…μετράει. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από την ΚΑΠΑ RESEARCH Α.Ε. Περίοδος διεξαγωγής Η συλλογή των στοιχείων έγινε από 3 έως και 16 Ιανουαρίου 2007 Περιοχή.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
Advertisements

Έρευνα Κοινής Γνώμης Για το Περιβάλλον IΣΤΑΜΕ – Ανδρέας Παπανδρέου.
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
Έρευνα Αντιλήψεων και Στάσεων Κοινού απέναντι σε Ευάλωτες σε Κοινωνικό Στιγματισμό Ομάδες Ιούνιος 2009.
1 Έρευνα 16-19/5/05 Πανελλαδική πολιτική έρευνα κοινής γνώμης ΠΕΙΡΑΙΑΣ Μάιος 2005.
1 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting Ιούλιος 2009 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΓΚΥΠΡΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ για την Παγκύπρια Ένωση Καταναλωτών.
Στάσεις και συνήθειες απέναντι στα φροντιστήρια και τα ιδιαίτερα Απρίλιος 2008.
Αποτελέσματα Μελέτης για το Μέγαρο Πολιτισμού Κύπρου Ετοιμάστηκε για την Εταιρεία KPMG Από την Εταιρεία RAI Consultants Public Ltd Μάρτιος 2008.
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
1 Έρευνα κοινής γνώμης για την κρίση στην Εκκλησία ΠΕΙΡΑΙΑΣ 1-3 Μαρτίου 2005.
Πανελλαδική Έρευνα Metron Forum Συντάχθηκε για το Ινστιτούτο Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
1 ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Δήμος Ιωαννιτών (αποσπάσματα δημοσίευσης την εφημερίδα ‘Ελευθερία’ ) ΠΕΙΡΑΙΑΣ Μάρτιος 2005.
Ιανουάριος 2010 © Κυπριακό Βαρόμετρο Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1.
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
1 Έρευνα 13-14/4 Έρευνα κοινής γνώμης για το θέμα των Σκοπίων και τις προκλήσεις της Τουρκίας στα Ίμια ΠΕΙΡΑΙΑΣ Απρίλιος 2005.
Μάρτιος 2010 © Κυπριακό Βαρόμετρο Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2013 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
ΙΟΥΛΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Μάιος 2010 Πανελλαδική έρευνα γνώμης. 2 Συλλογή στοιχείων 11-12/05 Ανάθεση: ‘ Περίοδος έρευνας: Η έρευνα διεξήχθη από 11 έως και 12 Μαΐου.
Τηλεφωνική Έρευνα στο ΠΣΠ Συλλογή στοιχείων:1 – 2 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2008 Τηλεφωνική Έρευνα στο Π.Σ.Π. EΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ.
50 χρόνια ΕΕ 26 χρόνια ένταξης για την Ελλάδα Παρουσίαση Αποτελεσμάτων Πανελλαδικής ΤηλεφωνικήςΈρευνας Μάρτιος 2007.
1 ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Δήμος Θεσσαλονίκης ΠΕΙΡΑΙΑΣ Φεβρουάριος 2005.
Παρουσίαση Έρευνας Κοινής Γνώμης «Ο λόγος στον Πολίτη» Θεσσαλονίκη, Ιανουάριος 2010.
1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Ιούνιος 2009 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ TVXS.GR Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
1 ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑΣ Φεβρουαρίου 2004.
1 5 Δεκεμβρίου 2009 © Κυπριακό Βαρόμετρο Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1.
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Λ. Κηφισίας 3, Μαρούσι τηλ.: fax:
© ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ Ιανουάριος 2011 Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 © ΕΚΛΟΓΙΚΟ.
Πανελλαδική Έρευνα Metron Forum Συντάχθηκε για το Ινστιτούτο Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από τις απαντήσεις που έδωσε ο Πρωθυπουργός κ. Κώστας Καραμανλής στις ερωτήσεις που δέχθηκε στο σημερινό debate; ΣΥΝΟΛΟ.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ TVXS.GR Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 Οκτώβριος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ.
ΜΑΡΤΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Επιδημιολογικά Στοιχεία:
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Μάρτιος 2009 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ TVXS.GR Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Παρουσίαση Έρευνας Οικονομική κρίση και οι επιπτώσεις στις επιχειρήσεις – μέλη του ΒΕΘ που δραστηριοποιούνται στον χώρο της οικοδομής Ιανουάριος 2011.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ για την υγεία
ΜΑΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Μάιος 2010 © Κυπριακό Βαρόμετρο Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ για την ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ 2014 Απρίλιος 2014.
6 MRB, Συλλογή στοιχείων: 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Εξωτερική Πολιτική: Τουρκία – Κυπριακό – ΠΓΔΜ - Κοσσυφοπέδιο 1 6 ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ( Τουρκία.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Διάγραμμα 1 Φεβρουάριος 2012 αποτελέσματα παγκύπριας τηλεφωνικής έρευνας, χρήσης του διαδικτύου στην Κύπρο για οικονομική πληροφόρηση © συντάχθηκε για.
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ TVXS.GR Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
Ανάλυση αποτελεσμάτων Έρευνας Αγοράς για την Δημοσιογραφική Διάσκεψη Τετάρτη 4 Μαρτίου 2015.
ΕΡΕΥΝΑ στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης Νοέμβριος 2013.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR, έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο ΕΣΡ και τηρεί τους κανόνες δεοντολογίας.
ΑΛΛΟ ΚΟΜΜΑ Ποσοστά των κομμάτων ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ Μέγιστο σφάλμα +- 1%
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Για το SBC TV Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΜΕΣΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ Ετοιμάστηκε για : ΙΟΥΝΙΟΣ 2008.
ΠΑΓΚΥΠΡΙΑ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ ΣΤΟ ΚΥΠΡΙΑΚΟ
Βαρομετρο για ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ιανουαριοσ 2019
Βαρομετρο για ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ιανουαριοσ 2019
Μεταγράφημα παρουσίασης:

