Αγγίσταλης Κωνσταντίνος Α.Μ 739

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Από τη C στη C++ Hy240b project 2014 Phase 1.
Advertisements

ΚΠΕ Νάουσας, 20 Ιανουαρίου 2007
The Smart House Project
Οπτικός Προγραμματισμός  Παράγεται από την κλάση TStatusBar. Περιέχει έναν αριθμό από Panels που μπορούν να περιέχουν πληροφορίες για την κατάσταση του.
Συλλογές, Στοίβες και Ουρές Σε πολλές εφαρμογές μας αρκεί η αναπαράσταση ενός δυναμικού συνόλου με μια δομή δεδομένων η οποία δεν υποστηρίζει την αναζήτηση.
ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ 2ο ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 26 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2012 ΑΙΘΟΥΣΑ Β4 11.
Στοιχειώδεις Δομές Δεδομένων TexPoint fonts used in EMF. Read the TexPoint manual before you delete this box.: AA A A A Τύποι δεδομένων στη Java • Ακέραιοι.
Βόλος / 03 / Τελωνειακά δείγματα Δημήτρης Τσίχλης Δ/νση Περιβάλλοντος Γ.Χ.Κ.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Πολυμορφισμός – Αφηρημένες κλάσεις Interfaces (διεπαφές)
Ισότητα, Ποιότητα και Ασφάλεια στη Φροντίδα Υγείας
ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ 1ο ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 5 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2012 ΑΙΘΟΥΣΑ Β4 11.
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ C++
ΜΑΘΗΜΑ 7ο Κυκλικές και Διπλά Συνδεδεμένες Λίστες,
Λίστες παράλειψης (skip lists) TexPoint fonts used in EMF. Read the TexPoint manual before you delete this box.: AA A A A
ΜΕΤΡΑ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΤΑ ΚΤΙΡΙΑ
Οπτικός Προγραμματισμός Οι ιδιότητες των αντικειμένων μπορεί να είναι δύο ειδών : 1.Published properties : είναι αυτές που εμφανίζονται στον Object Inspector.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥ – ΜΗΧΑΝΗΣ Εαρινό Εξάμηνο 2007 Παρουσίαση Εργαλείου Ανάπτυξης JBuilder Τσουρού Σταυρούλα, ΑΜ 708 Μαδεμλής Ιωάννης, ΑΜ 669.
ΛΟΓ102: Τεχνολογία Λογισμικού Ι Διδάσκων: Νίκος Παπασπύρου 1Νίκος ΠαπασπύρουΛΟΓ102:
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
Databases & Qt Μανούσης Πέτρος ΑΜ: 862
Εισαγωγή Γρηγοριάδης ΒασίλειοςΑΜ:753
Ηράκλειο, 01/03/20071 Συνέντευξη Τύπου Υπουργού Πολιτισμού κ. Γ. Βουλγαράκη.
A’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟ ΚΟΚΚΙΝΟΧΩΡΙΩΝ Δημήτρης Μαυροβουνιώτης
ClearSupport, Chania-Crete Μιχ. Κτενιαδάκης Μηχ/γος - Ηλ/γος Μηχανικός ΤΕΙ Κρήτης, Τμήμα Μηχανολογίας Σταυρωμένος 71500, Ηράκλειο Ε-mail:
Νήματα Οι διεργασίες έχουν τα παρακάτω συστατικά:
Π ΑΡΑΛΛΗΛΗ / ΚΑΤΑΝΕΜΗΜΕΝΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ Εισαγωγή στο OpenMP.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Στατικές μέθοδοι και μεταβλητές Εσωτερικές κλάσεις.
Γραφικά Ενδιάμεσα Χρήστη στην Java
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΓΛΩΣΣΑΣ PYTHON
Η ΓΛΩΣΣΑ C ΜΑΘΗΜΑ 2.
ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΟΤΗΤΑ Is-like-a inheritance. Θεματολόγιο Κληρονομικότητα Παράδειγμα Κληρονομικότητα – Βελτιωμένο Παράδειγμα Ενθυλάκωση : public – private -
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ C++ Και ομοιότητες και διαφορές με την C.
Εισαγωγή στον Προγραμματισμό, Αντώνιος Συμβώνης, ΣΕΜΦΕ, ΕΜΠ, Slide 1 Εβδομάδα 11: Εκτέλεση Java χωρίς το BlueJ.
1 Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών ΟΝΤΟΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΙΙ (C++) Κληρονομικότητα.
ΠΡΩΤΟΤΥΠΑ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ: ΠΡΩΤΟΤΥΠΑ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ: ΜΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΥΠΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ (DIGITAL OBJECT PROTOTYPES:
