“Μαθαίνοντας να ζούμε μαζί”

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ!!!
Advertisements

Λέμε ΟΧΙ στο σχολικό εκφοβισμό
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
Επιμέλεια παρουσίασης Βασίλης Μορέλλας, Φυσικός
Πώς μετράμε με το παχύμετρο;
Παγκόσμια ημέρα του παιδιού
6ο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας Α΄ τάξη - ερευνητική εργασία Σχ
Ο κύκλος της ζωής Τι είναι επιτυχία;... Η εξήγηση είναι απλή…
21 Μαρτίου Παγκόσμια ημέρα κατά του ρατσισμού.
1. Πιστεύετε ότι υπάρχουν διακρίσεις σε σχέση με:.
Η Αποδοχή της διαφορετικότητας Άτομα με αναπηρία που προέκυψε
Συνεργατική τέχνη, αφήγηση και συμπεριληπτική εκπαίδευση
>>0 >>1 >> 2 >> 3 >> 4 >> Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση Απριλίου 2013 Γ2 – 3 ου ΔΣ Πόλεως Ρόδου.
Εξάσκηση στην προπαίδεια
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
Το αγαπημένο μου μάθημα
7 MRB, Συλλογή στοιχείων: 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Οικονομικοί Μετανάστες 1 7 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ( Ανεκτικότητα, Συμβολή στην οικονομία,
Ο.Κ.Ρ O ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ –ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ-BULLYING
Διάγραμμα 1: Φύλο. ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΚΥΠΡΟΥ (ΔΡ ΑΝΔΡΕΑΣ ΧΡΥΣΑΝΘΟΥ) ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΚΥΠΡΟΥ.
ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
“Τι είναι τα Ανθρώπινα Δικαιώματα”
Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΣΕ ΓΕΝΙΚΗ ΜΟΡΦΗ (ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ) ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑ ΕΦΗ (Β2) ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ.
«ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ: ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ»
ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΖΩΗ
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
Έφηβοι και Διατροφή.
Ξενοφοβια – Χρωμοφοβια Ρατςιςμος
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (PROJECT) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ 2 ΓΕΛ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ.
Δημοτικό Σχολείο Αγίου Ιωάννη Μαλούντας
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
Εμείς κι ο Ρατσισμός Μοιάζουμε γιατί διαφέρουμε και η διαφορετικότητα
ΤΟΠΟΣ : ΓΕΛ ΛΥΚΟΒΡΥΣΗΣ ΧΡΟΝΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ :20 ΜΑΡΤΙΟΥ 2015 ΔΕΙΓΜΑ :140 ΜΑΘΗΤΕΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ :ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ ΚΩΤΣΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑ ΚΟΛΥΒΑ.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΦΥΛΕΤΙΚΟΣ. ΕΚΔΗΛΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ, ΠΟΥ ΕΙΤΕ ΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΙΤΕ ΟΧΙ ΕΙΝΑΙ Ο.
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΘΕΜΑ : ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΣΧΟΛ
ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΞΕΝΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΔΙΚΑΙΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ Ι B.Tζώρτζη Ειδική Επιστήμονας.
ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΣΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ Εισηγητές: - Κωνσταντίνος Μπλάγας, Δ/νων Σύμβουλος ΔήμοςΝΕΤ - Καλλιόπη Παπαδοπούλου, Νομική Σύμβουλος ΔήμοςΝΕΤ.
«Διγλωσσία και Εκπαίδευση» Διδάσκων: Γογωνάς Ν. Φοιτήτρια: Πέτρου Μαρία (Α.Μ )
Π.Γ.Ε.Σ.Σ ΚΑΡΝΑΡΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Β2ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 ΣΕΛΙΔΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Α-Δ.
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΚΟΣΤΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗΣ Αποφάσεις Βάσει Οριακής & Πλήρους Κοστολόγησης Α.Τ.Ε.Ι. ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΒΑΣΕΙ ΟΡΙΑΚΗΣ.
1 ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΠΑΓΟΥ « ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΙΗΣΗ ΠΟΛΕΜΑΜΕ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ» ΤΑΞΗ : Γ3.
ΜΑΘΗΜΑ 2.  Εργασία (άνθρωπος)  Φύση/Έδαφος (γη)  Κεφάλαιο (χρήμα)  Επιχειρηματικότητα (ιδέα, διοίκηση)
Υπεύθυνη καθηγήτρια: Ε. Γκόνου Μαθητές: Ρωμανός Πετρίδης, Βαγγέλης Πίπης Π.Γ.Ε.Σ.Σ ….Θανέειν πέπρωται άπασι.
Σχολική επίδοση και μειονότητες
Σχεδιασμός μαθήματος στο Λύκειο
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ Ι Συνυπολογισμός προηγούμενων δωρεών ή γονικών παροχών για σκοπούς φόρου κληρονομίας Διδάσκων καθηγητής: Α. Τσουρουφλής Εξηνταβελώνη.
ΟΙ ΑΡΓΥΡΟΙ ΚΑΙ ΧΡΥΣΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ
Οι Αριθμοί … 5.
Το ερώτημα "τι είναι επιστήμη;" δεν έχει νόημα χωρίς κάποιο χρονικό προσδιορισμό Όταν τις δεκαετίες του 80 και του 90 κατέρρεε το αποκαλούμενο ανατολικό.
Μάθημα: Πολιτική Παιδεία
Ρατσισμός Πολυπολιτισμικότητα και Ελληνικό Σχολείο:
ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ!!! Είναι δικαίωμά μου;
ΟΜΑΔΑ1 - ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΜΑΡΙΑ ΣΟΥΡΤΖΙΝΟΥ ΤΖΕΝΗ ΣΤΑΜΟ ΕΛΕΝΗ ΦΩΤΙΑΔΗ
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ 2013 – 2014 κινυρα νομου ροδοπησ
Θεοδώρα Μπάφα Ε2 1ο Πειραματικό Δημοτικό Θεσ/νικης
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Σύστημα πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Πελτέκης Χρήστος Α’4.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
اعداد الأستاذ/ عبدالرؤوف أحمد يوسف
ΤΟ GRAFFITI ΣΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΠΟΧΗ……
21ΜΑΡΤΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ 4Ο Δημοτικό Σχολείο Κιλκίς ΣΤ2-Ε1 Η Παγκόσμια Ημέρα για την Εξάλειψη των Φυλετικών Διακρίσεων καθιερώθηκε.
2ο Γυμνάσιο Καλλίπολης Σχολική & Κοινωνική Ζωή
АНТИБИОТИКЛАРНИНГ ФАРМАКОЛОГИЯСИ т.ф.д., проф. Алиев Х.У Тошкент 2014
Μεταγράφημα παρουσίασης:

