Η κατάσταση στην εκπαίδευση υποψηφίων οδηγών:

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η έννοια της διαφοράς στο σχολείο Προβληματισμοί και προτάσεις.
Advertisements

Η ιστορία του Πέπε.
«O αλυσοδεμένος ελέφαντας.» Του Χόρχε Μπουκάι.
ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠ’ ΤΙΣ ΑΓΡΙΟΧΗΝΕΣ
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
«Τι είναι αυτό που σας εκπλήσσει περισσότερο στους ανθρώπους;»
Μετά από έρευνα που διενήργησε εταιρεία ερευνών, διαπιστώθηκε πως στην εταιρεία μας οι εργαζόμενοι χρησιμοποιούν μεταξύ τους ένα λεξιλόγιο κάπως ανάρμοστο.
Το Μάννα Κάθε φορά που κάνω κάποια σκέψη, αν δεν θα έπρεπε να την αναλύσω, θα έγραφα απλώς: Το μοναδικό φαγητό, που σύντομα πιστεύω ότι θ’ αντικαταστήσει.
Πίστες. Συνεχίζουμε … ακάθεκτοι το λάδωμα; Κύριε Υπουργέ, Κύριοι συνάδελφοι  Το 2000 αγόρασα καινούργιο εκπαιδευτικό αυτοκίνητο. Είχε από την εταιρία.
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
Ομπάμα…άσε το άμα.. Στην Ελλάδα, όταν δεν θέλουμε να κάνουμε κάτι, λέμε: άμα… γίνει αυτό… θα κάνουμε και το άλλο. Περιμένουμε δηλαδή να έρθουν όλα μόνα.
Ποίημα στον Φίλο Jorge Luis Borges Κλικ για το επόμενο.
Τα όρια στη συμπεριφορά των παιδιών
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΤΡΙΜΗΝΟΥ Κ ΕΊΜΕΝΑ Ν ΕΟΕΛΛΗΝΙΚΉΣ Λ ΟΓΟΤΕΧΝΊΑΣ Μ ΑΡΊΑ Μ ΟΥΡΚΟΚΏΣΤΑ Τ ΜΉΜΑ Α'2 Το σοφό σπουργίτι.
Τεστ μόνο για τους πολύ έξυπνους
Όταν υπηρετούσα την θητεία μου, εικοσάχρονο παιδί τότε, για λόγους υπηρεσιακούς, περνούσα και από τα μαγειρεία των φιλοξενούμενων αξιωματικών. Οι σερβιτόροι,
Πληροφορίες στο διαδίκτυο. Δραστηριότητα: Ας βοηθήσουμε τη Γεωργία και τον Παντελή.
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
Εργαστήρι παραγωγής λεβέ!!
Βρεφική Ηλικία E- portofolio. Εν δράση Είμαι η φοιτήτρια Βαιοπούλου Ευαγγελία- Ευσταθία και πραγματοποίησα την πρακτική μου άσκηση στον χώρο του παιδικού.
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Καλύτερη σχολή και κατ΄ επέκταση επάγγελμα είναι εκείνο που ταιριάζει στην προσωπικότητα, τα ενδιαφέροντα και τις δεξιότητες μας. Μόνο όταν εργαζόμαστε.
Ας μιλήσουμε για τη φιλία!!!
Ο Πάνος στη «Στοιχειωμένη αίθουσα» δήλωσε για τον Ιορδάνη: «Αυτός έχει τσακωθεί με τη Γραμματική, όπως και με κάθε άλλο μάθημα εκτός από τα Μαθηματικά.
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
Καμιά φορά κάθομαι και σκέπτομαι..
Κύριοι συνάδελφοι Ίσως κάποιοι ν’ ασχολούνται και μαζί μου, οπότε γνωρίζουν το σκεπτικό μου. Δεν πειράζει όμως, αν δεν με γνωρίζουν, ευκαιρία να.
Ερωτώ: Το Υπουργείο Υποδομών Μεταφορών & Δικτύων Την τροχαία Τις Νομικές υπηρεσίες της χώρας Κάθε συνάδελφό μου & εξεταστή Κάθε υποψήφιο οδηγό & οδηγό.
ΑΡΓΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ. Εκπαίδευση οδηγών Τώρα , απόγευμα. Χθες βράδυ η Ελλάδα, παράτεινε τον θάνατό της. Πολλοί Έλληνες, κι όχι μόνο Έλληνες, ξενύχτησαν.
Εγκέφαλος Τι σημαίνει εγκεφαλικός; και τι ανεγκέφαλος;
