Σήματα οδηγών. Τα διάφορα σημεία όπου κυκλοφορούμε Δρόμος Πινακίδες κυκλοφορίας Διαγραμμίσεις Πεζοδρόμιο Ποδηλατόδρομος Φωτεινοί Σηματοδότες.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Advertisements

Β΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΛΟΣΣΙΟΥ
Πώς διασχίζω το δρόμο όταν έχει σταθμευμένα αυτοκίνητα •Κατεβαίνω και σταματώ ανάμεσα σε δύο αυτοκίνητα,. χωρίς να βγω έξω από αυτά, έτσι ώστε να βλέπω.
Κυκλοφοριακοί – Πολεοδομικοί - Περιβαλλοντικοί Στόχοι  Δημιουργία συνθηκών ασφαλείας για την κίνηση των ποδηλάτων.  Απελευθέρωση πεζοδρομίων από σταθμευμένα.
Κυκλοφοριακή αγωγή Ένα πρόγραμμα για να μάθουμε να κυκλοφορούμε με ασφάλεια. Β΄ Δημοτικού 12ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου Υπεύθυνοι προγράμματος : Θωμάς.
Αποτελέσματα έρευνας για την απόκτηση βασικών δεδομένων
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ
Adverbs of place (Words of position) Τοπικά επιρρήματα
Μια πόλη για τους πεζούς
Ποιός κάνει λάθος;.
ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΩΤΟΝ Γ.Σ ΠΑΤΗΣΙΩΝ ΔΙΑΤΑΞΗ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΩΝ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΧΩΡΟ
Μια παρουσίαση από τα παιδιά της Δ΄ τάξης
Κυκλοφοριακή Αγωγή.
1 τεχνολογία= μηχανήματα ;;; χρειάζεται και κάτι άλλο ;;;
ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ - ΠΡΟΣΤΙΜΑ Κ.Ο.Κ.
ΟΜΑΔΑ 6 Εναλλακτικοί τρόποι μετακίνησης στην ευρύτερη κεντρική περιοχή της Πάτρας.
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΝΔΟΥ
Εργασία του τμήματος Στ1 Σχολική χρονιά
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Οδική συμπεριφορά μαθητών: οι μαθητές ως οδηγοί και ως επιβάτες - διαμόρφωση κυκλοφοριακής συνείδησης.» Σχολικό έτος
ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΣ «ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ»
ΠΡΟΛΗΨΗ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΕΟΡΤΑΣΜΟ ΤΗΣ ΚΑΘΑΡΑΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ
Διάβαση με φωτεινό σηματοδότη Πλησιάζω στο κράσπεδο του πεζοδρομίου και περιμένω. Όταν ανάψει πράσινο το ανθρωπάκι του σηματοδότη και βεβαιωθώ ότι σταμάτησαν.
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
Κυκλοφορώ με ασφάλεια Από τα παιδιά της Δ΄ τάξης
ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΘΟΥΛΑ.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕCOMOBILITY. ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΠΟΣΟΣΤΑΕΡΩΤΗΣΗ 1 Με τι συνηθίζετε να πηγαίνετε στο σχολείο; Α) με τα πόδια Β) με το αυτοκίνητο Γ) με λεωφορείο.
H ΠΙΕΣΗ ΣΤΑ ΣΤΕΡΕΑ.
Τιτίνα, η κότα σ
Κ ΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΉ ΑΓΩΓΉ ! Αιμιλία Αριστείδου. Τις Τίνας της άρεσε πολύ να παίζει με τα παιχνίδια της στην αυλή του σπιτιού της. Όμως κάθε φορά που έβγαινε.
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ.
ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΖΩΑ Γιώργος Καραΐσκος.
ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙ 1)ΣΩΣΤΟ-ΛΑΘΟΣ ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ –ΚΟΚΚΙΝΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΑΚΙ. 2) ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ.
Σήματα οδικής κυκλοφορίας
Πραγματοποιήθηκε από τους μαθητές του Στ1
Νίκος Σελλάς Δημήτρης Νικολόπουλος
ΕΡΓΑΣΙΑ 8ου ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΤΟΣ
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΣ Να αναγνωρίσουν οι μαθητές την σημαντικότητα του κοινωνικού προβλήματος: «τροχαία ατυχήματα». Να γίνει αντιληπτό σε όλους ότι η κύρια αιτία.
Άντρη Ορθοδόξου Μιχαήλ
Το βίντεο ξεκινάει με ένα διαστημόπλοιο το οποίο κατευθύνεται προς την γη! Όταν καταφθάνει αφήνει στην γη μερικά γατάκια! Οι άνθρωποι που βρίσκονται εκεί,
Αποτελέσματα έρευνας Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στις 14/2, 20/3, 27/3 του 2012 επί της Οδού Κων. Παλαιολόγου στην Σπάρτη. Στηρίχθηκε στην παρατήρηση της.
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ Ε2 ΑΛΕΞΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ.
1.Να λειτουργούν τα φρένα, το τιμόνι, το κουδούνι, τα φώτα και αν πλησιάζει να νυχτώσει. 2.Να έχεις τουλάχιστον ένα αριστερό καθρέφτη στο ποδήλατό σου.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΤΜΗΜΑ:Γ2 ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ: ΜΟΥΜΟΥΛΙΔΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΑΓΑΠΩ ΕΞΥΠΝΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ.
« Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο » Ο σχηματισμός των σκιών Πασσά Διονυσία Ψαρρού Αλεξία.
Υποχρεωτική διακοπή πορείας. Υποχρεωτική διακοπή πορείας. Κλειστή οδός για όλα τα οχήματα και προς τις δύο κατευθύνσεις. ΣΤΟΠ, Αστυνομία Τέλος οδού.
Νικολέττα Αθανασίου Δασκάλα Εκπαιδευτής: Χρίστος Καλογήρου Γυμνάσιο Σταυρού ΛΕΥ13Π2-ΚΟ7Δ ΛΕΥ13Π2-ΚΟ7Δ 3 ΙΟΥΛΙΟΥ 3 ΙΟΥΛΙΟΥ
Κυκλοφορώ με ασφάλεια Μαρία Παπαναστασίου- Λιάκου Εκπαιδεύτρια: Σωτηρούλα Γιασουμή ΑΜΜ04 Π3- ΦΟ5Δ
Η δική μας έρευνα για την κυκλοφοριακή αγωγή ξέρω Τι ξέρω Τι εφαρμόζω Γ –Δ τάξη.
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΕ ΕΝΗΛΙΚΕΣ ΜΕ ΕΛΑΦΡΑ ΝΟΗΤΙΚΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ
ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΑΣΤΙΚΩΝ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΩΝ
Το περιβάλλον και οι γύρω μου: Ενδιαφέρομαι-Ενεργώ-Ευαισθητοποιώ
Μάθημα : project Θέμα : Πρόληψη ατυχημάτων στο σχολείο
Τα ζώα που ζουν κοντά μας
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Όνομα: ????????????????? Θέμα: Κυκλοφοριακή αγωγή
ΖΩ(Ν)Η ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗΣ ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΡΑΝΙΚΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Γυμνάσιο Χαβαρίου Σχ. έτος:
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΠΕΖΟΥΣ Ελισάβετ Κατσαούνη Ανδριάνα Κοιλιά
Φίλος είναι αυτός που σ’ αγαπά που νοιάζεται για σένα, είναι αυτός που σ’ εμπιστεύεται ειλικρινά μοιράζεται με σένα. Και όταν οι άλλοι φεύγουνε αυτός.
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
15 ο Νηπιαγωγείο Γαλατσίου Κόκκινο, πράσινο, … STOP! ο κύριος ΚΟΚ είναι εδώ Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολ. Έτος
Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας
Ποιός κάνει λάθος;.
Μελέτη αστικού περιβάλλοντος ΚΠΕ Μουζακίου
Μελέτη αστικού περιβάλλοντος ΚΠΕ Μουζακίου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σήματα οδηγών

