GEOGEBRA ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΟΜΑΔΑ Λ Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τι είναι ο προγραμματισμός
Advertisements

ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΣΗΣ «Εξερευνώντας τα τρίγωνα»
Νοέμβριος 2009 Κατερίνα Φυτράκη Φιλόλογος ΜΑ
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
 εργαλείο δυναμικής διαχείρισης γεωμετρικών σχημάτων και αλγεβρικών παραστάσεων  δυνατότητα δυναμικής αλλαγής των αντικειμένων :  είναι δυνατή η μετακίνηση,
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Τμήμα Μηχανικών Η/Υ Τηλεπικοινωνιών και δικτύων Εργασία για το μάθημα: Διδακτική της πληροφορικής.
Διδακτική της Πληροφορικής
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
Δρ Μύρια Σιακαλλή Σύμβουλος για τα Μαθηματικά
Διδάσκοντας με τη βοήθεια λογισμικού υπολογιστικών φύλλων
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ημερίδα για Ελεύθερο Λογισμικό – Λογισμικό Ανοικτού Κώδικα και Εκπαιδευτικό Λογισμικό Εισηγητής : Γκούμας Γεώργιος Καθηγητής ΠΕ19, 2ο ΤΕΕ Πτολ/δας.
Ομάδα Α Διδακτική της Γλώσσας Γ’-Δ’ Δημοτικού
ένα εργαλείο για την εκμάθηση και την διδασκαλία των Μαθηματικών
Εφαρμογές των νέων Τεχνολογιών στη διδασκαλία και μάθηση
Εισαγωγικές Έννοιες Διδάσκοντες: Σ. Ζάχος, Δ. Φωτάκης Επιμέλεια διαφανειών: Δ. Φωτάκης Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών Εθνικό Μετσόβιο.
Η χρήση των Τ.Π.Ε. κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών Α΄ Λυκείου
Χαρτογραφώ- Κατανοώ- Δημιουργώ
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ Πρόγραμμα Είναι μία ακολουθία από εντολές, σε λογική σειρά, με σκοπό να κατευθύνουν τον Η.Υ. στην εκτέλεση των επιθυμητών εργασιών. ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 6: Το Γραφικό Περιβάλλον Επικοινωνίας (Γ.Π.Ε.)
Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία Ιστορικό Ιδρυσης Το Μάρτη του 1918, μία ομάδα μαθηματικών αποφάσισε να δημιουργήσει την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, με.
Κωνσταντίνος Δελησταύρου Ευγενία Παπαδοπούλου
Η διδασκαλία των δικτύων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση με χρήση εικονικού περιβάλλοντος μάθησης Θ. Ζευγίτης Ημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής.
Mahara (e-portfolio) Ορφανάκης Βασίλης.
Γνωριμία με το Λογισμικό του Υπολογιστή 5 ο Κεφάλαιο.
Αρμάος Κωνσταντίνος Βίνος Μιχάλης
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Σχολική Βαθμίδα : Β κατεύθυνσης Διάρκεια μαθήματος : 1 διδακτική ώρα 1) Να μελετούν τη συμπεριφορά της συνάρτησης f με τύπο στο μέσω της.
«Πλακόστρωση» Μαρίνα Πάλλα.
Hot Potatoes. Είναι java scripts που δημιουργούνται με έναν ιδιαίτερα φιλικό τρόπο. Το Hot Potatoes (καυτές πατάτες) είναι πρόγραμμα ανοιχτού λογισμικού.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ  Επιμορφωτής:
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
26 Ιουνίου 2007 Το φθηνό μαθητικό laptop: Η περίπτωση του OLPC, τεχνολογικές και παιδαγωγικές προκλήσεις Χρήστος Μπούρας Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστημίου.
ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΩΝ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗΣ.  1. Το υπολογιστικό σύστηµα επιτρέπει στον χρήστη να αναπαραστήσει ένα φυσικό φαινόµενο ή µια κατάσταση στην οθόνη.
Γνωριμία με το λογισμικό
ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
08/11/2013Σεβαστή Παπαδοπούλου - Κατερίνα Πατσιούρα ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΙΝΗΤΩΝ ΤΗΛΕΦΩΝΩΝ WINDOWS PHONE.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΟΠΤΙΚΩΝ ΣΗΜΑΤΩΝ
3.2 Κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισµικού για τη διδακτική των µαθηµατικών.
Διδακτική Πληροφορικής
ΤΙΤΛΟΣ ΑΝΟΙΧΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΦΑΓΟΓΕΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑ / Ομάδα ανάπτυξης 5 ο ΓΕΛ ΚΕΡΚΥΡΑΣ.
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
ΤΙΤΛΟΣ ΑΝΟΙΧΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΦΑΓΟΓΕΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑ / Ομάδα ανάπτυξης 5 ο ΓΕΛ ΚΕΡΚΥΡΑΣ.
Μαθηματική διδακτική ιστοσελίδα Πτυχιακή εργασία των φοιτητών : Κουφάκη Ιωάννα Μπαταρλής Δημήτρης Επιβλέπων καθηγητής : Δρ. Βασίλειος Σάλτας Μάιος 2015.
Α Τα Χαρακτηριστικά των ΤΠΕ που Ευνοούν τη Μάθηση.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Γιώργος Σούλτης.
Υλοποίηση εφαρμογών σε προγραμματιστικά περιβάλλοντα Κεφάλαιο 7.
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών και Διδακτική Πράξη Διδάσκουσα Πόταρη Δ. Καρατράσογλου Αθανασία Δ
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
A’ ΕΠΑ.Λ. Εφαρμογές Πληροφορικής Γεωργιλά Χιονία 1.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Γιώργος Σούλτης.
Διδακτική της Πληροφορικής
Συνεδρία 8 Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
Τμ. Μηχ/κών Ηλ/κών Υπολογ. & Πληροφορικής
ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Τ.Ε.
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Hot Potatoes.
Σύνδεση κρίσιμου συμβάντος με το μοντέλο Van Hiele
FIELD MAP ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΧΩΡΑΦΙΟΥ ANDROID
Δάσκαλος στην… πρίζα ή όχι;
Υπολογιστική τεχνολογία και μαθησιακή διαδικασία
Δραστηριότητα στο ΑΠΣ Α΄ Λυκείου
Διδασκαλία και Μάθηση των Μαθηματικών με διαδικασίες επίλυσης προβλημάτων Επιλογή μια από τις προτεινόμενες δραστηριότητες στο ΑΠΣ Α’ Λυκείου και επεξεργασία.
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Δ. ΠΟΤΑΡΗ ΕΤΟΣ:
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Μεταγράφημα παρουσίασης:

