ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΕΠΑΛ ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ Β ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ 2012-13 ΜΕ ΘΕΜΑ ΑΣΧΟΛΙΕΣ-ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
Advertisements

«Κυβερνητικές προτάσεις για το Ασφαλιστικό» © VPRC – Μάρτιος / Δ.1 © VPRC – Μάρτιος 2008 ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ.
Έρευνα για την οικοδομική δραστηριότητα 2010 Επαμεινώνδας Ε. Πανάς Καθηγητής Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Πρόεδρος του Τμήματος Στατιστικής Απόψεις.
1 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting Ιούλιος 2009 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΓΚΥΠΡΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ για την Παγκύπρια Ένωση Καταναλωτών.
NEXT GENERATION SERVICES  SMART TECHNOLOGY  SPECIALIST SERVICE PERSONNEL.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΕΛ ΛΕΜΕΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΗ ΛΕΜΕΣΟΥ
Αποτελέσματα Μελέτης για το Μέγαρο Πολιτισμού Κύπρου Ετοιμάστηκε για την Εταιρεία KPMG Από την Εταιρεία RAI Consultants Public Ltd Μάρτιος 2008.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
ΕΡΕΥΝΑ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΗΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ( ) TOΥ ΠANEΠIΣTHMIOY KΡHTHΣ Συνεδριακή Διημερίδα: “Ανταγωνιστικότητα & Επιστημονικό Δυναμικό” 6-7 Οκτωβρίου 2005.
ΤΥΧΕΡΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ!!! Μαθητής:Σπύρος Παπανδρέου Τμήμα:Α3.
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ <ΕΔΣΠΥ>
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
O ελεύθερος χρόνος παιδιών σχολικής ηλικίας
6ο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας Α΄ τάξη - ερευνητική εργασία Σχ
ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ. Παρατηρήσεις Δείγμα 10 φοιτητών – Καταγραφή για 19 εβδομάδες 5 κύριες κατηγορίες (22 υποκατηγορίες): - Υπνος.
Παρουσίαση Έρευνας Κοινής Γνώμης «Ο λόγος στον Πολίτη» Θεσσαλονίκη, Ιανουάριος 2010.
ΕΛΙΑ-ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ-ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
ΑΠ Βεζυρίδης Θ. Γεωργιάδης Δ. Μπορομπόκα Στ. Χριστοπούλου Ε.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2014 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
ΘΕΜΑ: ΕΦΗΒΟΙ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ
Εξάσκηση στην προπαίδεια
Διανεμητικές επιπτώσεις της λιτότητας και της ύφεσης Μάνος Ματσαγγάνης Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών.
Τα επαγγελματικά πρότυπα των μαθητών της Στ΄ τάξης του δημοτικού σχολείου ως κίνητρα των μελλοντικών επαγγελματικών τους στοχοθετήσεων Στέλιος Κ. Κρασσάς.
Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 Οκτώβριος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ.
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
1 Συλλογή Στοιχείων 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Κοινωνικό, πολιτικό & οικονομικό περιβάλλον 1 1 ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ, ΠΟΛΙΤΙΚΟ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ( Δείκτες.
Επιδημιολογικά Στοιχεία:
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Tattoo VS Piercing Ερωτηματολόγιο για τα tattoos και το piercing.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Δ.Υ. ΣΤΡΟΦΗ - ΤΜΗΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ Χαρακτηριστικά των εφήβων χρηστών που προσέγγισαν τη ΣΤΡΟΦΗ το 2002.
Νέοι και Κοινωνικά Δίκτυα
Χαρακτηριστικά των εφήβων χρηστών που προσέγγισαν το Δ.Υ. ΣΤΡΟΦΗ το 2008 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΕΘΕΑ ΣΤΡΟΦΗ-ΤΜΗΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ για την ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ 2014 Απρίλιος 2014.
6 MRB, Συλλογή στοιχείων: 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Εξωτερική Πολιτική: Τουρκία – Κυπριακό – ΠΓΔΜ - Κοσσυφοπέδιο 1 6 ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ( Τουρκία.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
Διάγραμμα 1: Φύλο. ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΚΥΠΡΟΥ (ΔΡ ΑΝΔΡΕΑΣ ΧΡΥΣΑΝΘΟΥ) ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΚΥΠΡΟΥ.
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Α2 Λυκείου Αργυράδων Ρωτήθηκαν συνολικά 162 άτομα.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΧΟΡΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΕΦΗΒΩΝ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ:
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ “Τρόποι Επικοινωνίας των νέων μέσα από τη διασκέδαση και τις εφηβικές συνήθειες ” Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ, Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ, 2Ο ΓΕΛ ΠΕΥΚΗΣ, ΣΧ. ΕΤΟΣ.
Ασφαλώς Πλοηγώ! Γυμνάσιο Καπανδριτίου Σχ.Έτος ᅠ Παρουσίαση Ερωτηματολογίου μαθητών.
ΝΕΟΣ ΜΟΝΟΣ … ΨΑΧΝΕΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΣΕ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΚΡΙΣΗ
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
Η ΈΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΕΠΑΛ ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ Α΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΜΕ ΘΕΜΑ ΑΣΧΟΛΙΕΣ-ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ.
Συνθήκες Διαβίωσης Στη Ζίτσα
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ Σχολικό έτος : Τμήμα : Β2 ΜΑΘΗΤΕΣ: Κακαργιάς Βαγγέλης Θηραίος Γιάννης Γιαννακόδημος Ηλίας.
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
1ο ΓΕΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ Τμήμα: Α4 Σχ. Έτος: Β΄τετράμηνο
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΕΠΑΛ ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ Β ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ 2012-13 ΜΕ ΘΕΜΑ ΑΣΧΟΛΙΕΣ-ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ   1.Ηλικία: ……… 2.Φύλο:  Αγόρι  Κορίτσι 3.Ποιος είναι ο τόπος κατοικίας σας; ……………………………………………………………………………………………… 4.Αυτή τη στιγμή ποιο από τα παρακάτω θα σας χαρακτήριζε;  Μαθητής  Φοιτητής / Σπουδαστής  Εργαζόμενος / Επιχειρηματίας / Ελ. επαγγελματίας  Άνεργος  Οικιακά 5.Ποιο είναι το επίπεδο σπουδών σας; (ακόμα και αν δεν το έχετε ολοκληρώσει)  Διδακτορικό  Μεταπτυχιακό  ΑΕΙ / ΑΤΕΙ  Ι.Ε.Κ. / Λοιπές Σχολές Επαγγ.Κατάρτ.  Γενικό Λύκειο  Τεχνικό Λύκειο / Τ.Ε.Ε. /ΕΠΑΛ  Γυμνάσιο  Δημοτικό 6.Κάνετε κάποια εργασία; Αν ναι ποια;   …………………………………………………………………………………………………………  7.Εάν αναζητείτε εργασία, προσδιορίστε το χρόνο αναζήτησης εργασίας. ………………………………………………………………………………………………………….. 8. Αν είστε μαθητής, πόσο χρόνο αφιερώνετε για διάβασμα την ημέρα; 9.Πηγαίνετε σε ιδιωτικό φροντιστήριο; ………………………………………………………………………………………………………….  10.Πόσες και ποιες ξένες γλώσσες γνωρίζετε ή μαθαίνετε;