Διάβολος Παράδεισος Ο παράδεισος και τα διαβολάκια.
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
Το πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται στον Ρόμπι, το πρώτο ρομπότ το οποίο πουλήθηκε σε μια οικογένεια σαν κουβερνάτα της κόρης τους. Το κορίτσι αγαπά πολύ το ρομπότ.
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Τζόγος Περιεχόμενα: Γενικά Είδη τυχερών παιχνιδιών
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΜΕΡΙΚΩΝ ΟΤΙ Η ΜΟΡΦΩΣΗ ΕΙΝΑΙ «ΑΧΡΗΣΤΗ» Β’ ομάδα:Λιόλιου Αρετή, Ματσούκα Αντωνία,
ΜΑΘΗΜΑ 21 ΙΩΑΝΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ Β’2.  Μκ2,1 Ύστερα από μερικές μέρες μπήκε πάλι ο Ιησούς στην Καπερναούμ και διαδόθηκε ότι βρίσκεται σε κάποιο σπίτι  2Αμέσως.
Ένα Σύντομο Σεμινάριο Ανθρώπινων Σχέσεων
Διδασκαλια και Μαθηση με Χρηση ΤΠΕ
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Ευχές για καλή συνέχεια στο Ταξίδι της Ζωής
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
Πραγματοποιήθηκε η δεύτερη επίσκεψη του σχολείου μας στο Ειδικό Σχολείο Ν. Κορινθίας.
Εργασία της ομάδας Εφήβων Συμβούλων Συνήγορου του Παιδιού Πρώτη περίοδος: Ιανουάριος – Μάρτιος 2009 ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ Το δικαίωμα έκφρασης.
Πώς σχηματίζουμε την προστακτική των σύνθετων ρημάτων
Και όμως, είναι αλήθεια. Οι γόβες της Ευτέρπης έχουν «σκοτώσει» τον αντρικό πληθυσμό, συμπεριλαμβανομένου και του συζύγου της, του Κλέαρχου, ενός καθ’
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ UNICEF ΜΕ ΘΕΜΑ: “Να σας γνωρίσω τους φίλους μου, τα παιδιά του κόσμου” ΚΑΙ ΤΙΤΛΟ: “ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ”
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Συνέντευξη με νήπια.
Επιμέλεια: Αντιγόνη- Μαρία Καρανίκα Τμήμα: Β’2 Σχολικό Έτος:
Ένα Σύντομο Σεμινάριο Ανθρώπινων Σχέσεων
ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠ’ ΤΙΣ ΑΓΡΙΟΧΗΝΕΣ
Ο Σωκρατικός διάλογος και η μαιευτική μέθοδος.
ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠ’ ΤΙΣ ΑΓΡΙΟΧΗΝΕΣ
ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΥΛΑΚΟΥ E’2 16/19/15.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ 24Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΒΑΛΑΣ Ε
ΦΤΙΑΧΝΩ ΣΧΗΜΑΤΑ …με προϋποθέσεις.
ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠ’ ΤΙΣ ΑΓΡΙΟΧΗΝΕΣ
Τεστ μόνο για τους πολύ έξυπνους
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης.
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
45 μαθήματα ζωής Norvegija – Šiaurės pašvaistė Music: snowdream
Λογος της γυναίκας 9/11/2018 γεωργία κ..
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠ’ ΤΙΣ ΑΓΡΙΟΧΗΝΕΣ
Τεστ μόνο για τους πολύ έξυπνους
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η κατάσταση στην εκπαίδευση υποψηφίων οδηγών: Αν η κατάσταση ήταν ιδανική, και πάλι θα έπρεπε να κάνουμε κάποιες προσπάθειες για καλυτέρευση. Η προσωπική μου όμως άποψη είναι, ότι βρισκόμαστε σε αρνητική εξέλιξη σχετικά με το παρελθόν.

