Της ομάδας: ‘Doctors ΜΑΣΚ’

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αρχαιολογικό μουσείο Μυτιλήνης
Advertisements

Η χλωρίδα του Υμηττού στη Λογοτεχνία, στη Μυθολογία, στον Πολιτισμό και τις φαρμακευτικές της ιδιότητες Σχολείο: 1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ Επιβλέπων.
ΜΟΥΣΕΙΟΒΑΛΙΤΣΕΣ.
Διαχείριση απορριμμάτων
Οι μαθητές της Ε1 τάξης Δημήτρης-Ελένη παρουσιάζουν την εξής άσκηση.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ: ΜΗΛΙΑΚΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ ΜΟΡΣΙΝΚ-ΠΑΛΟΥΜΠΑ ΒΕΡΕΝΙΚΗ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΣΕΛΑΧΟΓΛΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ ΠΛΑΓΑΚΗ ΜΑΡΙΑ.
Βιολογία Θετικής Κατεύθυνσης Γ΄ Τάξης Ενιαίου Λυκείου
Η ΚΟΜΠΟΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ Η ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΔΕ ΘΕΛΟΥΝ ΚΟΠΟ ΘΕΛΟΥΝ ΤΡΟΠΟ…
Ο άνθρωπος ως εικόνα θεού
6η εργασία α:Ποταμοί που εκβάλλουν στην Μεσόγειο
Αιολική Ενέργεια Έλενα Ταχίρι.
ΘΕ.3: ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ
ΙΣΛΑΝΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΚΚΟΛΗ.
ΕΚΦΕ ΣΕΡΡΩΝ Εργαστηριακές ασκήσεις Γ’ γυμνασίου
Μορφεσ και δυνατοτητεσ κομποστοποιησησ στο νησι τησ κω
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Με το σεις και με το σας Ενότητα 2. Άσκηση 1 Υπάρχει μια σειρά από λέξεις και τα παιδιά θα πρέπει να αντιστοιχήσουν τις λέξεις με τον αριθμό των συλλαβών.
ΚΑΥΣΗ RDF ΘΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΑ
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΧΟΛΗΣΤΕΡΟΛΗ Η χοληστερόλη είναι κηρώδης στερόλη που βρίσκεται στη μεμβράνη των κυττάρων όλων των ιστών του σώματος, και στο πλάσμα του αίματος.
«ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΟΙ ΧΥΤΑ.
ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ ΣΤΗ ΣΤΑΘΕΡΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ
Γιώργος Καλλίθρακας-Μοσχοχωρίτης
Η πορεία των (Los)LED LosLED Ντουσάκης Ευάγγελος Παπαποστόλου Στάθης
ΜΟΛΥΝΣΗ ΤΟΥ ΑΕΡΑ Η ατμοσφαιρική ρύπανση προκαλεί σοβαρές καταστροφές στη Γη.
ΓΕΩΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Η ΩΡΑΙΑ ΕΛΕΝΗ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ!!!
Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ
Σάββας Χαλκίδης Αλεξία Λογοθέτη Γιάννης Ζολώτας Κων/νος Δημόπουλος
ΤΑ 6 ΥΔΡΟΓΟΝΑ 4ο Γενικό Λύκειο Χανίων Ονόματα: Μάριος Αλευράκης
2.2.1– Μείγματα.
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ Ονομάζουμε την επαναφορά των χρήσιμων υλικών στο φυσικό και οικονομικό κύκλο. Περιλαμβάνει όλα τα μέτρα που έχουν σκοπό την ανάκτηση.
ΚΥΚΛΟΣ ΖΩΗΣ ΤΩΝ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ
Η ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ Ζούρος Στράτος Π.Π.Γ.Ε.Σ.Σ.
