ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
GB ( ) 5 1 ( ) ( ) ( /cm 2 ) 0.2 /30min·φ90 (5 /m 3 ) 0.4 /30min·φ90 (10 /m 3 ) /30min·φ90 (25 /m 3 )
Advertisements

Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
1 Πρόγραμμα «ΜΕΛΙΝΑ- Εκπαίδευση και Πολιτισμός»  Πρόγραμμα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση, σε θέματα αισθητικής αγωγής.  1995.
Δραστηριότητα 6: Από πού έρχονται και πού πηγαίνουν οι μετανάστες; Διαφάνεια 1: Στόχος >Να εξετάσουμε μερικά στοιχεία για τα πρότυπα της μετανάστευσης.
Από το Λούκα Τσούκκα Β.Γ. Οργανωτικό ΠΟΕΔ 25 Οκτωβρίου 2012.
Ιούλιο ς 2013 Αριστοτέλους 46, 10433, Αθήνα - Τηλ: Fax: website:
Κεφάλαιο 3 ον OΠΤΙΚΗ.
ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμος Μαθήματα.
Aπ ό το μεγαλύτερο στο μικρότερο του σύμ π αντος.
Το υλικό του Υπολογιστή
Μερκ. Παναγιωτόπουλος-Φυσικός
της Μαρίας-Ζωής Φουντοπούλου
ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΗΓΕΜΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΒΑΣΗ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ. Η συγκυρία των Βουλευτικών Εκλογών 2007.
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
6ο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας Α΄ τάξη - ερευνητική εργασία Σχ
ΤΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ
Λύκειο Αγίου Νικολάου Τάκη Βασιλική Όθωνος Κατερίνα
Εκτέλεση Αλγορίθμων σε ψευδογλώσσα
Καλή και δημιουργική χρονιά.
© Copyrights. Grow’n Up Ltd
Επιμέλεια ppt: Γιούλα Πάλλα
Ρωτήθηκαν 67 άτομα μιας σχολής χορού και έδωσαν τις εξής απαντήσεις: Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,L,L,L,L,L,L, L,L,L,L,T,T,T,T,T,T,T,M,M,M,M,M,M,M,M,M,M,L,L,L,L,L,L,L,T,T,T,T,T,M,M,
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
Ανάλυση του λευκού φωτός και χρώματα
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
1. Πιστεύετε ότι υπάρχουν διακρίσεις σε σχέση με:.
Έρευνα για το Εθνικό Φορολογικό Σύστημα Αθήνα 9 Νοεμβρίου ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο Ι.Ο.Φο.Μ. Ι.Ο.Φο.Μ. – Π.Μ.Σ. Φορολογία και Ελεγκτική.
1 4 Square Questions B A D C Κοιτάξτε προσεκτικά το διάγραμμα. Θα σας κάνω 4 ερωτήσεις γι’ αυτό το τετράγωνο. ΕΤΟΙΜΟΙ;
Campaign Post Evaluation Report ΚΑΘΑΡΙΖΩ ΤΗ ΚΥΠΡΟ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ.
Θέμα:”Σεξουαλικώς μεταδιδόμενα Νοσήματα και επιπτώσεις στην οικονομία”
Στατιστική Ι Παράδοση 5 Οι Δείκτες Διασποράς Διασπορά ή σκεδασμός.
ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΕΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΕΠΙΚΑΘΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ Η έρευνα αυτή συγχρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση, στα.
Αβιοτικό περιβάλλον οργανισμοί.
Γραφήματα & Επίπεδα Γραφήματα
Διδασκαλία εννοιών προγραμματισμού με το Scratch για τις Ε’ και ΣΤ’ δημοτικού Η παρούσα σειρά μαθημάτων ΤΠΕ υλοποιήθηκε στο 15ο Δημοτικό Σχολείο.
Δυνάμεις του 10: κοσμικό ταξίδι, από το Σύμπαν των γαλαξιών μέχρι το άτομο.
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΒΡΕΣ ΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ Συμπλήρωσε τις σχέσεις ώστε να ισχύει η ισότητα: x ….. + ….. =
Νεοχώρι, Τ.Κ , Πήλιο, Μαγνησία
+14 Σεπτέμβριο 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +1 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
1 Τοπικές βλάβες από δήγματα όφεων Κουτσουμπού Γεωργία Ειδικευόμενη Γενικής Ιατρικής ΓΚΑ Αθήνα, 18 η Ιουλίου 2002.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ 2007 ΑΛΛΟΓΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΛΟΓΕΣ ΜΑΚ 1.Γ. Παπανικολάου (n= 71) 2.Ευαγγελισμός (n= 60) 3.Άγ. Σάββας,
Άσκηση 6 Α) Να συμπληρώσετε τον πίνακα: μν X=μ 2 -ν 2 Ψ=2μνΖ=μ 2 +ν Β) Να εξετάσετε αν η κάθε τριάδα αριθμών Χ, Ψ, Ζ του πίνακα, μπορεί να είναι.
Travel Salesman. ABDCA, ABCDA, ACBDA, ACDBA, ADBCA, ADCBA … (3!) 3 σταθμοί και 1 βάση (3! διαδρομές) 4 σταθμοί και 1 βάση (4! = 24) 5 σταθμοί και 1 βάση.
Έργα Ψηφιοποίησης στη Βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου Μακεδονίας Άννα Φράγκου Πρ. Δ/σης Βιβλιοθήκης Παν/μίου Μακεδονίας Digitization Projects at the Library.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΕΣΥΠ ΚΕΡΚΥΡΑΣ
1 Α. Βαφειάδης Αναβάθμισης Προγράμματος Σπουδών Τμήματος Πληροφορικής Τ.Ε.Ι Θεσσαλονίκης Μάθημα Προηγμένες Αρχιτεκτονικές Υπολογιστών Κεφαλαίο Τρίτο Συστήματα.
Δημιουργικό Marketing συνθέσεις...με χρωματιστούς όγκους παιδικές.
1 6.Εισαγωγή γραφικού 6.1 Εισαγωγή γραφικού Στο μενού «Εισαγωγή» τοποθετούμε τον κέρσορα στην επιλογή «Εικόνα»
Μερκ. Παναγιωτόπουλος-Φυσικός
Στατιστική Ι Παράδοση 9 Ο Δείκτης Συσχέτισης.
Παν. Πάλλα - ΕΚΦΕ Ν. ΣΜΥΡΝΗΣ
Movement Studies Week 3 Verveniotis P
Τα προϊόντα της EmGoldEx Τα προϊόντα της EmGoldEx Ράβδοι χρυσού 24k καθαρότητας 999,9 απο 1 έως 100 γραμμάρια Όλες οι ράβδοι χρυσού είναι πιστοποιημένες.
Επιμέλεια: Ελευθερία Φανουράκη
ΜΑΘΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΜΕΤΑΓΓΙΣΗ ΑΙΜΑΤΟΣ - ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ
ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ
Δομές Δεδομένων - Ισοζυγισμένα Δυαδικά Δένδρα (balanced binary trees)
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
Αγγελική Γεωργιάδου- Αναστασία Πεκτέσογλου Δράμα 2006
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Η ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΣΦΗΚΩΝ ΜΕ ΔΥΟ ΤΥΠΟΥΣ ΠΑΓΙΔΩΝ Γεώργιος Κ. Διβριτσιώτης ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΣΗΡΟΤΡΟΦΙΑΣ.
Κατασκευή Χριστουγεννιάτικων καρτών με ανακυκλώσιμα ή ανακυκλωμένα υλικά. Τάξη Β’ Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός κ.Πλατώνη Ζωή «Δημιουργώντας Αειφόρα Σχολεία»
Η βάρκα σε λειτουργία.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕ Λ.Τ. ΨΑΡΩΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2013-2014