Στην περιοχή μας, τουλάχιστο ο συνδικαλισμός, που θα μπορούσε ίσως κάτι να διεκδικήσει, είναι για τους ‘τύπους’ υπαρκτός!!

Δεν είμαι της άποψης των τιμωριών, αλλά της πειθούς. Ποιος όμως μας πείθει, εμάς τους εκπαιδευτές, να κάνουμε σωστά τη δουλειά μας; ώστε με την σειρά μας, να πείσουμε τον κάθε υποψήφιο; Δυστυχώς η πολιτεία πείθει μόνο με τιμωρίες. Αν όμως κι αυτές, οι διάφοροι μηχανισμοί τις ‘κουκουλώνουν’ ή τις αποδυναμώνουν, τότε, φυσικό δεν είναι να κάνει ο καθένας ότι θέλει;

Όταν η ανοχή ξεπεράσει τα όρια, γίνεται πιο ένοχη, από την ενοχή!!

Δίπλωμα οδήγησης Υποψήφια/ε. Πόσους γνωρίζεις με δίπλωμα οδήγησης, που δεν μπορούν να οδηγήσουν; Πόσοι ακόμη υπάρχουν με δίπλωμα, που ντρέπονται να το πούνε επειδή δεν οδηγούν; Θα ήθελες κι εσύ να ρισκάρεις, ένα τέτοιο ενδεχόμενο; Να πάρεις δίπλωμα, και να μην οδηγείς; Ας προσέξουμε όμως κάτι ακόμη. Αφού αρκετοί παίρνουν δίπλωμα και δεν οδηγούν, σημαίνει ότι αυτοί που πήραν δίπλωμα και οδηγούν, ότι οδηγούν σωστά; ακίνδυνα έναντι του εαυτού τους, και έναντι όλων των άλλων; Υποψήφια/ε οδηγέ-οδηγέ. Όσο κι αν δεν θέλεις να σκέφτεσαι, είναι εύκολο να καταλάβεις, ότι, όπως όλες οι δουλειές που ο καθένας μας κάνει, έτσι και η οδήγηση, έχει κάποια επίπεδα. Όσο κι αν ο καθένας νομίζει τον εαυτό του, ως καλό οδηγό, κάποιος άλλος είναι πολύ καλύτερος απ’ αυτόν. Εξάλλου η οδήγηση, δίνει την αίσθηση στον κάθε οδηγό, ότι είναι ο καλύτερος όλων των οδηγών. Είναι και η οδήγηση ένα σημαντικό κομμάτι της ζωής μας. Είναι δυνατόν να ζει ο καθένας ευχάριστα, αν δεν τα πηγαίνει καλά με τον εαυτό του; αν δεν αισθάνεται ότι οδηγεί τέλεια; Τα ‘πιστεύω’ του καθενός, βεβαίως είναι απαραίτητα για την επιβίωση του, είναι όμως πραγματικά; Σε ποιο επίπεδο θέλουμε τον κάθε νέο οδηγό; απλώς, με φόβο και με τρόμο, να κουνάει το όχημα; Σε ποιο επίπεδο, πρέπει να φτάνει ο κάθε νέος οδηγός; Ποιος το αποφασίζει; Ο καθένας μόνος του; Ποιος είναι εκείνος που διατρέχει μεγαλύτερο κίνδυνο, αυτός που έμαθε καλά, ή αυτός που έμαθε μέτρια έως ελάχιστα; Κι αν σκεφτούμε με φυσιολογικό τρόπο, χωρίς πονηριές και καχυποψίες, ο καθένας μαθαίνει καλύτερα μόνος του, ή με τις υποδείξεις κάποιου ειδικού;

