Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Αττικής

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
Advertisements

© GfK 2013 | Η Επιχειρηματικότητα στην Ευρώπη – 2013 | Αθήνα, 4 Φεβρουαρίου GfK Hellas | Consumer Experiences | Dr. Spyridon Tryfonas Αθήνα, 4 Φεβουαρίου.
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
Έρευνα για την οικοδομική δραστηριότητα 2010 Επαμεινώνδας Ε. Πανάς Καθηγητής Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Πρόεδρος του Τμήματος Στατιστικής Απόψεις.
& Απόδοση Ξενοδοχείων στην Αττική
1 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting Ιούλιος 2009 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΓΚΥΠΡΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ για την Παγκύπρια Ένωση Καταναλωτών.
NEXT GENERATION SERVICES  SMART TECHNOLOGY  SPECIALIST SERVICE PERSONNEL.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ Στοιχεία και αριθμητικά δεδομένα (1) : Επιδείνωση κοινωνικών δεικτών  Πληθυσμός σε κίνδυνο φτώχειας ή κοινωνικό αποκλεισμό.
Athens Laboratory of Research in Marketing (A.LA.R.M.) – GLOBAL SALES BAROMETER © Νικόλαος Παναγόπουλος, PhD Επίκουρος Καθηγητής Μάρκετινγκ Οικονομικό.
Παρουσίαση στην ΕΧΑΕ 18 Νοεμβρίου 2013
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΕΛ ΛΕΜΕΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΗ ΛΕΜΕΣΟΥ
Αποτελέσματα Μελέτης για το Μέγαρο Πολιτισμού Κύπρου Ετοιμάστηκε για την Εταιρεία KPMG Από την Εταιρεία RAI Consultants Public Ltd Μάρτιος 2008.
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αττικής 30 Νοεμβρίου 2011.
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης
Ιανουάριος–Φεβρουάριος 2010 ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΩΝ ΣΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ Ν. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
Συνεισφορά στις ελληνικές εξαγωγές ανά περιφέρεια Διάστημα: Ιαν-Ιούνιος 2012 •70% των ελληνικών εξαγωγών εξακολουθεί να πραγματοποιείται από τις περιφέρειες.
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
«Το Χαμόγελο του Παιδιού»
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης Μάιος 2012.
Μια πολυκριτήρια συγκριτική αξιολόγηση ενός Τμήματος Μηχανικών
€ $500,000 $250,000 $125,000 $64,000 $32,000 $16,000 $8,000 $4,000 $2,000 $1,000 $500 $300 $200 $100 Καλωσορίσατε.
ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ IMIC 2 Φεβρουάριος 2006 Dr. Άρης Ίκκος, ISHC
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ 1. Σταθερή η αύξηση των ταξιδιών των Ελλήνων στο εξωτερικό. 1 στους 4 Αθηναίους ταξίδεψαν στο εξωτερικό τους τελευταίους 12 μήνες.
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Αττικής Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αττικής 16 Νοεμβρίου 2010.
F.B.S. Η Διοίκηση του Επιμελητηρίου Καβάλας και η εταιρία “F.B.S. Δρ. ΔΗΜ. ΚΑΜΠΟΥΡΗΣ &ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ” Σας καλωσορίζουν στην παρουσίαση της μελέτης με.
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής & η Aπόδοση των Ξενοδοχείων Γενική Συνέλευση ΕΞΑ-Α 27 Νοεμβρίου 2009.
Διαρκής Έρευνα Benchmarking Ελληνικών Ξενοδοχείων Νοέμβριος 2011.
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αττικής 9 Μαΐου 2006.
ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
GALLUP INTERNATIONAL ASSOCIATION ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ 2003 ΕΛΛΑΔΑ Ετοιμάστηκε για την Eυρωπαϊκή Ένωση Επιμελητηρίων από την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων.
Διανεμητικές επιπτώσεις της λιτότητας και της ύφεσης Μάνος Ματσαγγάνης Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών.
Ενότητα Α1 Προσανατολισμός της Αναπτυξιακής Πορείας του Ελληνικού Τουρισμού Εισηγητές: κ. Γ. Δρακόπουλος, Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ κ. Α. Ικκος, Διευθύνων.
1 Συλλογή Στοιχείων 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Κοινωνικό, πολιτικό & οικονομικό περιβάλλον 1 1 ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ, ΠΟΛΙΤΙΚΟ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ( Δείκτες.
1 Έρευνα για την οικονομία Ελλάδα 2004 Ετοιμάστηκε ειδικά για την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ημερομηνία: 5 Νοεμβρίου 2003 TNS ICAP 64, Vas. Sofias Ave.,
Γρηγόρης Θ. Παπανίκος 21 Ιανουαρίου Παρουσίαση Έκθεσης ΑΤΕΜ 1.Περιεχόμενα της Έκθεσης 2.Οικονομικά και Τουριστικά Στοιχεία 3.Οι Περσινές Προβλέψεις.
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
29, Μαρτίου 2012 Σύνδεσμος Εταιρειών Φαρμάκων Ευρείας Χρήσεως.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Παρουσίαση Έρευνας Οικονομική κρίση και οι επιπτώσεις στις επιχειρήσεις – μέλη του ΒΕΘ που δραστηριοποιούνται στον χώρο της οικοδομής Ιανουάριος 2011.
Ανάπτυξη και Εκτίμηση Ξενοδοχείων 25/06/05 Ανάλυση Εσόδων - Εξόδων Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Corporate Membership:Director Membership:Corporate Membership:
+14 Σεπτέμβριο 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +1 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Ενότητα Α1 Προσανατολισμός της Αναπτυξιακής Πορείας του Ελληνικού Τουρισμού Εισηγητές Γ. Δρακόπουλος, Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ Α. Ίκκος, Διευθύνων Σύμβουλος.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ για την ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ 2014 Απρίλιος 2014.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: «ΙΑΜΑΤΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΚΑΙ ΛΟΥΤΡΟΤΟΠΟΙ» ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑΣ ΛΟΥΤΡΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ 2005 – 2012 Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών Ομάδα.
6 MRB, Συλλογή στοιχείων: 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Εξωτερική Πολιτική: Τουρκία – Κυπριακό – ΠΓΔΜ - Κοσσυφοπέδιο 1 6 ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ( Τουρκία.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
Λ. Κηφισίας 3, Μαρούσιτηλ.: τηλ.: ΧΟΡΗΓΟΣ: Μέλος του δικτύου :
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Εξελίξεις στον Παγκόσμιο και τον Ελληνικό Τουρισμό και στα Βασικά Μεγέθη της Ελληνικής Ξενοδοχίας το 2015 ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΕΨΕΩΝ.
Η ΕΠΟΧΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΤΗΣ ΔΙΑΣΤΑΣΗ 12 ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ EUROPEAN REGIONAL SCIENCE ASSOCIATION.
Γενική Συνέλευση ΕΞΑ-Α
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής
Δρ. Γιώργος Σώκλης Ινστιτούτο Τουριστικών Ερευνών και Προβλέψεων
Η ΕΠΟΧΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΤηΣ ΔΙΑΣΤΑΣΗ
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Αττικής
Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών-Αττικής
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Αττικής Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Αττικής Ένωση Ξενοδόχων Αθηνών-Αττικής Ιανουάριος 2013 Dr. Aris Ikkos, ISHC

