Hue, Saturation, Lightness) 0,0,0

Το χρώμα σε HSL και HSB Καθορίσουμε την απόχρωση (hue) με γωνιακούς όρους (από 0 έως 360 μοίρες) τις παραμέτρους κορεσμού (Saturation), φωτεινότητας (Brightness) ή σκίασης (Lightness) ως ποσοστά %

Το χρώμα σε HSL και HSB http://www.colorpicker.com

Χρωματικό μοντέλο HSV Αναλύει το χρώμα σε τρεις παραμέτρους: Απόχρωση (Ηue), δηλαδή θέση στον χρωματικό κύκλο (τιμες απο 0-360). Κορεσμός (Saturation), δηλαδή ένταση του χρώματος, με τιμές από 0-100%. Αξία (Value), δηλαδή ένταση της λαμπρότητας του χρώματος, με τιμές από 0-100%. http://www.colorpicker.com

Χρωματικό μοντέλο HSV 3,564,000 διαφορετικά χρώματα 101 διαβαθμίσεις του γκρι. http://www.colorpicker.com

Το χρώμα σε HSL και HSB B=V

Grayscale Μια εικόνα στο μοντέλο αυτό έχει ένα μόνο κανάλι το οποίο εκφράζει την ένταση της σκίασης του μαύρου και παίρνει τιμές από 0 ως 255 (0=μαύρο, 255=άσπρο).

Grayscale vs Black&White 0,0,0

Τροχός χρωμάτων (Color Wheel)

Τροχός χρωμάτων (Color Wheel)