Εργασία της μαθήτριας Γ’ τάξης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Advertisements

X I ΣΤΟ ΒULLYING.
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (BULLYING)
Όλοι μπορούμε να λύσουμε τα προβλήματά μας συζητώντας !
Η σχολική βία και ο εκφοβισμός (Bullying)
6η ΜαρΤΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ
ΟΡΙΣΜΌΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΘΥΤΕΣ ΘΥΜΑΤΑ ΘΕΑΤΕΣ
Η ΒΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ!!! 54ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΡΤΕΜΙΣ ΔΑΜΙΓΟΥ
Σχολικός Εκφοβισμός (Bullying)
Εκφοβισμός στο σχολείο
Όνομα:Ελευθερία+Γιώτα
ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΤΡΙΤΗ 6 ΜΑΡΤΙΟΥ 2012.
7ο Δημοτικό Σχολείο Τρίπολης
ΒΙΑ.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Δεν είναι μαγκιά. Δεν είναι αστείο. Σταματήστε το!
ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Σχολικός Εκφοβισμός Τι ακριβώς είναι ; Πώς αντιμετωπίζεται από το θύμα ; Πώς αντιμετωπίζεται από τον παρατηρητή ;
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
1ο Γυμνάσιο Αλεξανδρούπολης
ΌΧΙ ΒΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ!!!.
Ορισμός εκφοβισμού Πότε εμφανίστηκε;
Βασιλική Παλαπέρη Μαριέττα Ματζαβέλα
Επιμελήθηκαν οι: Αλέξανδρος Π. Βλαδίμηρος Ε. Νίκος Π.
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤ’ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
 Συμβαίνουν μεταξύ παιδιών της σχολικής ηλικίας:10-15  Σωματική επίθεση (σπρωξίματα, κλωτσιές, μπουνιές, χαστούκια κλπ.)  Συναισθηματική επίθεση.
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕΛΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ – Α1
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ Βαλεντίνα Μιχαήλ Στ’1.
Σχολικός Εκφοβισμός/Bullying
Ο ρόλος του θύτη στην ενδοσχολική βία Το προφίλ και τα χαρακτηριστικά του, τα αίτια που τον ωθούν και οι συνέπειες των πράξεών του.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ;  Αντικείμενο προσοχής  Εσκεμμένη η απρόκλητη  Κοινωνικό πρόβλημα  Ομαδικό φαινόμενο  Συχνό φαινόμενο.
ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
Ο σχολικός εκφοβισμός (αγγλ. bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας,
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ Σχολικός εκφοβισμός.
Βασιλική Μουγκού Γεωργία Παπαθεοδώρου
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΒΙΑΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
Σωτηρία Ηλιοπούλου Βίκυ Μάρκου
Τί είναι ο σχολικός εκφοβισμός;
ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ
“ Ένας 15χρονος έστειλε μήνυμα μέσω e- mail και γνωστοποιούσε ότι τον κορόιδευαν για μια συμπεριφορά που είχε και που δεν ταίριαζε με το στερεότυπο συμπεριφοράς.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΛΟΥ
Ενδοσχολική βία και εκφοβισμός
Θέμα : « Ενδοσχολική Βία ».  A βραάμκια Ελεονώρα  Καραλή Σοφία  Σπυριδώνου Ειρήνη  Σωτηρίου Μαρία.
Αν σε ενοχλήσουν ή σε χτυπήσουν μίλα, μη φοβάσαι!.
Όλοι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ, όλοι ΙΣΟΙ.
Το νταηλίκι είναι μια μορφή κακοποίησης, πιο συγκεκριμένα εκφοβισμού ή εξαναγκασμού. Αυτή συνεπάγεται περιοδικά επαναλαμβανόμενες πράξεις, που σκοπό έχουν.
Ενδοσχολική Βία (Bullying). Διαστάσεις του φαινομένου Η ενδοσχολική βία και ο εκφοβισμός μεταξύ των μαθητών έχει αρχίσει να γίνεται αντικείμενο προσοχής,
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΙΑΝΟΣ
Σχολικός Εκφοβισμός.
ΒΙΑ, ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ, BULLYING (εκφοβισμός).
Ερευνητική εργασία Θέμα: Σχολική βία Κατάλογος μαθητών:
Βία στο σχολείο: εικόνα σου είμαι κοινωνία…και σου μοιάζω;
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ-PROJECT
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
BULLYING (ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ)
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ η βία δεν είναι μαγκιά.
Καθηγήτρια: Κα Μ.Ζάχου Μαθητής: Νίκος Γονιδάκης
Είμαστε το ίδιο. Να το θυμάσαι. Μην το ξεχνάς.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ PROJECT
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ « Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΜΕ ΑΦΟΡΑ»
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εργασία της μαθήτριας Γ’ τάξης 15o Γυμνάσιο Λάρισας ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ Εργασία της μαθήτριας Γ’ τάξης Ελένης Τσακλάγκανου

Don’t live with violence! Leave violence!! Βία… Stop! Don’t live with violence! Leave violence!!