…μετράει

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από την ΚΑΠΑ RESEARCH Α.Ε. Περίοδος διεξαγωγής Η συλλογή των στοιχείων έγινε από 3 έως και 16 Ιανουαρίου 2007 Περιοχή διεξαγωγής Λεκανοπέδιο Αττικής Πληθυσμός Άνδρες και γυναίκες, 18 ετών και άνω Δείγμα 1098 συνεντεύξεις Τεχνική συλλογής πληροφοριών Η συλλογή των στοιχείων έγινε για το 50% του δείγματος με την μέθοδο των τηλεφωνικών συνεντεύξεων βάσει ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου, και για το άλλο 50% μέσω ερωτηματολογίων στο internet. Για τη διεξαγωγή της έρευνας εργάσθηκαν 14 ερευνητές και 2 επόπτες. Μέθοδος δειγματοληψίας Πολυσταδιακή τυχαία δειγματοληψία με χρήση quota ως προς τη γεωγραφική κατανομή του πληθυσμού, το φύλο και την ηλικία. Η ΚΑΠΑ RESEARCH Ανήκει στην ΚΩΝ.Σ.ΡΟΥΤΖΟΥΝΗΣ Α.Ε., είναι μέλος της ESOMAR και του ΣΕΔΕΑ και τηρεί τους κώδικες δεοντολογίας για τη διεξαγωγή και δημοσιοποίηση ερευνών κοινής γνώμης. Βασ. Σοφίας 7 α Αθήνα Τηλέφωνο επικοινωνίας

Από όσα γνωρίζετε ή από αυτά που έχετε ακούσει, για ποιο λόγο πιστεύετε ότι ο περισσότερος κόσμος κάνει μία επέμβαση πλαστικής χειρουργικής ;

Πόσο αναγκαία θεωρείτε εσείς προσωπικά την προσφυγή στην πλαστική χειρουργική για κάθε έναν από τους παρακάτω λόγους: Πολύ & αρκετά 98% Πολύ & αρκετά 95,4% Πολύ & αρκετά 32,6%

λόγους αισθητικής Πόσο αναγκαία θεωρείτε εσείς προσωπικά την προσφυγή στην πλαστική χειρουργική για λόγους αισθητικής ανά φύλο Μ.Ο. 32,6 % Μ.Ο. 64,7 % Μ.Ο. 2,7 %

Οι επεμβάσεις πλαστικής χειρουργικής, τα τελευταία χρόνια, σημειώνουν μεγάλους ρυθμούς ανάπτυξης στις αναπτυσσόμενες κοινωνίες. Εσείς με ποιες από τις παρακάτω φράσεις συμφωνείτε; Βάση: Όσοι συμφωνούν

για αισθητικούς λόγους; Εσείς προσωπικά έχετε κάνει επέμβαση πλαστικής χειρουργικής για αισθητικούς λόγους; α νά φύλο Μ.Ο. 5,7 % Μ.Ο. 94 % Μ.Ο. 0,3 %