11. Ασχολείστε με τον αθλητισμό και αν ναι, με ποια αθλήματα; ………………………………………………………………………………………………………………… 12.Ποιους τρόπους διασκέδασης χρησιμοποιείτε;   ………………………………………………………………………………………………………… 13.Παρακολουθείτε τηλεόραση και αν ναι, πόση ώρα την ημέρα;   …………………………………………………………………………………………………………  14.Διαβάζετε εξωσχολικά βιβλία ή άλλα έντυπα (εφημερίδες,περιοδικά);   …………………………………………………………………………………………………………………………  15.Είστε καπνιστής και αν ναι, από ποια ηλικία;   ………………………………………………………………………………………………………………………  16.Καταναλώνετε αλκοόλ και αν ναι, πόσο συχνά;   …………………………………………………………………………………………………………………………  17.Κάνετε χρήση του διαδικτύου και αν ναι, πόση ώρα την ημέρα;   ……………………………………………………………………………………………………………………………. 18.Χρησιμοποιείτε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook-Twitter) ?   ……………………………………………………………………………………………………………………..  19.Με ποιο επάγγελμα θέλετε να ασχοληθείτε μελλοντικά;   ……………………………………………………………………………………………………………………..  20.Σας ενδιαφέρει να εργαστείτε στον τόπο σας ή να φύγετε αλλού;   ………………………………………………………………………………………………………………………….  21.Η οικονομική κρίση έχει αλλάξει τις συνήθειές σας και αν ναι, με ποιον τρόπο-σε ποιον τομέα;   ……………………………………………………………………………………………………………………………………………  22.Πιστεύετε ότι η οικονομική κρίση επιδρά στην ψυχολογία σας και με ποιο τρόπο;   ……………………………………………………………………………………………………………………………………………  23. Οι σχέσεις με τους γονείς σας χαρακτηρίζονται από:  Συμφωνία με όλες τις ασχολίες σας  Διαφωνία με όλες  Διαφωνία με μερικές (με ποιες); ………………………………………………………………………………………………………………………………………….

