Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
CLASS 6B Οι απόψεις των παιδιών για τα ζώα και οι τρόποι
Advertisements

Β΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΛΟΣΣΙΟΥ
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Πώς διασχίζω το δρόμο όταν έχει σταθμευμένα αυτοκίνητα •Κατεβαίνω και σταματώ ανάμεσα σε δύο αυτοκίνητα,. χωρίς να βγω έξω από αυτά, έτσι ώστε να βλέπω.
Στο διάλειμμα.
Δραστηριότητα 6: Από πού έρχονται και πού πηγαίνουν οι μετανάστες; Διαφάνεια 1: Στόχος >Να εξετάσουμε μερικά στοιχεία για τα πρότυπα της μετανάστευσης.
Κυκλοφοριακή αγωγή Ένα πρόγραμμα για να μάθουμε να κυκλοφορούμε με ασφάλεια. Β΄ Δημοτικού 12ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου Υπεύθυνοι προγράμματος : Θωμάς.
Αποτελέσματα έρευνας για την απόκτηση βασικών δεδομένων
Μέρος Α΄ - Έρευνα •Η έρευνα έγινε βάσει ερωτηματολογίων που μοιράστηκαν σε παιδιά δημοτικών σχολείων του Ηρακλείου, στα οποία έχει γίνει χρήση υπολογιστών.
Δασκάλες: Ολυμπία Κουκουμά
1 Δορυφορικό 3 ης Ομάδας. 2 ΕΜΕΙΣ πώς βλέπουμε το Λόγο του Θεού;
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
Μια πόλη για τους πεζούς
Η πόλη Η πόλη είναι ένας ζωντανός οργανισμός που γεννιέται, μεγαλώνει, ακμάζει, παρακμάζει κι ενίοτε πεθαίνει.
Ποιός κάνει λάθος;.
Μια παρουσίαση από τα παιδιά της Δ΄ τάξης
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
Σήματα οδηγών. Τα διάφορα σημεία όπου κυκλοφορούμε Δρόμος Πινακίδες κυκλοφορίας Διαγραμμίσεις Πεζοδρόμιο Ποδηλατόδρομος Φωτεινοί Σηματοδότες.
Κυκλοφοριακή Αγωγή.
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΝΔΟΥ
ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΣ «ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ»
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Μελετώντας το πρώτο διάγραμμα όλοι οι ερωτηθέντες απάντησαν ότι μέσα στην οικογένεια υπάρχει διάκριση σε όλους τους τομείς δήλωσαν περισσότεροι ότι.
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!!
Αν αφήνετε το νερό να τρέχει σαν να μην «τρέχει» τίποτα… σύντομα δεν θα τρέχει τίποτα!
Κελεσίδης Βαγγέλης.
Προφορική (Απευθείας ) Επικοινωνία
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕCOMOBILITY. ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΠΟΣΟΣΤΑΕΡΩΤΗΣΗ 1 Με τι συνηθίζετε να πηγαίνετε στο σχολείο; Α) με τα πόδια Β) με το αυτοκίνητο Γ) με λεωφορείο.
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
Κ ΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΉ ΑΓΩΓΉ ! Αιμιλία Αριστείδου. Τις Τίνας της άρεσε πολύ να παίζει με τα παιχνίδια της στην αυλή του σπιτιού της. Όμως κάθε φορά που έβγαινε.
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ
ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑΣ
Πραγματοποιήθηκε από τους μαθητές του Στ1
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Οι Ποδηλάτρες…»
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
Άντρη Ορθοδόξου Μιχαήλ
Ο Μπάκι στους δρόμους της Σάμου Τα παιδιά του 2 ου Νηπιαγωγείου Σάμου.
Επηρεάζοντας έμμεσα το πρόβλημα
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Νικολέττα Αθανασίου Δασκάλα Εκπαιδευτής: Χρίστος Καλογήρου Γυμνάσιο Σταυρού ΛΕΥ13Π2-ΚΟ7Δ ΛΕΥ13Π2-ΚΟ7Δ 3 ΙΟΥΛΙΟΥ 3 ΙΟΥΛΙΟΥ
Κυκλοφορώ με ασφάλεια Μαρία Παπαναστασίου- Λιάκου Εκπαιδεύτρια: Σωτηρούλα Γιασουμή ΑΜΜ04 Π3- ΦΟ5Δ
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Η δική μας έρευνα για την κυκλοφοριακή αγωγή ξέρω Τι ξέρω Τι εφαρμόζω Γ –Δ τάξη.
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
ΕΝΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΟ ΤΕΣΤ ΓΙΑ ΣΕΝΑ!
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
Υπεύθυνες εκπ/κοί : Λασκαρίδου Μαγδαληνή – Τιουτιούφα Μαρία
Το περιβάλλον και οι γύρω μου: Ενδιαφέρομαι-Ενεργώ-Ευαισθητοποιώ
Αν αφήνετε το νερό να τρέχει σαν να μην «τρέχει» τίποτα… σύντομα δεν θα τρέχει τίποτα!
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Σταυρούλα Σαμαρτζή και Σμαράγδα Καζή Τμήμα Ψυχολογίας
Όνομα: ????????????????? Θέμα: Κυκλοφοριακή αγωγή
Η Αστυνομικός της γειτονιάς κάνει παρουσιάσεις για την Οδική Ασφάλεια στο σχολείο μας 10 Μαρτίου 2016.
ΖΩ(Ν)Η ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗΣ ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΡΑΝΙΚΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
Γυμνάσιο Χαβαρίου Σχ. έτος:
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΠΕΖΟΥΣ Ελισάβετ Κατσαούνη Ανδριάνα Κοιλιά
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Παρακαλούμε μην κάνετε ΚΛΙΚ, εκτός αν σας ζητηθεί.
Ποιός κάνει λάθος;.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη Β΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΑΓΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑ Τάξεις Ε΄1 , Ε΄2 Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη Διαμάντω Ευριπίδου Μάρτης 2010

