ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΑΛΛΙΩΣ… ΕΝΑ ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ, ΜΑΓΙΚΟ, ΠΑΙΧΝΙΔΙΑΡΙΚΟ ΤΑΞΙΔΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΛΑ Τ’ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΕΡΙΤΡΙΓΥΡΙΖΟΥΝ!!! 15-05-2013.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Η ΚυριακΗ τηΣ ΟρθοδοξιαΣ»
Advertisements

Ζώα υπό εξαφάνιση: δελφίνι
Computed tomography – Αξονικη τομογραφια
Επιπτώσεις του ηλεκτρονικού εκφοβισμού
Η χλωρίδα του Υμηττού στη Λογοτεχνία, στη Μυθολογία, στον Πολιτισμό και τις φαρμακευτικές της ιδιότητες Σχολείο: 1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ Επιβλέπων.
Οι μαθητές της Ε1 τάξης Δημήτρης-Ελένη παρουσιάζουν την εξής άσκηση.
ΑΛΙΑΚΜΟΝΑΣ.
ΤΡΙΒΗ Άντρια Πεύκου Γ’6.
DESIGNED BY MALAMOU V. KOKONI A.KOUTSIKOU M.
ads/2011/05/Catwalk.jpg 05/02/ htm ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
ΕΙΔΙΚΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
ENOTHTA 3 H ΦΥΣΗ EINAI TO ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ (ΦΥΣΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ)
έ ν α τ α ξ ί δ ι δ ι ε ρ ε ύ ν η σ η ς
Ενότητα 3.3 Αξιοποίηση-Αξιολόγηση Ιστοσελίδων, ιστοχώρων & πυλών
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ «ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ»
Ο άνθρωπος ως εικόνα θεού
6η εργασία α:Ποταμοί που εκβάλλουν στην Μεσόγειο
ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΤΕΊΧΗ ΤΗΣ ΤΡΟΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΓΟΡΙΤΣΑΣ
ΘΕ.3: ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α’ ΕΠΑ.Λ.
Χρήσιμες ηλεκτρονικές διευθύνσεις
ΡΑΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ Τι είναι Πώς εμφανίζεται Μονάδα μέτρησης – όρια έκθεσης
ένα εργαλείο για την εκμάθηση και την διδασκαλία των Μαθηματικών
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Πεδιάδα Θεσσαλίας.
Κεφάλαιο Ενέργεια Ερωτήσεις
Η ατομική βόμβα στη Χιροσίμα
Σάβιακλη Φωτεινή Τερζίδης Ηλίας Πεπόνα Λαμπρινή Παράτσιος Δημήτριος
Ο Άλμπρεχτ Ντίρερ (Albrecht Dürer)
ΛΕΥΚΑ ΟΡΗ ΧΡΟΝΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ.
Θ.Ε. 3: Βία στο όνομα του Θεού και της αλήθειας Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΥΠΑΤΙΑΣ Μαρία Σεργάκη, Γ3, Θρησκευτικά, 16/11/2013.
Θεματική Ενότητα 3: Βία στο όνομα του Θεού
ΟΙ ΠΕΔΙΑΔΕΣ ΤΗΣ Ν. ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΜΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΟΝΟΜΑΣΙΑ
James Blunt Σε αυτό το κείμενο θα σας παρουσιάσουμε την ιστορία και την καριέρα του μεγάλου τραγουδιστή James Blunt. Θα μιλήσουμε για τα δημοφιλή τραγούδια.
ΓΕΩΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Η ΩΡΑΙΑ ΕΛΕΝΗ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ!!!
Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ
Γαλλικοσ.
ΙΠΠΑΣΙΑ Η ιππασία είναι ένα από τα αρχαιότερα αθλήματα. Επίσης έγινε επίσημα ολυμπιακό άθλημα το Η ΙΠΠΑΣΙΑ βοηθάει τους ανθρώπους με αναπηρικά προβλήματα.
Ξιφασκία σε αμαξίδιο.
Περιεχόμενα ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ – Harvard Citation Style
ΔΕΔΕ ΔΗΜΗΤΡΑ Γ1 ΚΟΜΦΟΥΚΙΑΝΙΣΜΟΣ
Προφορικός ή γραπτός λόγος;
Γαλαξίες.
Ελληνικός τουρισμός Θετικές και Αρνητικές Συνέπειες.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Μουσικά όργανα Τα μουσικά όργανα είναι κατασκευάσματα με τον μηχανισμό τους και τις τεχνικές χρήσης τους, χρησιμοποιούνται με σκοπό την παραγωγή μουσικών.
ΜΟΝΑΧΙΣΜΟΣ Τμήμα:Β2 Δημήτρης Χατζηπαυλίδης Κωνσταντίνος Μπίτσης.
Οι θάλασσες της Ελλάδας
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ θέμα Εισαγωγή Ιστορικό Εξοπλισμός (στολή)
Π.Π.Γ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
Παλαιολοθική εποχή: Οι μεγάλες μετακινήσεις!
Αριθμητικά συστήματα στον Η/Υ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ «ΤΟΥ ΝΕΚΡΟΥ ΑΔΕΛΦΟΥ»
Τίτλος Εργασίας: Το θρεπτικό μπρόκολο συμβάλει στην ζωή μας!!
ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΝΑΟΙ
ΤΡΙΑΘΛΟ.
Μια θεωρητική ματιά στο « Gravity » Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Τσάγκαρη Παναγιώτα Υπεύθυνη Μαθήτρια: Παπαβασιλείου Ελένη – Χρυσάνθη Τμήμα: Β’3 Σχολικό Έτος:
Η Ακολουθία της Οξφόρδης
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ : 4 ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΗΣ ΣΤΟΝ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΚΟΣΜΟ ΟΝΟΜΑ : ΜΑΡΚΕΛΛΑ ΣΟΥΤΗ ΤΑΞΗ : Γ 3.
Μοσχάρι - σε ποια κομμάτια κόβεται-τρόποι μαγειρέματος.
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ
Στην Κύπρο για διακοπές
Ο αγαπημένος μας τραγουδιστής
ΚΑΤΕΧΟΜΕΝΑ ΜΕΡΗ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ: Παράκτια και ορεινά
Μπότσια.
Ρατσισμός.
Η ζωή της Η Υπατία γεννήθηκε το 370 μ.Χ. Ήταν Ελληνίδα νεοπλατωνική φιλόσοφος, αστρονόμος και μαθηματικός. Ήταν κόρη του μαθηματικού και φιλοσόφου Θέωνα.
Από τον Web 1.0 στον Web X
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΑΛΛΙΩΣ… ΕΝΑ ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ, ΜΑΓΙΚΟ, ΠΑΙΧΝΙΔΙΑΡΙΚΟ ΤΑΞΙΔΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΛΑ Τ’ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΕΡΙΤΡΙΓΥΡΙΖΟΥΝ!!! 15-05-2013 Σχολικό Έτος: 2012-2013

