Μάριος Βαφειάδης ΤΟΜΕΑΣ ΥΔΡΑΥΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΑΠΘ ΗΜΕΡΙΔΑ Περιβάλλον: από την εκπαίδευση στην δράση 22 ΜΑΪΟΥ 2008 Μάριος Βαφειάδης Αναπληρωτής.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ 1.ΠΟΙΟΣ?  Ένα σκάφος  Επιτροπή αγώνα με κάποιες εξαιρέσεις • Όχι από πληροφορία που προέρχεται από αίτηση αποκατάστασης ή μη έγκυρης ένστασης.
Advertisements

Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τυπική Εξειδίκευση u Τεχνικές για σαφή εξειδίκευση λογισμικού.
6 Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
“ Ἡ ἀ γάπη ἀ νυπόκριτος. ἀ ποστυγο ῦ ντες τ ὸ πονηρόν, κολλώμενοι τ ῷ ἀ γαθ ῷ, τ ῇ φιλαδελφί ᾳ ε ἰ ς ἀ λλήλους φιλόστοργοι, τ ῇ τιμ ῇ ἀ λλήλους προηγούμενοι.
ΗΥ Παπαευσταθίου Γιάννης1 Clock generation.
Στατιστικές Μέθοδοι στην Επιδημιολογία Επαναληπτικό μάθημα 22/2/2012.
Week 11 Quiz Sentence #2. The sentence. λαλο ῦ μεν ε ἰ δότες ὅ τι ὁ ἐ γείρας τ ὸ ν κύριον Ἰ ησο ῦ ν κα ὶ ἡ μ ᾶ ς σ ὺ ν Ἰ ησο ῦ ἐ γερε ῖ κα ὶ παραστήσει.
WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Διοίκηση Απόδοσης Επιχειρηματικών Διαδικασιών Ενότητα #5: Key result indicators (KRIs), Performance Indicators (PIs), Key Performance Indicators (KPIs)
Προσομοίωση Δικτύων 4η Άσκηση Σύνθετες τοπολογίες, διακοπή συνδέσεων, δυναμική δρομολόγηση.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εκπαιδευτικά Προγράμματα με Χρήση Η/Υ Ι ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ (Learning Theories and.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εισαγωγή στην Ανθρωπολογία της Τέχνης Κουλτούρα, πολιτισμός και εθνική ταυτότητα (CULTURE &I DENTITY.
 Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό υπόκειται σε άδειες χρήσης Creative Commons.  Για εκπαιδευτικό υλικό, όπως εικόνες, που υπόκειται σε άλλου τύπου άδειας.
Προσομοίωση Δικτύων 3η Άσκηση Δημιουργία, διαμόρφωση μελέτη σύνθετων τοπολογιών.
Time Management Matrix Assignment Submitted By Safwan Zubair October 21, 2013 BUS Contemporary Business Practice Professor Nankin.
Διδασκαλια και Μαθηση με Χρηση ΤΠΕ_2 Βασιλης Κολλιας
Αριθμητική Επίλυση Διαφορικών Εξισώσεων 1. Συνήθης Δ.Ε. 1 ανεξάρτητη μεταβλητή x 1 εξαρτημένη μεταβλητή y Καθώς και παράγωγοι της y μέχρι n τάξης, στη.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. SCHOOLS OF EUROPEAN EDUCATION.
ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΩΝ ΑΘΗΝΑ, ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2011 Ο.ΕΠ.ΕΚ Αρχική Συνεδρία Γ. Τύπας, Σύμβουλος Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και μέλος του Δ.Σ. του Ινστιτούτου.
Αντίληψη (2016) Όραση Μαρία Κουτρομάνου. Structure of the Eye: Iris The iris is similar to the diaphragm in a camera Your iris widens in dim light and.
Aristotle University of Thessaloniki School of Rural and Surveying Engineering «GIS Applications» Members of the group: Colak Emre Omer Aise Tzotzi Dimitra.
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
OFDM system characteristics. Effect of wireless channel Intersymbol interference in single carrier systems due to multipath propagation with channel delay.
Τεχνολογία Διοίκησης Επιχειρησιακών Διαδικασιών Τεχνολογία Διοίκησης Επιχειρησιακών Διαδικασιών Δημοσιεύσεις Καθηγήτρια: Αφροδίτη Τσαλγατίδου
From Applying Theory to Theorising Practice Achilleas Kostoulas Epirus Institute of Technology.
Guide to Business Planning The Value System © Guide to Business Planning The “value system” is also referred to as the “industry value chain”. In contrast.
3nd Training Workshop 12th of October 8:30 -16:30
Περιγραφή Γίνεται αναφορά σε σημαντικές έννοιες εξόρυξης δεδομένων (data mining) που αφορούν το μοντέλο k-means cluster (data mining) model. Η διεκπεραίωση.
Ερωτήσεις –απαντήσεις Ομάδων Εργασίας
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός ΙΙ
Jane Austen Pride and Prejudice (περηφάνια και προκατάληψη)
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Matrix Analytic Techniques
Ψηφιακeς ιδEες και αξIες
Στο μάθημα συζητήσαμε για το spatial frequency tuning των κυττάρων της V1, που σημαίνει ότι τέτοια κύτταρα έχουν μέγιστη απόκριση για τον προτεινόμενο.
2. Μάθηση μέσω Σχεδιασμού
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Αιτιολογία και φυσική ιστορία ΑΚΑ
Δημοςιευςη επιςτημονικης ερευνας
Προσαρμοστικά μοντέλα
Γεώργιος Σ. Γκουμάς MD,PhD, FESC
Το ιερό δισκοπότηρο της ΙΕ γλωσσολογίας
ECTS-DS Labels Selection 2011 Αθήνα, 28/11/2011
Μία πρακτική εισαγωγή στην χρήση του R
Χαράλαμπος Κωνσταντινίδης, MD, FEBU, FECSM Εθνικό Κέντρο Αποκατάστασης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Postgraduate Courses related to Clinical Criminology and Legal Psychology - Italy WE CAN – ΜΠΟΡΟΥΜΕ! Cyberbullying – Κυβερνοεκφοβισμός Δίκτυο Δράσης για.
Find: φ σ3 = 400 [lb/ft2] CD test Δσ = 1,000 [lb/ft2] Sand 34˚ 36˚ 38˚
Δημοςιευςη επιςτημονικης ερευνας
Θεωρία Παιγνίων: οι Καταλήψεις και οι Τζαμπατζήδες
aka Mathematical Models and Applications
GLY 326 Structural Geology
Find: angle of failure, α
ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΙΟΣ? Όμως ναι.... Ένα σκάφος
Choosing between Competing Experimental Designs
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΆΙ;.
Find: ρc [in] from load γT=110 [lb/ft3] γT=100 [lb/ft3]
Find: σ1 [kPa] for CD test at failure
τ [lb/ft2] σ [lb/ft2] Find: c in [lb/ft2] σ1 = 2,000 [lb/ft2]
Financial Market Theory
Find: Force on culvert in [lb/ft]
Deriving the equations of
Δοκοί Διαγράμματα Τεμνουσών Δυνάμεων και Καμπτικών Ροπών
Find: LBE [ft] A LAD =150 [ft] B LDE =160 [ft] R = 1,000 [ft] C D E
Find: ρc [in] from load (4 layers)
CPSC-608 Database Systems
Erasmus + An experience with and for refugees Fay Pliagou.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μάριος Βαφειάδης ΤΟΜΕΑΣ ΥΔΡΑΥΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΑΠΘ ΗΜΕΡΙΔΑ Περιβάλλον: από την εκπαίδευση στην δράση 22 ΜΑΪΟΥ 2008 Μάριος Βαφειάδης Αναπληρωτής Καθηγητής ΑΠΘ Προχωρημένη έρευνα – προχωρημένες μεθοδολογίες – προχωρημένες «ατυχίες» (και πώς να τις αποφύγουμε )