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΠΑΝΤΗΣΕΩΝ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ Το δείγμα των ερωτηθέντων ήταν 100 άτομα εκ των οποίων το 51% αγόρια και το 49% κορίτσια. Το εύρος ηλικίας των ερωτηθέντων περιελάμβανε όλες τις ηλικίες από 13 έως και 26 ετών. Το 70% των ερωτηθέντων ήταν 15 έως και 18 ετών. Το 92% των ερωτηθέντων είναι κάτοικοι της περιοχής Πλωμαρίου, το 6% είναι κάτοικοι του υπόλοιπου νησιού της Λέσβου και το 1% κατοικεί εκτός νησιού (Χίος). Το 74% του δείγματος είναι μαθητές, το 11% εργαζόμενοι, το 7% φοιτητές, το 7% άνεργοι και το 1% ασχολείται με τα οικιακά. Επίπεδο σπουδών: 53% Γενικό Λύκειο, 24% Τεχνικό Λύκειο, 9% Γυμνάσιο, 6% ΙΕΚ, 6% ΑΕΙ/ΤΕΙ και 2% Μεταπτυχιακό. Το 28% των ερωτηθέντων κάνει κάποια εργασία. Από αυτούς το 47% είναι αγρότες/εργάτες, το 25% ιδιωτικοί υπάλληλοι/ελεύθεροι επαγγελματίες, το 21% βοηθάει τους γονείς του και το 7% ασχολείται με τα οικιακά. To 12% των ερωτηθέντων αναζητούν εργασία. Από αυτούς το 58% αναζητεί εργασία λιγότερο από 1 χρόνο, το 17% από 1-3 χρόνια, το 8% πάνω από 3 χρόνια, ενώ το 17% αναζητεί εργασία μόνο το καλοκαίρι. Το 35% των μαθητών μελετά πάνω από 3 ώρες τη μέρα, το 33% από 1-3 ώρες και το 31% μέχρι μία ώρα. Το 61% των μαθητών πηγαίνουν σε ιδιωτικό φροντιστήριο. Το 74% των μαθητών Γενικού Λυκείου πηγαίνει σε ιδιωτικό φροντιστήριο, το 27% των μαθητών Τεχνικού Λυκείου πηγαίνει σε ιδιωτικό φροντιστήριο, ενώ το 44% των μαθητών Γυμνασίου πηγαίνει σε ιδιωτικό φροντιστήριο. Το 83% του δείγματος γνωρίζει ή μαθαίνει μία τουλάχιστον ξένη γλώσσα (47% μία, 30% δύο, 6% τρεις γλώσσες). Το 56% του δείγματος ασχολείται με τον αθλητισμό. Όμως το 72% των αγοριών ασχολείται με τον αθλητισμό, ενώ μόνο το 39% των κοριτσιών ασχολείται με τον αθλητισμό. Το 91% του δείγματος παρακολουθεί τηλεόραση. Από αυτούς το 56% παρακολουθεί τηλεόραση 1-4 ώρες την ημέρα, το 27% μέχρι μία ώρα και το 17% πάνω από 4 ώρες.