Εσείς προσωπικά έχετε κάνει επέμβαση πλαστικής χειρουργικής για αισθητικούς λόγους; ανά ηλικία

Μείνετε ικανοποιημένος (η) από το αισθητικό αποτέλεσμα; ανά φύλο Βάση: Όσοι έχουν κάνει επέμβαση πλαστικής χειρουργικής για αισθητικούς λόγους Μ.Ο. 56,3 % Μ.Ο. 37,6 % Μ.Ο. 1,3 % Μ.Ο. 4,8 %

Και τι κάνατε προκειμένου να βελτιώσετε το αισθητικό αποτέλεσμα; ανά φύλο Βάση: Όσοι έχουν κάνει επέμβαση πλαστικής χειρουργικής για αισθητικούς λόγους και είναι απόλυτα δυσαρεστημένοι ή περίμεναν περισσότερα Μ.Ο. 41,6 % Μ.Ο. 22,7 % Μ.Ο. 13 % Μ.Ο. 22,7 %

Γνωρίζετε κάποιο άτομο που να έχει κάνει επέμβαση πλαστικής χειρουργικής για αισθητικούς λόγους;

Το αισθητικό αποτέλεσμα που είδατε σας άρεσε; Λίγο και καθόλου: 27,3% Πολύ και αρκετά 71,3% Βάση: Όσοι γνωρίζουν κάποιο άτομο που έχει κάνει επέμβαση πλαστικής χειρουργικής για αισθητικούς λόγους

Θα σας διαβάσω τώρα κάποιες φράσεις και θα ήθελα να μου πείτε για κάθε μία από αυτές αν συμφωνείτε ή διαφωνείτε: ανά φύλο Βάση: Όσοι συμφωνούν Μ.Ο. 75,8 % Μ.Ο. 69,2 % Μ.Ο. 65,6 % Μ.Ο. 59,4 % Μ.Ο. 59,8 % Μ.Ο. 51,3 %

Θα σας διαβάσω τώρα κάποιες φράσεις και θα ήθελα να μου πείτε για κάθε μία από αυτές αν συμφωνείτε ή διαφωνείτε: ανά φύλο …συνέχεια Βάση: Όσοι συμφωνούν Μ.Ο. 41,2 % Μ.Ο. 39,2 % Μ.Ο. 26,2 % Μ.Ο. 22,6 % Μ.Ο. 20,7 %

Πως θα χαρακτηρίζατε κάποιον που έκανε μία αισθητική επέμβαση;

Θα συμφωνούσατε ή θα παροτρύνατε κάποιον στο να κάνει μια αισθητική επέμβαση; 89 %

Εσείς ενημερώνεστε γύρω από τις εξελίξεις της πλαστικής χειρουργικής και αν ναι από ποιες πηγές ; (ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ) Δεν υπάρχει επαρκής ενημέρωση για το 59,4% των ερωτώμενων

Εσείς για ποιόν από τους παρακάτω λόγους θα κάνατε μία πλαστική επέμβαση;

Για καθαρά αισθητικούς λόγους, ώστε να νιώσω καλύτερα Εσείς θα κάνατε μία πλαστική επέμβαση: Για καθαρά αισθητικούς λόγους, ώστε να νιώσω καλύτερα ανά ηλικία

Και για ποιους ή ποιον από τους παρακάτω λόγους δεν θα κάνατε μία αισθητική επέμβαση ; (ΕΩΣ 3 ΕΠΙΛΟΓΕΣ) 3,2% 48,2% άνδρες & 15,8% γυναίκες 38,8% άνδρες & 28,6% γυναίκες 26,8% άνδρες & 29,4% γυναίκες 22,0% άνδρες & 27,8% γυναίκες 22,1% άνδρες & 25,6% γυναίκες 13,3% άνδρες & 23,2% γυναίκες 14,1% άνδρες & 19,9% γυναίκες

Εάν αποφασίζατε να κάνετε μία επέμβαση πλαστικής χειρουργικής, με ποια κριτήρια θα επιλέγατε τον χειρουργό σας ; (ΕΩΣ 3 ΕΠΙΛΟΓΕΣ) 44,7% άνδρες & 30,7% γυναίκες

Και σε ποιόν από τους παρακάτω χώρους θα προτιμούσατε να χειρουργηθείτε;

Ας υποθέσουμε ότι αποφασίζατε να κάνετε μία επέμβαση πλαστικής χειρουργικής για αισθητικούς λόγους. Σε ποια περιοχή του σώματός σας θα την κάνατε ; ανά φύλο ΣΥΝΟΛΟ

