 Με μια πρώτη ματιά, ο πίνακας αυτός δεν τράβα το βλέμμα του παρατηρητή. Ωστόσο, παρατηρώντας τον πιο προσεκτικά διακρίνουμε κάποια ιδιαίτερα χαρακτηριστικά,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΠΡΩΤΩΝ ΒΟΗΘΕΙΩΝ ΣΤΑ ΑΓΡΙΑ ΠΟΥΛΙΑ
Advertisements

Ελεύθεροι Πολιορκημένοι
«Τι είναι αυτό που σας εκπλήσσει περισσότερο στους ανθρώπους;»
Νερο και ποιηση 1)Θεόδωρος Τσούνης 2)Παναγιώτης Φιορέτος
«ποιήσωμεν ἄνθρωπον. Κατ' εἰκόνα Θεοῦ καί ὁμοίωσιν»
«ποιήσωμεν ἄνθρωπον. Κατ' εἰκόνα Θεοῦ καί ὁμοίωσιν»
Μαθήτρια: Ισμήνη Τσιγκανέ Καθηγήτρια: Μπορέτου Σταυρούλα Μάθημα: Κείμενα Έτος:
Σήμερα θα μιλήσουμε για τη Φωτοσύνθεση
Δ Η Μ Η Τ Ρ Η Σ Ε Υ Σ Τ Α Θ Ι Α Δ Η Σ Τ Α Ξ Η : ΑΤ’1
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΠΡΩΤΩΝ ΒΟΗΘΕΙΩΝ ΣΤΑ ΑΓΡΙΑ ΠΟΥΛΙΑ Εισαγωγή Στόχος είναι να παρουσιαστεί η βασική διαδικασία της χορήγησης πρώτων βοηθειών στα άγρια πουλιά.
Μύτη σαν σαλάμι Σελ
Διονύσιος Σολωμός “Ελεύθεροι Πολιορκημένοι” Σχεδίασμα Β΄ Απόσπασμα 1ο
Κάντε ‘κλικ’ για να μετακινηθείτε ανάμεσα στις διαφάνειες
Τραγουδια απο την κατεχομενη γη μασ
17 Ν ΟΕΜΒΡΗ χρόνια μετά Τα πέτρινα χρόνια ( )
« Ποιήσωμεν ἂνθρωπον…»
Η τέχνη της αρχαϊκής εποχής
Πές μου λατρεία μου... Σε ακούω... Αγάπη μου...
ΠΕΙΡΑΣΜΟΣ.
 Μετά το θάνατο του Έκτορα το νεκρό σώμα του μεταφέρθηκε μέσω μιας άμαξας στη ν Τροία, όπου μαζεύτηκε πλήθος κόσμου γύρω του για να τον υποδεχτούν με.
ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ( ) ( ) ( )
Εκκλησία Η λέξη Εκκλησία έχει συνεχή χρήση στην ελληνική γλώσσα από τηνελληνική γλώσσα αρχαιότητα. Ετυμολογείται απο το ρήμα εκ-καλώ, με χρήση του θέματος.
Κείμενο Σελίδα 31. Ας φροντίσουμε, αδελφοί μου, να φυλάμε τη συνείδησή μας, όσο ακόμα βρισκόμαστε σ’ αυτόν τον κόσμο, χωρίς να την προκαλούμε να μας ελέγξει.
Οι Άγιοι Άγγελοι στην Ορθόδοξη Πίστη και Παράδοση
01 Φρουτοπία Ενότητα 11 Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
21 Μαρτίου Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης
Ένα μοντέρνο παραμύθι…
Georgakopoulou Anna. Εμείς«Ανήκειν;»και βέβαια«Ανήκειν»
Μαρία Μπαλωμένου Γ’3.  Πότε: 525 π.Χ  Πού: Ελευσίνα  Έζησε: Αθήνα  Πέθανε: 456 π.Χ  Πού: Γέλα της Σικελίας.
Η Γυναίκα της Ζάκυθος Διονύσιος Σολωμός. Η Ζάκυθος έτρεμε από το κανόνισμα το πολύ.
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Μάθημα : Θρησκευτικά Υπ. καθηγητής : Γ. Καπετανάκης Μαθήτρια : Κατερίνα Ζιάκα Τμήμα : Β 1 Σχολικό.
Β’ ΜΕΡΟΣ: (Να γραφτούν στο τετράδιο)
Παρατηρήστε τις εικόνες που ακολουθούν
ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ;
Π Ρ Ο Γ Ρ Α Μ Μ Α ΤΑ Μ Ε Τ Α Π Τ Υ Χ Ι Α Κ Ω Ν Σ Π Ο Υ Δ Ω Ν.
Οι παρομοιώσεις της Οδύσσειας
A Β για το φως και τη σκιά Ένα αλφάβητο.
3. Πλάγιες ερωτήσεις Ορισμός: ονομάζονται έτσι, διότι μεταφέρονται εμμέσως (πλαγίως) από ένα πρόσωπο σε άλλο.
Μέρος της παρουσίασης από το αφιέρωμα για το Πάσχα Από κείμενο του
Μια διαφορετική…… «ματιά» στην Ιλιάδα
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΥΝΑΡΓΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
ΤΟΥ ΑΛΚΙΒΙΑΔΗ ΚΑΣΚΑΡΕΛΗ.  Μέ απόφαση της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος, από το 1968 και κάθε χρόνο, κατά τη Β΄εβδομάδα των Νηστει ῶ ν, η Ἀ.
Τα γλυπτά του Μιχαήλ Αγγέλου
Γλώσσα & Φύλο Μύθος ή πραγματικότητα ; Επιμέλεια : Νάσος Σπετσιέρης.
Ευθύς και πλάγιος λόγος
Π ΑΤΡΙΝΕΛΑ Αναστασία Αθανασοπούλου Ε΄ Τάξη 43 ο Δημοτικό Σχολείο Πάτρας.
Εργασία Αρχαίας Ελληνική Γλώσσας
Η Ελλάδα στη μετεπαναστατική περίοδο προσπάθησε να αναπτυχθεί και να συμβαδίσει με τα άλλα ευρωπαϊκά κράτη. Οι δημιουργοί, παίρνοντας πολλά στοιχεία από.
Τα υπέρ και τα κατά Stomikrocosmotistaxismas.blogspot.gr.
Η δεύτερη πολιορκία του Μεσολογγίου - ο Διονύσιος Σολωμός Δημιουργία: Ζάρκος Δημήτριος Μίσσιου Γεωργία
Διημερίδα στα Εκπαιδευτήρια Σ. Αυγουλέα- Λιναρδάτου Διδάσκοντας τη γλώσσα μέσα από τις γλώσσες των μαθημάτων του σχολείου 1-2 Φεβρουαρίου 2014 ΑΓΑΘΗ ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ.
Χαρίλαος Τρικούπης Λεωνίδας Κραλίδης ΣΤ2 – ο Πειραματικό Δημοτικό Θεσ/νίκης.
ΧΑΝΙΑ. Η Σπλάντζια είναι παλιά τουρκική συνοικία, που σήμερα ονομάζεται «πλατεία 1821» και όπου θα δείτε την επιβλητική εκκλησία του Αγίου Νικολάου. Η.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΌ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ : ΣΚΙΆ Αγραφιώτη Δήμητρα Διαμαντάκη Μυρτώ Κλαίρ Σταύρου Κατερίνα.
Θ.Ε.: Μπορούν οι άνθρωποι να εικονίζουν το Θεό; Σχολιασμός :ΕΞ32,19-20 Στρόμπλος –Βλάχος Φοίβος Β3.
ΜΕΛΕΤΗ ΚΥΜΑΤΩΝ Εργαστηριακή Άσκηση 9 από τον Εργαστηριακό Οδηγό Φυσικής Γ′ Γυμνασίου και το αντίστοιχο Τετράδιο Εργασιών των Ν. Αντωνίου, Π. Δημητριάδη,
Μη λεκτική επικοινωνία (ως στοιχείο του μαθησιακού περιβάλλοντος)
ΡΕΥΜΑΤΟΦΟΡΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΕ ΟΜΟΓΕΝΕΣ ΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ
ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ
Αρχαία Ελληνική Γλώσσα
Η ανάσταση του Λαζάρου- «ἐγώ εἰμι ἡ ἀνάστασις καὶ ἡ ζωή»
«Παιδική Συναυλία» Οι φωτισμοί και τα χρώματα του πίνακα "περιλούζουν" έξι παιδικές μορφές και μία νεαρή κοπέλα, που πιθανόν είναι η μητέρα του μικρότερου.
Η συνΑντηση του ΧριστιανισμοΥ με τον ΕλληνισμΟ
2. ΠΩΣ ΜΕΛΕΤΑΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΓΥΡΩ ΜΑΣ
ΕΓΩ – ΕΣΥ- ΕΜΕΙΣ ΝΙΚΗΣΑΜΕ ΤΟ ΦΟΒΟ
Θρησκευτικά Α Γυμνασίου
για να σχηματίσω τη λέξη
Ο Θεοσ στην εντατικη Ψαλμός 22.
Άνθρωποι του μύθου Στέλιος Ξεφλούδας.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