Ο αστυνομικός της γειτονιάς στο σχολείο μας Στις 21 του Γενάρη ήρθε στο σχολείο μας ο «Αστυνομικός της γειτονιάς» μας, ο κ. Βάσος Προδρόμου. Μας μίλησε και μας συμβούλεψε για το πώς πρέπει να κυκλοφορούμε στο δρόμο με ασφάλεια. Βγήκαμε στο δρόμο, έξω από το σχολείο και μας έδειξε πώς πρέπει να διασταυρώνουμε όταν δεν υπάρχει διάβαση πεζών. Εντοπίσαμε επίσης κάποια σημεία του δρόμου, έξω από το σχολείο μας που δημιουργούν κυκλοφοριακά προβλήματα και προτείναμε λύσεις.

Ο αστυνομικός της γειτονιάς μάς συμβουλεύει Να φοράτε πάντα τη ζώνη ασφαλείας. Να διασταυρώνετε από τις διαβάσεις πεζών. Να περπατάτε πάνω στο πεζοδρόμιο. Να μην παίζετε στη μέση του δρόμου. Να βλέπετε πάντα δεξιά, αριστερά και πάλι δεξιά πριν διασταυρώσετε το δρόμο. Να μην τρέχετε ποτέ στο δρόμο. Δεν πρέπει να στέκεστε μέσα στο λεωφορείο. Μην αποσπάτε την προσοχή αυτού που οδηγά. Δεν πρέπει να βγάζετε έξω από το αυτοκίνητο τα χέρια σας.

Πώς διασταυρώνουμε το δρόμο Όταν θέλουμε να διασταυρώσουμε στεκόμαστε στην άκρια του πεζοδρομίου και κοιτάζουμε δεξιά, αριστερά και ξανά δεξιά το δρόμο. Όταν ο δρόμος είναι καθαρός προχωράμε με γρήγορο βήμα, ίσια. Αποφεύγουμε να στεκόμαστε σε στροφές ή μπροστά από τα σταματημένα αυτοκίνητα.

