Ερευνητική Εργασία Β' Λυκείου «Κατασκευή Υδρορομπότ»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
μακέτα: ομοίωμα ενός τεχνολογικού αντικειμένου σε μικρότερο μέγεθος.
Advertisements

Στην παρουσίαση που ακολουθεί περιγράφεται με εικόνες ο τρόπος με τον οποίο καθαρίζονται εις βάθος οι μετεωρολογικοί σταθμοί Davis advage pro. Ο καθαρισμός.
ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Από τον Ηλεκτρισμό στο Μαγνητισμό Ένας Ηλεκτρικός (ιδιο-)Κινητήρας
Πανασέτη Στέφανη Σκαρπάρη Παρασκευή
ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ: Α2/Λ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ
Φυσική Γ’ Λυκείου Γενικής Παιδείας
Ο Ηλεκτρονόμος Ο Ηλεκτρονόμος (Relay) είναι ένας μηχανικός διακόπτης, του οποίου οι επαφές ελέγχονται από έναν ηλεκτρομαγνήτη. Ο ηλεκτρονόμος είναι ένα.
Φυσική Α Γυμνασίου Αξιολόγηση.
ΠΥΡΟΔΟΤΗΣΗ EΚΡΗΚΤΙΚΩΝ ΥΛΩΝ
ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΧΡΟΝΟΥ ΑΡΧΙΚΗΣ ΠΗΞΗΣ ΤΣΙΜΕΝΤΟΥ
Τεχνολογικές Ενότητες
ΤΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ
Θέμα : "Αξιολόγηση μαθητών ΕΠΑ.Λ. – ΕΠΑ.Σ. στο Εργαστήριο."
Ανάπτυξη των μονοκρυσταλλων του υπεραγωγού ΥΒa 2 Cu 3 O 6+x με Τ C < 57 K Ημερίδα Υποψήφιων διδακτόρων 2012 Γ. Παπαγεωργίου.
Εκδήλωση για την Χημεία
ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
Μετατροπή του σχολικού μικροσκοπίου σε μικροσκόπιο σκοτεινού πεδίου Σαμαράς Πασχάλης βιολόγος Κρύσταλλοι ζάχαρης.
Ο Ηλεκτρονόμος Ο Ηλεκτρονόμος (Relay) είναι ένας μηχανικός διακόπτης, του οποίου οι επαφές ελέγχονται από έναν ηλεκτρομαγνήτη. Ο ηλεκτρονόμος είναι ένα.
Ξύλο Μέταλλο Πλαστικό Ύφασμα Χαρτί Πηλός Γύψος κά Επιλογή υλικών.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΑΡΧΕΙΟΘΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΣΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Μέρος Β: video δοκιμών (test drive) Μέρος Γ: video στη μακέτα
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΝΟΣ ΝΕΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΗΛΙΑΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ Παρουσίαση τελικών αποτελεσμάτων ερευνητικού προγράμματος συγχρηματοδοτούμενο από το Ίδρυμα.
Ηλεκτρονικά και Τεχνολογία Ελέγχου
Λάμπες φθορισμού Σύγκριση λαμπτήρων πυρακτώσεως, φθορισμού και led.
ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
PLC Μικροϋπολογιστής που λαμβάνει σήματα εισόδου και εκπέμπει σήματα εξόδου. Αντικατάσταση του κλασικού πίνακα αυτοματισμού με τους ηλεκτρονόμους.
Αυτοκίνητο του υδρογόνου
Και πώς να τις κατασκευάσετε
1 ο ΕΠΑΛ ΧΙΟΥ Α’ ΤΑΞΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ HYDROBOT
ΔΙΚΤΥΟ ΔΙΑΝΟΜΗΣ Σκοπός του δικτύου διανομής είναι να αποτελέσει την οδό μέσω της οποίας θα μεταφερθεί το θερμό νερό από το λέβητα στα θερμαντικά σώματα.
ΚΟΚΚΟΜΕΤΡΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ.
Ευθύγραμμη ομαλή κίνηση
 Τρόφιμα  Κατασκευές  Μαστορέματα-καλλιέργειες.
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΥΠΟΒΡΥΧΙΟΥ ΜΙΚΡΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ
«ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΜΕ ΡΟΜΠΟΤIKΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ» 2Ο ΕΠΑΛ-2ο ΣΕΚ Ρόδου Β’ Τάξη ,Τομέας Πληροφορικής Εργασία στο μάθημα «Ειδική Θεματική Δραστηριότητα»
1ο ΕΠΑ.Λ. ΣΟΦΑΔΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ Β’ ΤΑΞΗ
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΜΟΝΩΣΗ & ΜΟΝΩΣΗ ΠΛΟΙΩΝ
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Εργονομία
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός:ΝΑΛΜΠΑΝΤΗ ΜΑΡΙΑ Τάξη:Δ1΄ Π.Π.Σ.Π.Π.
Πρόβλημα: Όλοι μας έχουμε περάσει με αυτοκίνητο από κάποια γέφυρα και έχουμε νιώσει κάποιου είδους «αναπηδήσεις». Που οφείλονται αυτές άραγε; Γιατί όσο.
ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΑΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
Για τη Φυσική Α ’ Λυκείου Εργαστηριακή Άσκηση 2 α Μελέτη της Ευθύγραμμης Ομαλά Επιταχυνόμενης Κίνησης.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΕΣΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΕΡΕΩΣΗΣ
Ενότητα: Διάχυση Υγρών και Αερίων Διδάσκοντες: Χριστάκης Παρασκευά, Αναπληρωτής Καθηγητής Δημήτρης Σπαρτινός, Λέκτορας Δ. Σωτηροπούλου, Εργαστηριακό Διδακτικό.
Θανάσης Αλμπάνης & Γιάννης Ρίζος. Ερευνητική εργασία με θέμα τον πλανήτη Δία O Δίας είναι ο μεγαλύτερος πλανήτης του Ηλιακού Συστήματος. Είναι ο πέμπτος.
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ -Παπαδάκης Γιώργος -Τάκος Φώτης -Ταμιωλάκη Νίκη -Ρουσάκη Αλεξάνδρα.
Εισαγωγή Η αντικλεπτική συσκευή της Save-bees βοηθά τους μελισσοκόμους στον εντοπισμό των κυψελών τους, σε περιπτώσεις κλοπής ή ανεπιθύμητης μετακίνησης.
Πατήστε για προσθήκη κειμένου Οι εφευρέσεις που άλλαξαν τον κόσμο Οι εφευρέσεις που άλλαξαν τον κόσμο.
Ανακύκλωση πλαστικού Εργασία Σ.Ε.Π Ύλη κατασκευής πλαστικού  Πετρέλαιο  Φυσικό αέριο.
ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ Από τον Ηλία Μπουρδούκη Μηχανολόγο τ.ε.
TP4-ENERSOL-TD/PV Διπλής λειτουργίας Ατέρμονα μηχανισμός περιστροφής Οδηγίες εγκατάστασης.
Φυσική Γ΄ Λυκείου Θετικής & Τεχνολογικής Κατεύθυνσης
Η βάρκα σε λειτουργία.
Κεφάλαιο 2 Πίεση – Απόλυτη Πίεση Φυσικές έννοιες & Κινητήριες Μηχανές
Τριβή ολίσθησης με τη χρήση του Multilog
Εργαστήριο – Γεωργικές Κατασκευές
Φύλλο Εργασίας 10 Το Ηλεκτρικό βραχυ-Κύκλωμα – Κίνδυνοι και "Ασφάλεια"
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΝΟΜΟΥ ΤΩΝ ΙΔΑΝΙΚΩΝ ΑΕΡΙΩΝ
Χρήση πολύμετρων – Πειραματική επαλήθευση των κανόνων του Kirchhoff
1ο ΕΚΦΕ Ηρακλείου Ελευθερία Φανουράκη
Ερευνητική εργασία των μαθητών του Α1 του 3ου ΓΕΛ. Γλυφάδας
Ερευνητικη Εργαςια Α1 ΕΠΑΛ ΑΡΤΑΣ
ΕΠΑ.Λ ΜΑΚΡΥΝΕΙΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΕΝΟΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΣ ΜΑΡΚΑΡΙΣΜΑΤΟΣ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΙΑΚΕΣ ΜΑΡΚΕΣ Γιουτλάκης Μ., Μεγαλοφώνου Π. Τμήμα Βιολογίας, Τομέας Ζωολογίας-Θαλάσσιας.
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΕΙΣΜΟΓΡΑΦΟΥ
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΡΕΥΜΑ 2.2 ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ
Εξαρτήματα και αγωγοί.
Ηλεκτρολογικό Εργαστήριο και Αυτοματισμοί
TI ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΙΔΕΡΟ; Το σίδερο είναι μια οικιακή συσκευή που χρησιμοποιείται για να ισιώνει υφάσματα και ιδιαίτερα ρούχα. Για αυτή την διαδικασία του σιδερώματος.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ερευνητική Εργασία Β' Λυκείου «Κατασκευή Υδρορομπότ»