Το 53% των ερωτηθέντων διαβάζει εξωσχολικά βιβλία ή άλλα έντυπα (εφημερίδες- περιοδικά). Το 28% των ερωτηθέντων δηλώνουν καπνιστές. Από αυτούς το 50% άρχισε το κάπνισμα σε ηλικία μικρότερη ή ίση των 15 ετών και το 32% σε ηλικία από 16 έως και 18 ετών. Το 69% του δείγματος δηλώνει ότι καταναλώνει αλκοόλ. Από αυτούς το 9% σχεδόν κάθε μέρα, το 71% από 1-3 φορές την εβδομάδα, το 7% από 1-3 φορές το μήνα και το 13% σπάνια. Το 90% του δείγματος χρησιμοποιεί το διαδίκτυο. Από αυτούς το 62% από 1-4 ώρες τη μέρα, το 23% μέχρι 1 ώρα και το 15% πάνω από 4 ώρες την ημέρα. Το 79% των ερωτηθέντων χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook-Twitter). To 33% του δείγματος θα ήθελε να εργαστεί στον τόπο του, το 44% θα ήθελε να εργαστεί κάπου αλλού ενώ το 15% δεν έχει ιδιαίτερη προτίμηση (θα τα έκανε και τα δύο). Το 53% του δείγματος ανέφερε ότι η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει τον τρόπο ζωής και έχει αλλάξει κάποιες συνήθειές του. Οι κυριότεροι τομείς που αναφέρονται είναι η διασκέδαση (λιγότερη διασκέδαση-έξοδοι) και τα λιγότερα χρήματα –χαρτζιλίκι που δεν τους επιτρέπουν να κάνουν πράγματα που έκαναν προ κρίσης. Το 56% του δείγματος ανέφερε ότι έχει επηρεαστεί ψυχολογικά από την οικονομική κρίση. Οι κυριότερες επιδράσεις που αναφέρθηκαν είναι: α) Νευρικότητα/Άγχος β) Αβεβαιότητα για το μέλλον και γ) Λιγότερη διασκέδαση. Το 45% του δείγματος απάντησε ότι οι σχέσεις με τους γονείς χαρακτηρίζονται από συμφωνία με όλες τις ασχολίες του, το 47% από διαφωνία με μερικές και το 7% από διαφωνία με όλες. Οι τομείς διαφωνίας που αναφέρθηκαν είναι α) οι τρόποι διασκέδασης β) ο χρόνος μελέτης γ) ο χρόνος χρήσης του υπολογιστή δ) τα χόμπι και ε) η νοοτροπία-στάση ζωής.

ΕΡΩΤΗΣΗ 1 ΗΛΙΚΙΑ Ηλικία 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 Πλήθος 3 2 10 29 18 13 2 6 3 5 2 2 4 1 70%

ΕΡΩΤΗΣΗ 2 ΦΥΛΟ

ΕΡΩΤΗΣΗ 3 ΤΟΠΟΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ

ΕΡΩΤΗΣΗ 4 Αυτή τη στιγμή ποιο από τα παρακάτω θα σας χαρακτήριζε;

ΕΡΩΤΗΣΗ 5 Ποιο είναι το επίπεδο σπουδών σας;

ΕΡΩΤΗΣΗ 6 Κάνετε κάποια εργασία; Αν ναι ποια;

ΕΡΩΤΗΣΗ 7 Εάν αναζητείτε εργασία, προσδιορίστε το χρόνο αναζήτησης εργασίας

ΕΡΩΤΗΣΗ 8 Αν είστε μαθητής, πόσο χρόνο αφιερώνετε για διάβασμα την ημέρα;

ΕΡΩΤΗΣΗ 9 Πηγαίνετε σε ιδιωτικό φροντιστήριο; ΕΡΩΤΗΣΗ 9 Πηγαίνετε σε ιδιωτικό φροντιστήριο;

ΕΡΩΤΗΣΗ 10 Πόσες και ποιες ξένες γλώσσες γνωρίζετε ή μαθαίνετε; ΕΡΩΤΗΣΗ 10 Πόσες και ποιες ξένες γλώσσες γνωρίζετε ή μαθαίνετε;

ΕΡΩΤΗΣΗ 11 Ασχολείστε με τον αθλητισμό και αν ναι, με ποια αθλήματα; ΕΡΩΤΗΣΗ 11 Ασχολείστε με τον αθλητισμό και αν ναι, με ποια αθλήματα;