Διεθνής κατάσταση

Οικονομική κρίση Αθήνα

Οικονομική κρίση Βαρκελώνη

Οικονομική κρίση Ρώμη

% μεταβολή Ιαν - Δεκ 2012/2011 Οι Μεσογειακές πόλεις Αθήνα, Λισαβόνα, Μαδρίτη και Μιλάνο είχαν μείωση πληρότητας και ΜΤΔ. Η Αθήνα παρουσιάζει την μεγαλύτερη μείωση, ιδιαίτερα όσον αφορά την πληρότητα. Αντίθετα, η Βαρκελώνη παρουσιάζει αύξηση τόσο πληρότητας όσο και ΜΤΔ. Πηγή: GBR Consulting, Smith Travel Research

Αθήνα & ανταγωνιστικές πόλεις Μεσογείου Ιαν - Δεκ 2012/2011 Αθήνα & ανταγωνιστικές πόλεις Μεσογείου Ιαν - Δεκ 2012/2011 Πληρότητα (%) ΜΤΔ RevPAR Πηγή: GBR Consulting, Smith Travel Research

Ιαν - Δεκ 2012: Πληρότητα & ΜΤΔ Αθήνα και Θεσσαλονίκη είναι σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα πληρότητας και ΜΤΔ σε σύγκριση με άλλες Ευρωπαϊκές πόλεις.