Οικονομικά οδήγησης Το κόστος των παράβολων, μαζί με των γιατρών, φτάνει 150€. Αν κάνεις μόνο μία ώρα οδήγησης, δώσεις εξετάσεις και πάρεις το δίπλωμα, και ο εκπαιδευτής σου σού πάρει μαζί με τα παράβολα, μόνο 250€, ουσιαστικά είναι πάρα πολλά. Ένα μάθημα οδήγησης, σε όλη την Ελλάδα, δεν κοστίζει περισσότερο από 20€. Πόσα θα σου πάρει για παράσταση; για την οποία θα πρέπει να γνωρίζεις, ότι παλαιότερα, προσφέρονταν ως δώρο από πλευράς εκπαιδευομένου προς τον δάσκαλό του, επειδή ο δεύτερος τον έμαθε να οδηγεί!! Καθιερώθηκε όμως η παράσταση, και είναι πραγματικά ένα ωραίο δώρο προς τον εκπαιδευτή που πραγματικά κουράστηκε να μάθει τον εξεταζόμενο να οδηγεί. Αν κάποιος κάνει ένα μάθημα, σημαίνει ότι τον έμαθε οδήγηση ο εκπαιδευτής; Θα πρέπει να γνωρίζεις επίσης, ότι, πριν δώσεις εξετάσεις, θεωρητικές ή πρακτικές, υπογράφεις υπεύθυνη δήλωση ότι πραγματοποίησες τα προβλεπόμενα μαθήματα, τα οποία είναι εικοσιένα (21) θεωρητικά, και είκοσι (20) οδήγησης. Αν δεν τα έχεις πραγματοποιήσει, δεν ξέρω τι γίνεται με την εφορία, αλλά υπογράφοντας υπεύθυνη δήλωση, είναι θέμα δικαιοσύνης, ρώτα καλύτερα νομικό. Και επειδή την ίδια δήλωση υπογράφει και ο εκπαιδευτής, έχει ακουστεί, ότι κάποιοι εκπαιδευτές στην πόλη, έχουν υπογράψει ψευδείς δηλώσεις. Κι αν ο εκπαιδευτής σου δηλώνει ψευδώς, τότε, ποιος σου έκανε το μάθημα και συμπληρώθηκαν τα προβλεπόμενα; Φίλε υποψήφιε. Μάθε καλά τα δικαιώματά σου, και διεκδίκησε τα. Ρώτα λεπτομερώς πόσα θα πληρώσεις για χαρτιά, πόσο θα πληρώσεις το κάθε θεωρητικό μάθημα, πόσο θα πληρώσεις το κάθε μάθημα οδήγησης, και πόσο θα πληρώσεις την παράσταση. Δεν έχεις καμία άλλη υποχρέωση, μη πληρώσεις οτιδήποτε άλλο!

Επέβαινε μόνο ο οδηγός και σώθηκε!!

Πλησιάζω τα 25 χρόνια που ασκώ αποκλειστικά το επάγγελμα του εκπαιδευτή οδηγών.

Επιθυμώ να ρωτήσω κάθε συνάδελφο και εξεταστή: Από το 1985, επί της ουσίας, δηλαδή στις εξετάσεις οδήγησης, άλλαξε κάτι προς το καλύτερο;

Προς το καλύτερο, άλλαξε πράγματι λίγο στην θεωρητική εκπαίδευση. Τοποθετήθηκαν υπολογιστές για εξετάσεις. Βέβαια, χωρίς έλεγχο πρόκειται για ‘δώρο άδωρο’, όμως, ας το δεχτούμε κι έτσι, ως ένα ελάχιστο βηματάκι!

Έγινε επίσης ένα πολύ μεγάλο βήμα, στο γραφειοκρατικό όμως μέρος, αφού έχει δώσει μία μικρή υπευθυνότητα στον εκπαιδευτή. Του επιτρέπει να υπογράφει ως εκπρόσωπος του υποψηφίου. Πρόκειται για ένα σημαντικότατο βήμα, που δυστυχώς λίγοι το κατάλαβαν.

Στις εξετάσεις πορείας όμως, στο μνημόνιο, ουσιαστικά δεν άλλαξε τίποτα! Η δευτεροβάθμια επιτροπή εξετάσεων, νομίζω ότι, έως το 1996 ήταν αξιόλογη. Από τότε και ύστερα όμως, αφού στην πραγματικότητα δεν μπορεί ν’ αποτρέψει ‘αδικίες’ είναι σαν να μην λειτουργεί.

Οι εξεταστές, επίσης δεν άλλαξαν! Οι εξεταστές, επίσης δεν άλλαξαν! Τι άλλο να πούμε; ότι μειώθηκε το άμεσο ή έμμεσο μέσον; ή ότι, ουδέποτε υπήρξε, κι ούτε υπάρχει;

Μήπως άλλαξαν οι εκπαιδευτές; Ο άνθρωπος και οι πράξεις του, μεταφορικά, αποτελούνται από τρία μέρη. Το κεφάλι, το σώμα, και τα άκρα.

Έχω την εντύπωση ότι ο εκπαιδευτής, ‘παίζει’ τον ρόλο του σώματος.

Όμως, τόσο το σώμα, όσο και τα άκρα, εξαρτώνται από τις εντολές του εγκεφάλου!...

Μόνο τεράστιες φτερούγες;; Κάποτε θα πετάξουμε κι εμείς Μόνο τεράστιες φτερούγες;; Κάποτε θα πετάξουμε κι εμείς!! Τουλάχιστο στα όνειρα!!