Torque Game Engine - #0 8 Κώστας Καρπούζης (kkarpou) Αμαρυλλίς Ραουζαίου (araouz) Γιώργος Καρυδάκης (gcari)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δημιουργία Ιστοσελίδων σε HTML και FrontPage Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Σπουδών Κεντρικό Γραφείο Υποστήριξης Εκπαιδευτικού Έργου Αλέξανδρος Λεκατσάς.
Advertisements

24/06/20141 Σεμινάρια Πληροφορικής Σεπτέμβριος 2013 Μάριος Μιλτιάδου.
Ομάδα Φοιτητών  Κάρουλλας Κώστας  Πολυβίου Χρυστάλλα  Στυλιανού Στέφανος  Τσιάτταλου Αγλαΐα Ομάδα Φοιτητών  Κάρουλλας Κώστας  Πολυβίου Χρυστάλλα.
Κώδικας Διαδικτυακής Κυκλοφορίας
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Εισαγωγή στις Βάσεις Δεδομένων για Μαθητές Λυκείων και Τεχνικών Σχολών Δημήτρης Ζεϊναλιπούρ Λέκτορας Τμήμα Πληροφορικής,
27/06/20141 Σεμινάρια Πληροφορικής Σεπτέμβριος 2011 Μάριος Μιλτιάδου.
Γιάννος Ιωάννου Σύμβουλος Καθηγητής Πληροφορικής Μέσης Εκπαίδευσης
Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών
Μονάδα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας και Πολυμέσων του Πανεπιστημίου Πατρών Παρουσίαση Β. Κόμης & Γ. Γαροφαλάκης Ομάδα Εργασίας Αβούρης Ν., Γαροφαλάκης, Γ.,
«Οι ελληνικές εξαγωγές και η πορεία τους παγκοσμίως
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
O επεξεργαστής: Η δίοδος δεδομένων (datapath) και η μονάδα ελέγχου (control) Σχεδίαση datapath 4 κατηγορίες εντολών: Αριθμητικές-λογικές.
Web Services Υπηρεσίες διαδικτύου
Torque Game Engine - #03 Κώστας Καρπούζης (kkarpou)
Unity Game Engine - #01 Κώστας Καρπούζης (kkarpou)
Ενότητα Β: Εισαγωγή στο Διαδίκτυο Κουμπή Βασιλάντα, Ph.D, MSc.
Uniform Resource Locators (URLs) Ορισμός : URL (Uniform Resource Locator): Δείκτης σε μία πηγή πληροφοριών του Παγκοσμίου Ιστού (World Wide Web) Στη Java,
Λύση: Multicycle υλοποίηση Single-cyle υλοποίηση: Διάρκεια κύκλου ίση με τη μεγαλύτερη εντολή-worst case delay (εδώ η lw) = χαμηλή.
Torque Game Engine - #04 Κώστας Καρπούζης (kkarpou) Αμαρυλλίς Ραουζαίου (araouz) Γιώργος Καρυδάκης (gcari)
Torque Game Engine - #0 7 Κώστας Καρπούζης (kkarpou) Αμαρυλλίς Ραουζαίου (araouz) Γιώργος Καρυδάκης (gcari)
Torque Game Engine - #02 Κώστας Καρπούζης (kkarpou)
07/09/20141 Σεμινάρια Πληροφορικής Σεπτέμβριος 2012 Μάριος Μιλτιάδου.
Εισαγωγή στον Προγραμματισμό (στη γλώσσα Java)
ΦΥΣ-151. Εισαγωγή στον Προγραμματισμό ΦΥΣ-151. Εισαγωγή στον Προγραμματισμό Άνοιξη 2014 (Fortran 77) Καθηγητής: Θεόδωρος Τζούρος Διδάσκοντες: Αθανασία.
CS Market Place Έλενα Μιχαήλ, Ιωάννα Ηρακλέους, Γιώργος Χατζηζωρζής, Χάρης Παναγή.
Εργαστήριο 2ο SQL - DDL Ιωάννα Συρίμη
Μετωποκροταφική Άνοια
Επιστημονικός Συνεργάτης ΤΕΙ Καβάλας
Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών Αθήνα, 1 Οκτωβρίου 2010 Δρ. Σ.Κολυβά Διεύθυνση Διεθνούς Ε&Τ Συνεργασίας Τμήμα Ευρωπαϊκής Ένωσης Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας.
21/11/20141 ο μ ο τ ρ ά π ε ζ ο ι Φώτης Φωτόπουλος (ναι!) omotrapezoi.blogspot.com.
ΛΟΓ201: Τεχνολογία Λογισμικού ΙΙ Διδάσκων: Νίκος Παπασπύρου 1Νίκος ΠαπασπύρουΛΟΓ201:
ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΙΩΝ- ΑΘΗΝΑΙΩΝ-ΚΕΡΚΥΡΑΙΩΝ ΘΟΥΚΙΔΙΔΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΙ:
1 Προχωρημένα Θέματα Τεχνολογίας και Εφαρμογών Βάσεων Δεδομένων Επεξεργασία και βελτιστοποίηση ερωτήσεων Πάνος Βασιλειάδης Σεπτέμβρης.
Τμήμα Πληροφορικής Πανεπιστημίου Κύπρου ΕΠΛ 371 – Προγραμματισμός Συστημάτων Ονόματα: Αντώνης Μαυρής, Γιώργος Ματθαίου, Χρίστος Κυριάκου Ταυτότητες: ,