Επιβλέπων Καθηγητής Ασκολίδης Γεώργιος Μαθητές Αράπη Τζένη Βουραντά Άννα Καμβούρης Νίκος

Πως να φτιάξουμε μια φωτογραφική μηχανή; Τι θα χρειαστούμε: ● Ένα σπιρτόκουτο ● Ένα καινούργιο ρολό φιλμ 35 χιλιοστών ● Ένα άδειο ρολό φιλμ 35 χιλιοστών ● Ένα άδειο κουτί αναψυκτικού ● Μια καρφίτσα (λεπτή) ● Μαύρο μαρκαδόρο ● Κοπίδι ● Ψαλίδι ● Μαύρη κολλητική ταινία ● Ένα πλαστικό σπιράλ βιβλιοδεσίας

Βήμα 1 Κόβουμε ένα τετράγωνο πλευράς 2,4 εκατοστών από το κέντρο του εσωτερικού κουτιού των σπίρτων με ένα κοπίδι.

Βάφουμε το εσωτερικού του κουτιού με μαύρο μαρκαδόρο Βήμα 2 Βάφουμε το εσωτερικού του κουτιού με μαύρο μαρκαδόρο

Βάφουμε και το εσωτερικού του εξωτερικού κουτιού με μαύρο μαρκαδόρο Βήμα 3 Βάφουμε και το εσωτερικού του εξωτερικού κουτιού με μαύρο μαρκαδόρο

Βήμα 4 Στο κέντρο του εξωτερικού κουτιού ανοίγουμε μια τετράγωνη οπή 6 χιλιοστών με το κοπίδι

Βήμα 5 Κόβουμε ένα τετραγωνάκι από το κουτί αναψυκτικού με πλευρά 1,5 εκατοστά

Βήμα 6 Ανοίγουμε μια τρύπα στο κέντρο με την καρφίτσα. Μην πιέζετε δυνατά! Περιστρέψτε την καρφίτσα καθώς πιέζετε!

