ΕΞΙΣΩΣΕΙΣ με άγνωστο τον μειωτέο.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Βασικές έννοιες αλγορίθμων
Advertisements

Δυαδικη παρασταση αριθμων και συμβολων
Συνισταμένη δυνάμεων όχι ίδιας διεύθυνσης
Απαντήσεις Προόδου I. Θέμα 1ο •Έστω Α = { , b}. Κατασκευάστε τα παρακάτω σύνολα: •(α) Α -  •(β) {  } – Α •(γ) Α  P(A) •(δ) Α  P(A)
ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΤ’ ΟΙΚΟΝ.
Μέτρηση μάζας Εργαστηριακή Άσκηση 2 B′ Γυμνασίου
Δρ. Παναγιώτης Συμεωνίδης
MAΘHMATIKA ΜΕΤΑΒΛΗΤΗ Χ.
Όνομα: Λεκάκης Κωνσταντίνος καθ. Τεχνολογίας
Ισορροπία υλικού σημείου
Μικρή και μεγάλη κυκλοφορία
3.3 ΣΥΝΘΕΣΗ & ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΥΝΑΜΕΩΝ
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΕ SCRATCH ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ
Χημικούς Υπολογισμούς
Γιάννης Σταματίου Μερικά προβλήματα μέτρησης
ΕΙΣΑΓΩΓΗ: ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ
ΒΑΣΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ
ΤΑΛΑΝΤΩΣΕΙΣ 1. Μεγέθη που χαρακτηρίζουν μια ταλάντωση
1.3 ΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ & ΟΙ ΜΟΝΑΔΕΣ ΤΟΥΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ: ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ & ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ
Υπολογισμός της συνέλιξης
Όνομα: G3MU05 όνομα καθηγητή: C.V. τμήμα: Γ3 έτος:2014.
ΘΕΩΡΙΑ ΑΛΓΕΒΡΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ο Μάθημα:Μαθηματικά Καθηγητής:CV Τμήμα:Γ’3 Έτος:2014.
Τεστ Μαγνητοστατική-Ηλεκτροστατική
ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Εξισώσεις – Ανισώσεις Θεωρία
Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες Φύλλo Εργασίας 3 ΕΚΦΕ Αμπελοκήπων Αθ. Βελέντζας ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης.
2.2 Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ.
Μια εξίσωση της μορφής αχ + βχ = γ όπου α,β,γ είναι πραγματικοί αριθμοί και x, y μεταβλητές, ονομάζεται γραμμική εξίσωση με δύο αγνώστους.
Στοιχεία από τα Διανύσματα
Παράγοντες που επηρεάζουν την θέση της χημικής ισορροπίας.
ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Γνωρίζουμε πώς κινούνται τα σώματα σε μια ευθεία.
Δυνάμεις: ασκήσεις στατικής
Αφαίρεση δύο ρητών αριθμών
ΚΑΤΟΨΕΙΣ ΑΙΘΟΥΣΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Εορτασμός της παναγίας 15 Αύγουστο
Θεωρία Υπολογισμού Πεπερασμένα Αυτόματα. Υπολογισμοί Γλώσσα που αποδέχεται ένας υπολογιστής: Το σύνολο των λέξεων τα οποία οδηγούν σε κατάσταση αποδοχής.
ΜΕΤΑΤΟΠΙΣΗ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ.
Εξίσωση ευθείας. Παράδειγμα I Υποθέτουμε:Α = (0,1) και Β = (5,4) Τότε: m = (4-1)/(5-0)= 0.6 και b = 1, όπου 0  m  1 (1 o ογδοημόριο). Άρα:y = 0.6 x.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΓΡΑΜΜΙΚΩΝ ΕΞΙΣΩΣΕΩΝ Καθηγητής : CV Τμήμα : Γ ‘ 5
Μαθηματικά Γ΄Γυμνασίου
ΚΑΣΣΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Παίρνω μία σοκολάτα. Την χωρίζω σε δύο ίσα κομμάτια. Παίρνω το αριστερό κομμάτι. Έχω πάρει το 1/2 της σοκολάτας. Χωρίζω το κάθε κομμάτι σε τρία ίσα μέρη.
Υποχρεωτική διακοπή πορείας. Υποχρεωτική διακοπή πορείας. Κλειστή οδός για όλα τα οχήματα και προς τις δύο κατευθύνσεις. ΣΤΟΠ, Αστυνομία Τέλος οδού.
ΘΕΩΡΙΑ ΑΛΓΕΒΡΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ :G5TA15-16 ΜΑΘΗΜΑ : ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: CV ΕΤΟΣ :
ΘΕΩΡΙΑ ΑΛΓΕΒΡΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2ο ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ :G5TA15-16 ΜΑΘΗΜΑ : ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: CV ΕΤΟΣ :
Μέτρηση μήκους (L) Μονάδες μήκους:
φύλλο εργασίας 3 μετρήσεις μαζών τα διαγράμματα
Επαλήθευση κάνω, όταν θέλω να σιγουρευτώ ότι έκανα σωστά μια πράξη.
Βάρος είναι η κατακόρυφη δύναμη με φορά προς τα κάτω που ασκεί η Γη σε κάθε σώμα. Γιατί όμως στις παρακάτω εικόνες, τα σώματα που εικονίζονται, δεν κινούνται.
Εξισώσεις στις οποίες ο άγνωστος είναι μειωτέος ή αφαιρετέος
ΚΑΜΠΥΛΕΣ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΧΩΡΟ
Άθροισμα ρητών αριθμών.
Εξισώσεις στις οποίες ο άγνωστος είναι προσθετέος
ΘΕΩΡΙΑ ΑΛΓΕΒΡΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Μάζα.
Τεστ στα Μαθηματικά πολλαπλασιασμοί & διαιρέσεις 10, 100, 1000.
Νόμος του Hooke ελαστικότητα
Μεταβατική απόκριση γραμμής μετάδοσης για τερματισμό ανοιχτοκυκλώματος
Κρίσιμο Συμβάν Διδασκαλίας 1
ΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ ΚΑΙ ΟΙ ΜΟΝΑΔΕΣ ΤΟΥΣ
Βάρος είναι η κατακόρυφη δύναμη με φορά προς τα κάτω που ασκεί η Γη σε κάθε σώμα. Γιατί όμως στις παρακάτω εικόνες, τα σώματα που εικονίζονται, δεν κινούνται.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΒΑΡΟΣ Κατεύθυνση πάντα κατακόρυφη Προς τα κάτω w.
Λύση προβλήματος με την βοήθεια εξίσωσης. Λεκτικές προτάσεις Σκέφτομαι ένα αριθμό Το διπλάσιο ενός αριθμού Το μισό ενός αριθμού Τρία περισσότερα από κάποιο.
3ο Κεφάλαιο - Δυνάμεις Δύναμη είναι η αιτία που μπορεί να προκαλέσει μεταβολή στην κινητική κατάσταση ενός σώματος ή την παραμόρφωση του. Είναι διανυσματικό.
Γενική Φυσική 1ο Εξάμηνο
Ηλίας Μπουναρτζής/users.sch.gr.bounartzis
Τι είναι αυτό που κινεί το αίμα μέσα στο σώμα μας;
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΞΙΣΩΣΕΙΣ με άγνωστο τον μειωτέο

