NGO’s refugee LOGOS. Χρωματική μελέτη των logo Τα logo των οργανώσεων χρησιμοποιούν κατα κύριο λόγο το μπλέ και το πράσινο.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Χρώματα Βασικά & Συμπληρωματικά
Advertisements

Xρώματα Ολόκληρη Ασπρόμαυρες Με λίγα ενχρωμα στοιχεία
Δ ΗΜΙΟΥΡΓΙΑ Π ΑΡΟΥΣΙΑΣΕΩΝ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ P OWER P OINT.
Τι ξέρετε για την ΟΡΑΣΗ;
Mood board (σύνθεση) Μοναδικό αντικείμενο Background και κύρια εικόνα
Τι ξέρετε για την ΟΡΑΣΗ;
Pamukkale.
Αν κόψουμε τη γη μας στη μέση, πώς θα είναι; Τι θα συναντήσουμε;
Ανάκλαση και διάδοση σε ένα όριο.
Λογότυπα βασισμένα στο γράμμα
BRIE F Ποίοι είμαστε: Είμαστε μια σχεδιαστική ομάδα Target group: άτομα νεαρής ηλικίας (16-20) το οικογενειακό τους περιβάλλον Στόχος: Γνωστοποίηση της.
Επεξεργασία Έγχρωμων Εικόνων
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
Πολυμέσα – Δίκτυα (μαθ. επιλογής Γ’ Λυκείου)
Χωρίζοντας το φυσικό περιβάλλον σε ενότητες
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Διαδικασία του σχεδίου
ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΝΤΑΣ ΣΤΟ SCRATCH
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
ΟΙ «ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ» ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ
Ποιον χάρτη να διαλέξω;
8.3 ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ 8.4 ΤΟ ΧΡΩΜΑ.
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Προοπτική
ΤΟΜΕΣ.
Φως και χρώματα (α).
Οι σύγχρονες αντιλήψεις
Απεικόνιση αντιπροσωπευτικών φύλλων από δουλειές μαθητών στο Revelation Natural Art σχετικά με την συμμετρία στη ζωγραφική (Έχει προηγηθεί επίδειξη από.
Ο ΧΡΟΝΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΤΕΡΙΚΗ ΣΚΕΨΗ Ο χρόνος στην Πατερική σκέψη έχει έναν παιδαγωγικό χαρακτήρα, αφού χρησιμοποιείται για την προετοιμασία του ανθρώπου στην.
Πάσχα μέγα, Πάσχα των πιστών
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6 ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ: ΣΗΜΕΙΑ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
Ουράνιο τόξο.
ΠΛΑΤΩΝΙΚΑ ΣΤΕΡΕΑ.
Τα μαθηματικα στην τεχνη και στη φυση
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
1ο ΕΠΑ.Λ. ΣΟΦΑΔΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ Β’ ΤΑΞΗ
Πολυμέσα – Εφαρμογές Πολυμέσων
Η παράγραφος Είναι το βασικό δομικό στοιχείο ενός κειμένου.
Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας
Όνομα ομάδας: Γαλαζοπράσινο Μαθητές: Καραίσκου Ρανια, Γιαμαίου Σπυριδούλα, Παπαδόπουλος Ευσέβιος, Τσατσαράγκος Θανάσης Θέμα: Φώς, Χρώμα και τέχνη Σχολείο:6ο.
ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ Τάξη Στ1 Σχολική χρονιά Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.
Η κατανομή των Ηπείρων και των Ωκεανών Ωκεανοί και θάλασσες Ούρδας Ιωάννης
ΠΩΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΑΛΓΕΒΡΑ.
ΝΣΜΧΔ ΤΜΦΓ ΦΣΨ Κ Ο Ι Τ Α Π Ι Σ Ω Σ Ο Υ Ο Κάισαρας χρησιμοποιούσε πολύ συχνα μυστικη γραφή. Χάρη στους «Βίους 12 καισάρων» του Σουνητώνιου εχουμε λεπτομερή.
Σχεδίαση Διαφανειών Πρακτικός Οδηγός Μιχαηλίδη Αφροδίτη.
Ανάπτυξη της γλώσσας Η ανάπτυξη της γλωσσικής ικανότητας περνάει από συγκεκριμένα στάδια απόκτησης γλωσσικών επιπέδων. Ο στόχος ενός παιδιού που μαθαίνει.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
Μάθημα 3 Αγωγοί γείωσης στη μονοφασική εγκατάσταση.
Γραφιστικός Σχεδιαμός
-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ- ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΡΑΒΑΝΗΣ
Διερευνώντας το οικολογικό μας αποτύπωμα
Ελαττώνω το θυμό, αυξάνω
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
Ερευνητική εργασία των μαθητών του Α1 του 3ου ΓΕΛ. Γλυφάδας
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Σχεδίαση Διαφανειών Πρακτικός Οδηγός.
Analog vs Digital Δούρβας Ιωάννης ΙΩΑΝΝΗΣ ΔΟΥΡΒΑΣ.
Κωνσταντίνος Χάρης Αντώνης
Η ΑΠΟΔΗΜΙΑ – Ο ΚΑΗΜΟΣ ΤΗΣ ΞΕΝΙΤΙΑΣ
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Σταυρούλα Σαμαρτζή και Σμαράγδα Καζή Τμήμα Ψυχολογίας
Δραστηριότητα - απόδειξη
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Γραφιστικός Σχεδιαμός
Στατιστικά Περιγραφικά Μέτρα
Β 3. ΥΔΡΟΣΦΑΙΡΑ «Χώρισαν στις εκβολές του μεγάλου ποταμού. Από ψηλά μπορούσες, αν ήθελες, να πιστέψεις πως δεν ήταν το ποτάμι που χυνόταν στη θάλασσα.
Β 3. ΥΔΡΟΣΦΑΙΡΑ «Χώρισαν στις εκβολές του μεγάλου ποταμού. Από ψηλά μπορούσες, αν ήθελες, να πιστέψεις πως δεν ήταν το ποτάμι που χυνόταν στη θάλασσα.
Ηλίας Μπουναρτζής/users.sch.gr/bounartzis
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
Μεταγράφημα παρουσίασης:

