Κοινωνίες και συνεργασία

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Καταδίωξη / Διαφυγή. Οι κανόνες • Ένας «φυγάς», ένας ή περισσότεροι «κυνηγοί» • Κινούνται πάνω σε ένα γράφημα • Στην πιο απλή περίπτωση, μία κίνηση ο.
Advertisements

Γραφήματα & Επίπεδα Γραφήματα
BOCCIA IN ACTION! Μια σύντομη παρουσίαση του Μπότσια, για να μάθετε πως παίζεται αυτό το υπέροχο παιχνίδι!
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
ΑΜΑΔΕΣ Φέτος στο περιβαλλοντικό γελάσαμε, διασκεδάσαμε, παίξαμε . Ένα συναρπαστικό παιχνίδι ήταν οι αμάδες που άρεσαν πολύ σε όλους μας.
ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ
Το Μπριτζ είναι ένα παιχνίδι στατιστικής και η τεχνική της εμπάς ταιριάζει πολύ Οι πρωταθλητές προσπαθούν να ακολουθούν κάθε φορά το πλάνο με τις.
Θεματική Ενότητα Διακριτή Πιθανότητα.
Ο Καψοκαλύβας (ξανά).
Ασκήσεις Συνδυαστικής
ΚΡΙΤΣΙΛΙΓΚΟΣ ΚΟΚΙΟΥΣΗΣ
ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΩΤΟΝ Γ.Σ ΠΑΤΗΣΙΩΝ ΔΙΑΤΑΞΗ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΩΝ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΧΩΡΟ
 Σύμφωνα με την έρευνα που πραγματοποιήθηκε για τον αθλητισμό, καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι υπάρχουν πολλές διαφορές ανάμεσα στα δύο φύλλα και στο τρόπο.
Αυτός : "θα παραγγείλω πίτσα Θέλεις και εσύ κάτι να σου παραγγείλω;"
ΚΑΝΩ ΠΛΑΝΟ ΣΤΑ ΧΑ ΜΑΘΗΜΑ 7 Ο. ♥6♥6 Α Γ Ο Ρ Α N Δ Β Α 1ΧΑ Π ♠ ΚJ8 ♥ A94  K1054 ♣ A76 Β Δ Α Ν Ο Νότος με 15π και ομαλή κατανομή ανοίγει 1ΧΑ Αντάμ η Δύση.
ΚΑΝΩ ΠΛΑΝΟ ΣE XΩΡΙΣ ΑΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑ 26 Ο Β Δ Α Ν ♠ KQJ2 ♥ A93  A8 ♣ AKJ8 Α Γ Ο Ρ Α B Α Ν Δ 2  Dealer o Νότος που με 22π ανοίγει 2 
Project Εξαμήνου 2008 Χρήση Ενισχυτικής Μάθησης Για Την Εύρεση Πολιτικών Του Παιχνιδιού Με Χαρτιά Poker. Μιχάλης Τρουλλινός ΑΜ:
Αποτελέσματα Axelrod Η στρατηγική Tit-for-Tat επικράτησε μετά από πολλές γενιές Όταν όλοι παίζουν Tit-for-Tat έχουμε σημείο ισορροπίας Φαινόταν ότι το.
Αλληλεπιδράσεις πρακτόρων Πώς σχεδιάζουμε κοινωνίες πρακτόρων;
Περισσότερες Ασκήσεις Συνδυαστικής
Εργαστήρι παραγωγής λεβέ!!
ΚΑΝΩ ΠΛΑΝΟ ΣE XA ΜΑΘΗΜΑ 18 Ο. ♠ J74 ♥ 653  AK932 ♣ 87 Β Δ Α Ν Αντάμ η Δύση τον ♣ Q !! και κατεβαίνει ο μορ... ♠ A63 ♥ AK4  864 ♣ AK105 Α Γ Ο Ρ Α B Α.

