Παρατηρήσεις στην 1η εργασία

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Triglianoi.gr Δημιουργήσαμε αυτή την παρουσίαση, ώστε τα μέλη μας να πάρουν μία σύντομη ιδέα, σχετική με την λειτουργία του φόρουμ μας.
Advertisements

Σύμβουλος Ελληνικών: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου
Το απλούστερο πρόγραμμα διαχείρισης για οδοντιάτρους.
στάδια στην εξέλιξη της Τεχνολογίας
ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΥΡΓΟΥ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ Μ. Μ. Ε
Ενότητα 13. Μες το Μουσείο Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου: Γράφουμε λεζάντες
Ατομικό έργo Προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος στην Α! τάξη
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
1.  Τεχνολογικό επίτευγμα : Ιατρική Τεχνολογία 2.
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
Πνευματικό κέντρο Ερμουπόλεως Σύρου
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
Τεχνικές Παρουσίασης Hans-Peter Osterhold – Hessenkolleg Wetzlar.
Πληροφορίες στο διαδίκτυο. Δραστηριότητα: Ας βοηθήσουμε τη Γεωργία και τον Παντελή.
Περιεχόμενο Γραπτής Εργασίας
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
Γραφείο Διασύνδεσης Βιογραφικό Σημείωμα
Διαδίκτυο Internet Διασύνδεση Δικτύων International Network
Ενότητα 6 Γράφω το δικό μου άρθρο Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Η συγγραφή μιας διδακτορικής διατριβής Αριστείδης Ν. Χατζής Ε.Λ.Κ.Ε.16/12/2004.
Τεχνολογία Α΄ Γυμνασίου
Απαιτητικός, εχθρικός, φιλικός, παιδιά
Η δημιουργία εικονογραφημένων παιδικών βιβλίων από τα ίδια τα παιδιά στο Τμήμα Ένταξης ΜΑΡΙΝΑ ΛΟΥΑΡΗ Υ π. Διδάκτωρ ΠΤΔΕ Πανε π ιστήμιο Θεσσαλίας ΜΑΡΙΤΑ.
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ Ήρθε η σειρά σας να δώσετε οδηγίες στα παιδιά της Β’ τάξης για να φτιάξουν μια κατασκευή. Θα ακολουθήσουμε τα ίδια βήματα με το Βιβλίο.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΠΕ- Τεχνολογίες Πληροφορίες Επικοινωνίας Β’ τάξη
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας Ε’ τάξης.
Κατασκευάζοντας μια ιστοσελίδα 5 Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑΥΠΛΙΟΥ Υπεύθυνη Δασκάλα: ΜΠΙΛΙΟΥΡΗ ΑΡΓΥΡΗ ΣΤ΄ΤΑΞΗ.
Τι ακριβώς είναι οι Η.Υ.; Είναι μηχανές που επεξεργάζονται δεδομένα – για την ακρίβεια επεξεργάζονται σύμβολα – και παράγουν πληροφορίες. Τα δεδομένα είναι.
Ας ελέγξω το γραπτό μου!.
Βασικες Εννοιες Φυσικης Μηχανική. Την προηγουμενη φορα Μας απασχολησαν τα ιδανικά αέρια Είδαμε το πώς: Η συμπίεση και η εκτονωση αερίων συνδέεται με εισοδο.
Κοκκίνου Ελένη – Παπαχρήστου Μαίρη
Διδακτική Πληροφορικής
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Πρόγραμμα «Αγρο-οικοσυστήματα στα νησιά του Αιγαίου ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΝΕΟΛΑΙΑ Πρωτοβουλίες Νέων ΣΠΑΤΠΕ Σύλλογος Περιβαλλοντικής Αγωγής Τμήματος Περιβάλλοντος Παρουσίαση.
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ Έναρξη συγγραφής της επιστημονικής εργασίας ( ΙΙ ) 1.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Γνωσιακή Επιστήμη Οδηγίες. Αξιολόγηση Δεν προβλέπονται εξετάσεις για το μάθημα. Δεν προβλέπονται εξετάσεις για το μάθημα. Μία εργασία (60% του τελικού.
Παρατηρήσεις 1ης Εργασίας – Οδηγίες Εκπόνησης 2ης Εργασίας
Γίνε ειδικός στις ΟΒΕΑ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
Οδηγίες για τη συγγραφή εργασιών
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ Ήρθε η σειρά σας να δώσετε οδηγίες στα παιδιά της Β’ τάξης για να φτιάξουν μια κατασκευή. Θα ακολουθήσουμε τα ίδια βήματα με το Βιβλίο.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Γίνε ειδικός στις ουσίες που βελτιώνουν την απόδοση και την εμφάνιση
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΟΡΙΣΜΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ 1)ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ;
ΤΑ 8 ΘΑΝΑΣΙΜΑ ΑΜΑΡΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΑΣ
ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Ενότητα 6 Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου: Σύνταξη Επιστολής
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
ΙΔΕΕΣ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Αποτελεσματικές Στρατηγικές Μάθησης
Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ Επ. Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη
ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Εικόνας
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: Βασικές Έννοιες της Πληροφορικής σελ. 12 Λέξεις Κλειδιά: Δεδομένα (Data), Πληροφορία (Information), Επεξεργασία (Processing), Υπολογιστής.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παρατηρήσεις στην 1η εργασία Τεχνολογία Α΄ τάξη Παρατηρήσεις στην 1η εργασία