NGO’s refugee LOGOS

Χρωματική μελέτη των logo Τα logo των οργανώσεων χρησιμοποιούν κατα κύριο λόγο το μπλέ και το πράσινο

ΜΠΛΕ:

Το μπλέ μπορεί να σημαίνει λύπη αφού στην αγγλική γλώσσα χρησιμοποιείται για να περιγράψει στενάχωρα συναισθήματα αλλα αντίθετα εκφράζει και την αισιοδοξία και χαρά. Είναι το χρώμα της πίστης και της προστασίας. Το μπλε το συναντάμε παντού στη φύση (νερό, αέρας, κτλ.). Συνειρμικά παραπέμπει σε μπλέ καθαρό ουρανό που ευννοεί την εκδήλωση τέτοιων συναισθημάτων και εννοεί ήρεμη μέρα δηλαδή χώρις προβλήματα καθώς και στο νερό που υποδηλώνει την ελευθερία λόγω της μεταβλητότητας και απεραντοσύνης του ωκεανού. Ο ίδιος ο πλανήτης μας φαίνεται από το διάστημα μπλε. Γενικά αυτό το χρώμα βρίσκεται στις σημαίες πολλών χωρών. Απο πολιτικής πλευράς αντιπροσωπεύει συνήθως δεξιές παρατάξεις ακόμα και φασιστικές ακροδεξιές ομάδες.

ΠΡΑΣΙΝΑ:

Το πράσινο είναι χρώμα που συνδέεται με τη φύση την γονιμότητα και την ανάσταση-αναγέννηση. Επίσης συμβολίζει την ελπίδα την μοίρα και την τύχη. Οι αρνητικές του σημασίεςαποδίδονται με την ζήλεια και την λαγνεία. Χρησιμοποιείται για να απεικονίσει αντικείμενα προκαταλήψεων (μάγισσες κτλ) καθώς και να παραπέμψει στο χρήμα δηλαδή χαρτονόμισμα (δολάριο). Ωστόσο σημαντικό ειναι οτι το συσχετίζουμε με την υγεία (σταυροί φαρμακείων κτλ) με την φύση και με την ενθάρρυνση – προτροπή («πράσινο φως»). Το πράσινο είναι το χρώμα του ισλάμ.

ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΕΙΣ: Στις διαφοροποιήσεις που υπάρχουν χρησιμοποιειται το κόκκινο ή ένας συνδυασμός χρωμάτων (πολλά χρώματα μαζί)

Το κόκκινο γενικά συμβολίζει το κουράγιο, την αναγκαιότητα ή τον κίνδυνο και την θυσία

Τα διάφορα χρώματα συμβολίζουν την πολυφωνία και τον πλουραλισμό. Τονίζουν την καθολικότητα του προβλήματος.

Τέλος υπάρχουν οργανώσεις που επιλέγουν να μην χρησιμοποιήσουν χρώμα και καταλλήγουν σε ενα τέτοιο αποτέλεσμα:

Μελέτη μορφής και σχημάτων Τα logo των οργανώσεων χρησιμοποιούν κατα κύριο λόγο στην μορφη τους τον κύκλο και την φιγούρα του ανθρώπου

Γενικά συμβολίζει την ενότητα την σταθερότητα και την διάρκεια. Την ισσοροπία λόγω της μορφής (σημεία που ισαπέχουν από το κέντρο ) το yin- yan Στα ξεκάθαρα σχήματα ο κύκλος παίρνει την έννοια της Γης μας για να θίξει το γεγονός οτι το πρόβλημα είναι παγκόσμιο δηλαδή 1 ον ολοι πρέπει να ενδιαφερθούμε και 2 ον ολοι μπορει να βρεθούμε σε αντίστοιχη θέση. Δηλώνει την αναγκαιότητα της συλογικότητας και περιέχει μεγάλο κομμάτι του μηνήματος της οργάνωσης. Στην πρώτη περίπτωση δίνεται έμφαση και επικεντρώνεται στην προστασία του ίδιου του ανθρώπου. Υποννοείται ένα καταφύγιο στο οποίο αυτός μπορει να προσφύγει. Ο κύκλος περικλείει αυτόν δημιουργώντας μια ασπίδα γύρω του. Δηλαδή μιλάει για μια οργάνωση με σκοπό τον εναγκαλισμό του πληττόμενου ατόμου Στην δεύτερη περίπτωση ο κύκλος δημιουργείται από τα ίδια τα άτομα άρα το μήνημα που περνάει για το target group είναι αυτό της ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης (γενικά δεν εξιδικεύει την δράση του στον πρόσφυγα, βαζει μέσα και τον παράγοντα του απλού ανθρώπου-παρατηρητή).

Τα κυκλικά χωρίζονται σε αυτά που απεικονίζουν κάποιο κυκλικό σχήμα ή κάτι (αντικείμενο ενδιαφέροντος π.χ.) περικλείεται σε ένα. Μπορεί να είναι σχηματικά η περιγραφικά κ λεπτομερη

...και σε αυτά τα οποία ο κύκλος δημιουργείται από ανθρώπους:

Επόμενη κατηγοριοποίηση είναι τα λογότυπα που χρησιμοποιούν την ανθρώπινη μορφή γενικότερα:

Αυτά που διαφοροποιούνται είναι:

Μελέτη των typefaces των logo Τα logo των οργανώσεων χρησιμοποιούν κατα κύριο sans serif fonts

Τα sans serif typefaces είναι πολύ ξεκάθαρα και αναγνωρίζονται εύκολα. Έχουν καθαρές γραμμές και είναι κατάλληλα για λογότυπα και επωνυμίες. Αντίθετα τα serif είναι πιο κατάλληλα για κείμενο γιατί το μάτι είναι εξοικιωμένο με αυτά (χειρογραφο κείμενο). SANS SERIF:

SERIF: