Μέσα από τον υπολογιστή

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Βασικές έννοιες αλγορίθμων
Advertisements

ΕΙΚΟΝΕΣ.
Χαρακτηριστικά εικόνας
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Πληροφορική Α΄ Έτους.
ΚΕΙΜΕΝΟ  Ο πρώτος τρόπος απεικόνισης πληροφορίας (και βασικός ως σήμερα).  Αδυναμία πρώτων υπολογιστών να χειριστούν άλλη μορφή πληροφορίας.  Πρόβλημα.
Εικόνα, Ήχος Δημήτρης Κόκκας Ε.Ε.ΔΙ.Π. Εργαστήριο Πληροφορικής Γ.Π.Α.
Μπορείτε να σκεφτείτε μερικές πολυμεσικές εφαρμογές;
ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ Κεφάλαιο 3 ο - Συνέχεια Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα.
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
Διάλεξη 6η: Ερμηνεία των αποτελεσμάτων επίλυσης της μήτρας του γραμμικού προγραμματισμού κατά την εφαρμογή του στη γεωργική παραγωγή Ακαθάριστα κέρδη κλάδων.
Σημειώσεις για την Α’ Λυκείου
TEST ΑΈΡΙΑ ΘΕΡΜΟΔΥΝΑΜΙΚΗ.
ΣΥΜΠΙΕΣΗ Τεράστιες ανάγκες σε αποθηκευτικό χώρο Παράδειγμα:
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ
Ο ΟΘΟΝΕΣ Η οθόνη  (monitor ) του υπολογιστή, περιλαμβάνει ένα καθοδικό σωλήνα, όπως η τηλεόραση, και κατάλληλα κυκλώματα σάρωσης. Μπορεί να είναι έγχρωμη.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Βασικά χαρακτηριστικά. Η ανάγνωση ενός βιβλίου γίνεται γραμμικά για να αποκομίσουμε αυτά που ο συγγραφέας θέλει να μεταδώσει Η δυνατότητα περιήγησης από.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ 1 ο Λύκειο Ρόδου Δημήτρης Γεωργαλίδης.
Πολυμέσα – Δίκτυα (μαθ. επιλογής Γ’ Λυκείου)
Χαρακτηριστικά Εικόνας
Το τμήμα της Β τάξης του ηλεκτρονικού τομέα Σας παρουσιάζει την εργασία του στα πλαίσια της ειδικής θεματικής δραστηριότητας με τίτλο.
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
Βασικές έννοιες στην ψηφιακή εικόνα
1 Πολυμέσα 1 ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ: Θ. ΜΑΝΑΒΗΣ Εισαγωγή.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
Εφαρμογές Πληροφορικής
Δομές Δεδομένων.
Δομικά στοιχεία πολυμέσων
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: To υλικό του υπολογιστή
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Προοπτική
Ο ήχος στη ψηφιακή εποχή.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
Σπυρόπουλος Χαράλαμπος Μηχανικός Πληροφορικής MSc in Computational Intelligence Υπ.Διδάκτορας Πανεπιστημίου Μακεδονίας - Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής.
Γραφικά Γραφικά είναι: Οι γραφικές παραστάσεις Τα διαγράμματα
ΨηφιοποίησηΨηφιοποίηση Οι περισσότερες μεταβολές επηρεάζονται από τον Η/Υ. Τα συστήματα μετατρέπονται ώστε να μπορούν να συνδέονται με Υπολογιστές.
19/4/2015B' ΤΑΞΗ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 21 Αναπαράσταση ήχου εικόνας Μονάδες μέτρησης της μνήμης.
Πολυμέσα – Εφαρμογές Πολυμέσων
ΔΟΜΙΚΑ ΣΟΙΧΕΙΑ ΠΟΛΥΜΕΣΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
12/01/2007 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ «Ψηφιακές Μορφές Τέχνης»1 Εισαγωγή στους Η/Υ Μάθημα 2: Αναπαράσταση και Αποθήκευση Ψηφιακής Πληροφορίας Διδάσκουσα:
… εκεί που οι δυνάμεις περισσεύουν ρευστά και πίεση.
Από τα αναλογικά στα ψηφιακά γραφικά Μέχρι τις αρχές του ‘80 τα στάδια συλλογής και επεξεργασίας της εικόνας περιοριζόταν σε αναλογικούς τρόπους (φωτογραφικές.
Ψηφιακή επεξεργασία εικόνας Άγγελος Μπάκας Δεκέμβριος 2008.
Πληροφορική Α' Γυμνασίου 1 Κεφάλαιο 2 Το υλικό του Υπολογιστή.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1: Γνωρίζω τον υπολογιστή ως ενιαίο σύστημα.
Format και συμπίεση γραφικών
ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
Ψηφιακός Κόσμος Ιωάννα Γαρδίκη
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
Διανυσματικές & Ψηφιογραφικές Εικόνες
Ερευνητική εργασία των μαθητών του Α1 του 3ου ΓΕΛ. Γλυφάδας
Analog vs Digital Δούρβας Ιωάννης ΙΩΑΝΝΗΣ ΔΟΥΡΒΑΣ.
49ο Γυμνάσιο Αθήνας Πολυμέσα - Multimedia
ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ
H Γέννηση του Χριστού.
Διανυσματικές Εικόνες
Ονοματεπώνυμο : ………………………. Τμήμα : Β…. α ή β
Δομικα στοιχεια πολυμΕσων
Ονοματεπώνυμο : Χρυσούλα Αγγελοπούλου Καθηγήτρια Πληροφορικής
Χειμερινό εξάμηνο 2017 Στέλιος Πετράκης
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Γνωρίζω τον υπολογιστή ως ενιαίο σύστημα
ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
Πληροφορική Α' Γυμνασίου 1 Κεφάλαιο 2 Το υλικό του Υπολογιστή.
Format αρχείων και συμπίεση γραφικών
Σημειώσεις για την Α’ Λυκείου
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Μαρία Φερεντίνου. Mία εφαρμογή στον υπολογιστή χαρακτηρίζεται ως εφαρμογή πολυμέσων, όταν:  Συνδυάζει διάφορες μορφές αναπαράστασης της πληροφορίας.
Γραφικά Γραφικά είναι: Οι γραφικές παραστάσεις Τα διαγράμματα
Βασικές έννοιες (Μάθημα 2) Τίτλος: Η Συσκευή
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μέσα από τον υπολογιστή Εικόνα & φωτογραφία Μέσα από τον υπολογιστή