Το Διαδίκτυο ως ερευνητικό αντικείμενο Χρίστος Χ. Παπαδημητρίου “christos”
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥ-ΜΗΧΑΝΗΣ Παρουσίαση της LessTif  Μαραγκός ΘοδωρήςΑ.Μ. 557  Καρκάνης ΗλίαςΑ.Μ. 539.
1 Εισαγωγή στη Java Χρήσιμες Διευθύνσεις Χαρακτηριστικά της Java Εργαλεία της Java Εργαλεία της Java Μεταγλώττιση στοιχειωδών εφαρμογών.
Παρουσίαση της Motif Αναστάσιος Κρυσταλλίδης Α.Μ.: 776 Δημήτρης Μπαμπαλίκης Α.Μ.: 941 Επικοινωνία Ανθρώπου-Μηχανής.
Ποιότητα Λογισμικού Ενότητα 2: Παραμετρικοί έλεγχοι στο JUnit. Διδάσκων: Γεώργιος Κακαρόντζας, Καθηγητής Εφαρμογών. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
QT Toolkit Ελένη Σκιττίδου Μάριος Παπαχριστοδούλου Σαββούλα Χρίστου ΕΠΛ371 Προγραμματισμός Συστημάτων.
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 30 Νοεμβρίου Οργάνωση Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΣΗ 26 Οκτωβρίου Αντικειμενοστρεφής Προγραμματισμός Ένα νέο προγραμματιστικό μοντέλο (paradigm) το οποίο στηρίζεται στις κλάσεις και τα.
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων Ηγεσία.
ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΛΥΜΟΡΦΙΣΜΟΣ. ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΣΗ Θεματολόγιο Κληρονομικότητα Παράδειγμα Κληρονομικότητα – Βελτιωμένο Παράδειγμα Ενθυλάκωση : public – private.
1 Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών ΟΝΤΟΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΙΙ (C++) Πολυμορφισμός.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Copy Constructor Deep and Shallow Copies.
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ C++ Πέρασμα παραμέτρων, συναρτήσεις δόμησης και αποδόμησης.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Πολυμορφισμός – Αφηρημένες κλάσεις Interfaces (διεπαφές)
1 Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών ΟΝΤΟΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΙΙ (C++) Τάξεις και Αφαίρεση Δεδομένων.
Προγραμματισμός με GTK ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ «ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥ-ΜΗΧΑΝΗΣ» ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Κ. ΓΙΔΑΡΑΚΟΣ
1 Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών ΟΝΤΟΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΙΙ (C++) Τάξεις και Αφαίρεση Δεδομένων.
Applets Εκτελούνται από τον appletviewer και από Java enabled web browsers Εκμεταλλεύονται τo γραφικό υπόβαθρο που παρέχουν οι browsers, έχοντας έτσι τη.
HY150Ξενοφών Ζαμπούλης HY150 Ε π ι π λέον στοιχεία της C.
ΗΥ150 – ΠρογραμματισμόςΚώστας Παναγιωτάκης ΗΥ-150 Προγραμματισμός Επιπλέον στοιχεία της C.
1 ο Εργαστήριο: Κατασκευή Εφαρμογών Client-Server echoserver και echoclient – Κώδικας εφαρμογών σε C Μπαλόμπας Παναγιώτης 8ο ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης 1 /* Αρχείο.
Βασικές ένοιες Αντικειμενοστραφούς Προγραμματισμού - Μέθοδοι ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ AΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ (Διαφάνειες: ΧΟΧΟΛΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ Προσαρμογή 2014:
Εργαστηριακό σεμινάριο Χειμερινό εξάμηνο
Βασικές έννοιες Αντικειμενοστραφούς Προγραμματισμού ΙΙ
Πίνακες και αλφαριθμητικά
Δείκτες 1/4 Σύμβαση Τελεστής &
Κλάσεις και αντικείμενα
Βασικές έννοιες Αντικειμενοστραφούς Προγραμματισμού ΙΙ
Wrapper Classes, Abstract Classes and Interfaces
Βασικές ένοιες Αντικειμενοστραφούς Προγραμματισμού
App inventor.
Αναδρομικές Εξισώσεις και Αφηρημένοι Τύποι Δεδομένων
Διάλεξη #10: Εκτέλεση Java χωρίς το BlueJ
ΑΣΚΗΣΕΙΣ.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αγγίσταλης Κωνσταντίνος Α.Μ 739