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Σχεδιασμός ιστοχώρων Σπύρος Κοκολάκης* ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ.
ΛΟΓ201: Τεχνολογία Λογισμικού ΙΙ Διδάσκων: Νίκος Παπασπύρου 1Νίκος ΠαπασπύρουΛΟΓ201:
HMMY Τεχνολογία Λογισμικού Διδάσκων Κώστας Κοντογιάννης Αναπλ. Καθηγητής, Ε.Μ.Π.
Μάθημα 1ο: Εισαγωγή στη Γλωσσική Τεχνολογία
Torque Game Engine - #01 Κώστας Καρπούζης (kkarpou) Αμαρυλλίς Ραουζαίου (araouz) Γιώργος Καρυδάκης (gcari)
University of Crete HY566-Semantic Web CS566 – Semantic Web Computer Science Department - UoC Heraklion 1 April, 2003 Παπαγγελής Μάνος, Κοφφινά Ιωάννα,
Κεφάλαιο 11.1 Uniform Resource Locators (URLs). Ορισμός : URL (Uniform Resource Locator): Δείκτης σε μία πηγή πληροφοριών του Παγκοσμίου Ιστού (World.
ΛΟΓ201: Τεχνολογία Λογισμικού ΙΙ Διδάσκων: Νίκος Παπασπύρου 1Νίκος ΠαπασπύρουΛΟΓ201:
ΛΟΓ201: Τεχνολογία Λογισμικού ΙΙ Διδάσκων: Νίκος Παπασπύρου 1Νίκος ΠαπασπύρουΛΟΓ201:
9 Ιουνίου 2009Torque Game Engine1 7 ο Εργαστήριο Torque Αλληλεπίδραση με Αντικείμενα (..συνέχεια)
Torque Game Engine1 Σενάρια - ασκήσεις Torque. Torque Game Engine2 Υλοποίηση σεναρίων Γεμίστε μια πίστα με αντικείμενα δύο ειδών (π.χ. δέντρα και βόμβες)
Torque Game Engine - #06 Κώστας Καρπούζης (kkarpou) Αμαρυλλίς Ραουζαίου (araouz) Γιώργος Καρυδάκης (gcari)
12 Μαΐου 2009Torque Game Engine1 Εισαγωγή στην Μηχανή Εισαγωγή αντικειμένων Βασικές αρχές torque script Εγγραφή στο forum Επιλογές ασκήσεων.
Torque Game Engine Κώστας Καρπούζης (kkarpou) Λώρη Μαλατέστα (lori)
12 Μαΐου 2009Torque Game Engine1 4 ο Εργαστήριο Torque GUI Αλληλεπίδραση με Αντικείμενα.
Όραμα και η έννοια της εταιρικής αποστολής. Παρουσίαση, Δημήτρης Λαμπρουλης.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ Ένας Συνοπτικός Οδηγός Καμήλαλη Δέσποινα Μαθηματικός, MSc Πληροφορικής, Υποψήφια Διδάκτωρ Χαροκοπείου Πανεπιστημίου Αθηνών.
3ος Πανελλήνιος διαγωνισμός Scratch Game
ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΒΙΟΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ – Ποσοτικές μεταβλητές
Αρχεσ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Η/Υ Β΄ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Εκτιμητική: σημειακές εκτιμήσεις παραμέτρων
Από τη συμπεριφορά και το gameplay στην εμπειρία των παικτών παρατηρώντας και ...παρακολουθώντας τους παίκτες Κώστας Καρπούζης, Αμαρυλλίς Ραουζαίου ΕΠΙΣΕΥ-ΕΜΠ.
Από τη συμπεριφορά και το gameplay στην εμπειρία των παικτών παρατηρώντας και ...παρακολουθώντας τους παίκτες Κώστας Καρπούζης, Αμαρυλλίς Ραουζαίου ΕΠΙΣΕΥ-ΕΜΠ.
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
Ειδικά Θέματα σε Κινητά και Ασύρματα Δίκτυα: 1η εργαστηριακή άσκηση
H ENNOIA ΤΗΣ ΓΩΝΙΑΣ Γιώργος Ψυχάρης.
ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΗΠΤΕΣ ΤΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ (EXECUTIVE SUMMARY)
ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
ΟΜΑΔΑ Ομαδική εργασία Τζιάτζιος Δημήτριος Ψουρούκα Ευαγγελία
Εισαγωγή στον Αντικειμενοστρεφή Προγραμματισμό (στη γλώσσα Java)
ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΚΑΙΟ
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΤΟΜΕΑΣ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ Πρόοδος ανά Άξονα Προτεραιότητας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Torque Game Engine - #0 8 Κώστας Καρπούζης (kkarpou) Αμαρυλλίς Ραουζαίου (araouz) Γιώργος Καρυδάκης (gcari)