Βάφουμε το πίσω μέρος με τον μαρκαδόρο Βήμα 7 Βάφουμε το πίσω μέρος με τον μαρκαδόρο

Βήμα 8 Τοποθετήστε το αλουμινένιο κομμάτι πάνω στην οπή του εξωτερικού κουτιού, ακριβώς στο κέντρο.

Βήμα 9 Ασφαλίστε το αλουμινένιο κομμάτι στο κουτί με μαύρη ταινία, αφήνοντας τη τρύπα ακάλυπτη.

Βήμα 10 Κόψτε 2 κομμάτια από χαρτόνι, το ένα 3,2 x 3,2 εκ. και το άλλο ορθογώνιο 2,5 x 4 εκ. Στο τετράγωνο χαρτόνι ανοίξτε στο κέντρο του μια τετράγωνη οπή 0,6 εκ.

Τοποθετήστε μαύρη ταινία σε μια από τις πλευρές του ορθογωνίου. Βήμα 11 Τοποθετήστε μαύρη ταινία σε μια από τις πλευρές του ορθογωνίου.

Βήμα 12 Τοποθετήστε το τετράγωνο χαρτόνι με μαύρη ταινία στο σπιρτόκουτο ακριβώς μπροστά από το αλουμινένιο κομμάτι. Τοποθετήστε το ορθογώνιο χαρτόνι ανάμεσα από το αλουμινένιο κομμάτι και το τετράγωνο χαρτόνι ώστε να μπορεί να μετακινείται πάνω-κάτω.

Βήμα 13 Το ορθογώνιο χαρτόνι θα πρέπει να μετακινείται εύκολα, κλείνοντας και ανοίγοντας την οπή από το αλουμινένιο κουτί.

Κόβουμε ένα κομμάτι από ένα σπιράλ. Βήμα 14 Κόβουμε ένα κομμάτι από ένα σπιράλ.

Βήμα 15 Τοποθετήστε το σπιράλ στο καινούργιο φιλμ έτσι ώστε η μυτερή του πλευρά μόλις να μπαίνει μέσα στις τρύπες στην άκρη του φιλμ.

Βήμα 16 Ασφαλίστε το κομμάτι του σπιράλ με μαύρη ταινία. Δοκιμάστε να τραβήξετε έξω λίγο φιλμ. Το φιλμ θα πρέπει να βγαίνει άνετα χωρίς να μπλοκάρει μετακινώντας το σπιράλ στις επόμενες τρύπες.

Βήμα 17 Κόψτε τα κομμάτια του φιλμ που περισσεύουν (δεν είναι τετραγωνισμένα) και από το παλιό και από το νέο φιλμ.

Βήμα 18 Τραβήξτε έξω λίγο φιλμ από το νέο και περάστε το μέσα από το σπιρτόκουτο. Προσέξτε έτσι ώστε η μη γυαλιστερή πλευρά του φιλμ να είναι προς το μέρος που βρίσκεται το αλουμινένιο κομμάτι.

Βήμα 19 Ενώστε με tape το παλιό με το νέο φιλμ. Προσέξτε να ευθυγραμμίσετε πολύ καλά τα δυο φιλμ ώστε να μπορεί να υπάρχει κίνηση από το ένα στο άλλο.

Τοποθετήστε το συρτάρι του σπιρτόκουτου όπως φαίνεται στην εικόνα. Βήμα 20 Τοποθετήστε το συρτάρι του σπιρτόκουτου όπως φαίνεται στην εικόνα.

Βήμα 21 Γυρίστε το φιλμ που περισσεύει στο άδειο φιλμ ώστε να μην φαίνεται να προεξέχει καθόλου φιλμ από καμία πλευρά.

Βήμα 22 Ασφαλίστε τα δυο ρολά φιλμ στο σπιρτόκουτο με την μαύρη ταινία. Εκτός από το μπροστά μέρος που είναι το αλουμινένιο κομμάτι, καλύψτε με ταινία όλο το υπόλοιπο σπιρτόκουτο.

Βήμα 23 Στο πάνω μέρος του παλιού φιλμ τοποθετήστε το ανοιχτήρι από το αναψυκτικό ώστε να μπορούμε να γυρνάμε το φιλμ πιο εύκολα.

Βήμα 24 Τοποθετήστε λίγο χαρτί (από χαρτοπετσέτα) στο κάτω μέρος του παλιού φιλμ και ασφαλίστε το με μαύρη ταινία. ΜΗΝ το κάνετε πολύ σφιχτό!

Βήμα 25 Η κάμερα μπορεί να χρησιμοποιηθεί! Για να βγάλετε μια φωτογραφία απλά τραβήξτε το ορθογώνιο χαρτόνι προς τα πάνω για λίγα δευτερόλεπτα.

Βήμα 26 Για να αλλάξετε στάση γυρίστε το ανοιχτήρι αντίστροφα προς τους δείκτες του ρολογιού. Μετρήστε τα κλικ. Αν έχετε 24mm φιλμ γυρίστε 6 κλικ ενώ για 35mm 8 κλικ. Είστε έτοιμοι!!!!