ΕΡΩΤΗΣΗ 12 Ποιους τρόπους διασκέδασης χρησιμοποιείτε; ΕΡΩΤΗΣΗ 12 Ποιους τρόπους διασκέδασης χρησιμοποιείτε;

ΕΡΩΤΗΣΗ 13 Παρακολουθείτε τηλεόραση και αν ναι, πόση ώρα την ημέρα; ΕΡΩΤΗΣΗ 13 Παρακολουθείτε τηλεόραση και αν ναι, πόση ώρα την ημέρα;

ΕΡΩΤΗΣΗ 14 Διαβάζετε εξωσχολικά βιβλία ή άλλα έντυπα (εφημερίδες,περιοδικά);

ΕΡΩΤΗΣΗ 15 Είστε καπνιστής και αν ναι, από ποια ηλικία; ΕΡΩΤΗΣΗ 15  Είστε καπνιστής και αν ναι, από ποια ηλικία;  

ΕΡΩΤΗΣΗ 16 Καταναλώνετε αλκοόλ και αν ναι, πόσο συχνά; ΕΡΩΤΗΣΗ 16 Καταναλώνετε αλκοόλ και αν ναι, πόσο συχνά;

ΕΡΩΤΗΣΗ 17 Κάνετε χρήση του διαδικτύου και αν ναι, πόση ώρα την ημέρα; ΕΡΩΤΗΣΗ 17  Κάνετε χρήση του διαδικτύου και αν ναι, πόση ώρα την ημέρα;  

ΕΡΩΤΗΣΗ 18   Χρησιμοποιείτε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook-Twitter) ?

ΕΡΩΤΗΣΗ 19 Με ποιο επάγγελμα θέλετε να ασχοληθείτε μελλοντικά; ΕΡΩΤΗΣΗ 19   Με ποιο επάγγελμα θέλετε να ασχοληθείτε μελλοντικά;

ΕΡΩΤΗΣΗ 20   Σας ενδιαφέρει να εργαστείτε στον τόπο σας ή να φύγετε αλλού;

ΕΡΩΤΗΣΗ 21   Η οικονομική κρίση έχει αλλάξει τις συνήθειές σας και αν ναι, με ποιον τρόπο-σε ποιον τομέα;  

ΕΡΩΤΗΣΗ 22  Πιστεύετε ότι η οικονομική κρίση επιδρά στην ψυχολογία σας και με ποιο τρόπο;  

ΕΡΩΤΗΣΗ 23   Οι σχέσεις με τους γονείς σας χαρακτηρίζονται από:  Συμφωνία με όλες τις ασχολίες σας  Διαφωνία με όλες  Διαφωνία με μερικές (με ποιες);