Ξιφασκία σε αμαξίδιο.
2ο ΕΚΦΕ Ηρακλείου Επιμέλεια: Κωτίτσας Αριστοτέλης
Περιβαλλοντική Ομάδα 4ου Γυμνασίου Σταυρούπολης
Καθηγήτρια: Περδικάκη Σοφία
Γαλαξίες.
Εργασία Οικιακής Οικονομίας Σχολικό έτος Από τις μαθήτριες: Μανουηλίδου Όλγα και Παπά Ελισάβετ Θέμα: Το κάπνισμα.
Ελληνικός τουρισμός Θετικές και Αρνητικές Συνέπειες.
Ένα υπέροχο παραολυμπιακό
ΟΙΚΙΑΚΗ ΚΟΜΠΟΣΤΟΠΟΙΗΣΗ
Αντισφαίριση με αμαξίδιο
Φεβρουάριος Βύσκα Λίντια Γεωργιάδη Δήμητρα Κουμελά Αγγελική.
ΜΟΝΑΧΙΣΜΟΣ Τμήμα:Β2 Δημήτρης Χατζηπαυλίδης Κωνσταντίνος Μπίτσης.
Οι θάλασσες της Ελλάδας
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ θέμα Εισαγωγή Ιστορικό Εξοπλισμός (στολή)
Δια βίου εκπαίδευση Κ Β Κ Σ Μ Χ Μ Χ Κ Ά Ορισμός δια βίου εκπαίδευσης Η μαθησιακή δραστηριότητα με την οποία η εκπαίδευση θεωρείται ως μια μακροχρόνια.
ΜΑΘΗΜΑ 10°. ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΟΡΥΚΤΩΝ ΠΟΡΩΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΗΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΤΗΣ ΣΚΟΝΗΣ ΤΩΝ ΑΠΑΕΡΙΩΝ.
Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία: Β΄ Βατικανή Σύνοδος
Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων
Παραολυμπιακή Τοξοβολία
Παραολυμπιακοί αγώνες
ΤΡΙΑΘΛΟ.
Η ΓΛΩΣΣΑ ΩΣ ΜΕΣΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Ο άνθρωπος, από την πρώτη στιγμή της παρουσίας του πάνω στη γη, προσπάθησε να βελτιώσει τις συνθήκες της ζωής του. Έτσι λοιπόν δημιούργησε τον υλικό πολιτισμό.
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Ορθολογική διαχείριση απορριμμάτων
Κομποστοποίηση...; α) παρασκευή κομπόστας από φρούτα που περίσσεψαν στο σπίτι ή β) μετατροπή οργανικών απορριμάτων σε λίπασμα.
ΘΗΣΑΥΡΟΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΜΑΣ
<< Το σποράκι πηγή ζωής >>
Ρύπανση από ανθρωπογενείς παράγοντες Γ.Ε.Λ. Νιγρίτας
1. Τι είναι τα οικολογικά σχολεία; i. Είναι τα σχολεία που έχουν ωραίο κήπο! ii. Είναι τα καθαρά σχολεία της Κύπρου! iii. Είναι τα σχολεία που συμμετέχουν.
ΉΧΩΜΑΤΕΡΕΣΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: ΔΟΥΛΑΛΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ.
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ.
«ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΟΙ ΧΥΤΑ.
Ρύπανση του εδάφους.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
«ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΟΙ ΧΥΤΑ.
ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΡΥΠΑΝΣΗ ΟΞΙΝΗ ΒΡΟΧΗ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ: ΜΕΛΕΤΗ ΧΥΤΑ- ΑΝΤΙΚΤΥΠΟΙ ΣΕ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ- ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ Της ομάδας: ‘Doctors ΜΑΣΚ’ ΜΕΛΗ ΟΜΑΔΑΣ: Μαρίνα Τζανάκη Αγάπη Σημαιάκη Σωτηρία Τρούλη Κωνσταντίνα Κριτσωτάκη ΛΥΚΕΙΟ ΓΑΖΙΟΥ Επιμέλεια: Κορακάκη Ελένη

