Γυμνάσιο - Λύκειο στο Ειδικό Κατάστημα Κράτησης Νέων Αυλώνα (Ε.Κ.Κ.Ν.Α) Παρουσίαση του Σχολείου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ι. Καραγιάννης,Σχ. Σύμβουλος ΠΕ03 Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ. Παρουσίαση του νέου Νόμου για τα ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ. Μια πρώτη.
Advertisements

3Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ Σχολικό έτος
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Σ.Δ.Ε Φυλακών Δομοκού Σχολικό Έτος: Εισήγηση: Ηλιοπούλου Βασιλική.
ΕΠΑΛ - ΕΠΑΣ Επαγγελματικά Λύκεια & Σχολές
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
EU Grundtvig Life Long Learning Programme LLP-2007-Grundtvig-GMP Virtual European Prison School VEPS 2 η Ημερίδα EPEA Hellas Πριν την.
2η Ημερίδα EPEA HELLAS Σάββατο 9 Μαΐου 2009
Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ.
Παράδειγμα eTwinning καλής πρακτικής
ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ που λειτουργεί στο Ειδικό Κατάστημα Κράτησης Νέων Αυλώνα Ε.Κ.Κ.Ν.Α.
Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Τάξης
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
Γραπτη εργαςια ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
Socrates Comenius 1 Συνάντηση στο Βέλγιο – Antwerp 23 – 27 November Τίτλος προγράμματος: ¨Χρήση και εφαρμογές πληροφορικής τεχνολογίας στη διαδικασία μάθησης¨
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΦΟΥ (ΝΕΟΦΥΤΕΙΟ)
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΤΑ Ι.Ε.Κ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΕΣΥΠ ΔΡΑΜΑΣ 2013 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΦΩΤΕΙΝΟΥ M.Sc. Computation, Univ. of London
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΛΗΝΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΈΤΟΣ
“Antiqua aqua” “Υδάτινα δίκτυα” ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΩΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΒΡΑΒΕΙΟ “e-Twinning” 2006 ΓΕΩΡΓΑΝΤΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΓΕΝΙΚΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ.
Παρουσίαση του Σχολείου
Πως θα αξιοποιήσετε περαιτέρω τις eTwinning συνεργασίες σας.
Διοργανώνουμε ένα συνέδριο. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ  Στόχοι: έρευνα, δημιουργικότητα, συνεργασία, ευρηματικότητα, παραγωγή έργου, ευθύνη, γνώσεις, αυτενέργεια. 
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ Π.Ε. ΚΑΙ Δ.Ε. ΑΤΤΙΚΗΣ Δ/ΝΣΗ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Δ΄ ΑΘΗΝΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ.
Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Πολιτισμός και Παραδόσεις της Πατρίδας μου.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
Η υφιστάμενη κατάσταση στα καταστήματα κράτησης νέων
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Το Επαγγελματικό Λύκειο του Δήμου Θέρμης
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΤΑ Ι.Ε.Κ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΕΣΥΠ ΔΡΑΜΑΣ 2014 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Η Τράπεζα Θεμάτων στο Νέο Λύκειο Δρ. Δημήτριος Σισιαρίδης Διευθυντής στο 1 ο ΕΠΑ. Λ Ελευθερούπολης.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Καινοτόμες δράσεις στο ΕΕΕΕΚ Κατερίνης: Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛIΤΙΣΜΟΥ ΣΤΟΧOI ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ Η ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ 1.
1ο γενικο λυκειο μαρκοπουλου
Ελληνικό γραφείο υποστήριξης: Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη.
«ΚΑΛΕΣ» ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΕΥΔΟΞΟΣ Διδάσκοντας Δικτυακά Φυσικές Επιστήμες στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με ένα Ρομποτικό Τηλεσκόπιο Ανδρικόπουλος Νικόλαος ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 2ο.
Επιμορφωτική Ημερίδα Καθηγητών κλάδου ΠΕ04 Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011 Εισηγητής Σωκράτης Τουμπεκτσής Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών.
Καινοτομίες στη Μέση Εκπαίδευση Καινοτομίες στην Μουσική Εκπαίδευση ΑΧΛ2009.
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-
ΡΑΛΛΕΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: 155 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ.
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
«Δράσεις κατά της βίας στο σχολείο την 6η Μαρτίου 2012» 70ο Γυμνάσιο Αθήνας.
«eTwinning: Εργαλείο επικοινωνίας, συνεργασίας, γνώσης, διάδοσης καλών πρακτικών – στρατηγικών πρόληψης και αντιμετώπισης του Σχολικού και Διαδικτυακού.
Η ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΣΗΜΕΡΑ
«Στο δρόμο για την αειφορία».  Βρίσκεται στην περιοχή της Νέας Κυψέλης, στην οδό Δοϊράνης 43.  Μετρά 90 χρόνια λειτουργίας.  Έχει πλούσια συμμετοχή.
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
ΑΜΠΕΤΕΙΟΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΪΡΟΥ
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό
O πρώτος χρόνος της δράσης eTwinning
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛIΤΙΣΜΟΥ
Γενικό Λύκειο και ΕΠΑΛ.
Μετάβαση από το Δημοτικό
Περιφέρεια Ιονίων Νήσων
Παναγιώτης Σαραντόπουλος Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΙΔΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΜΕΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΕΣΠΑ - ΠΟΡΕΙΑ.
«Εγκλεισμός και εκπαίδευση: δύο δρόμοι συγκλίνοντες ή παράλληλοι;»
8ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Ο κλασικός Αθλητισμός στο Δημοτικό Σχολείο
Ελληνογερμανική Αγωγή
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (ΕΠΑ.Λ)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γυμνάσιο - Λύκειο στο Ειδικό Κατάστημα Κράτησης Νέων Αυλώνα (Ε.Κ.Κ.Ν.Α) Παρουσίαση του Σχολείου

