Torque Game Engine - #0 7 Κώστας Καρπούζης (kkarpou) Αμαρυλλίς Ραουζαίου (araouz) Γιώργος Καρυδάκης (gcari)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αναδρομικοί Αλγόριθμοι
Advertisements

Αλγόριθμοι Αναζήτησης
Welcome to... A Game of X’s and O’s
Μετατροπές μεταξύ αριθμητικών συστημάτων Η/Υ
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
Παίκτες: 10+ Τα παιδιά κάθονται σε κύκλο. Κληρώνεται ποιος θα παίξει πρώτος. Players: 10+ The children sit in a circle.
Συναρτήσεις Κληση/Επιστροφη Παραμετροι
Torque Game Engine - #03 Κώστας Καρπούζης (kkarpou)
Unity Game Engine - #01 Κώστας Καρπούζης (kkarpou)
Δημιουργία εκπαιδευτικού παιχνιδιού
Torque Game Engine - #04 Κώστας Καρπούζης (kkarpou) Αμαρυλλίς Ραουζαίου (araouz) Γιώργος Καρυδάκης (gcari)
Torque Game Engine - #0 8 Κώστας Καρπούζης (kkarpou) Αμαρυλλίς Ραουζαίου (araouz) Γιώργος Καρυδάκης (gcari)
Torque Game Engine - #02 Κώστας Καρπούζης (kkarpou)
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Στατικές μέθοδοι και μεταβλητές Εσωτερικές κλάσεις.
Κοντινότεροι Κοινοί Πρόγονοι α βγ θ δεζ η π ν ι κλμ ρσ τ κκπ(λ,ι)=α, κκπ(τ,σ)=ν, κκπ(λ,π)=η κκπ(π,σ)=γ, κκπ(ξ,ο)=κ ξο κκπ(ι,ξ)=β, κκπ(τ,θ)=θ, κκπ(ο,μ)=α.
ΛΟΓ201: Τεχνολογία Λογισμικού ΙΙ Διδάσκων: Νίκος Παπασπύρου 1Νίκος ΠαπασπύρουΛΟΓ201:
Διδάσκων: Παύλος Παυλικκάς1 Ολυμπιάδα Πληροφορικής Recursion - Αναδρομή.
Μετατροπές μεταξύ αριθμητικών συστημάτων Η/Υ Δεκαδικό, δυαδικό, οκταδικό και δεκαεξαδικό σύστημα αρίθμισης.
Εργασία πληροφορικής 1ο μάθημα Ελένη Μούτου Ιωάννα Πέτρου
Επικοινωνία Ανθρώπου Μηχανής HTML CGI JAVASCRIPT Κουμπούλης Χρήστος Α.Μ. 921 Χαλαβαζής Βασίλης Α.Μ. 988.
Torque Game Engine - #01 Κώστας Καρπούζης (kkarpou) Αμαρυλλίς Ραουζαίου (araouz) Γιώργος Καρυδάκης (gcari)
1 Βέλτιστη δρομολόγηση (optimal routing) Αντιμετώπιση της δρομολόγησης σαν «συνολικό» πρόβλημα βελτιστoποίησης. Γιατί: Η αλλαγή της δρομολόγησης μιας συνόδου.
Templates Standard Template Library (STL) Exceptions Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής.
ΗΥ150 – ΠρογραμματισμόςΚώστας Παναγιωτάκης ΗΥ-150 Προγραμματισμός Αναδρομή (1/2)
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ Διδάσκοντες:Στάθης Ζάχος Νίκος Παπασπύρου
1 ΤΜΗΜΑ ΜΠΕΣ Αλγόριθμοι Αναζήτησης Εργασία 1 Τυφλή Αναζήτηση.
ΛΟΓ201: Τεχνολογία Λογισμικού ΙΙ Διδάσκων: Νίκος Παπασπύρου 1Νίκος ΠαπασπύρουΛΟΓ201:
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ Διδάσκοντες:Στάθης Ζάχος Νίκος Παπασπύρου
Διαφάνειες παρουσίασης #2
ΛΟΓ201: Τεχνολογία Λογισμικού ΙΙ Διδάσκων: Νίκος Παπασπύρου 1Νίκος ΠαπασπύρουΛΟΓ201:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ Διδάσκοντες:Γιάννης Μαΐστρος Στάθης Ζάχος Νίκος Παπασπύρου
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ Διδάσκοντες:Στάθης Ζάχος Νίκος Παπασπύρου
ΛΟΓ102: Τεχνολογία Λογισμικού Ι Διδάσκων: Νίκος Παπασπύρου 1Νίκος ΠαπασπύρουΛΟΓ102:
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ Διδάσκοντες:Στάθης Ζάχος Νίκος Παπασπύρου
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ Διδάσκοντες:Γιάννης Μαΐστρος Στάθης Ζάχος Νίκος Παπασπύρου
ΛΟΓ201: Τεχνολογία Λογισμικού ΙΙ Διδάσκων: Νίκος Παπασπύρου 1Νίκος ΠαπασπύρουΛΟΓ201:
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ Διδάσκοντες:Στάθης Ζάχος Νίκος Παπασπύρου
Θεωρία Γράφων Θεμελιώσεις-Αλγόριθμοι-Εφαρμογές TSP, Μέτρα κεντρικότητας, Dijkstra Data Engineering Lab.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ Διδάσκοντες:Στάθης Ζάχος Νίκος Παπασπύρου
9 Ιουνίου 2009Torque Game Engine1 7 ο Εργαστήριο Torque Αλληλεπίδραση με Αντικείμενα (..συνέχεια)
Torque Game Engine1 Σενάρια - ασκήσεις Torque. Torque Game Engine2 Υλοποίηση σεναρίων Γεμίστε μια πίστα με αντικείμενα δύο ειδών (π.χ. δέντρα και βόμβες)
Torque Game Engine - #06 Κώστας Καρπούζης (kkarpou) Αμαρυλλίς Ραουζαίου (araouz) Γιώργος Καρυδάκης (gcari)
ΗΥ150 – ΠρογραμματισμόςΚώστας Παναγιωτάκης ΗΥ-150 Προγραμματισμός Συναρτήσεις (μέρος δεύτερο) και Μεταβλητές.
Torque Game Engine Κώστας Καρπούζης (kkarpou) Λώρη Μαλατέστα (lori)
12 Μαΐου 2009Torque Game Engine1 4 ο Εργαστήριο Torque GUI Αλληλεπίδραση με Αντικείμενα.
Επιστημονική - Επιμορφωτική Συνάντηση Εκπ/κων Μουσικής Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης 2014 θέμα: ''Η διδασκαλία τραγουδιών σχετικά με τις σχολικές εορτές.
Η 25 η Μαρτίου Σχέδιο Εργασίας Δ’ Δημοτικό Σχολείο Λεμεσού Κωνσταντίνου Άντρη Νικολάου Πολύμνια Στυλιανού Μαριλένα.
Η ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ ΜΑΡΙΑ ΠΗΓΗ Δ2’. ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΕΡΕΧΘΕΙΟ ΝΑΟΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΝΙΚΗΣ ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ ΧΑΛΚΟΘΗΚΗ ΝΑΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑ.
Επικοινωνία ανθρώπου-μηχανής και...μηχανικών Σχολή ΗΜΜΥ-ΕΜΠ Σ. Κόλλιας, Γ. Στάμου, Κ. Καρπούζης.
3ος Πανελλήνιος διαγωνισμός Scratch Game
Σχεδιασμός μαθήματος στο Λύκειο
Από τη συμπεριφορά και το gameplay στην εμπειρία των παικτών παρατηρώντας και ...παρακολουθώντας τους παίκτες Κώστας Καρπούζης, Αμαρυλλίς Ραουζαίου ΕΠΙΣΕΥ-ΕΜΠ.
Από τη συμπεριφορά και το gameplay στην εμπειρία των παικτών παρατηρώντας και ...παρακολουθώντας τους παίκτες Κώστας Καρπούζης, Αμαρυλλίς Ραουζαίου ΕΠΙΣΕΥ-ΕΜΠ.
Βελτιστοποίηση σε τρίλιζα Καταδίωξη/διαφυγή
Βέλτιστη δρομολόγηση (optimal routing)
Βάσεις Δεδομένων ΙΙ 7η διάλεξη
Δένδρο-σωρός Ένα δένδρο-σωρός ή απλώς σωρός είναι ένα πλήρες δυαδικό δένδρο με διατεταγμένους τους κόμβους του έτσι, ώστε η τιμή του στοιχείου κάθε κόμβου.
ΑΛΚΗ ΖΕΗ.
ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
Θεοδώρα Μπάφα Ε2 1ο Πειραματικό Δημοτικό Θεσ/νικης
5ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
ΑυτοχθονεΣ λαοΙ Δημοτικό Σχολείο Αγίων Τριμιθιάς Στ΄
Για να προσθέσετε αυτήν τη διαφάνεια στην παρουσίαση
ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
ΟΜΑΔΑ Ομαδική εργασία Τζιάτζιος Δημήτριος Ψουρούκα Ευαγγελία
Για να εισαγάγετε αυτή τη διαφάνεια στην παρουσίασή σας
Για να προσθέσετε αυτήν τη διαφάνεια στην παρουσίαση
Ένα υποτιθέμενο παράδοξο
Για να εισαγάγετε αυτή τη διαφάνεια στην παρουσίασή σας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Torque Game Engine - #0 7 Κώστας Καρπούζης (kkarpou) Αμαρυλλίς Ραουζαίου (araouz) Γιώργος Καρυδάκης (gcari)