“Μαθαίνοντας να ζούμε μαζί” «Σχέδιο Εργασίας για τη Διαφορετικότητα και το Ρατσισμό»

“Μαθαίνοντας να ζούμε μαζί” Ερευνητική Εργασία για τη Διαφορετικότητα και το Ρατσισμό Να δημιουργήσουμε την πεποίθηση ότι ο καθένας έχει το ίδιο δικαίωμα να θεωρεί ότι η θρησκεία του είναι η «αληθινή πίστη» κι ότι οι άλλοι άνθρωποι δεν καθίστανται καθόλου διαφορετικοί ως ανθρώπινα όντα, όταν έχουν μια διαφορετική θρησκεία ή δεν έχουν καθόλου θρησκεία. Να συμβάλλουμε στην κοινωνική μάθηση και ευαισθητοποίηση των νέων επάνω στη γνωριμία του «άλλου» και την κατανόηση του πως νιώθει ο «άλλος» και πως σκεφτόμαστε-νιώθουμε κι αντιδρούμε εμείς εμπρός στον «άλλο», που είναι διαφορετικός από εμάς. Να καλλιεργήσουμε την εξοικείωση με τη Διαφορετικότητα στην κοινωνία μας (εθνικότητες, θρησκείες, συνήθειες, φύλα κ.λ.π) και την αποδοχή του «άλλου» με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του (ειδικές ανάγκες, ψυχιατρικά προβλήματα, εξωτερική εμφάνιση κ.λ.π)

βιωματικό παιχνίδι ρόλων” Ερευνητική εργασία Να καλλιεργήσουμε στους μαθητές την εξοικείωση με τη διαφορετικότητα στην κοινωνία μας (εθνικότητες, φυλές, θρησκείες) και την αποδοχή του «άλλου» με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του. Προβολή ταινίας «Οι Βρωμοέλληνες» UNHCR «Παιχνίδι απόψεων» Εργασία σε ομάδες «Δεν είναι μόνο αριθμοί» Θεματικές ασκήσεις Κατασκευή Cartoon “Θεατροπαιδαγωγικό βιωματικό παιχνίδι ρόλων” “Μαθαίνοντας να ζούμε μαζί” Ταξίδι φυγής Διαδραστικό παιχνίδι της UNHCR Κατασκευή Graffiti Κολλάζ Ζωγραφική Αφίσα Wordle.net Συνεντεύξεις Ερωτηματολόγιο Μουσική Βίντεο ppt Επίσκεψη στο “ ίδρυμα Λασκαρίδη”

ΟΜΑΔΑ Β΄

ΟΜΑΔΑ Γ΄

ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ (ΣΧΟΛΕΙΟ) ΘΕΤΙΚΗ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ i) 75% 10% 15% ii) 40% 60% iii) 80% 5% Αλλοδαποί συμμαθητές/τριες. Σημαιοφόρος άλλης εθνικότητας. Παιδιά μεταναστών στα ελληνικά σχολεία.

ΦΙΛΙΚΕΣ-ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ Είχες ποτέ φιλικές σχέσεις με αλλοδαπούς; Είχες ποτέ φιλικές οικογενειακές σχέσεις με αλλοδαπούς; Αν θα είχες φιλική ή συγγενική σχέση με κάποιο αλλοδαπό θα απόφευγες να το αναφέρεις στο περιβάλλον σου; Ναι Όχι i) 90% 10% ii) 75% 25% iii) 10% 90%

ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΠΟΔΟΧΗ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ Αντιμετώπιση ως κατώτερη φυλετική καταγωγή. Αποδοχή διάφορων εθνικών μειονοτήτων από τη χώρα. Ναι ‘Οχι 5% 95% 70% 30%

ΑΠΟΔΟΧΗ ΑΛΛΟΘΡΗΣΚΩΝ Ποια η γνώμη σας για τους πιστούς του Ισλάμ; Ποια η γνώμη σας για τους πιστούς εκτός Ισλάμ; ΘΕΤΙΚΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ 80% 20% 90% 10%

Προκατάληψη Προκατάληψη είναι μια γνώμη ή άποψη η οποία έχει σχηματιστεί κατά έναν μη αντικειμενικό/επιστημονικό τρόπο. Προκατάληψη

Ξενοφοβία (από το "ξένος" + "φόβος") είναι όταν ένας άνθρωπος είναι επιφυλακτικός ή αντιπαθεί κάτι ή κάποιον που δεν είναι δικό του, δηλ. δεν ανήκουν στην ίδια εθνικότητα, θρησκεία κ.α. Ξενοφοβία

Όλες οι αντιλήψεις που έχουν εμπεδωθεί στην κοινή γνώμη και δεν παίρνουν υπόψη τους τα δεδομένα της εμπειρίας, αλλά χρησιμεύουν για να κρίνουν και να αξιολογήσουν τα πράγματα με βάση μια εκ των προτέρων καθορισμένη οπτική γωνία Στερεότυπα

Είναι η αδιαφορία για το κοινωνικό σύνολο και τις επιδιώξεις τους Είναι η αδιαφορία για το κοινωνικό σύνολο και τις επιδιώξεις τους. Είναι επίσης η ακούσια απομόνωση ατόμων λόγω της χρήσης ναρκωτικών, της αδυναμίας κάποιου να βρει στέγη, εργασία κλπ Περιθωριοποίηση

Ο Φανατισμός που ως όρος προέρχεται εκ της λατινικής λέξης "fanum" (=ιερόν), σημαίνει την μετ' εγωισμού και εμπάθειας προσήλωση σε κάποιες αντιλήψεις, ανεξάρτητα απ' το αν αυτές είναι ορθές ή όχι. Πιθανότερη προέλευση του "fanum" η εκ της ελληνικής "φανός" (φαίνω=φωτίζω) και παραπέμπει σε ιερά τελετή ή μυσταγωγία συνοδευόμενη κατά κανόνα με πυρσούς. Φανατισμός

(φιλοσ.) η ιδιότητα του «διαφέρειν» στο πνεύμα (όπως ορίζεται κατά την αριστοτελική συγκρότηση) (κοινωνιολογία) είναι η διαφορετικότητα κατά την οποία, το «εγώ» το οποίο όταν νοιώθει άνετα και εντάσσεται στο «εμείς» (πράγμα που υπονοεί μια άνεση του «εμείς» ως προς το «εγώ») μπορεί να προσδιοριστεί σε σχέση με το «άλλο» αποκλείοντας το τελευταίο. Όταν πια υπάρχει το «εμείς» έχουμε τη δημιουργία μιας συλλογικής οντότητας. Ετερότητα

Ο πλουραλισμός είναι ιδεαλιστική αντίληψη σύμφωνα με την οποία κάθε τι που υπάρχει αποτελείται από ένα ολόκληρο κόσμο από ανεξάρτητες οντότητες. Οι αιτίες του κόσμου είναι πολλές, ποικίλες και ατομικές, και δεν μπορούν να γίνουν αντιληπτές ως μορφές ή τρόποι έκφρασης μιας ενιαίας και απόλυτης ουσίας. Πλουραλισμός

Τα Δικαιώματα που έχεις επειδή είσαι άνθρωπος Ανθρώπινα Δικαιώματα

Έχω ένα όνειρο… Μάρτιν Λούθερ Κινγκ “ Έχω ένα όνειρο ότι κάποια ημέρα θα δω τα μικρά παιδιά μου να ζουν σε μια χώρα όπου δεν θα κρίνεται η ζωή τους από την απόχρωση του δέρματος τους, αλλά από τον χαρακτήρα τους… Ότι μια μέρα μικρά μαύρα αγόρια και κορίτσια θα μπορούν να ενώσουν τα χέρια τους μαζί με τα λευκά σαν αδέρφια... Εκείνο για το οποίο η δική μας γενιά θα μετανιώσει πικρά δεν θα είναι τόσο η σκληρότητα και οι αδικίες των κακών ανθρώπων, όσο η απαράδεχτη σιωπή των καλών… “ Μάρτιν Λούθερ Κινγκ

21η Μαρτίου Παγκόσμια Ημέρα κατά του Ρατσισμού 21η Μαρτίου Παγκόσμια Ημέρα κατά του Ρατσισμού

Η Ομάδα του Σχεδίου Εργασίας “Μαθαίνοντας Να Ζούμε Όλοι Μαζί” Μόσχα Παυλίδου – Ελένη Ψαρουδάκη Σταύρος Αντωνάτος – Τηλέμαχος Κολιός Μαρία Μέρμηγκα Αντώνης Σεφερλής – Ηρώ Στεργίου Χαρά Καλύβα – Αθηνά Δανδημοπούλου Ανδριάνα Μαυραντωνίου Άννα-Μαρία Λογαρνού – Γιολάντα Ρώτα Μιχάλης Ελευθερίου – Μυρτώ Λάβδα Μάνος Κατσανικάκης Ευτυχία Χολογούνη – Αγγελική Κοτσίρη Φένια Κουτσούκου – Χρύσα Μιχαηλίδου Γιάννης Ρητσώνης