Γενικά περί υδρορομπότ Ένα υδρορομπότ είναι ένας ρομπότ-ανιχνευτής που μπορεί να διερευνήσει τα βάθη των άγνωστων νερών. Χρησιμοποιείται από τους επαγγελματίες που αναζητούν προηγμένα εργαλεία για την έρευνά τους. Η τεχνητή λέξη Hydrobot αποτελείται από τις λέξεις hydro (ελληνικά=νερό) και robot, και συνεπώς σημαίνει κάτι σαν υποβρύχιο ρομπότ ή αισθητήρα νερού.

Ομάδες “ΤΑΒΕΡΝΙΑΡΗΔΕΣ” ΚΩΣΤΑΣ ΒΥΝΙΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ ΔΕΔΕΣ ΜΑΝΩΛΗΣ ΜΑΝΕΣΙΩΤΗΣ ΑΓΓΕΛΟΣ ΚΟΛΛΙΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ

Ομάδες “ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ” ΚΡΙΣΤΙΑΝ ΠΡΙΦΤΙ ΝΙΚΗΤΑΣ ΜΠΡΙΓΚΑΛΝΤΑ ΘΑΝΑΣΗΣ ΤΡΟΜΠΟΥΚΗΣ ΒΙΤΑΛΙ ΤΣΑΠ ΝΙΚΟΣ ΔΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

Ομάδες “PHOTOTIGERS” ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΜΠΟΥΛΗ- ΚΑΤΣΑΡΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ-ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΑΝΤΩΝΙΑ ΚΑΛΛΙΓΑ ΓΙΕΧΟΝΑ ΠΙΕΤΡΑΙ

Ομάδες “HAKUNA MATATA” ΚΛΕΟΠΑΤΡΑ ΘΕΟΔΩΡΑΚΑΚΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΟΝΤΟΓΟΥΡΗ ΚΛΕΟΠΑΤΡΑ ΘΕΟΔΩΡΑΚΑΚΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΟΝΤΟΓΟΥΡΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΣΟΥΡΟΥΝΑΚΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΦΛΩΡΟΥ

Ομάδες “ΟΙ ΑΓΓΕΛΟΙ ΤΟΥ ΤΣΑΡΛΙ” ΤΕΑ ΛΕΚΑΙ ΒΙΟΛΕΤΑ ΖΩΤΟ ΝΙΚΟΛΕΤΑ ΚΟΛΩΝΑ

Διαχωρισμός Ομάδων “Ταβερνιάρηδες” & “Τα μοντέλα”: Κατασκευή του Υδρορομπότ “Phototigers”: Φωτογράφοι “Hakuna Matata”: Ενημέρωση ιστολογίου (blog) “Οι Άγγελοι του Τσάρλι”: Δημιουργία παρουσιάσεων, υποστήριξη

Εργαλεία κατασκευής του υδρορομπότ Μέτρο Μαρκαδόρος Κόφτης σωλήνα PVC Στραυροκατσάβιδο Δράπανο ηλεκτρικό Τρυπάνι 6mm Τρυπάνι 2mm Μέγγενη Διαλυτικό Πένσα Ψαλίδι Κολλητήρι Μάτι και μπρίκι 2 κροκοδειλάκια Κατσαβίδι Μυτερή πένσα