Προβλήματα και εισηγήσεις Κάθε μεσημέρι που σχολνούμε γίνεται κυκλοφοριακό χάος έξω από το σχολείο. Τα αυτοκίνητα των γονιών που έρχονται να παραλάβουν τα παιδιά τους είναι πάρα πολλά και γίνεται μεγάλη σύγχυση. Πολλά παιδιά κινδυνεύουν στην προσπάθειά τους να πάνε στα αυτοκίνητα των γονιών τους. Αν υπήρχε σχολικός τροχονόμος ίσως να μειωνόταν το πρόβλημα. Αν επίσης τα παιδιά έφευγαν από το σχολείο με σχολικό λεωφορείο δε θα έρχονταν τόσα πολλά αυτοκίνητα και σίγουρα δε θα είχαμε αυτό το πρόβλημα.

ΕΡΕΥΝΑ Μετά τις συζητήσεις μας με τον κ. Βάσο Προδρόμου αποφασίσαμε να κάνουμε την πιο κάτω έρευνα, μαζί με τις δασκάλες μας. Το θέμα μας ήταν «Πώς έρχονται τα παιδιά στο σχολείο» Δώσαμε ερωτηματολόγια στα 160 παιδιά των τάξεων Δ΄, Ε΄ και Στ΄ του σχολείου μας για να τα απαντήσουν οι γονείς τους. Μας επέστρεψαν τα 108 ερωτηματολόγια. Οι γονείς έπρεπε να απαντήσουν: Πώς έρχονται καθημερινά τα παιδιά τους στο σχολείο Γιατί δεν έρχονται με τα πόδια ή το ποδήλατο Αν θα άφηναν τα παιδιά τους να έρχονται στο σχολείο με ποδήλατο σε περίπτωση που υπήρχε ποδηλατόδρομος Αν θα άφηναν τα παιδιά τους να έρχονται στο σχολείο με σχολικό λεωφορείο σε περίπτωση που υπήρχε αυτή η δυνατότητα

Μόνο ελάχιστοι μαθητές, μόλις το 3%, έρχονται με τα πόδια. Όπως φάνηκε στις απαντήσεις της πρώτης μας ερώτησης η συντριπτική πλειοψηφία των παιδιών (97%) έρχονται στο σχολείο μας με το αυτοκίνητο. Μόνο ελάχιστοι μαθητές, μόλις το 3%, έρχονται με τα πόδια. Γιατί άραγε συμβαίνει αυτό; Ας βρούμε την εξήγηση στην επόμενη διαφάνεια.

Πολλοί γονείς (41%) συμφωνούν ότι είναι μεγάλο το βάρος της τσάντας των παιδιών. Αυτό είναι ένα γενικό πρόβλημα, όχι μόνο στο σχολείο μας. Το ιδιαίτερο όμως πρόβλημα που αντιμετωπίζουν τα παιδιά του σχολείου μας είναι ότι ο δρόμος προς το σχολείο είναι πολύ επικίνδυνος, ανηφορικός και κουραστικός. Για αρκετά παιδιά (21%) είναι και μεγάλη η απόσταση που πρέπει να περπατήσουν για το σχολείο. Πολλοί γονείς επίσης (32%) φάνηκε ότι δεν αφήνουν τα παιδιά τους να έρθουν με τα πόδια, γιατί δεν υπάρχει σχολικός τροχονόμος.

Για τους ίδιους περίπου λόγους δεν έρχεται κανένα παιδί στο σχολείο μας με το ποδήλατο, όπως φαίνεται σ’ αυτή τη διαφάνεια. Ένα πολύ μεγάλο ποσοστό των γονιών (69%) συμφωνούν ότι ο δρόμος είναι πολύ επικίνδυνος. Το 53% θεωρούν σαν πρόβλημα ότι ο δρόμος είναι ανηφορικός και μεγαλύτερο ποσοστό γονιών, το 60%, το γεγονός ότι δεν υπάρχει ποδηλατόδρομος. Επίσης η απόσταση φαίνεται να είναι μεγάλη για το 1/4 των παιδιών.