Ιστορικό του Σχολείου μας Πως το όραμα έγινε πραγματικότητα Νοέ. 1994Διαμορφώνεται η ιδέα μιας εθελοντικής προσπάθειας Ιαν. 1995Μία ομάδα εθελοντών αρχίζει να διδάσκει σε μία Σωφρονιστική Δομή (Κατάστημα) στην Αθήνα Σεπ Η δράση (οι ενέργειες) της ομάδας εξαπλώνεται και σε άλλες Σωφρονιστικές Δομές (Καταστήματα)

Σεπ Η πρώτη επαφή με το Ειδικό Κατάστημα Κράτησης Νέων Αυλώνα (ΕΚΚΝΑ). Προσπαθούμε να βοηθήσουμε έναν νέο κρατούμενο που συμμετέχει στις Πανελλήνιες Εξετάσεις για την εισαγωγή του στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Σεπ Η ομάδα των εθελοντών διδάσκει (φροντιστηριακά μαθήματα) 11 μαθητές Λυκείου στο ΕΚΚΝΑ. Σεπ Ο αριθμός των νέων που παρακολουθούν μαθήματα έχει φθάσει τους 23. Η ιδέα της δημιουργίας ενός Σχολείου ωριμάζει.

Σεπ Το πρώτο Γυμνάσιο σε μία φυλακή είναι τώρα πραγματικότητα. Το Σχολείο λειτουργεί υπό την εποπτεία του Υπουργείου Παιδείας. Σεπ Ο αριθμός των μαθητών διπλασιάζεται. Το Σχολείο υποστηρίζει μαθητές Λυκείου μέσω φροντιστηριακών μαθημάτων ξεχωριστά από το ωρολόγιο πρόγραμμα ως ένας κλάδος των τάξεων του Λυκείου Αυλώνα. Στο Σχολείο γίνονται πολλές πολιτιστικές δραστηριότητες.