Torque Game Engine2 ‘Έξυπνα bots’ Ξεκινάμε με την αποστολή ‘Barebones’ Το Bot ακολουθεί ένα μονοπάτι –Γιατί; –aiPlayer.cs: AIManager::spawn Το bot είναι οπλισμένο –Γιατί; Δημιουργία νέου bot που μένει ακίνητο

Torque Game Engine3 ‘Έξυπνα bots’ Συνάρτηση AIPlayer::followPlayer Έλεγχος αν ο παίκτης είναι ζωντανός if (!isObject(%player)) { %this.player = ""; return; } Κλήση υπολογισμών game AI –%this.think();

Torque Game Engine4 ‘Έξυπνα bots’ Συνάρτηση DemoPlayer::onReachDestination –Τι κάνει το bot όταν τελειώνει το path Απλά αντικαθιστούμε με ένα return –Σχολιάστε το υπόλοιπο! Συνάρτηση AIPlayer::followPlayer Συνάρτηση AIPlayer::think –Τι κάνει;

Torque Game Engine5 ‘Έξυπνα bots’ Health patches –Αναπληρώνουν την ενέργεια του παίκτη –Στη σύγκρουση θα δημιουργήσουν ένα ακόμα bot –Συνάρτηση HealthPatch::onCollision Το bot μάς ακολουθεί συνέχεια Πρόσθετες αποστολές στο folder temp

Δοκιμάστε τις ιδέες στο senaria.ppt –Πώς θα ξεχωρίσω ποιο αντικείμενο έχω χτυπήσει; –Πώς θα κρατήσω σκορ και θα το αυξήσω όταν μαζεύω αντικείμενα; –Πώς θα εντοπίσω το πλησιέστερο bot;