Βασικές τεχνικές γνωριμίας
Ποιον χάρτη να διαλέξω;
Το δίλημμα του φυλακισμένου – Πειραματική προσέγγιση.
ΜΠΡΙΤΖ! ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ
ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΙΙΙ
Παραολυμπιακό Άθλημα Μία παρουσίαση των: Μαρίνα Γαλογάβρα Μαρίνα Γαλογάβρα Γεωργία Πανούση Γεωργία Πανούση Μαρία Μρινοπούλου Μαρία Μρινοπούλου.
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΕΜΒΟΛΕΣ: «Ο αντίπαλος άνοιξε… Τι να κάνω;»
Αυτόνομοι Πράκτορες Ακολουθία κινήσεων για τον ΝΑΟ Στόχος είναι ο ΝΑΟ να ρίχνει την μπάλα σε ένα καλάθι του basket και να βάζει «καλαθιά»
Αλγόριθμοι: Σύγχρονες Τάσεις Ηλίας Κουτσουπιάς Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών.
2η Διάλεξη: Μαθηματική Ανάλυση, Διαπραγματεύσεις, Δικαιοσύνη
Impasse Finesse Sorpasso Snit Εμπάς Κατάλαβα ξέρεις ξένες γλώσσες! Να παίζεις όμως bridge μπορείς; Η εμπάς (η αλλιώς τυλιχτή) είναι κόλπο του εκτελεστή!
Γιώργος Γεωργιάδης (σύμφωνα με τις παραδόσεις του Λευτέρη Κυρούση)
Φροντιστήριο – Συμπληρωματικές Ασκήσεις
Ποια είναι η διαδικασία της διερεύνησης; Έχω ένα πρόβλημα Η κυρία Καθαρούλα δεν καταφέρνει να καθαρίσει τους λεκέδες από τα ρούχα των παιδιών της και θέλει.
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Διακριτά Μαθηματικά Ι Γιώργος Γεωργιάδης (σύμφωνα με τις παραδόσεις του Λευτέρη Κυρούση) Σημειώσεις του μαθήματος Διάλεξη 1η.
Γιώργος Γεωργιάδης (σύμφωνα με τις παραδόσεις του Λευτέρη Κυρούση)
Ο Κανόνας του Bayes Ασκήσεις.
Τι είναι η Κατανομή (Distribution)
Αυτόνομοι Πράκτορες Ενισχυτική Μάθηση (Q-learning algorithm) in PONG Χανιά, 4/3/2011 Μπαμπαλής Μπάμπης.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Σελ. 1 ΟΔΗΓΙΕΣ Φύλλου Αγώνα για τη συμπλήρωση του.
ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΗΝ Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΤΑΞΗ κ. ΝΑΚΗ ΧΡΗΣΤΟΥ.
1 Κ ΕΦΑΛΑΙΟ 14 ο: Θεωρία παιγνίων Παρακίνηση: Honda και Toyota 2. Ισορροπία κατά Nash 3. Το δίλημμα του φυλακισμένου 4. Ισορροπία με κυρίαρχη στρατηγική.
Μικροοικονομική Ι Ενότητα # 6: Θεωρία παιγνίων Διδάσκων: Πάνος Τσακλόγλου Τμήμα: Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών.
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.. ΤΙ ΕΙΝΑΙ;; «Είναι Ένα Από Τα Μικρά Μυστικά Του Ελέγχου Της Σκέψης. Ο Θετικός Αυτοδιάλογος Βοηθάει Τους Αθλητές/τριες Να Βρίσκονται.
ΘΕΜΑ Άρθρο 5/ ο Διαιτητής Καθήκοντα και αρμοδιότητες ΤΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ.
Νίκος Πατσέλης Σύμβουλος Απασχόλησης Επιστημονικός Υπεύθυνος Career In Progress Μαθαίνω να αλλάζω.
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΠΑΙΓΝΙΩΝ Τρίλιζα, Pacman, Age of Empires ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΠΑΙΓΝΙΩΝ Τρίλιζα, Pacman, Age of Empires Αλέξης Γελαστόπουλος, Βάσω.
Η αξία θέσης των ψηφίων στους φυσικούς αριθμούς. πόσες καρτέλες σαν αυτή;
Συμπληρωματική Πυκνότητα Ελαστικής Ενέργειας Συμπληρωματικό Εξωτερικό Έργο W: Κανονικό έργο Τελικές δυνάμεις Ρ, τελικές ροπές Μ, ολικές μετατοπίσεις δ.
Το Ηλεκτρικό Πεδίο Στη μνήμη τού Ανδρέα Κασσέτα.
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΤΗΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΗΞΗΣ
Γραφή μετρήσεων με σημαντικά ψηφία
5o Μάθημα: Το τεστ χ2 Κέρκυρα.
Αναζήτηση με Αντιπαλότητα
Αλληλεπιδράσεις πρακτόρων
Πως φτιάχνουμε γραφική παράσταση
ΗΘΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Κάποιες βασικές έννοιες στη μεθοδολογία της ψυχολογίας
Σταυρούλα Σαμαρτζή και Σμαράγδα Καζή Τμήμα Ψυχολογίας
«ΠΑΛΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ» Ομαδική Εργασία στο μάθημα της Λογοτεχνίας με θέμα :
45 μαθήματα ζωής Norvegija – Šiaurės pašvaistė Music: snowdream
Σελ. 1 ΟΔΗΓΙΕΣ για τη συμπλήρωση του Φύλλου Αγώνα
Από τη Δομή Ακολουθίας στις Δομές Επανάληψης
Μην αγχώνεστε είναι πολύ εύκολο! Καλή τύχη!!
Παίγνια με Πλήρη Πληροφόρηση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κοινωνίες και συνεργασία Θεωρία παιγνίων Κοινωνίες και συνεργασία

Ερωτήματα Ποιες συμπεριφορές μπορούν να διατηρηθούν σε μια κοινωνία; Πως εδραιώνονται αυτές οι συμπεριφορές; Πως μπορούν να αλλάξουν προς κάτι καλύτερο; - Τι έχει να πει για αυτά η θεωρία παιγνίων;