Είναι ένας αληθινός, μαγικός κόσμος Μα ποια είναι επιτέλους αυτά τα Μαθηματικά; Γιατί μας παιδεύουν; Που μας χρειάζονται; Είναι αλήθεια ένα πλήθος ακατανόητων και άχρηστων συμβόλων; Ή μήπως . . . Είναι ένας αληθινός, μαγικός κόσμος που έχει σχέση με την καθημερινότητά μας και ολόκληρη τη ζωή μας;!;!

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ. ΑΠΛΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΙΔΕΥΟΥΝ!

ΟΤΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ! ΧΡΟΝΙΑ ΟΜΩΣ ΑΚΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΟΤΙ: ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΟΥ, ΟΤΙ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΚΡΥΜΜΕΝΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΥΡΩ ΜΑΣ, ΟΤΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΖΟΥΜΕ ΚΥΡΙΑΡΧΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ, ΟΤΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ!

Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΡΑΒΗΞΑΜΕ ΚΟΥΠΙ…

ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ ΜΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΝ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΠΙΣΤΕΥΑΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΜΑΣ ΖΗΤΟΥΣΑΝ ΚΑΘΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΛΙΓΑΚΙ ΝΑ ΨΑΞΟΥΜΕ ΓΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΥΛΙΚΟ…

ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΨΑΧΝΑΜΕ ΚΑΙ ΨΑΧΝΑΜΕ… ΟΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ…

Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΞΑΦΝΙΑΣΤΗΚΑΜΕ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΒΡΗΚΑΜΕ! ΔΕΝ ΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ! ΑΛΛΑ ΠΕΙΣΤΗΚΑΜΕ ΟΤΙ… ΚΑΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΙΟ!

ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΜΕ, ΚΑΝΑΜΕ ΚΟΛΑΖ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΜΕ ΒΙΝΤΕΟ. ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΙΣΟΥΜΕ ΚΙ ΕΣΑΣ ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΜΕ, ΚΑΝΑΜΕ ΚΟΛΑΖ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΜΕ ΒΙΝΤΕΟ. ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΠΕΙΣΤΕΙΤΕ ΟΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΥ ΓΥΡΩ ΜΑΣ!

ΤΟΥΣ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΕΡΟΥΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥΣ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΛΑΖ ΜΑΣ. ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΣ! ΤΕΛΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΑΛΛΙΩΣ… ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΜΑΣ ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΟΥΝ… ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΕΡΟΥΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ. ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΛΑΖ ΜΑΣ.

