Torque Game Engine - #0 7 Κώστας Καρπούζης (kkarpou) Αμαρυλλίς Ραουζαίου (araouz) Γιώργος Καρυδάκης (gcari)
Torque Game Engine2 ‘Έξυπνα bots’ Ξεκινάμε με την αποστολή ‘Barebones’ Το Bot ακολουθεί ένα μονοπάτι –Γιατί; –aiPlayer.cs: AIManager::spawn Το bot είναι οπλισμένο –Γιατί; Δημιουργία νέου bot που μένει ακίνητο
Torque Game Engine3 ‘Έξυπνα bots’ Συνάρτηση AIPlayer::followPlayer Έλεγχος αν ο παίκτης είναι ζωντανός if (!isObject(%player)) { %this.player = ""; return; } Κλήση υπολογισμών game AI –%this.think();
Torque Game Engine4 ‘Έξυπνα bots’ Συνάρτηση DemoPlayer::onReachDestination –Τι κάνει το bot όταν τελειώνει το path Απλά αντικαθιστούμε με ένα return –Σχολιάστε το υπόλοιπο! Συνάρτηση AIPlayer::followPlayer Συνάρτηση AIPlayer::think –Τι κάνει;
Torque Game Engine5 ‘Έξυπνα bots’ Health patches –Αναπληρώνουν την ενέργεια του παίκτη –Στη σύγκρουση θα δημιουργήσουν ένα ακόμα bot –Συνάρτηση HealthPatch::onCollision Το bot μάς ακολουθεί συνέχεια Πρόσθετες αποστολές στο folder temp
Δοκιμάστε τις ιδέες στο senaria.ppt –Πώς θα ξεχωρίσω ποιο αντικείμενο έχω χτυπήσει; –Πώς θα κρατήσω σκορ και θα το αυξήσω όταν μαζεύω αντικείμενα; –Πώς θα εντοπίσω το πλησιέστερο bot;