Παρατηρήσεις στην 1η εργασία Τεχνολογία Α΄ τάξη Παρατηρήσεις στην 1η εργασία
Να αναζητήσετε πληροφορίες για μια τεχνολογική ενότητα που σας ενδιαφέρει και να γράψετε γι αυτήν. Να σημειώσετε τα οφέλη της στην κοινωνία και την οικονομία. Να εντοπίσετε τις επιπτώσεις της στο περιβάλλον. Να αναφέρεται μερικά τεχνολογικά επιτεύγματα της ενότητας που επιλέξατε. 1η εργασία
Αξιολόγηση Μια πλήρης εργασία για την ενότητα που επιλέξατε έπρεπε να περιλαμβάνει: 1) Σε τι αφορά. Τα οφέλη της στην κοινωνία και την οικονομία. Τις επιπτώσεις της στο περιβάλλον. Τεχνολογικά επιτεύγματα.
Παρατηρήσεις... αντιγραφή, χωρίς επεξεργασία. Αντιγραφή δυσνόητων κειμένων με άγνωστες για σαΑπλή ς λέξεις. Αντιγραφή κειμένων χωρίς καμία δικιά σας παρέμβαση ή διαμόρφωση. Συγγραφή εργασίας χωρίς τη συλλογή πληροφοριών
Αναφορά στην ενότητα Έπρεπε να κάνετε μια εισαγωγή εξηγώντας σε τι αναφέρεται η ενότητα η οποία έπρεπε να είναι γενική: Ενέργεια, μεταφορές, επικοινωνία, γεωργική τεχνολογία. Όχι κάποιο επίτευγμα: Πηγάδι, τρένο, Η/Υ, αιολική ενέργεια ή ηλιακή ενέργεια κά. Γιατί αναφορά σε δύο ενότητες «μεταφορές και επικοινωνία»;
Αναφορά στα οφέλη Έπρεπε να αναφερθείτε στα οφέλη της ενότητας στην κοινωνία και την οικονομία. Οι περισσότεροι το έκαναν, κάποιοι αναφέρθηκαν στα οφέλη ως «αξιοσημείωτα», αλλά δεν σημείωσαν ποια είναι τα άξια.
Αναφορά στις επιπτώσεις στο περιβάλλον Έπρεπε να αναφερθείτε με ποιον τρόπο η ενότητά σας επηρεάζει το περιβάλλον. Αν δεν το επηρεάζει θα έπρεπε να εξηγήσετε γιατί. Κάποιοι έγραψαν γενικά ότι η ενότητά τους μολύνει το περιβάλλον, αλλά δεν το αιτιολόγησαν.
Αναφορά σε επιτεύγματα Έπρεπε να αναφέρετε κάποια παραδείγματα από τεχνολογικά επιτεύγματα ή χρήσεις της ενότητας σας. Οι περισσότεροι αναφερθήκατε σ’ αυτά, κάποιοι όμως τελείως λάθος. Δεν είναι τεχνολογικό επίτευγμα η μηχανική ισχύς ή η κινητική ενέργεια.
Το τηλέφωνο κι ο Γκράχαμ Μπέλ http://news.in.gr/science-technology/article/?aid=387810
Ευχάριστη νότα Οι φωτογραφίες, οι ζωγραφιές, τα χαρτόνια και τα κολάζ.
Συμπεράσματα Η εργασία ήταν απαιτητική και ήθελε χρόνο. Κάποιοι ακολούθησαν τις οδηγίες, κάποιοι ένα μέρος και κάποιοι όχι. Υπήρχαν εργασίες που ήταν εξαιρετικές. Οι εργασίες γίνονται για να μαθαίνουμε. Τώρα ξέρετε πώς θα έπρεπε να είχατε κάνει τη δική σας.