 Με μια πρώτη ματιά, ο πίνακας αυτός δεν τράβα το βλέμμα του παρατηρητή. Ωστόσο, παρατηρώντας τον πιο προσεκτικά διακρίνουμε κάποια ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, τα οποία συντελούν στη διαμόρφωση μιας θετικής εντύπωσης προς αυτόν.

 Στον πίνακα αυτό απεικονίζεται προσωποποιημένη η χώρα μας, ΕΛΛΑΔΑ. Από την έκφραση του προσώπου της,από το λύγισμα των γονάτων της, απ’ την στάση των χεριών της και το ανοιχτό στήθος της καταλαβαίνουμε ότι πρόκειται για μια απελπισμένη γυναίκα, η οποία βρίσκεται σε δύσκολη θέση.

 Ο Ντελακρουά, τοποθετώντας την Ελλάδα εξαντλημένη μπροστά από μαύρο σκοτάδι και την ομίχλη θέλει να μας μεταφέρει στην ερειπωμένη πόλη, στην οποία το μόνο που απέμεινε είναι η Πίστη Στον Ύψιστο Θεό (βλ. στάση των χεριών της γυναίκας).

Ἄ κρα το ῦ τάφου σιωπ ὴ στ ὸ ν κάμπο βασιλεύει· Λαλε ῖ πουλί, παίρνει σπειρί, κ ᾿ ἡ μάνα τ ὸ ζηλεύει. Τ ὰ μάτια ἡ πείνα ἐ μαύρισε· στ ὰ μάτια ἡ μάνα μνέει· Στέκει ὁ Σουλιώτης ὁ καλ ὸ ς παράμερα, κα ὶ κλαίει: « Ἔ ρμο τουφέκι σκοτεινό, τί σ ᾿ ἔ χω ῾ γ ὼ στ ὸ χέρι; Ὁ πο ῦ σ ὺ μο ὔ γινες βαρ ὺ κι ὁ Ἀ γαρην ὸ ς τ ὸ ξέρει.» Μ ὲ χίλιες βρύσες χύνεται, μ ὲ χίλιες γλ ῶ σσες κρένει: Ὅ ποιος πεθάν ῃ σήμερα χίλιες φορ ὲ ς πεθαίνει. Διονύσιος Σολωμός