GEOGEBRA ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΟΜΑΔΑ Λ Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Τμήμα Μηχανικών Η/Υ, Τηλεπικοινωνιών και Δικτύων ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ GEOGEBRA ΟΜΑΔΑ Λ

Ομάδα Λ ΦΙΛΙΠΠΟΥ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ ΚΑΝΟΥΛΑΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΜΑΝΤΖΟΥ ΜΑΡΙΑ ΦΙΛΙΠΠΟΥ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ ΚΑΝΟΥΛΑΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΜΑΝΤΖΟΥ ΜΑΡΙΑ ΜΠΟΥΣΔΡΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

Τι είναι η Geogebra Περιβάλλον Δυναμικής Γεωμετρίας Πακέτο ελεύθερου λογισμικού Συνδέει την γεωμετρία, την άλγεβρα και το λογισμό. Αναπτύχθηκε από τον Markus Hohenwarter το 2002 Έχει μεταφραστεί σε 60 περίπου γλώσσες Λογισμικό ανοιχτού κώδικα

Τι είναι η Geogebra Μπορεί να χρησιμοποιηθεί στη: Γεωμετρία Άλγεβρα Στατιστική Πιθανότητες Διακριτά Μαθηματικά Γραμμική Άλγεβρα Ανάλυση Αριθμών Θεωρία Αριθμών Μιγαδική Ανάλυση Αναλυτική Γεωμετρία

Δυναμική Γεωμετρία Το βασικό της χαρακτηριστικό είναι Ο συνεχής και σε πραγματικό χρόνο μετασχηματισμός των γεωμετρικών αντικειμένων Η καρδιά της Δυναμικής γεωμετρίας το σύρσιμο(dragging)

Προβλήματα στην εκπαίδευση Δεν μαθαίνουν όλοι με τον ίδιο τρόπο. Μονόπλευρη διδασκαλία από τους καθηγητές. Μη χρησιμοποίηση της τεχνολογίας. Παπαγαλία χωρίς κριτική σκέψη. Αμφίβολη ποιότητα γνώσης.

Προβλήματα στην εκπαίδευση Χρονοβόρα διαδικασία σχηματισμού γραφικών παραστάσεων και σχημάτων. Ελλιπή εποπτικά μέσα. Μη ακριβή σχήματα και παρερμηνεία αυτών. Η σταθερότητα των σχημάτων και η μη μετακίνηση τους. Η δυσκολία του τομέα των μαθηματικών.

Ομάδα στόχος Μαθητές Α’βαθμιας Μαθητές Β’βαθμιας Φοιτητές Καθηγητές

Στόχοι της χρήσης Ευκολότερη κατανόηση μαθηματικών εννοιών. Χρήση της τεχνολογίας. Συμμετοχή των μαθητών στην διδασκαλία. Προσέλκυση του ενδιαφέροντος των μαθητών. Ταχύτερη και αποτελεσματικότερη απεικόνιση των γραφικών παραστάσεων και των γεωμετρικών σχημάτων.

Χρήση στη διδασκαλία Χρησιμοποίηση την ώρα της διδασκαλίας. Παρουσίαση νέων μαθηματικών εννοιών. Με ή χωρίς την χρήση ιντερνέτ.

Χρήση στη διδασκαλία Δυνατότητες: Επιτρέπει πολλαπλές αναπαραστάσεις μαθηματικών αντικειμένων. Επιτρέπει στους μαθητές να ανακαλύψουν γεωμετρικές ιδιότητες των σχημάτων Δίνει ευκαιρίες να δουλευτούν στην τάξη εργασίες με πραγματικά θέματα. Δημιουργία γραφικών.

Εγκατάσταση Geogebra Ελεύθερο στο: http://www.geogebra.org/cms/dowload/ Υποστηρίζεται από υπολογιστές, tablets και κινητά. Διαθέσιμο για Windows, Linux, Mac-os, ios και android. Αυτόνομη εφαρμογή (java-applet) για εκτέλεση μέσω φυλλομετρητή.

Μια γρήγορη ματιά

Γρήγορη εναλλαγή όψης Αρχική Οθόνη

Τρόπος εξαγωγής της εργασίας Γραμμή Μενού Τρόπος εξαγωγής της εργασίας

Όλες οι όψεις που μπορεί να πάρει το παράθυρο μας

Ανέβασμα και Κατέβασμα εργασιών

Γραμμή Εργαλείων Πεδίο εισαγωγής

Κατάλογος εντολών

Ας δούμε κάτι πρακτικό

? ? ? Ερωτήσεις/Απορίες ? ? ?