9/1/20142 Τι θα κάνουμε Στατικό φρουρό –Εντοπίζει πιθανές απειλές –Αποφασίζει αν είναι εχθρός –Αποφασίζει επίπεδο απειλής –Σκανάρει την περιοχή –Επιτίθεται σε εχθρούς –Εντοπίζει επίθεση από εχθρούς

9/1/20143 Χαρακτηριστικά στατικού φρουρού Maximum vision range –(διαφέρει για κάθε φρουρό) Minimum vision range –(απόσταση εντοπισμού) Alertness –(εγρήγορση) Attention level –(γίνεται αφηρημένος όταν εφησυχάζεται) Aggressiveness –(διαφέρει για κάθε φρουρό)

9/1/20144 AIDropPoints World Creator Interface MissionObjects/System/SimGroup Όνομα = AIDropPoints World Editor Inspector (F3) [Alt + select] (AIDropPoints)

9/1/20145 Guard World Creator (F4) MissionObjects/System/SimGroup Όνομα = Guard World Editor Inspector (F3) [Alt + select] (Guard )

9/1/20146 SpawnSphere Camera fly mode (F8) Υπερυψωμένη θέση Mission Editor (F11) World Creator (F4) Shapes/Misc/SpawnSphereMarker World Editor Inspector (F3) radius = 10

9/1/20147 Δυναμικά πεδία SpawnSphere Δυναμικά πεδία –aggression100 –range 100 –attention100 –alertness100

9/1/20148 Κώδικας server\script\game.cs –onServerCreated() exec(“./aiGuard.cs”); server\script\game.cs –startGame() Schedule(3000, 0, “CreateBots”); aiGuard.cs ->server\script folder

9/1/20149 Έλεγχος λειτουργίας Guard Όταν ο παίχτης πλησιάζει στον Guard ο τελευταίος θα του επιτεθεί μέχρι να τον σκοτώσει Ο Guard είναι άτρωτος!!!