Από μία ζυγαριά κρεμάω ένα βάρος με άγνωστο αριθμό κύβων.

Στον άλλον ζυγό κρεμάω ένα βάρος με 20 κύβους. Από μία ζυγαριά κρεμάω ένα βάρος με άγνωστο αριθμό κύβων. Στον άλλον ζυγό κρεμάω ένα βάρος με 20 κύβους. Τους ονομάζω κ κύβους.

Στον άλλον ζυγό κρεμάω ένα βάρος με 20 κύβους.

Αν αφαιρέσω 4 κύβους από τον αριστερό ζυγό… 20 κ Αν αφαιρέσω 4 κύβους από τον αριστερό ζυγό…

…Η ζυγαριά θα ισορροπήσει. 4 20 …Η ζυγαριά θα ισορροπήσει.

Αριστερά θα έχω κ - 4 κύβους… Κ - 4 20 == Αριστερά θα έχω κ - 4 κύβους… Δηλαδή: Κ – 4 = 20 …και δεξιά 20 κύβους.

Προσθέτω 4 κύβους σε κάθε ζυγό Κ - 4 20 Προσθέτω 4 κύβους σε κάθε ζυγό .

Προσθέτω 4 κύβους σε κάθε ζυγό Κ - 4 20 Προσθέτω 4 κύβους σε κάθε ζυγό .

Τότε, ο αριστερός ζυγός θα έχει πάλι κ κύβους… Κ 20 4 Τότε, ο αριστερός ζυγός θα έχει πάλι κ κύβους… …και ο δεξιός θα έχει 20 + 4 κύβους.

Κ 20 4 Θα έχουμε, δηλαδή… Κ = 20 + 4

Η εξίσωση από την αρχή: ] ] κ – 4 = 20 κ = 20 + 4 κ = 24