Αναπαράσταση μιας εικόνας στον υπολογιστή Η φωτογραφία αποτελείται από ένα σύνολο εικονοστοιχείων. Κάθε εικονοστοιχείο περιγράφεται από ένα αριθμό.

Πες μου πόση μνήμη, να σου πω πόσα χρώματα... Περισσότερα χρώματα = μεγαλύτεροι αριθμοί Μεγαλύτεροι αριθμοί = περισσότερα ψηφία Περισσότερα ψηφία = περισσότερη μνήμη Χρώματα Ψηφία (bit) 2 1 4 8 3 Το πλήθος των ψηφίων το λέμε βάθος χρώματος

Ψηφιογραφικές εικόνες (Bitmap) Αποθηκεύουμε 1 αριθμό για κάθε εικονοστοιχείο Οι εικόνες αποτελούνται από εκατομμύρια αριθμούς και γι αυτό απαιτούν μεγάλη ποσότητα μνήμης για να αποθηκευτούν. Η ποιότητα είναι άριστη εφόσον δεν μεγθυνθούν πάνω από το 100%.

Διανυσματικές εικόνες (vector) Η εικόνα περιγράφεται με μαθηματικές σχέσεις. Οι διανυσματικές εικόνες καταλαμβάνουν ελάχιστο χώρο και η ποιότητα παραμένει αμετάβλητη, ανεξάρτητα από το μέγεθός τους.

Συμπιεσμένες εικόνες jpg εικόνα κάποια πληροφορία χάνεται για πάντα. Οι λεπτομέρειες σε μια τέτοια εικόνα μπορεί να μην φαίνονται καθαρά. Το μέγεθος μιας συμπιεσμένης εικόνας μπορεί να είναι μέχρι και 10 φορές μικρότερο. Με συμπίεση jpg Χωρίς συμπίεση

Συμπιεσμένες εικόνες gif Με τη συμπίεση αυτή αφαιρούμε χρώματα από την εικόνα (δηλαδή μειώνουμε το μέγεθος των αριθμών που περιγράφουν τα χρώματα). Με συμπίεση (64 χρώματα) Χωρίς συμπίεση (3.896 χρώματα)