Ο φυσικοθεραπευτησ ωσ εκπαιδευτικοσ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ικανότητες Επικοινωνίας
Advertisements

Αναλύοντας το Άνω και Κάτω Άκρο
ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Κινησιολογικές Μελέτες
Στρατηγικές διδασκαλίας και σχεδιασμός μαθήματος
Θεμελίωση της πρακτικής φυσικοθεραπείας
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
Η Κίνηση στη Φυσικοθεραπεία
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Διαδραστικοί πίνακες Δέγγλερη Σοφία.
ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Η ανάδυση της ανάγνωσης και της γραφής: έννοια και σύγχρονες απόψεις Ευφημία Τάφα Καθηγήτρια Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.
Εβδομάδα 8 Γ. Κρεκούκιας MSc
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ Howard Gardner Θέμα: Ανακύκλωση.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ ΚΜ: 305 ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ
Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Ευθυγράμμιση Στόχων – Διδασκαλία – Αξιολόγηση ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
2010/11 IST/UH ΚΜ  Αναγνώριση των ανατομικών και φυσιολογικών παραγόντων που συμβάλλουν στη φυσιολογική κίνηση  Σκιαγράφηση του πως αυτά.
Θεμελίωση της πρακτικής φυσικοθεραπείας
Φυσιολογική Κίνηση: Εισαγωγή
 Εισαγωγή  Χωροταξική κατανομή  Προσωπικό  Μαθησιακές μέθοδοι  Επίλογος.
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας « Βοηθώ Πρώτος » Σχολικό έτος ο Δημοτικό Σχολείο Πάτρας.
Το ΠΕΑΠ στα Νέα Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα 11/10/2010 Μ. Μ. (MEd)
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Όνομα:Χίνη Δήμητρα Εξάμηνο σπουδών:Δ Αριθμός μητρώου:3305.
Διδάσκοντας Κριτική της Τέχνης
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ Αντωνία Παπαδάκη Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Πέλλας.
Ένα Παιχνίδι Ρόλων στο Δημοτικό για τη Διδασκαλία των Διαδικασιών σε Logo Θωμάς Σκυλογιάννης Καθηγητής Πληροφορικής.
Η Εκπαίδευση του Ασθενή. Στόχοι της Εκπαίδευσης του Ασθενή Πρόληψη της ασθένειας Προαγωγή της υγείας Προαγωγή γνώσεων που αφορούν την ασθένεια, τη διατροφή,
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ «ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΣΠΥΡΕΤΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΕΜ : 1022.
Ο Μικρός Γιάννης (10 ετών) θα πρέπει να παρουσιάσει στη γιορτή του σχολείου του ένα παραδοσιακό χορό από την ιδιαίτερη πατρίδα του, στη γιορτή του σχολείου,
Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω και κάτω.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
Κίνηση Επεξεργασία και Μαθησιακές προσαρμογές Σχεδιασμός προγράμματος εξάσκησης Περίπτωση φυσιοθεραπείας.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
Διάλεξη : είναι η μετάδοση γνώσεων από τον δάσκαλο στο μαθητή με το λόγο, την επίδειξη αντικειμένων, την υποδειγματική εκτέλεση δεξιοτήτων ( πνευματικών.
Στόχος του μαθήματος είναι να γνωρίσουν οι φοιτητές την Ειδική Αγωγή και να εξοικειωθούν με τις ποικίλες εκπαιδευτικές προσαρμογές που απαιτούνται σε κάθε.
Ανοιχτές δεξιότητες Δεξιότητες που πραγματοποιούνται σε ένα μεταβαλλόμενο και απρόβλεπτο περιβάλλον και απαιτεί από τους εκτελεστές να προσαρμόσουν τις.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ-ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ Κίνηση,επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην «Άσκηση και Ποιότητας Ζωής»
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
Ονοματεπώνυμο: Καρακόλια Αναστασία ΑΕΜ: 912/2012 Κομοτηνή 2013
ΜΑΘΗΜΑ 11: ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc, Med,
Σκοποί αγωγής υγείας-συμβουλευτικής  Διατήρηση σωματικής ισορροπίας ατόμου: υγιεινή, διατροφή, άσκηση  Διατήρηση ψυχικής-κοινωνικής ισορροπίας ατόμου-
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Μοντέλο Ωριαίας Διδασκαλίας
Γλωσσικά Ζητήματα: Δεξιότητες και Προγράμματα Μελέτης
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
Πορεία διδασκαλίας Στάδιο προετοιμασίας Στάδιο παρουσίασης
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Το ΠΕΑΠ στα Νέα Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
Εκπαιδευτική Διαδικασία και Μάθηση στο Νηπιαγωγείο
Προπονούμαι στην προπαίδεια
«Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής»
Διδασκαλία με την μέθοδο project
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Παιχνίδι ρόλων Δρ. Δ. Δαποντας.
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Δ. ΠΟΤΑΡΗ ΕΤΟΣ:
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
«το διδάσκω σημαίνει λέγω-πληροφορώ και το μαθαίνω σημαίνει
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ο φυσικοθεραπευτησ ωσ εκπαιδευτικοσ Ο φυσικοθεραπευτησ ωσ εκπαιδευτικοσ Movement Studies 2008-9 Γ. Κρεκούκιας MSc