Το 32% θα άφηναν το παιδί τους να έρχεται μερικές φορές. Σε σχετική ερώτηση, αν οι γονείς θα άφηναν τα παιδιά τους να έρχονται στο σχολείο με το ποδήλατο, αν υπήρχε ποδηλατόδρομος, φάνηκε ότι οι περισσότεροι γονείς είναι αρνητικοί. Το 39% των γονιών απάντησαν ότι δε θα άφηναν ποτέ το παιδί τους και το 18% είπαν ότι σπάνια θα το έκαναν. Πολύ μικρό ποσοστό, μόλις το 11%, θα άφηναν το παιδί τους να έρχεται καθημερινά στο σχολείο με το ποδήλατο. Το 32% θα άφηναν το παιδί τους να έρχεται μερικές φορές. 1 % 39% 18% 32% 11% Missing ποτέ σπάνια μερικές φορές καθημερινά Εάν υπήρχε ποδηλατόδρομος θα άφηνα το παιδί μου να έρχεται στο σχολείο με το ποδήλατο

Εδώ βλέπουμε, στην τελευταία μας ερώτηση, ότι το 80% των γονιών είναι θετικοί στην ιδέα του σχολικού λεωφορείου. 60% των γονιών απάντησαν ότι θα άφηναν καθημερινά το παιδί τους να έρχεται στο σχολείο με το λεωφορείο και 20% είπαν ότι θα το έκαναν μερικές φορές. Ένα ελάχιστο ποσοστό, 7%, δήλωσαν ότι σπάνια θα έστελλαν το παιδί τους με το σχολικό λεωφορείο και πολύ λίγοι γονείς, 13%, δε θα το έκαναν ποτέ. 13% 7% 20% 60% ποτέ σπάνια μερικές φορές καθημερινά Εάν υπήρχε σχολικό λεωφορείο θα άφηνα το παιδί μου να το χρησιμοποιεί

Συμπεράσματα Μήπως τελικά το σχολικό λεωφορείο θα εξυπηρετούσε τα παιδιά του σχολείου μας; Μήπως αυτό θα έλυνε και το μεγάλο κυκλοφοριακό και περιβαλλοντικό πρόβλημα, που δημιουργείται καθημερινά στο χώρο του σχολείου μας; Αξίζει, πιστεύουμε, να δοκιμάσουμε !

Πώς συνεχίσαμε; Την Παρασκευή, 19 Μαρτίου 2010, ήρθε στο σχολείο μας, μετά από δική μας πρόσκληση, ο Δήμαρχος Αγίου Αθανασίου, κ. Κυριάκος Χ΄΄Ττοφής. Του παρουσιάσαμε την έρευνα με τα αποτελέσματα και τα συμπεράσματά μας και συζητήσαμε μαζί του. Στη συνέχεια του ζητήσουμε να φροντίσει ώστε να έχουμε γρήγορα το σχολικό μας λεωφορείο. Ο κ. Χ΄΄Ττοφής, αφού συμφώνησε μαζί μας και μας συγχάρηκε για την πρωτοβουλία μας, μας υποσχέθηκε ότι θα κάνει ό,τι μπορεί για να έχουμε σύντομα αυτό που ζητούμε. Την άλλη μέρα στείλαμε την έρευνά μας και στην Υπουργό Συγκοινωνιών και Έργων, κ. Ερατώ Μαρκουλή, μαζί με μια επιστολή με την οποία της ζητούμε να μας βοηθήσει κι αυτή.

να έχουμε σύντομα Ευχόμαστε, σχολικό λεωφορείο το δικό μας