Σεπ Ο αριθμός των μαθητών αυξάνεται, το σχολείο συνεχίζει τις πολιτιστικές του δραστηριότητες και κερδίζει βραβεία σε θεατρικούς διαγωνισμούς σε Πανελλήνιο Επίπεδο. Σεπ. 2003Το σχολείο επανιδρύεται ως: Γυμνάσιο και Λύκειο Το ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου παρέχει όλα τα μαθήματα των τριών τάξεων του Γυμνασίου, καθώς επίσης και πλήρες πρόγραμμα μαθημάτων Λυκείου (1 η, 2 η και 3 η τάξη Τεχνολογικής Κατεύθυνσης). Από Σεπ έως σήμερα: Το σχολείο λειτουργεί ως πλήρης εκπαιδευτική μονάδα και επεκτείνει ακόμη περισσότερο τις πολιτιστικές του δραστηριότητες.

Το σχολείο μας στο Διαδίκτυο avlon.att.sch.gr website:

Εκπαιδευτικές Δυσκολίες Πολυπολιτισμικός πληθυσμός των μαθητών Περιορισμένη παρακολούθηση από μερικούς μαθητές εξαιτίας: –Χρήση ουσιών πριν τον εγκλεισμό –Μακροχρόνια απουσία από το σχολικό περιβάλλον –Ψυχολογική αστάθεια πριν και μετά από δίκη –Ψυχολογική αστάθεια πριν και μετά από ολιγοήμερη άδεια Χαμηλή αυτοεκτίμηση

Διακρίσεις – Επιτεύγματα του Σχολείου Επιτυχίες μαθητών του σχολείου στις Πανελλήνιες Εξετάσεις Δημιουργία Διαδικτυακού Τόπου Σχολική Εφημερίδα Θεατρικές Δραστηριότητες Πολιτιστικές Δραστηριότητες Επικοινωνία – Συνεργασία με άλλα σχολεία Αθλητικές Δραστηριότητες Εκπροσώπηση της Ελλάδας στην Ε.Ρ.Ε.Α. Δημιουργία του κλάδου EPEA – Hellas.

Συνεργασία με άλλα σχολεία Το 49 ο Λύκειο Αθηνών επισκέφθηκε το σχολείο μας και οι μαθητές εξέφρασαν απόψεις και γνώμες για θέματα σχετικά με τη νεολαία και την Ελληνική κοινωνία (Ναρκωτικά, Ανθρώπινες Σχέσεις, κ.λ.π.). Συνδιοργάνωση σχολικής εορτής της Εθνικής επετείου της 25 ης Μαρτίου με το 2 ο Λύκειο Αιγίου, συμπεριλαμβανομένων μουσικής, ποίησης και παραδοσιακών χορών. Συνδιοργάνωση σχολικής εορτής της Εθνικής επετείου της 25 ης Μαρτίου με το Καλλιτεχνικό Σχολείο Παλλήνης. Θεατρική Παράσταση βασισμένη στο μύθο της Αντιγόνης και του Κρέοντα.

Αθλητικές Δραστηριότητες Ενδοσχολικοί Αγώνες (ποδόσφαιρο, μπάσκετ, δεξιότητες, κ.λ.π.) Προετοιμασία των ομάδων του σχολείου (ποδόσφαιρο, μπάσκετ, χάντμπωλ) για τους αγώνες με άλλα σχολεία.

Προγραμματισμός Προαιρετικών Δραστηριοτήτων Το σχολείο μας παρέχει την τυπική εκπαίδευση -3 έτη Γυμνάσιο και 3 έτη Λύκειο. Το πρόγραμμα μαθημάτων αποτελείται από 35 διδακτικές ώρες για κάθε μαθητή σε εβδομαδιαία βάση. Σ’ αυτό το πρόγραμμα έχουμε προσθέσει και 30 ως 40 ώρες προαιρετικών δραστηριοτήτων – 15 ως 20 πολιτιστικά, περιβαλλοντικά ή αγωγής υγείας προγράμματα (όχι υποχρεωτικά) σε εβδομαδιαία βάση. Κάθε μαθητής μπορεί να επιλέξει έως 3 (6 ώρες) προγράμματα που επιθυμεί να παρακολουθήσει. Τυπωμένα φυλλάδια ή παρουσιάσεις σε Power Point είναι μερικά από τα αποτελέσματα των δραστηριοτήτων, από τις οποίες κάθε μαθητής μπορεί να ωφεληθεί. Επιπλέον, δημιουργούνται αφίσες για να παρουσιαστεί κάθε πρόγραμμα. Στο τέλος κάθε σχολικού έτους αυτό το υλικό παρουσιάζεται στο σχολείο μας, καθώς και σε επίπεδο Περιφέρειας (Περιφέρεια Εκπαίδευσης Αττικής).