Μαθησιακά Αποτελέσματα Στοιχεία μια θετικής και μιας αρνητικής εκπαιδευτικής εμπειρίας Περιγραφή πως διαφορετικές μέθοδοι διδασκαλίας εφαρμόζονται στα διάφορα στάδια της εκπαιδευτικής διαδικασίας Σχεδιασμός και εξέλιξη ενός προγράμματος άσκησης IST/UH 2010-2011 ΚΙΝΗΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ

Ο φυσικοθεραπευτής ως εκπαιδευτικός Γιατί είναι σημαντικό για τους φυσικοθεραπευτές να κατανοήσουν πως οι άνθρωποι μαθαίνουν και να έχουν γνώση των αρχών της μάθησης και εκπαίδευσης; Ποιους διδάσκουν οι φυσικοθεραπευτές; IST/UH 2010-2011 ΚΙΝΗΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ

Τρόποι Μάθησης Οπτικός Ακουστικός Ανάγνωση/Γραφή Κιναισθητικός Συνδυασμένος Πως σχετίζονται με τους ασθενείς μας; IST/UH 2010-2011 ΚΙΝΗΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ

Κάποιος σας ζητά πληροφορίες για να έρθει στο IST… Πως θα τους βοηθήσετε; Γιατί αποφασίσατε να το κάνετε με αυτό τον τρόπο; Τι δείχνει αυτό για τον τρόπο μάθησής σας; Γιατί μπορεί κάποιος να έχει πρόβλημα με αυτήν την απάντηση; IST/UH 2010-2011 ΚΙΝΗΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ

Ομαδική Άσκηση 1 Τι αρετές πρέπει να έχει κάποιος καλός εκπαιδευτικός; Τι αρετές πρέπει να έχει κάποιος καλός εκπαιδευτικός; Σκεφθείτε κάποιες προηγούμενες καλές μαθησιακές εμπειρίες σας καθώς και εκπαιδευτικούς που σας ενέπνευσαν. Τι αρετές είχαν; IST/UH 2010-2011 ΚΙΝΗΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ

Ομαδική Άσκηση 2 Τώρα, σκεφθείτε κάποια κακή εμπειρία-τι δεν έκαναν σωστά αυτοί οι εκπαιδευτικοί; Σχετικά με το χώρο διδασκαλίας-ποιοι παράγοντες υπεισέρχονται σε μια καλή μαθησιακή εμπειρία; IST/UH 2010-2011 ΚΙΝΗΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ

Φανταστείτε πως είστε ασθενείς… Τι μπορείτε να αισθάνεστε σε ένα περιβάλλον νοσοκομείου; Πως αυτό μπορεί να επηρεάσει την ικανότητα να δέχεστε πληροφορίες;

Προσωπική Εμπειρία Σκεφθείτε στο παρελθόν όταν μαθαίνατε κάτι περίπλοκο, οδήγηση, κάποιο άθλημα ή κάποιο μουσικό όργανο: Πως μαθαίνατε; Πως το τελειοποιήσατε; Τι τρόποι απαιτούντο από τη μεριά σας και από αυτήν του δασκάλου για να διευκολυνθεί η διαδικασία; IST/UH 2010-2011 ΚΙΝΗΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ

Στάδια Εκμάθησης της Κίνησης Αντίληψη Συσχέτιση Αυτοματοποίηση IST/UH 2010-2011 ΚΙΝΗΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ

Εκμάθηση της Κίνησης Υπάρχουν 3 τύποι κινήσεων: Μεμονωμένες—κινήσεις με σαφή αρχή και τέλος Σε σειρά—πολλαπλών σταδίων πχ λήψη τροφής, μεταφορά από/σε αναπηρικό αμαξίδιο Συνεχείς πχ βάδιση, ποδηλασία IST/UH 2010-2011 ΚΙΝΗΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ

Εκμάθηση Κίνησης Οι απλές κινήσεις μαθαίνονται ως σύνολο Οι κινήσεις σε σειρά μπορούν να τμηματοποιηθούν και να εξασκηθούν ξεχωριστά Οι συνεχείς κινήσεις κυρίως μαθαίνονται ως σύνολο αλλά μπορούν να εξασκηθούν και τμηματικά IST/UH 2010-2011 ΚΙΝΗΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ

Πληροφόρηση: Εξωτερική Προέρχεται από τον φυσικοθεραπευτή και μπορεί να είναι: Ταυτόχρονη-κατά τη διάρκεια της δραστηριότητας Τερματική – στο τέλος της δραστηριότητας Αυτός ο τύπος πληροφόρησης υπάρχει όταν ο ασθενής είναι αρχάριος IST/UH 2010-2011 ΚΙΝΗΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ

Πληροφόρηση: Εσωτερική Έρχεται απευθείας από την απόδοση είτε κατά τη διάρκεια είτε στο τέλος της δραστηριότητας Από τις αισθήσεις πχ. Ιδιοδεκτικότητα, αφή, όραση, ακοή IST/UH 2010-2011 ΚΙΝΗΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ

Οδηγίες στη Άσκηση: τα βασικά Δημιουργήστε καλή σχέση με τον ασθενή σας Θέστε από κοινού συμφωνημένο στόχο- άτυπο συμβόλαιο Προσδιορίστε τη στάση του ασθενή απέναντι στην άσκηση IST/UH 2010-2011 ΚΙΝΗΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ

Οδηγίες στην Άσκηση Περιβάλλον που δεν αποσπά την προσοχή Επιδείξτε την άσκηση, τμηματικά εάν είναι απαραίτητο, με σαφείς οδηγίες Ζητήστε από τον ασθενή να προσπαθήσει και διορθώστε εάν είναι απαραίτητο Δώστε γραπτές οδηγίες ή/και με εικόνες πλέον των προφορικών (physio-tools) Ζητήστε από τον ασθενή να πραγματοποιήσει τις ασκήσεις στην επόμενη συνεδρία για να βεβαιωθείτε ότι είναι σωστός ο τρόπος (Kisner & Colby 2002) IST/UH 2010-2011 ΚΙΝΗΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ

Ομαδική Άσκηση Σε ομάδες των 3: Σκεφθείτε ένα πρόγραμμα άσκησης τετρακεφάλου για ένα ηλικιωμένο ασθενή Σκεφθείτε τον καλύτερο τρόπο να διδάξετε την άσκηση Τι τροποποιήσεις μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εάν δεν δείχνει να καταλαβαίνει τις οδηγίες σας; Πως θα κρατήσετε το ενδιαφέρον του ασθενή σας ώστε να συνεχίσει με το πρόγραμμα άσκησης; IST/UH 2010-2011 ΚΙΝΗΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ

Θυμηθείτε την προοδευτικότητα της άσκησης.. Χρησιμοποιήστε το παράδειγμα του ηλικιωμένου ασθενή Ορίστε αριθμό σετ και επαναλήψεων Πως γνωρίζετε ότι είναι έτοιμος να προχωρήσει και με ποιο τρόπο θα προοδεύσετε το πρόγραμμα; IST/UH 2010-2011 ΚΙΝΗΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ

Μαθησιακά Αποτελέσματα Τώρα θα πρέπει να μπορείτε Να αναγνωρίσετε τα στοιχεία μια καλής και μιας κακής εκπαιδευτικής εμπειρίας Να περιγράψετε πως διαφορετικές μέθοδοι διδασκαλίας εφαρμόζονται στα διαφορετικά στάδια της εκπαιδευτικής διαδικασίας Να σχεδιάσετε, εφαρμόσετε και προοδεύσετε ένα πρόγραμμα άσκησης IST/UH 2010-2011 ΚΙΝΗΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