Μάριος Βαφειάδης ΤΟΜΕΑΣ ΥΔΡΑΥΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΑΠΘ

Why Most Published Research Findings Are False John P. A. Ioannidis JPA (2005) PLoS Med 2(8): e124 doi: /journal.pmed There is increasing concern that most current published research findings are false. The probability that a research claim is true may depend on study power and bias, the number of other studies on the same question, and, importantly, the ratio of true to no relationships among the relationships probed in each scientific field. In this framework, a research finding is less likely to be true when the studies conducted in a field are smaller; when effect sizes are smaller; when there is a greater number and lesser preselection of tested relationships; where there is greater flexibility in designs, definitions, outcomes, and analytical modes; when there is greater financial and other interest and prejudice; and when more teams are involved in a scientific field in chase of statistical significance.

Μάριος Βαφειάδης ΤΟΜΕΑΣ ΥΔΡΑΥΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΑΠΘ Προβλήματα στη μέθοδο Kriging Variogram... Controversy In mathematical statistics, a set of n measured values gives df=n- 1 degrees of freedom whereas the in situ or temporally ordered set gives df(o)=2(n-1) degrees for the first variance term. The variogram and semivariogram are both invalid measures for variability, precision and risk because the sum of squared differences between x and x+h is divided by n, the number of data in the set rather than by df(o)=2(n-1), the degrees of freedom for the first variance term of the ordered set. Controversy in mineral exploration and mining The question of whether spatial dependence may be assumed or ought to be verified -for example,...., is of particular relevance in mineral exploration and mining.... The practice of kriging lends itself to abuse, particularly when applied....