ΟΙ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΝΤΛΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΜΕΙΝΑΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ! Οι οριζόντιες γραμμές είναι παράλληλες; Παρατηρήστε προσεκτικά την παρακάτω ΑΚΙΝΗΤΗ εικόνα. Μήπως τώρα κινείται; ΟΙ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΝΤΛΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΔΙΚΤΥΑΚΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ Α’ ΚΑΙ Β’ : ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΔΙΚΤΥΑΚΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ www.google.gr http://mathhmagic.blogspot.com http://www.mathsforyou.gr http://lit.ionio.gr/sozonp/history.html http://gr.clipartlogo.com/image/geometry-4_252281.html http://el.wikipedia.org/wiki http://maths-art.blogspot.com/ http://mathmosxos.blogspot.com/ http://www.thalesandfriends.org/gr/ http://www.youtube.com http://www.ellinikoarxeio.com http://blogs.sch.gr/isiglavas/ http://sxolikesdrasis.blogspot.gr/ http://www.kaslis.gr/index.php/aboutmaths http://www.ekp2001-orosimo.gr/sites/default/files/i_shesi_tis_nomikis_epistimis_me_ta_mathimatika.pdf http://blogs.sch.gr/gchatzop/category/%ce%b3%ce%bd%cf%89%cf%81%ce%af%ce%b6%ce%b5%cf%84%ce%b5-%cf%8c%cf%84%ce%b9/ http://plinet.kas.sch.gr/project/index.php/2011-10-21-13-28-37 http://www.scienceinschool.org/2012/issue23/dusautoy/greek http://sp-naturalsciences.blogspot.gr/2008/05/1.html http://egialouri.edublogs.org/Η πανάρχαια Ελληνική επιστήμη της Γεωμετρίας http://www.chaliasos.gr/Megaloi_ma8hmatikoi.html http://www.bozatzidis.gr/Ιστορία των Μαθηματικών http://www.tmth.edu.gr/Μαθηματικά http://dimitris-ver.blogspot.gr/2013/01/blog-post_7.html http://www.clickatlife.gr/story.aspx?id=2034568 http://eclass.sch.gr/courses/EL1229116/document/maths%20and%20arts.pdf http://grmath4.phpnet.us/istoria_arthra.htm http://www.e-telescope.gr/el/science-and-technology/115-fibonacci-numbers http://users.forthnet.gr/ath/thantas77/maths/index.html http://www.filoumenos.com/forum/viewtopic.php?p=44978 http://documentarygr.blogspot.com/2010/09/blog-post_16.html

http://www.artown.gr/index.php/Mathimatiki logotexnia http://www.tovima.gr/science/article/?aid=154503 http://www.tetradio.gr/html/modules/pico1/index.php?content_id=56 http://www.musicheaven.gr/html/ http://www.musicheaven.gr/html/mathimatika kai mousiki http://www.telemath.gr/mathematical_articles/mathematical_articles_music/maths_articles_music.php http://www.sakketosaggelos.gr/Article/2854/ http://www.bozatzidis.gr/istoria mathimatikwn http://www.mylady.gr/arthra/2012/07/17-eikones-me-stul-classic-modern/ http://www.infokids.gr/moda http://www.diogenis-press.gr/?p=105406 http://www.math.uoa.gr/web/activ/magaz/teyxos3/thema4.html http://dpanagopoulos.files.wordpress.com/2011/06/the-relationship-of-mathematics-with-other-sciences-and-art1.pdf http://www.tovima.gr/science/article/?aid=337336 http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=341000 http://math-flights.blogspot.gr/2011/10/blog-post.html http://thanasiskopadis.blogspot.gr/2010/11/blog-post_04.html http://www.math.harvard.edu/~knill/mathmovies/ http://www.atopo.gr/genika/417/ http://mproxeiro.blogspot.com/2009/05/blog-post_15.html http://www.papadakismanolis.gr/index.php?lid=1&mid=13&bid=6 http://documentarygr.blogspot.com/2010/09/blog-post_16.html http://www.arcmeletitiki.gr/images/uploads/pdf/arc_gen9.pdf http://math-origami.blogspot.com/ http://www.constructingtheuniverse.com/ http://www.goldenmuseum.com/0701BeautyFormula_engl.html http://milan.milanovic.org/math/english/golden/golden4.html http://www.math.nus.edu.sg/aslaksen/teaching/math-art-arch.shtml http://mathartfun.com/shopsite_sc/store/html/index.html http://e-grifoi.blogspot.gr/ http://www.paixnidakia.gr http://www.clickatlife.gr/story.aspx?id=2034568 http://www.iefimerida.gr/node/69195#ixzz2LdgrMD9D http://jkarantzis.blogspot.gr/2012/11/blog-post_7.html http://blogs.sch.gr/ndimitriou/2012/07/16/ Το «τανγκό» Φυσικής και Μαθηματικών http://www.planitikos.gr/2012/01/vid_16.html