ΣΤΟΧΟΣ- ΘΕΜΑ Στόχος: πληροφόρηση- ευαισθητοποίηση για περιβαλλοντικό γίγνεσθαι- ΧΥΤΑ Θέμα: πειραματισμός για καταλληλότερο μονωτικό και επικαλυπτικό υλικό- χρήση σε ΧΥΤΑ- διερεύνηση προβλημάτων- πρόταση λύσεων

Φωτογραφίες από ΧΥΤΑ- Φόδελε ΕΝΝΟΙΕΣ ΧΥΤΑ: Χώροι Υγειονομικής Ταφής Απορριμάτων Φωτογραφίες από ΧΥΤΑ- Φόδελε Στραγγίσματα: όξινα υγρά- παράγονται στους ΧΥΤΑ

ΕΝΝΟΙΕΣ Βιοδιασπώμενα απόβλητα: απορρίμματα κήπου- κουζίνας Βιοδιασπώμενα απόβλητα: απορρίμματα κήπου- κουζίνας Μονωτικό στρώμα: σύνολο υλικών- προστασία περιβάλλοντος από ουσίες-στραγγίσματα σε ΧΥΤΑ

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΠΟ ΠΡΩΗΝ ΛΑΤΟΜΕΙΟ Γεώτρηση πριν το ΧΥΤΑ Άμμος- χαλίκι περικλείουν ΧΥΤΑ ΠΡΩΗΝ ΛΑΤΟΜΕΙΟ Δρόμος προς ΧΥΤΑ Ο άργιλος ‘μονώνει’ το χωριό από αέρια Ο υδροφόρος ορίζοντας κοντά

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΧΥΤΑ Σκουπίδια → ρύπανση οικοσυστημάτων τόπου Στραγγίσματα → μόλυνση υδάτων περιοχής Αέρια → δυσοσμία- νέφος- ρύπανση αέρα Ζώα → κατάποση σκουπιδιών- χημικών- επιρροή τροφικής Φορτηγά → κυκλοφορία βαρέων οχημάτων- δονήσεις Μηχανήματα → ηχορύπανση- παραπάνω οδοποιία

ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ Για τα σκουπίδια: Διαχωρισμό σε ανακυκλώσιμα- βιοδιασπώμενα- οικιακά απόβλητα Για τον αέρα: Συλλογή αερίων- μείωση ρύπανσης Απελευθέρωση ενεργών συστατικών-εξουδετέρωση της δυσοσμίας

ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ Για στραγγίσματα: Χρήση μονωτικού στρώματος στα πλάγια Κατασκευή γεώτρησης- λήψη δειγμάτων πριν- μετά τον ΧΥΤΑ Δημιουργία αυλακιών- συγκέντρωση βροχής

ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ Για ζώα: Επένδυση ΧΥΤΑ με φράχτη Για το θόρυβο: Χρήση ηχοπετασμάτων - ηχομόνωση του ΧΥΤΑ Λειτουργία ΧΥΤΑ Δευτέρα- Παρασκευή, 16:00-20:00

Στραγγίσματα πριν- μετά επεξεργασία ΟΦΕΛΗ Το βιοαέριο- χρήση ως καύσιμο Τα στραγγίσματα (επεξεργασμένα)- χρήση για άρδευση Στραγγίσματα πριν- μετά επεξεργασία

Κατασκευή κομποστοποιητή ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Πειραματισμός- καταλληλότερο μονωτικό στρώμα περισσότερο απορροφητικά υλικά Επίσκεψη χώρων Κατασκευή κομποστοποιητή ΠΕΙΡΑΜΑ Β’ ΠΕΙΡΑΜΑ Α’

ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Πείραμα Α’

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΝΑΕΡΟΒΙΟΥ ΚΟΜΠΟΣΤΟΠΟΙΗΤΗ Στόχος: α) να μελετήσουμε μικροοργανισμούς (αποικοδομητές) που αναπτύσσονται σε ΧΥΤΑ- β) να πάρουμε στραγγίσματα για χρήση σε πειράματα

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΝΑΕΡΟΒΙΟΥ ΚΟΜΠΟΣΤΟΠΟΙΗΤΗ Διαδικασία κατασκευής: Κάναμε τρύπες στη βάση ενός κουβά Τοποθετήσαμε ξερά φύλλα- κλαδιά Τοποθετήσαμε βιοδιασπώμενα απόβλητα: Φλούδες φρούτων Τσόφλια αυγών, κατακάθι καφέ (Τοποθετήσαμε ίδια υλικά με ίδια παράταξη ακόμη δύο φορές) 4. Τοποθετήσαμε 2ο κουβά κάτω από αυτόν