Μάριος Βαφειάδης ΤΟΜΕΑΣ ΥΔΡΑΥΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΑΠΘ Kriging—Blue or pink? Stephen Henley JournalMathematical Geology,,Springer, Volume 19, Number 2 / February, 1987 (Letter To The Editor), Pages For a given set of spatial data, does a rational procedure exist by which a geologist can select the most appropriate numerical technique to extract the information he or she requires? 2. If so, what statistical tests can be used to justify this choice of technique? These questions are not of mere academic interest but have major economic implications. In the mining industry, for example, the best possible estimates of tonnage, grade, and error bounds are vital for economic decisions; so long as disagreement exists on validity of different estimation techniques, the choice among conflicting estimates will continue to be made on extraneous (nontechnical and perhaps irrational) criteria.

Μάριος Βαφειάδης ΤΟΜΕΑΣ ΥΔΡΑΥΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΑΠΘ

Ξεκινώντας μια έρευνα... Πρέπει να αποφασίσουμε: Είναι έρευνα για γνώση ή για τυπικά προσόντα ή εντυπωσιασμό; Ο στόχος είναι δημοσιεύσεις πάσει θυσία ή η δημιουργία σταθερού γνωστικού υποβάθρου; Μας ενδιαφέρει η παραγωγή γνώσεως με πραγματική αξία ή κάποια “ανώτερα” πνευματικά παιχνίδια;

Μάριος Βαφειάδης ΤΟΜΕΑΣ ΥΔΡΑΥΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΑΠΘ Εφαρμόζοντας μια προχωρημένη μέθοδο... Πρέπει: Να την γνωρίζουμε καλά! Δηλαδή: Να γνωρίζουμε πού μπορεί να εφαρμοστεί. Ποιές είναι οι αρχές της. Ποιά είναι η λειτουργία της. Ποιές είναι οι παραδοχές της. Τι δεδομένα απαιτεί. Πώς ελέγχεται η εφαρμογή της...

Μάριος Βαφειάδης ΤΟΜΕΑΣ ΥΔΡΑΥΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΑΠΘ Αναλύοντας τα αποτελέσματα... Να συμπεράνουμε... Μόνο ότι προκύπτει ξεκάθαρα και αβίαστα και όχι ότι είχαμε στο μυαλό μας να αποδείξουμε από την αρχή... Όπου έχουμε αμφιβολίες, ας το αναφέρουμε... Όπου κάτι δεν αποδείχθηκε αλλά υπήρξαν ενδείξεις (είτε θετικές, είτε αρνητικές) ας το συζητήσουμε...

Μάριος Βαφειάδης ΤΟΜΕΑΣ ΥΔΡΑΥΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΑΠΘ Η “Μέθοδος” του Καρτέσιου 1. Δεν αποδεχόμαστε σαν αληθινό τίποτε που να μη γνωρίζουμε οτι είναι ολοφάνερα τέτοιο: δηλαδή αποφεύγουμε με επιμέλεια την σπουδή και την προκατάληψη. Και δεν συμπεριλαμβάνουμε τίποτε περισσότερο στις κρίσεις μας, από ότι θα παρουσιαζόταν τόσο ξεκάθαρα και τόσο διακριτά στο πνεύμα μας, ωστε να μην έχουμε την παραμικρή ευκαιρία να το θέσουμε υπό αμφισβήτηση. 2. Διαμερίζουμε κάθε μία από τις δυσκολίες που εξετάζουμε σε όσα τμήματα είναι δυνατόν, και που θα είναι απαραίτητα για να την καλύτερη επίλυση. 3. Οδηγούμε με τάξη τις σκέψεις μας, αρχίζοντας από τα αντικείμενα τα πιο απλά και ευκολομάθητα, για να ανεβούμε σιγά-σιγά, όπως σε σκάλα, έως τις πιο σύνθετες γνώσεις. Και ακόμη θεωρούμε οτι υπάρχει τάξη και ανάμεσα σε αυτά που δεν προηγούνται καθόλου από φυσικού τους τα μεν από τα δε. 4. Κάνουμε παντού απαριθμήσεις τόσο πλήρεις, και επισκοπήσεις τόσο γενικές, ώστε να εξασφαλίσουμε οτι δεν παραλείψαμε τίποτε. Réné DesCartes 1636

Μάριος Βαφειάδης ΤΟΜΕΑΣ ΥΔΡΑΥΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΑΠΘ 1. Προσδιορισμός του στόχου [Ερώτηση] 2. Συλλογή πληροφοριών [Πηγές, Βιβλιογραφία, Παρατηρήσεις, Δεδομένα] 3. Διατύπωση υποθέσεων 4. Πειράματα και συλλογή δεδομένων 5. Ανάλυση δεδομένων 6. Ερμηνεία δεδομένων και συναγωγή συμπερασμάτων, βάση για τη διατύπωση νέων υποθέσεων 7. Δημοσίευση αποτελεσμάτων 8. Επανέλεγχος [Και από άλλους ερευνητές] Η επιστημονική μέθοδος στην πράξη (οδηγίες) ‏

Μάριος Βαφειάδης ΤΟΜΕΑΣ ΥΔΡΑΥΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΑΠΘ