ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΗΣΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Κυβερνητικές προτάσεις για το Ασφαλιστικό» © VPRC – Μάρτιος / Δ.1 © VPRC – Μάρτιος 2008 ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ.
Advertisements

1 Έρευνα 16-19/5/05 Πανελλαδική πολιτική έρευνα κοινής γνώμης ΠΕΙΡΑΙΑΣ Μάιος 2005.
Ερωτηματολόγιο Συλλογής Απαιτήσεων Εφαρμογών Υψηλών Επιδόσεων
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΕΛ ΛΕΜΕΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΗ ΛΕΜΕΣΟΥ
Αποτελέσματα Μελέτης για το Μέγαρο Πολιτισμού Κύπρου Ετοιμάστηκε για την Εταιρεία KPMG Από την Εταιρεία RAI Consultants Public Ltd Μάρτιος 2008.
CytaInfo+ 1 ένα application για τη Cyta….. Αυτή είναι η όψη του CytaInfo+ 2.
Διαδίκτυο: ο νέος δρόμος Μιχάλης Βαφόπουλος,
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Μετά από έρευνα που διενήργησε εταιρεία ερευνών, διαπιστώθηκε πως στην εταιρεία μας οι εργαζόμενοι χρησιμοποιούν μεταξύ τους ένα λεξιλόγιο κάπως ανάρμοστο.
3o Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων «ΠΩΛΗΣΕΙΣ: ΦΕΡΝΟΥΜΕ ΤΑ ΚΑΤΩ – ΠΑΝΩ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: e-Invoicing, Υπηρεσίες Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης PRESENTER: William Δράκος.
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης Μάιος 2012.
Διακρατική συνάντηση EQUAL Σάμος, 25 – 26 Σεπτεμβρίου 2003
ΠΡΟΛΟΓΟΣ Το σηµερινό Internet, αποτελεί εξέλιξη του Arpanet, ενός δικτύου που άρχισε να αναπτύσσεται πειραµατικά στα τέλη της δεκαετίας του 1960 στα πανεπιστήμια.
Διαδίκτυο.
Page  1 To Internet στην Ελλάδα. Page  2 Το Internet στην Ελλάδα… % Χρήστες InternetΔυνητικοί Χρήστες.
Εγκατάσταση & Διαχείριση
Case Study: Philly Dentistry Αποστολέρη Η., Ιωαννίδης Α., Ναζίρη Μ., Πεχλιβάνη Ε. S.E.M. & S.E.O.
HTML.
της Μαρίας-Ζωής Φουντοπούλου
1 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΦΥΜΑΤΙΩΣΗΣ ΣΕ ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Ευάγγελος Μαρίνης Επίτιμος Διευθυντής Μικροβιολογικού.
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
Σελ. 1 Ε.2.2 Υπηρεσίες – Λειτουργία Helpdesk Καταχώρηση και παρακολούθηση αιτημάτων μέσω web Ε Καταχώρηση αιτημάτων υποστήριξης.
ΤΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ
1 Απόσταση και βιβλιοθήκες ή πώς ερμηνεύεται η επικοινωνία των χρηστών με τα κέντρα πληροφορίας και γνώσης στις σημερινές συνθήκες Κατερίνα Τοράκη Τεχνικό.
Ρωτήθηκαν 67 άτομα μιας σχολής χορού και έδωσαν τις εξής απαντήσεις: Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,L,L,L,L,L,L, L,L,L,L,T,T,T,T,T,T,T,M,M,M,M,M,M,M,M,M,M,L,L,L,L,L,L,L,T,T,T,T,T,M,M,
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
Ανάλυση του λευκού φωτός και χρώματα
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
1 AYTOΣ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΩΝ ΤΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ….
ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΒΑΣΕΙ Δ.Λ.Π. (ΕΝΑΡΞΗΣ)
Εξάσκηση στην προπαίδεια
Φ. Τροχούτσος, ΤΟΠΜΑΚ Σέρρες 1 Γραφείο Διασύνδεσης Σπουδών & Σταδιοδρομίας του Δ.Π.Θ. Υπηρεσίες Έρευνα για την Επαγγελματική Σταδιοδρομία των Αποφοίτων.
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
1/5/ ΧΡΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΛΙΑΚΗΣ ΑΝΤΙΝΟΒΟΛΙΑΣ 1/5/ (πηγή: HELIOAKMI).
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών – Κέρκυρα Οκτωβρίου 2004 Το σύστημα COINE για την προβολή της πολιτιστικής κληρονομιάς και την υποστήριξη.
1 Ενότητα 5.3.2: Ανάλυση δεδομένων επισκεψιμότητας ιστοτόπων Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος - Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
1 Τοπικές βλάβες από δήγματα όφεων Κουτσουμπού Γεωργία Ειδικευόμενη Γενικής Ιατρικής ΓΚΑ Αθήνα, 18 η Ιουλίου 2002.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
1 Α. Βαφειάδης Αναβάθμισης Προγράμματος Σπουδών Τμήματος Πληροφορικής Τ.Ε.Ι Θεσσαλονίκης Μάθημα Προηγμένες Αρχιτεκτονικές Υπολογιστών Κεφαλαίο Τρίτο Συστήματα.
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
Εργαστήριο Δασικής Διαχειριστικής & Τηλεπισκόπησης Ασκήσεις Δασικής Διαχειριστικής Ι Διδάσκων Δημήτριος Καραμανώλης, Επίκουρος Καθηγητής Άσκηση 4.
Δομές Δεδομένων 1 Στοίβα. Δομές Δεδομένων 2 Στοίβα (stack)  Δομή τύπου LIFO: Last In - First Out (τελευταία εισαγωγή – πρώτη εξαγωγή)  Περιορισμένος.
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
Δημιουργία Παρουσίασης
1 Ενότητα 5.3.1: Ερωτηματολόγια με τη χρήση του Διαδικτύου Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος - Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών.
1 Τ.Ε.Ι. ΚΑΒΑΛΑΣ Σ.Δ.Ο. Τμήμα: Διαχείριση Πληροφοριών Ον.Επ.: Μπίκος Κωνσταντίνος Μάντη Χρυσάνθη Χατζημάρκου Αθηνά Καπίταλη Ζωή Εισηγητής: Χατζής Θέμα:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Τα προϊόντα της EmGoldEx Τα προϊόντα της EmGoldEx Ράβδοι χρυσού 24k καθαρότητας 999,9 απο 1 έως 100 γραμμάρια Όλες οι ράβδοι χρυσού είναι πιστοποιημένες.
1 Αδάμ Δαμιανάκης Conceptum A.E. Tουριστικές και Πολιτιστικές Πληροφορίες στο Διαδίκτυο. Η περίπτωση του.
Παρουσίαση της Ηλεκτρονικής Έκδοσης των Περιοδικών «Ιστορία» και «Αρχαιολογία»
Residency Database Residency Database Project IFMSA Transnational project Από τηv Ελληνική Επιτροπή Διεθνών Σχέσεων και Ανταλλαγών Φοιτητών Ιατρικής (HelMSIC)
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
Διαχείριση Ψηφιακών Πνευματικών Δικαιωμάτων Ηλεκτρονική Δημοσίευση Στέλλα Λάμπουρα Ιούνιος 2004.
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΜΑΣ.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΡΑΛΛΕΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: 155 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 – Κεφάλαιο 12: Ο Παγκόσμιος Ιστός – Εισαγωγή στην έννοια του Υπερκειμένου Λέξεις Κλειδιά: Διαδίκτυο, Παγκόσμιος Ιστός (World Wide Web), ιστοσελίδα.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΗΣΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗΣ

ΤΟ INTERNET ΣΗΜΕΡΑ Από το 2004 υπάρχουν πάνω από χρήστες του internet στην Ελλάδα και ένα δισεκατομμύριο χρήστες σε όλο τον κόσμο και συνεχώς πληθαίνουν με την ετήσια αύξηση να φτάνει στο 150%. Σύμφωνα με επίσημες μελέτες έχει διαπιστωθεί ότι ο μέσος χρήστης: Μπαίνει 19 φορές το μήνα στο διαδίκτυο. Επισκέπτεται 10 καινούριους ιστοχώρους ( web sites) το μήνα. Περνά προσεγγιστικά περί την 1 ώρα ανά ιστοχώρο ( web site) το μήνα. Περνά περισσότερες από 10 ώρες συνολικά στο διαδίκτυο κάθε μήνα. Η κυκλοφορία του διαδικτύου διπλασιάζεται κάθε 100 μέρες. Οι συναλλαγές παγκοσμίως μέσω διαδικτύου ξεπερνούν έως και σήμερα το 1.2 τρισεκατομμύρια ευρώ.

ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗΣ Προβολή – Διαφήμιση της επιχείρησης Επικοινωνία - Σχέσεις με τους πελάτες

ΤΟ ΔΕΙΓΜΑ 1. Χαλάλι Αλυσίδα εστιατορίων beer academy Camel Cubanita Μεζεδοπωλείο Διαχρονικόν Café Escoba Αλεξάνδρεια Bar Exi Grant Το Χάνι Εστιατόριο Island Το Κουτούκι της Ελένης Café Lostre Μαγγίνας Mamacas Μεζεδοπωλείο Στα Πέριξ Mo Better Club next Nostos.

21. Ο Χρήστος Εστιατόριο Café Pappas Club Το παράφωνο Cafe Κουζίνα Εστιατόριο Σπονδή Η Συκιά Ταβέρνα Σίσσιφος Εστιατόριο Café Στάβλος Εστιατόριο Τα Κιούπια Ουζερί Το Νησί Μάσα Venue Μεζεδοπωλείο Πέστο κι έγινε Στεριά και Θάλασσα Ταβέρνα Κληματαριά Μεζεδοπωλείο Το Λαδοφάναρο Μεζεδοπωλείο Το Πατρικό Νέα Υδρία Caprice.

ΕΥΧΡΗΣΤΙΑ “Η αποτελεσματικότητα και η ικανοποίηση με την οποία συγκεκριμένοι χρήστες μπορούν να υλοποιήσουν ορισμένες ενέργειες σε συγκεκριμένα περιβάλλοντα.” (The effectiveness and satisfaction with which specified users can achieve specified goals in particular environments).

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΕΝΟΣ ΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΤΟΠΟΥ Διαχείριση του site Σχεδίαση αλληλεπίδρασης ( πλοήγηση / περιήγηση, διάταξη σελίδων, σχεδίαση φορμών κ.τ.λ.) Σχεδίαση περιεχομένου (το υλικό που θα ενσωματωθεί στο site)

ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ Καταλληλότητα Χρήση γραφικών, animation και ήχου Σωστό εύρος Επίκαιρες πληροφορίες Ευκολία στην χρήση Δόμηση της ιστοσελίδας Ανάδραση

ΤΑ ΠΙΟ ΣΥΧΝΑ ΛΑΘΗ ΣΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ Υπερβολική χρήση τελευταίας τεχνολογίας Κυλιόμενα κείμενα animation Περίπλοκες διευθύνσεις Ορφανές σελίδες Μεγάλες κυλιόμενες σελίδες Έλλειψη υποστήριξης στην περιήγηση Έλλειψη στάνταρ χρωμάτων στα links Ξεπερασμένη πληροφορία Αργοί χρόνοι πρόσβασης στο site

ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΔΕΙΓΜΑΤΟΣ

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ Το προφίλ της εταιρείας (97,5%) Χαιρετισμός από τον ιδιοκτήτη (10%) Χάρτης (60%) Πρόγραμμα λειτουργίας (42,5%) Μενού – Τιμοκατάλογος (72,5%) Μουσική (30%) Νέα (23%) Events – Εκδηλώσεις (25%) Δημοσιεύσεις – Διακρίσεις (13%) Εσωτερικοί – Εξωτερικοί Σύνδεσμοι (98% - 42,5%) Γλώσσες

Σύνδεσμος για την παρασκευή ποτών

Λιτό περιεχόμενο. Ανεπαρκείς πληροφορίες

ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Διεύθυνση - Τηλέφωνο – Fax (95% - 97,5% - 27,5%) (62,5%) Εγγραφές μελών (10%) Φόρμα επικοινωνίας (30%) Ψηφοφορίες (e-polls) (5%) Chat - Forum (2,5% - 5%) Newsletters (18%) On-line υπηρεσίες (5%) E-cards – Flyers (5%) Downloads (7,5%)

Φόρμα για ηλεκτρονική κράτηση τραπεζιού

Κλασσικός τρόπος επικοινωνίας

ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ Χρώματα Γραφικά Μενού πλοήγησης Ηλεκτρονική Διεύθυνση Μέγεθος σελίδας Φωτογραφίες (97,5%) Ήχος (22,5%) Video (10%) Κινούμενες Εικόνες – Κινούμενο Κείμενο (45%) Διαφημίσεις (5%) Ανανέωση – Ενημέρωση (5%) Αριθμός επισκεπτών (2,5%) Υπό κατασκευή – Coming Soon (17,5%)

Σύνδεσμος για εικονική περιήγηση

Πληροφορίες για την ενημέρωση του site

Το πράσινο χρώμα είναι πολύ έντονο και σε συνδυασμό με το κίτρινο και το γαλάζιο κουράζει τα μάτια του επισκέπτη.

ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΠΛΟΗΓΗΣΗΣ Χάρτης πλοήγησης (Site map) (5%) Μενού πλοήγησης (92,5%) Απλοί σύνδεσμοι (100%) – Περιγραφικά εικονίδια (42,5% ) Πλήκτρα πλοήγησης (home, back, forward) (25%) Έκταση σελίδας (Page scrolling)

Εικονίδιο που δείχνει επιστροφή στην προηγούμενη σελίδα. Εικονίδιο που δείχνει επιστροφή στην αρχική σελίδα.

Η έκταση της σελίδας είναι πολύ μεγάλη και απαιτείται μεγάλο scrolling

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Λιτό περιεχόμενο Απλή προβολή της επιχείρησης Κλασσικοί τρόποι επικοινωνίας Ελλείψεις στην δημιουργία σχέσεων με τους πελάτες Χρήση απλών πολυμέσων Ευκολία στην πλοήγηση