Τα διάφορα σημεία όπου κυκλοφορούμε Δρόμος Πινακίδες κυκλοφορίας Διαγραμμίσεις Πεζοδρόμιο Ποδηλατόδρομος Φωτεινοί Σηματοδότες

Ποιός χρησιμοποιεί το δρόμο; Δίκυκλα. Αυτοκίνητα. Φορτηγά. Λεωφορεία.

Ποιός χρησιμοποιεί το πεζοδρόμιο; Πεζοί. Πεζοί με τροχοπέδιλα(πατίνια). Πεζοί με ζώα.

Πώς βαδίζουμε στο πεζοδρόμιο; Βαδίζουμε στη μέση του πεζοδρομίου, αφήνοντας χώρο και για τους άλλους. Κανείς δεν εμποδίζει τον άλλο.

Πώς βαδίζουμε στο πεζοδρόμιο όταν έχουμε ζωάκι; Μην αφήνεις το σκύλο σου μόνο του έξω. Κράτα τον κοντά σου όταν περπατάς στο πεζοδρόμιο ή στο δρόμο. Να βρίσκεσαι ανάμεσα στο ζωάκι και την κυκλοφορία.

Πώς βαδίζουμε αν δεν έχει πεζοδρόμιο; Βαδίζω από την αριστερή πλευρά του δρόμου έτσι, ώστε να βλέπουμε τα τροχοφόρα που έρχονται αντίθετα. Παρακολουθούμε την κίνηση χωρίς να κινδυνεύουμε. Βαδίζουμε ο ένας πίσω από τον άλλο.

Πώς βαδίζουμε όταν πάμε εκδρομή; Βαδίζουμε στη δεξιά πλευρά του δρόμου σε ευθεία γραμμή,γιατί είμαστε πολλά παιδιά και έχουμε σαν οδηγό μας το δάσκαλό μας.