Υλικά κατασκευής του υδρορομπότ 1 σωλήνας PVC μήκους 30,8 cm 3 σωλήνες PVC μήκους 33,2 cm 10 γωνίες PVC διαμέτρου 22 mm 4 λευκά «Τ» από PVC, διαμέτρου 22 mm 1 πλαστικός ηλεκτρολογικός σωλήνας 40 cm 2 κυλινδρικοί πλωτήρες πλεύσης 3 μεταλλικές βάσεις για τους κινητήρες 6 βίδες νούμερο 6, 1/2 ίντσας 6 ροδέλες νούμερο 6 Πλαστικό δίχτυ Πλαστικοί δεσμοί (zip ties) Εποξική ρητίνη (κόλλα) Μπλε καλώδιο τηλεχειρισμού 10 m 3 πλαστικά δοχεία με τα καπάκια τους 3 κινητήρες 12 Volt DC 3 πλαστικές προπέλες 3 μεταλλικοί άξονες για τις προπέλες 6 μικρά παξιμάδια για βίδες (#4-40) Εποξική κόλλα και ξυλάκι ανάδευσης της κόλλας Μονωτική ταινία Μαύρο μαλακό λάστιχο από βουτύλιο Κόκκινο καλώδιο Μπαταρία 12 V

Τα βήματα που ακολουθήσαμε για να κατασκευάσουμε το υδρορομπότ:

Συγκέντρωση υλικών

Κοπή τμημάτων σκελετού

Δημιουργία οπών για εισροή νερού

Συναρμολόγηση σκελετού

Συναρμολόγηση μηχανισμού πλεύσης

Σύνδεση μεταλλικών βάσεων κινητήρων

Ένωση πλαστικού διχτυού στη βάση

Θαυμάζοντας τα πρώτα αποτελέσματα 

Δοκιμή κινητήρων & πολικότητας

Μόνωση των κινητήρων

Άνοιγμα οπών στα δοχεία των κινητήρων

Στεγανοποίηση των κινητήρων με κερί

Τοποθέτηση προπελών στους κινητήρες

Μόνωση καλωδίων

Τοποθέτηση κινητήρων στον σκελετό

Άνοιγμα οπών στο τηλεχειριστήριο

Τοποθέτηση διακοπτών-Ένωση καλωδίων

Τελειώσαμε(;)

Δοκιμή σε πραγματικές συνθήκες Το Υδρορομπότ δοκιμάστηκε στην πισίνα του κολυμβητηρίου Κολοκυνθούς Η κατασκευή μας έπλευσε, βυθίστηκε και επανήλθε στην επιφάνεια της πισίνας με επιτυχία!

Το υδρορομπότ μας εν δράσει…

Πιο κοντά παρακαλώ…

Εξερευνώντας τον βυθό

Με συγκίνηση, χαρά και υπερηφάνεια 

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ!

Προβλήματα Κατά τη διάρκεια της κατασκευής συναντήσαμε κάποια προβλήματα, όπως την εκχύλιση του κεριού που περιείχε το μπρίκι στο πάτωμα και στα ρούχα κάποιων παιδιών, με αποτέλεσμα το κερί να κολλήσει στο πάτωμα. Τα παιδιά προσπάθησαν να το καθαρίσουν με διάφορους τρόπους, αρχικά με μία σφουγγαρίστρα, η οποία δεν έφερε το επιθυμητό αποτέλεσμα. Τελικά το πάτωμα καθαρίστηκε με μία σπάτουλα.

Τρόποι βελτίωσης του υδρορομπότ Το υδρορομπότ θα μπορούσε να βελτιωθεί με την προσθήκη αισθητήρων οι οποίοι υπολογίζουν τη θερμοκρασία, την πίεση και τη φωτεινότητα του νερού. Τα αποτελέσματα των μετρήσεων αποθηκεύονται σε κάρτα μνήμης, με σκοπό την μετέπειτα επεξεργασία τους. Λόγω έλλειψης χρόνου, δεν μπορέσαμε να πραγματοποιήσουμε τις βελτιώσεις αυτές.

Ευχαριστίες Ευχαριστούμε θερμά: Τους υπεύθυνους του κολυμβητηρίου Κολοκυνθούς και ιδιαίτερα τον κύριο Ανδρεόπουλο. Το Ευγενίδειο Ίδρυμα για τη διάθεση του κιτ. Τον Διευθυντή του 52ου ΓΕ.Λ. Αθηνών, κύριο Δρίβα Αθανάσιο, για την βοήθεια και την κατανόηση του κατά την διάρκεια του όλου εγχειρήματος.