Η ανάγκη των προαιρετικών δραστηριοτήτων Η εμπειρία μας στην υλοποίηση των εκπαιδευτικών προσεγγίσεων έχει δείξει ότι η εκπαίδευση στις Φυλακές θα πρέπει να περιλαμβάνει μια μεγάλη ποικιλία προαιρετικών δραστηριοτήτων. Ως εκ τούτου πολλή ενέργεια μας δαπανάται σε αυτές. Από τα πρώτα βήματα του Σχολείου μας, η ανάγκη για την υλοποίηση πολλών και διαφορετικών προαιρετικών δραστηριοτήτων ήταν περισσότερο από προφανής. Διαπιστώσαμε ότι η συμμετοχή των μαθητών σ’ αυτά τα προγράμματα τους βοηθούν όχι μόνο να προσαρμοσθούν στο σχολικό περιβάλλον και να συνεργασθούν μεταξύ τους, αλλά τους βοηθά τόσο στον ψυχολογικό όσο και στον εκπαιδευτικό τομέα.

Κάθε δραστηριότητα πραγματοποιείται κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς. Κατά τη διάρκεια της υλοποίησής της, οι μαθητές μας χρησιμοποιούν διάφορες πηγές για να συγκεντρώσουν υλικό, όπως είναι η βιβλιοθήκη του σχολείου και το διαδίκτυο. Οι μαθητές, με τη χρήση σύγχρονων τεχνολογιών, παράγουν ένα φυλλάδιο για πολιτιστικό πρόγραμμα, το οποίο παρουσιάζει το έργο τους. Επιπλέον, κατασκευάζεται μια αφίσα για να παρουσιάσει το έργο εντός και εκτός της φυλακής. Παρουσιάσεις σε Power point που αφορούν τις διάφορες πολιτιστικές και καλλιτεχνικές δραστηριότητες αναρτώνται στον ιστότοπο του σχολείου. Οι ΤΠΕ συμβάλλουν σε μεγάλο βαθμό όχι μόνο στην υλοποίηση κάθε πολιτιστικού προγράμματος, αλλά στην παρουσίασή του.

Τέχνες Θέατρο Ζωγραφική στον τοίχο Κατασκευή Ψηφιδωτών Χορός Μουσική Online παρουσίαση της Εφημερίδας Χειροτεχνία (κατασκευές με ευτελή υλικά – καπάκια κλπ) Κατασκευή Ηλιακού Ρολογιού Κολλάζ Ζωγραφική – Σχέδιο Χαρτοδιπλωτική (origami) Πηλός

Το 5 ο και 6 ο φύλλο της σχολικής μας εφημερίδας: «Προσπαθώντας για το αύριο» Στην εφημερίδα μας δημοσιεύονται διάφορα άρθρα. Πολλά απ’ αυτά αναφέρονται στη Λογοτεχνία, στην Ποίηση και σε Καλλιτεχνικές Δραστηριότητες. Κάθε φύλλο αναρτάται στον ιστότοπο του σχολείου. avlon.att.sch.gr/

Το 7 ο και 8 ο φύλλο της σχολικής μας εφημερίδας: «Προσπαθώντας για το αύριο»

Το 9 ο φύλλο της σχολικής μας εφημερίδας: «Προσπαθώντας για το αύριο» αφιερωμένο στη μνήμη του π. Μάρκου

Το 10 ο φύλλο της σχολικής μας εφημερίδας: αφιερωμένο στην δράση ζωγραφικής τοίχου σε συνεργασία με την Α νωτάτη Σ χολή Κ αλών Τ εχνών

Θεατρικές Δραστηριότητες Το θεατρικό έργο που έγραψαν και παρουσίασαν οι μαθητές μας βραβεύτηκε με: Το 1 ο ειδικό βραβείο στον Πανελλήνιο Σχολικό Διαγωνισμό Θεάτρου, στην Περιφέρεια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής. Το 2 ο βραβείο στον Πανελλήνιο Σχολικό Διαγωνισμό Θεάτρου.