 Το Qt Designer είναι ενα εργαλείο για κατασκευή GUI εφαρμογών που αποτελούνται απο Qt widgets.  Επιτρέπει τον σχεδιασμό widgets και dialogs χρησιμοποιώντας τα signals και slots του Qt. Επικοινωνία Ανθρώπου Μηχανής 20072

3

 Η Γραμμή εργαλείων παρέχει όλες τις συνηθισμένες ενέργειες για την διαχείριση των φορμών, του clipboard και της βοήθειας.  Η toolbar παρέχει τις συνηθισμένες ενέργειες όταν διαμορφώνομαι τις φόρμες. Επικοινωνία Ανθρώπου Μηχανής 20074

5 Το toolbox παρέχει μια συλλογή από Qt widgets, layouts και άλλων αντικειμένων που μπορούμε να χρησημοποιήσουμε για να φτίαξουμε φόρμες.

Επικοινωνία Ανθρώπου Μηχανής Το toolbox παρέχει μια συλλογή από Qt widgets, layouts και άλλων αντικειμένων που μπορούμε να χρησημοποιήσουμε για να φτίαξουμε φόρμες.

Επικοινωνία Ανθρώπου Μηχανής Το toolbox παρέχει μια συλλογή από Qt widgets, layouts και άλλων αντικειμένων που μπορούμε να χρησημοποιήσουμε για να φτίαξουμε φόρμες.

Επικοινωνία Ανθρώπου Μηχανής Το toolbox παρέχει μια συλλογή από Qt widgets, layouts και άλλων αντικειμένων που μπορούμε να χρησημοποιήσουμε για να φτίαξουμε φόρμες.

Επικοινωνία Ανθρώπου Μηχανής Το toolbox παρέχει μια συλλογή από Qt widgets, layouts και άλλων αντικειμένων που μπορούμε να χρησημοποιήσουμε για να φτίαξουμε φόρμες.

Επικοινωνία Ανθρώπου Μηχανής Το toolbox παρέχει μια συλλογή από Qt widgets, layouts και άλλων αντικειμένων που μπορούμε να χρησημοποιήσουμε για να φτίαξουμε φόρμες.

 Βλέπουμε την διάταξη των widgets στην φόρμα μας και τα διάφορα layouts. Επικοινωνία Ανθρώπου Μηχανής

 Βλέπουμε την διάταξη των widgets στην φόρμα μας και τα διάφορα layouts. Επικοινωνία Ανθρώπου Μηχανής

 Στο παράθυρο αυτό βλέπουμε τα αρχεία και τις φόρμες που αποτελούν το project μας. Επικοινωνία Ανθρώπου Μηχανής

 Όλες οι παραμετροποιήσημες ιδιότητες των widgets μπορούν να διαμορφωθούν από τον property editor. Επικοινωνία Ανθρώπου Μηχανής

 Όλες οι παραμετροποιήσημες ιδιότητες των widgets μπορούν να διαμορφωθούν από τον property editor. Επικοινωνία Ανθρώπου Μηχανής

Επικοινωνία Ανθρώπου Μηχανής

Επικοινωνία Ανθρώπου Μηχανής

 Επιλέγουμε File -> New Επικοινωνία Ανθρώπου Μηχανής

 Φτιάχνουμε μια απλή φόρμα που περιέχει 2 spinBox, ένα lineEdit και μερικά textLabels.  Ο Qt Designer παράγει ένα αρχείο calculatorForm.ui Επικοινωνία Ανθρώπου Μηχανής

#ifndef CALCULATORFORM_H #define CALCULATORFORM_H #include "ui_calculatorform.h" class CalculatorForm : public Qwidget { Q_OBJECT public: CalculatorForm(QWidget *parent = 0); private slots: void on_inputSpinBox1_valueChanged(int value); void on_inputSpinBox2_valueChanged(int value); private: Ui::CalculatorForm ui; }; #endif Επικοινωνία Ανθρώπου Μηχανής

#include #include "calculatorform.h“ CalculatorForm::CalculatorForm(QWidget *parent) : QWidget(parent) { ui.setupUi(this); } void CalculatorForm::on_inputSpinBox1_valueChanged(int value) { ui.outputWidget->setText(QString::number(value + ui.inputSpinBox2->value())); } void CalculatorForm::on_inputSpinBox2_valueChanged(int value) { ui.outputWidget->setText(QString::number(value + ui.inputSpinBox1->value())); } Επικοινωνία Ανθρώπου Μηχανής

#include #include "calculatorform.h" int main(int argc, char *argv[]) { QApplication app(argc, argv); CalculatorForm calculator; calculator.show(); return app.exec(); } Επικοινωνία Ανθρώπου Μηχανής