Να αναζητήσετε πληροφορίες για μια τεχνολογική ενότητα που σας ενδιαφέρει και να γράψετε γι αυτήν. Να σημειώσετε τα οφέλη της στην κοινωνία και την οικονομία. Να εντοπίσετε τις επιπτώσεις της στο περιβάλλον. Να αναφέρεται μερικά τεχνολογικά επιτεύγματα της ενότητας που επιλέξατε. 1η εργασία

Αξιολόγηση Μια πλήρης εργασία για την ενότητα που επιλέξατε έπρεπε να περιλαμβάνει: 1) Σε τι αφορά. Τα οφέλη της στην κοινωνία και την οικονομία. Τις επιπτώσεις της στο περιβάλλον. Τεχνολογικά επιτεύγματα.

Παρατηρήσεις... αντιγραφή, χωρίς επεξεργασία. Αντιγραφή δυσνόητων κειμένων με άγνωστες για σαΑπλή ς λέξεις. Αντιγραφή κειμένων χωρίς καμία δικιά σας παρέμβαση ή διαμόρφωση. Συγγραφή εργασίας χωρίς τη συλλογή πληροφοριών

Αναφορά στην ενότητα Έπρεπε να κάνετε μια εισαγωγή εξηγώντας σε τι αναφέρεται η ενότητα η οποία έπρεπε να είναι γενική: Ενέργεια, μεταφορές, επικοινωνία, γεωργική τεχνολογία. Όχι κάποιο επίτευγμα: Πηγάδι, τρένο, Η/Υ, αιολική ενέργεια ή ηλιακή ενέργεια κά. Γιατί αναφορά σε δύο ενότητες «μεταφορές και επικοινωνία»;

Αναφορά στα οφέλη Έπρεπε να αναφερθείτε στα οφέλη της ενότητας στην κοινωνία και την οικονομία. Οι περισσότεροι το έκαναν, κάποιοι αναφέρθηκαν στα οφέλη ως «αξιοσημείωτα», αλλά δεν σημείωσαν ποια είναι τα άξια.

Αναφορά στις επιπτώσεις στο περιβάλλον Έπρεπε να αναφερθείτε με ποιον τρόπο η ενότητά σας επηρεάζει το περιβάλλον. Αν δεν το επηρεάζει θα έπρεπε να εξηγήσετε γιατί. Κάποιοι έγραψαν γενικά ότι η ενότητά τους μολύνει το περιβάλλον, αλλά δεν το αιτιολόγησαν.

Αναφορά σε επιτεύγματα Έπρεπε να αναφέρετε κάποια παραδείγματα από τεχνολογικά επιτεύγματα ή χρήσεις της ενότητας σας. Οι περισσότεροι αναφερθήκατε σ’ αυτά, κάποιοι όμως τελείως λάθος. Δεν είναι τεχνολογικό επίτευγμα η μηχανική ισχύς ή η κινητική ενέργεια.

Το τηλέφωνο κι ο Γκράχαμ Μπέλ http://news.in.gr/science-technology/article/?aid=387810

Ευχάριστη νότα Οι φωτογραφίες, οι ζωγραφιές, τα χαρτόνια και τα κολάζ.

Συμπεράσματα Η εργασία ήταν απαιτητική και ήθελε χρόνο. Κάποιοι ακολούθησαν τις οδηγίες, κάποιοι ένα μέρος και κάποιοι όχι. Υπήρχαν εργασίες που ήταν εξαιρετικές. Οι εργασίες γίνονται για να μαθαίνουμε. Τώρα ξέρετε πώς θα έπρεπε να είχατε κάνει τη δική σας.