Στρατηγικά παίγνια Παίζουν n≥2 παίκτες Κάθε παίκτης επιλέγει από ένα σύνολο δυνατών επιλογών που λέγονται στρατηγικές Το αποτέλεσμα του παιγνίου καθορίζεται από τις επιλογές όλων των παικτών Δεν υπάρχει ο παράγοντας τύχη

Σημείο ισορροπίας (σημείο Nash)

Το μοίρασμα της πίτσας Μία πίτσα, 8 κομμάτια Κάθε παίκτης δηλώνει πόσα κομμάτια θέλει Αν το άθροισμα των κομματιών που ζητούν είναι μικρότερο ή ίσο του 8, παίρνουν όσα ζήτησαν. Αλλιώς δεν παίρνουν τίποτα.

Σημείο ισορροπίας στο μοίρασμα της πίτσας Προφανής συμπεριφορά συνεργασίας να ζητήσουν από 4 κομμάτια Αν ξέρω ότι ο άλλος θα ζητήσει 6 κομμάτια το καλύτερο που έχω να κάνω είναι να ζητήσω 2 Αν ξέρω ότι ο άλλος θα ζητήσει 2, το καλύτερο είναι να ζητήσω 6 Το 2 και 6 είναι στρατηγικές που αποτελούν σημείο ισορροπίας Εδώ υπάρχουν 7 σημεία ισορροπίας.

Το δίλημμα του φυλακισμένου Δύο παίκτες, έχουν να επιλέξουν τη συνεργασία ή όχι Αν συνεργαστούν κερδίζουν από 3 πόντους Αν δε συνεργαστούν από 1 Αν μόνο ένας συνεργαστεί θεωρείται κορόιδο και δεν παίρνει τίποτα ενώ ο άλλος κερδίζει 5

Η ιστορία Δύο άτομα έχουν συλληφθεί στον τόπο του εγκλήματος και ανακρίνονται Η ποινή είναι φυλάκιση 5 χρόνια Έχουν την ευκαιρία να κατηγορήσουν ο ένας τον άλλο Όποιος κατηγορήσει τον άλλο τη γλιτώνει (άρα -5 χρόνια) Αν και οι δύο αλληλοκατηγορηθούν πάνε από 4 χρόνια φυλακή (άρα -1 χρόνο) Αν κανείς δεν ρίξει κατηγορίες πάνε από 2 χρόνια φυλακή (άρα -3 χρόνια) Εδώ η συνεργασία σημαίνει «δεν κατηγορώ τον άλλο»

Βέλτιστη στρατηγική Οι αριθμοί δηλώνουν πόσα χρόνια φυλακής γλιτώνω Κάθε γραμμή αντιστοιχεί σε μια δική μου στρατηγική Κάθε στήλη σε μία στρατηγική του αντιπάλου Συνεργάζεται Δε συνεργάζεται 3 5 1 Συνεργάζομαι Δε συνεργάζομαι Η καλύτερη μου επιλογή είναι πάντα να μη συνεργαστώ

Επαναλαμβανόμενο δίλημμα του φυλακισμένου Μεταξύ δύο παικτών παίζεται πολλές φορές (πρακτικά άπειρες) το δίλημμα του φυλακισμένου Μου δίνεται η δυνατότητα να τιμωρήσω αυτόν που δε συνεργάζεται στον επόμενο γύρο Άρα, μπορεί να δικαιολογηθεί η συνεργασία

Σημεία ισορροπίας στο επαναλ. δίλημμα του φυλακισμένου Ένα σημείο ισορροπίας είναι να συνεργάζονται συνέχεια και οι 2 εφόσον και ο άλλος συνεργάζεται Υπάρχουν και άλλα σημεία ισορροπίας που μπορεί να σημαίνουν εκμετάλλευση Πχ: Ο ένας συνεργάζεται 50% των περιπτώσεων, εφόσον ο άλλος συνεργάζεται πάντα. Ο δεύτερος συνεργάζεται εφόσον ο πρώτος συνεργάζεται στις μισές επαναλήψεις

Ποιο από τα σημεία ισορροπίας θα επικρατήσει; Μία απάντηση δίνεται από την εξελικτική θεωρία παιγνίων

Βασική ιδέα Παίγνια που παίζονται για πολλούς γύρους-γενιές μεταξύ των ατόμων μιας κοινωνίας Ο πληθυσμός που ακολουθεί μια στρατηγική εξαρτάται από την επιτυχία της στρατηγικής στην προηγούμενη γενιά Αν σταθεροποιηθούν οι επιλογές των στρατηγικών έχουμε σημείο ισορροπίας

Το πείραμα του Axelrod Πειράματα σε υπολογιστή Εικονικοί παίκτες, κάθε ένας και μια στρατηγική Ανάλογα με τα αποτελέσματα κάθε γύρου, οι παίκτες άφηναν τις κακές στρατηγικές και έπαιζαν τις πιο επιτυχημένες Προσομοίωση τέτοιων πειραμάτων με την εφαρμογή Winprisoner