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΝΑΕΡΟΒΙΟΥ ΚΟΜΠΟΣΤΟΠΟΙΗΤΗ 1. Μικροβιακό φορτίο στραγγισμάτων Πήραμε στραγγίσματα απ’ τον κάτω κουβά Τα μελετήσαμε στο μικροσκόπιο Διαπιστώσαμε την ύπαρξη μικροοργανισμών

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΝΑΕΡΟΒΙΟΥ ΚΟΜΠΟΣΤΟΠΟΙΗΤΗ 2. Παρατήρηση ρυθμού ανάπτυξης αποικοδομητών Δυο εβδομάδες μετά πήραμε δείγμα Το παρατηρήσαμε στο μικροσκόπιο Διαπιστώσαμε την ανάπτυξη των μικροοργανισμών

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΝΑΕΡΟΒΙΟΥ ΚΟΜΠΟΣΤΟΠΟΙΗΤΗ 2. Παρατήρηση ρυθμού ανάπτυξης αποικοδομητών Άλλες δύο εβδομάδες μετά επαναλάβαμε το πείραμα Διαπιστώσαμε περισσότερη ανάπτυξη αποικοδομητών

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ Οι μικροοργανισμοί σε έναν ΧΥΤΑ αναπτύσσονται: αμέσως μετά την απόθεση σκουπιδιών με γρήγορους ρυθμούς

ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Πείραμα Β’

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ ΜΟΝΩΤΙΚΩΝ ΣΤΡΩΜΑΤΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Κάναμε μια τρύπα στο καπάκι κάθε μπουκαλιού Κόψαμε μπουκάλια σε ίδιο σχήμα

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ ΜΟΝΩΤΙΚΩΝ ΣΤΡΩΜΑΤΩΝ Κόψαμε καλαμάκια 3 cm και τα τοποθετήσαμε στην τρύπα μπουκαλιών Τοποθετήσαμε βαμβάκι πάνω απ’ τα καπάκια- φιλτράρισμα υγρών

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ ΜΟΝΩΤΙΚΩΝ ΣΤΡΩΜΑΤΩΝ Μπουκάλια ίδιου μήκους

Στράγγισμα κομποστοποιητή ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ ΜΟΝΩΤΙΚΩΝ ΣΤΡΩΜΑΤΩΝ ΥΛΙΚΑ Προσομοιώσεις τοξικών υλικών Νερό με χρωστική ουσία Λάδι Στράγγισμα κομποστοποιητή

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ ΜΟΝΩΤΙΚΩΝ ΣΤΡΩΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ ΜΟΝΩΤΙΚΩΝ ΣΤΡΩΜΑΤΩΝ ΥΛΙΚΑ Προσομοιώσεις υλικών μονωτικού στρώματος κοκκινόχωμα χαλίκι άμμος

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ ΜΟΝΩΤΙΚΩΝ ΣΤΡΩΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ ΜΟΝΩΤΙΚΩΝ ΣΤΡΩΜΑΤΩΝ Υλικά ίδιας αναλογίας: 300g βάρος μονωτικών υλικών- 200mL υγρών

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ ΜΟΝΩΤΙΚΩΝ ΣΤΡΩΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ ΜΟΝΩΤΙΚΩΝ ΣΤΡΩΜΑΤΩΝ 1ο ΠΕΙΡΑΜΑ Στόχος: εύρεση περισσότερο απορροφητικού υλικού- κάλυψη απορριμάτων- ελαχιστοποίηση στραγγισμάτων Περιγραφή: πήραμε διάφορους συνδυασμούς στεγνών υλικών -δημιουργήσαμε στρώσεις Κύρια υλικά: χαλίκι, άμμος, κοκκινόχωμα (σύνολο 300g)- 200 ml νερό με χρωστικές ουσίες