Τι είναι όμως βία; Μια κατάσταση στην οποία ασκείται εσκεμμένη, απρόκλητη, συστηματική και επαναλαμβανόμενη βία και επιθετική συμπεριφορά με σκοπό την επιβολή, την καταδυνάστευση και πρόκληση σωματικού και ψυχικού πόνου σε μαθητές.

Μορφές βίας Σωματική κακοποίηση Λεκτική κακοποίηση Σωματική κακοποίηση Λεκτική κακοποίηση Ηλεκτρονικός εκφοβισμός Σεξουαλική κακοποίηση Συναισθηματική κακοποίηση

Λεκτική βία Αφορά την κοροϊδία, διάδοση φημών, ρατσιστικά σχόλια, χειρονομίες.

Σωματική κακοποίηση Απειλή για τραυματισμό. Απειλή για τραυματισμό. Τραυματισμός (μπουνιές, σπρωξίματα, χαστούκια, τράβηγμα μαλλιών, κλπ.)‏

Συναισθηματική κακοποίηση Απομόνωση Καταστροφή προσωπικών αντικειμένων Εκβιασμός για χρήματα

Ηλεκτρονικός εκφοβισμός Αποστολή sms, e-mail, με υβριστικό ή απειλητικό περιεχόμενο, βιντεοσκόπηση για απειλή ή εξευτελισμό του θύματος

Αιτίες βίας Οφείλεται σε εσωτερικές συγκρούσεις που βιώνει το άτομο, οι οποίες επιτείνονται από κοινωνικούς, πολιτικούς, θρησκευτικούς ή και εθνικούς παράγοντες.

Τρόποι αντιμετώπισης Αλλαγή προτύπων στα ΜΜΕ. - Δυστυχώς διδάσκεται η ειρωνεία και ο σαρκασμός στα προγράμματα της τηλεόρασης κυρίως. Ενισχύουμε την αυτοεκτίμηση των παιδιών. Είναι το πιο σπουδαίο εφόδιο για τη ζωή τους. Αποφεύγουμε τους χαρακτηρισμούς. Προσπαθούμε να αντιμετωπίσουμε παραβατικές συμπεριφορές και να αναζητήσουμε τα αίτια τους. Θέτουμε πλαίσιο ορίων σεβαστό από όλους. Ενημερώνουμε για τις κυρώσεις – συνέπειες σε περίπτωση παραβίασης τους. Ενθαρρύνουμε τα παιδιά να μιλήσουν, χωρίς να μεγενθύνουμε το πρόβλημα. Ενημερώνουμε τις αρχές.

Ο θύτης Οι ρόλοι του θύτη και του θύματος συχνά εναλλάσσονται. Οι ρόλοι του θύτη και του θύματος συχνά εναλλάσσονται. Ο θύτης έχει χαμηλή αυτοεκτίμηση και κοινωνική δεξιότητα. Συχνά είναι παραμελημένος από το οικογενειακό του περιβάλλον και δεν γνωρίζει όρια. Έχει μικρότερη δυνατότητα ενσυναίσθησης.

Το θύμα Παιδί… θύμα βίας; προς το σχολείο. Έχει χαμηλή αυτοεκτίμηση και πιθανόν χαμηλή δεξιότητα αυτοπροστασίας. Είναι ή παραμελημένο ή ζει σ’ ένα υπερπροστατευμένο οικογενειακό περιβάλλον. Παιδί… θύμα βίας; Το παιδί φοβάται να πάει από και προς το σχολείο. Δεν του αρέσει ούτε το διάλειμμα. Εμφανίζει σημάδια κακοποίησης στο σώμα του. Απομονώνεται περισσότερο. Φοβάται να μιλήσει.

Ο παρατηρητής Φοβάται να αποκαλύψει τι έχει συμβεί μήπως και είναι το επόμενο θύμα. Εξαναγκάζεται να σιωπήσει από το θύτη. Παρακολουθεί παθητικά τα γεγονότα.

Συμβουλές στα παιδιά - θύματα Δε φταις εσύ! Μην απαντάς. Κάνε ότι δεν ακούς, φύγε! Μίλησε για το πρόβλημα! (Δεν είσαι «καρφί»!)‏ Ζήτα βοήθεια από κάποιον ενήλικα (ακόμη κι αν σε πουν «κότα» - δεν είναι αλήθεια)! Πίστεψε στον εαυτό σου! Είναι ένδειξη δύναμης να ζητάμε βοήθεια. Τα παιδιά δεν ωριμάζουν υπομένοντας τη βία, αντιθέτως φθείρονται ανεπανόρθωτα.

Μαθαίνουμε να επικοινωνούμε!

Σχολείο … φωλιά για ΟΛΟΥΣ! Σχολείο … φωλιά για ΟΛΟΥΣ!