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Τα πιο ενδιαφέροντα σημεία της έρευνας στα οποία μπορούμε να εστιάσουμε, με αφορμή τις απαντήσεις που δόθηκαν είναι τα εξής: Ένα μεγάλο ποσοστό των μαθητών του Γενικού Λυκείου (74%) πηγαίνει σε ιδιωτικό φροντιστήριο, σε αντίθεση με τους μαθητές του Τεχνικού Λυκείου, των οποίων το ποσοστό αυτών που πηγαίνει σε ιδιωτικό φροντιστήριο είναι μόνο 27%. Ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό του δείγματος (83%) γνωρίζει ή μαθαίνει μία τουλάχιστον ξένη γλώσσα, με τα Αγγλικά να έχουν τη μερίδα του λέοντος, αφού 78 από τους 100 ερωτηθέντες γνωρίζουν ή μαθαίνουν Αγγλικά. Το 56% των ερωτηθέντων ασχολείται με τον αθλητισμό, με το ποδόσφαιρο να κυριαρχεί στις προτιμήσεις αφού 33 από τους ερωτηθέντες ασχολούνται με αυτό. Υπάρχει όμως μία σαφής διαφοροποίηση σε σχέση με το φύλο, αφού το 72% των αγοριών ασχολείται με τον αθλητισμό, ενώ μόνο το 39% των κοριτσιών ασχολείται με τον αθλητισμό. Η τηλεόραση καταλαμβάνει ένα μεγάλο μέρος του ελεύθερου χρόνου των νέων. Μόνο το 7% των ερωτηθέντων δεν παρακολουθεί καθόλου τηλεόραση. Από αυτούς που παρακολουθούν τηλεόραση το μεγαλύτερο ποσοστό (56%) το κάνει για 1-4 ώρες την ημέρα , ενώ αξιοσημείωτο είναι και το ποσοστό αυτών που παρακολουθούν τηλεόραση πάνω από 4 ώρες την ημέρα (17%). Δεν μπορούμε να πούμε ότι το ποσοστό των καπνιστών είναι ιδιαίτερα ψηλό (28%). Το ανησυχητικό είναι ότι οι μισοί από αυτούς άρχισαν το κάπνισμα σε ηλικία μικρότερη των 16 ετών. Το μεγαλύτερο πρόβλημα εστιάζεται στο αλκοόλ, αφού το 69% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι καταναλώνει αλκοόλ. Η συντριπτική πλειοψηφία των νέων δήλωσε ότι καταναλώνει αλκοόλ κατά τη διάρκεια της εξόδου του Παρασκευοσαββατοκύριακου (το 71% αυτών που καταναλώνουν αλκοόλ), ενώ αίσθηση προκαλεί το ποσοστό αυτών που το κάνουν σχεδόν καθημερινά (το 9% αυτών που καταναλώνουν αλκοόλ). Αναμενόμενη και η συχνότητα της χρήσης του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε αυτές τις ηλικίες. Το 90% του δείγματος χρησιμοποιεί το διαδίκτυο. Από αυτούς η πλειοψηφία (62%) το κάνει από 1-4 ώρες την ημέρα, ενώ αξιοσημείωτο είναι και το ποσοστό αυτών που κάνουν χρήση του διαδικτύου για περισσότερες από 4 ώρες τη μέρα (15%). Επίσης το 79% των ερωτηθέντων χρησιμοποιεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Λίγο πάνω από το μισό δείγμα δηλώνει ότι η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει την ψυχολογία του (56%), καθώς και τις συνήθειες και τον τρόπο ζωής του (53%). Στον τομέα της ψυχολογίας οι κυριότερες επιδράσεις που αναφέρθηκαν είναι α) Νευρικότητα/Άγχος β) Αβεβαιότητα για το μέλλον και γ) Λιγότερη διασκέδαση ενώ στον τομέα του τρόπου ζωής αναφέρθηκαν α) Λιγότερη διασκέδαση-έξοδοι και β) Λιγότερα χρήματα-χαρτζιλίκι, που δεν τους επιτρέπουν να κάνουν πράγματα που έκαναν προ κρίσης. Παρατηρούμε ότι ο τομέας της διασκέδασης παίζει βασικό ρόλο στην ψυχολογία και τον τρόπο ζωής σε αυτές τις ηλικίες. Τέλος όσον αφορά τις σχέσεις των νέων με τους γονείς τους, παρατηρείται μεγάλη ταύτιση απόψεων, αφού το 45% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι οι γονείς τους συμφωνούν με όλες τις ασχολίες τους, το 47% ότι διαφωνούν με μερικές , ενώ το 7% ότι διαφωνούν σε όλα. Οι τομείς διαφωνίας που αναφέρθηκαν είναι: α) οι τρόποι διασκέδασης, β) ο χρόνος μελέτης, γ) ο χρόνος χρήσης του υπολογιστή, δ) τα χόμπι και ε) η νοοτροπία – στάση ζωής.

Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Μιχαλέλης Ευστράτιος Βερβέρης Δημήτριος Στην εργασία αυτή συμμετείχαν οι παρακάτω μαθητές της Α΄ Τάξης του ΕΠΑΛ Πλωμαρίου: Κεχαγιά Σάρα Λούπος Ευθύμιος Παπαδάτος Μιχαήλ Παράσχου Ιωάννης Σκλαβούνου Μαρία Τοπάλλι Αλεάντρι Χατζέλης Δημήτριος Χατζηδημητρίου Κωνσταντίνος Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Μιχαλέλης Ευστράτιος Βερβέρης Δημήτριος