1ο ΠΕΙΡΑΜΑ Μπουκάλι no 1: χαλίκι (300g) Μπουκάλι no 3: άμμος (300g) 2 Μπουκάλι no 1: χαλίκι (300g) Μπουκάλι no 3: άμμος (300g) Μπουκάλι no 2: κοκκινόχωμα (300g)

1ο ΠΕΙΡΑΜΑ Μπουκάλι no 4: χαλίκι, άμμος, κοκκινόχωμα (3x100g)

1ο ΠΕΙΡΑΜΑ Αριθμός μπουκαλιού Περιεχόμενο Χρόνος εκροής Ποσότητα εκροής Νο 1 Χαλίκι 7 sec 200ml Νο 2 Κοκκινόχωμα 2.19 min 100ml Νο 3 Άμμος 1.37 min 50ml Νο 4 Χαλίκι, άμμος, κοκκινόχωμα 16.7 min Νο 5 Χαλίκι, κοκκινόχωμα 60 sec 150ml Συμπέρασμα: Με τη χρήση νερού και χρωστικής ουσίας, καταλληλότερο αποδείχθηκε το μπουκάλι Νο 4 (χαλίκι, άμμος, κοκκινόχωμα)

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ ΜΟΝΩΤΙΚΩΝ ΣΤΡΩΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ ΜΟΝΩΤΙΚΩΝ ΣΤΡΩΜΑΤΩΝ 2o ΠΕΙΡΑΜΑ Στόχος: εύρεση περισσότερο απορροφητικού υλικού- κάλυψη απορριμάτων- ελαχιστοποίηση στραγγισμάτων Περιγραφή: πήραμε διάφορους συνδυασμούς βρεγμένων υλικών -δημιουργήσαμε στρώσεις Κύρια υλικά: χαλίκι, άμμος, κοκκινόχωμα (σύνολο 300g)- 200ml λάδι

2ο ΠΕΙΡΑΜΑ Μπουκάλι no 1: χαλίκι (300g)

Μπουκάλι no 4: χαλίκι, άμμος, κοκκινόχωμα (3x100g) 2ο ΠΕΙΡΑΜΑ 4 Μπουκάλι no 3: άμμος (300g) Μπουκάλι no 4: χαλίκι, άμμος, κοκκινόχωμα (3x100g)

2ο ΠΕΙΡΑΜΑ Αριθμός μπουκαλιού Χρόνος εκροής Ποσότητα εκροής Νο 1 16min 200ml Νο 2 Δεν διαπέρασε - Νο 3 1 εβδομάδα 50ml Νο 4 2 εβδομάδες Συμπέρασμα: Καταλληλότερο αποδεικνύεται ξανά το μπουκάλι Νο 4 (χαλίκι, άμμος, κοκκινόχωμα)

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ ΜΟΝΩΤΙΚΩΝ ΣΤΡΩΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ ΜΟΝΩΤΙΚΩΝ ΣΤΡΩΜΑΤΩΝ 3ο ΠΕΙΡΑΜΑ Στόχος: εύρεση περισσότερο απορροφητικού υλικού- κάλυψη απορριμάτων- ελαχιστοποίηση στραγγισμάτων Περιγραφή: πήραμε συνδυασμό βρεγμένων υλικών (μπουκάλι 4)-δημιουργήσαμε στρώσεις Κύρια υλικά: χαλίκι, άμμος, κοκκινόχωμα (σύνολο 300g)- 200ml στράγγισμα

3ο ΠΕΙΡΑΜΑ Μπουκάλι Νο 4: Χαλίκι, άμμος, κοκκινόχωμα (3x100g) Μπουκάλι Νο 4: Χαλίκι, άμμος, κοκκινόχωμα (3x100g) Στράγγισμα