Θέατρο

Πολιτιστικές Δραστηριότητες Συμμετοχή σε Ποιητικό Διαγωνισμό (2 ο Βραβείο). Συμμετοχή σε Σχολικό Διαγωνισμό Ζωγραφικής. Θεατρικές – Ποιητικές – Μουσικές Παραστάσεις στο Ε.Κ.Κ.Ν.Α. Συμμετοχή στις Πολιτιστικές Δραστηριότητες του Υπουργείου Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων. Διαλέξεις σχετικά με την Τέχνη (Αναγέννηση, Μοντέρνα Τέχνη) στις εγκαταστάσεις του Ε.Κ.Κ.Ν.Α. Συναυλία Βυζαντινής Μουσικής στις εγκαταστάσεις του Ε.Κ.Κ.Ν.Α

Ζωγραφική - Σχέδιο

Ζωγραφική σε τοίχο

Ζωγραφική σε τοίχο – Ηλιακό Ρολόι

Κατασκευή Ψηφιδωτών

Φωτογραφία

Χορός

Μουσική - Έγχορδα

Κινηματογράφος – δημιουργία ντοκιμαντέρ

Χαρακτική σε λινόλεουμ

Μεταλλικές Κατασκευές

Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα Παρατήρηση πουλιών – κατασκευή φωλιών σε συνεργασία με την Ελληνική Ορνιθολογική Εταιρεία

Πρώτες Βοήθειες

Πήλινες Κατασκευές

Οrigami Η Ιαπωνική Τέχνη της Χαρτοδιπλωτικής

Κατασκευή Μακέτας

Κολλάζ

Κατασκευή Μασκών

Δημιουργίες με ‘καπάκια’

European projects Grundtvig 1 PIPELINE Grundtvig 1 - PIPELINE Συνεργασίες Στην Εκπαίδευση στη Φυλακή: Μαθαίνοντας σε δικτυωμένα περιβάλλοντα. Συμμετέχουσες χώρες: Νορβηγία, Δανία, Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Σλοβενία, Ελλάδα, Ρουμανία, Τσεχία, Σουηδία. Αυτό το έργο στοχεύει να δημιουργήσει μία ασφαλή διαδικασία, συμπεριλαμβανομένων όλων των θεμάτων ασφάλειας, ούτως ώστε να επιτρέπεται στους κρατούμενους να έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο. Grundtvig 4 Prison Art Network Grundtvig 4 – PAN European: Prison Art Network Το έργο στοχεύει στη δημιουργία ενός ευρωπαϊκού δικτύου για τις τέχνες στη φυλακή. Καλλιτεχνικές δραστηριότητες θα είναι κοινές και οι συμμετέχοντες θα μπορούν να επωφεληθούν από τη χρήση των ΤΠΕ. Grundtvig 2 Grundtvig 2 - ISDIPE Βελτίωση της παροχής υπηρεσιών στον τομέα της εκπαίδευσης στις φυλακές. Συμμετέχουσες χώρες: Βουλγαρία, Νορβηγία, Ελλάδα, Δημοκρατία της Τσεχίας. Grundtvig GMP Grundtvig GMP –VEPS Virtual European Prison School Lifelong Learning Programme GRUNDTVIG-GMP Ireland – Hellas subgroup Δημιουργία ενός βιβλίου 150 σελίδων με οδηγίες «Πριν την Αποφυλάκιση» Προετοιμασία του κρατούμενου πριν την αποφυλάκιση

Movable Barres

Ποιοι είναι οι μαθητές μας;

… και μετά το σχολείο, μετά τη φυλακή……. τί;