Ας υποθέσουμε ότι αποφασίζατε να κάνετε μία επέμβαση πλαστικής χειρουργικής για αισθητικούς λόγους. Σε ποια περιοχή του σώματός σας θα την κάνατε ; ανά φύλο ΣΥΝΟΛΟ

Τελειώνοντας, θα ήθελα να σας ρωτήσω πόσο πιθανό είναι να υποβληθείτε σε κάποια αισθητική επέμβαση μέσα στον επόμενο χρόνο;

Ας υποθέσουμε ότι αποφασίζατε να κάνετε μία επέμβαση πλαστικής χειρουργικής για αισθητικούς λόγους. Σε ποια περιοχή του σώματός σας θα την κάνατε ; Βάση: Όσοι απάντησαν ότι είναι πολύ και αρκετά πιθανό να υποβληθούν σε αισθητική επέμβαση μέσα στον επόμενο χρόνο (61)

Τελειώνοντας, θα ήθελα να σας ρωτήσω πόσο πιθανό είναι να υποβληθείτε σε κάποια αισθητική επέμβαση μέσα στον επόμενο χρόνο; ανά ηλικία Βάση: Όσοι απάντησαν ότι είναι πολύ και αρκετά πιθανό να υποβληθούν σε αισθητική επέμβαση μέσα στον επόμενο χρόνο

Τελειώνοντας, θα ήθελα να σας ρωτήσω πόσο πιθανό είναι να υποβληθείτε σε κάποια αισθητική επέμβαση μέσα στον επόμενο χρόνο; ανά οικονομική κατάσταση Βάση: Όσοι απάντησαν ότι είναι πολύ και αρκετά πιθανό να υποβληθούν σε αισθητική επέμβαση μέσα στον επόμενο χρόνο

Τελειώνοντας, θα ήθελα να σας ρωτήσω πόσο πιθανό είναι να υποβληθείτε σε κάποια αισθητική επέμβαση μέσα στον επόμενο χρόνο; ανά οικονομικό επίπεδο περιοχών Βάση: Όσοι απάντησαν ότι είναι πολύ και αρκετά πιθανό να υποβληθούν σε αισθητική επέμβαση μέσα στον επόμενο χρόνο

ΦΥΛΟ

ΗΛΙΚΙΑ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΤΗΤΑ

Ποιο από αυτά που θα σας αναφέρω περιγράφει καλύτερα την οικονομική κατάσταση του νοικοκυριού σας;

Ποια είναι η οικογενειακή σας κατάσταση;

Υπάρχουν παιδιά στο νοικοκυριό κάτω των 18 ετών;

Οικονομικό επίπεδο περιοχών

Κατανομή περιοχών ανά οικονομικό επίπεδο Υψηλού –Βούλα –Γλυφάδα –Κηφισιά –Κολωνάκι –Ν. Ερυθραία –Παπάγου –Πεντέλη Μέσου προς υψηλού –Αγ. Παρασκευή –Άλιμος –Αν. Αττική –Βάρη –Βριλήσσια –Ηράκλειο –Καλογρέζα –Μαρούσι –Ν. Ηράκλειο –Ν. Σμύρνη –Π. Φάληρο –Παλλήνη –Πεύκη –Πικέρμι –Σύνταγμα –Χαλάνδρι –Χολαργός

Κατανομή περιοχών ανά οικονομικό επίπεδο Μέσου προς χαμηλού –Αγ. Δημήτριος –Αθήνα – Κέντρο –Αμπελόκηποι –Αργυρούπολη –Αττική –Βύρωνας –Ελευσίνα –Εξάρχεια –Ζωγράφου –Ηλιούπολη –Θησείο –Ιλίσια –Καισαριανή –Καλλιθέα –Κερατέα –Κυψέλη –Ν. Ιωνία –Ν. Φιλαδέλφεια –Πατήσια –Πειραιάς –Πετράλωνα –Πετρούπολη –Υμηττός –Χαιδάρι Χαμηλού –Αγ. Βαρβάρα –Αιγάλεω –Άνω Λιόσια –Δυτ. Αττική –Ίλιον –Καματερό –Κάτω Πατήσια –Κερατσίνι –Μεγάλο Πεύκο –Μεταμόρφωση –Μοσχάτο –Νίκαια –Περιστέρι –Πλ. Βικτωρίας –Ρέντης –Σαλαμίνα –Χρυσούπολή

…μετράει