Χαλίκι,άμμος, κοκκινόχωμα 3ο ΠΕΙΡΑΜΑ Αριθμός μπουκαλιού Περιεχόμενο Χρόνος εκροής Ποσότητα εκροής Νο 4 Χαλίκι,άμμος, κοκκινόχωμα 3 weeks 50ml Συμπέρασμα: καταλληλότερο υλικό- θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ως επικαλυπτικό στρώμα είναι το μπουκάλι Νο 4 (απορροφητικότητα)

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ ΜΟΝΩΤΙΚΩΝ ΣΤΡΩΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ ΜΟΝΩΤΙΚΩΝ ΣΤΡΩΜΑΤΩΝ 4ο ΠΕΙΡΑΜΑ Στόχος: να αποδείξουμε ότι με στρώσεις έχουμε αύξηση ph- εξουδετέρωση οξέων στραγγισμάτων Περιγραφή: μετρήσαμε το ph στραγγισμάτων- Στην προηγούμενη μονωτική στρώση περάσαμε στραγγίσματα

4ο ΠΕΙΡΑΜΑ Το ph: πριν ήταν 2 (όξινο) – μετά αυξήθηκε στο 6,5 (εξουδετέρωση- σχεδόν ουδέτερο) 4 Μέτρηση ph με πεχάμετρο

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ ΜΟΝΩΤΙΚΩΝ ΣΤΡΩΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ ΜΟΝΩΤΙΚΩΝ ΣΤΡΩΜΑΤΩΝ 5ο ΠΕΙΡΑΜΑ Στόχος: εύρεση καταλληλότερου μονωτικού στρώματος για υπέδαφος: Μπουκάλι no 2 (κοκκινόχωμα) το λάδι δεν πέρασε (το χρειαζόμαστε για εσωτερική επένδυση ΧΥΤΑ) Αριθμός μπουκαλιού Περιεχόμενο Χρόνος εκροής Ποσότητα εκροής Νο 2 Κοκκινόχωμα μόνο Δεν πέρασε -

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ Συνιστούμε ως: α) καλύτερο επικαλυπτικό υλικό: στεγνό χαλίκι- άμμος- κοκκινόχωμα Β) καταλληλότερο μονωτικό υλικό: βρεγμένο κοκκινόχωμα

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΧΩΡΩΝ Α) Χώρος μεταφοράς σκουπιδιών (ανακυκλώσιμων- μη)- Δήμος Μαλεβιζίου Β) ΧΥΤΑ Φόδελε Στόχοι: 1. κατανόηση έργου μονάδων- 2. συμπεράσματα για τωρινή κατάσταση Συμπεράσματα: ….

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ https://education.teiath.gr/NA0203B09/ Γ. Ι. ΠΟΥΛΑΚΟΣ ΑΝ. ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Ε.Μ.Π. http://www.ntua.gr/vitruvius/ty4.pdf http://www.geodifhs.com/4/post/2010/4/85.html http://www.geo.auth.gr/106/theory/pet_sedimentary.htm http://nemertes.lis.upatras.gr/jspui/bitstream/10889/4739/1/%CF%80%CF%84%CF%85%CF%8 7%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%B7%20%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE %B1%20%CE%A0%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CF%8D%CF%84%CF%83%CE%BF%CF%85%20%CE %9D%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%BB%CE%AF%CF%84%CF%83%CE%B1.pdf ΑΙΜ. Γ. ΚΟΡΩΝΑΙΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Ε.Μ.Π. ΤΕΧΝΙΚΑ ΥΛΙΚΑ ΤΟΜΟΣ 4 https://education.teiath.gr/NA0203B09/ http://www.e-go.gr/idanikospiti/articles.asp?catid=18461&subid=2&pubid=111208700 ΕΙΚΟΝΕΣ Εικόνα διαφάνειας 4 http://www.epirusonline.gr/articles/policy/ste_boule_oi_cuta_karbounariou_kai_elle nikou_apo_ton_bouleute_m_kasse Εικόνα διαφάνειας 8 http://www.carbonacryl.gr/site/content.php?sel=25# Οι λοιπές εικόνες: δική μας φωτογραφική μηχανή- clipart, αποτελούν ζωντανή απαθανάτιση

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ! ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ! ‘Doctors ΜΑΣΚ’