Ελλάδα - Αττική

Βασικοί Δείκτες Απόδοσης Ξενοδοχείων Ποσοστιαία μεταβολή 2012 / 2011 Βασικοί Δείκτες Απόδοσης Ξενοδοχείων Ποσοστιαία μεταβολή 2012 / 2011 Η Αθήνα βίωσε μια πολύ δύσκολη χρονιά. Αντίστοιχες δυσκολίες παρουσίασαν τα ξενοδοχεία «άλλων πόλεων», ενώ τα παραθεριστικά ξενοδοχεία (ως σύνολο γιατί υπάρχουν διαφοροποιήσεις ανά περιοχή) είχαν παρόμοια απόδοση με πέρυσι. Πληρότητα: -13.4% ΜΤΔ: -7.8% Πηγή: GBR Consulting

Έσοδα δωματίων ετών 2007 - 2012 ανά κατηγορία (σε εκ. €) Έσοδα δωματίων ετών 2007 - 2012 ανά κατηγορία (σε εκ. €) 5* 4* 3* € -47,4 εκατ. (-37,4%) € -9,9 εκατ. (-34,4 %) € -5,8 εκατ. (-58%) Βάσει δείγματος 28 ξενοδοχείων για την περίοδο 2007-2012 5*: 12, 4*: 10, 3* & 2*: 6 Πηγή: GBR Consulting

Διεθνείς Τουριστικές Αφίξεις στα κυριότερα αεροδρόμια Στην Ελλάδα ανά εθνικότητα, Ιαν - Δεκ. Αθήνα, Ιαν - Δεκ.   2012 2011 % Δ Θεσσαλονίκη 1.314.231 1.251.433 5,0% Κρήτη (Ηράκλειο & Χανιά) 2.825.572 2.818.368 0,3% Dodecanese (Ρόδος & Κως) 2.274.235 2.403.099 -6,8% Ιόνια Νησιά (Κέρκυρα. Ζάκυνθος & Κεφαλονιά) 1.573.758 1.530.347 2,8% Κυκλάδες (Μύκονος & Σαντορίνη) 340.264 333.113 2,2% Άλλα αεροδρόμια 293.998 311.050 -5,5% Σύνολο εκτός Αθήνας 8.758.629 8.830.218 -0,8% Αθήνα 2.552.818 2.871.524 -11,1% Σύνολο 11.311.447 11.701.742 -3,3% -927.000 αφίξεις (-27%) Οι διεθνείς αφίξεις στην Αθήνα μειώθηκαν κατά 11%, έναντι σταθεροποίησης στην υπόλοιπη χώρα. Επίσης, για πρώτη φορά, οι αφίξεις στην Κρήτη ήταν περισσότερες από ότι στην Αθήνα. Πηγή: ΣΕΤΕ

Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών

Έρευνα Ικανοποίησης Τουριστών Αττικής Μέθοδος: Ερωτηματολόγιο Δείγμα: 2012: ~1,500 ερωτηματολόγια, περίοδος Ιούλιος – Νοέμβριος 2012 2011: ~1,200 ερωτηματολόγια, collected Ιούλιος – Σεπτέμβριος 2011 2010: ~1,700 ερωτηματολόγια, collected Ιούνιος – Σεπτέμβριος 2010 2009: ~2,000 ερωτηματολόγια, collected Ιούλιος – Σεπτέμβριος2009 Με την υποστήριξη των: Από μέλη της ΈΞΑ-Α, ξενοδοχεία 2* - 5* Παρουσιάζονται τα αποτελέσματα από μεγάλες χώρες προέλευσης στην Αθήνα με βάση το σταθμισμένο μέσο όρο των αποτελεσμάτων των ερωτηματολογίων 4 ετών, με εξαίρεση τα ακόλουθα στοιχεία: Επίδραση κρίσης (2012 μόνο) Κοινωνικά δίκτυα (2011 & 2012 μόνο) pick up ως τρόπος μεταφοράς (2011 & 2012 μόνο) Δείγμα (αριθμός ερωτηματολογίων για τα 4 χρόνια): ΗΠΑ 1,358,Γαλλία 325, Ιταλία 176, Μεγάλη Βρετάνια 417, Γερμανία 220, Αυστραλία 346, Ισπανία 232, Κύπρος 309, Καναδάς 289 και Ελλάδα 487. Λεπτομερή αποτελέσματα ανά χώρα προέλευσης στο παράρτημα.

Αφίξεις & Διανυκτερεύσεις στην Αττική κατά Κύρια Χώρα Προέλευσης 2 διανυκτερεύσεις Μέση διάρκεια παραμονής: 2,2 διανυκτερεύσεις Other Asia Πηγή: ΕΛ.ΣΤΑΤ

Ταχύτερα αναπτυσσόμενες χώρες προέλευσης Συγκρίνοντας τις αφίξεις στην Αττική μεταξύ 2005 και 2010, η Βραζιλία, η Αργεντινή, η Κίνα και η Ρωσία παρουσιάζουν υψηλά ποσοστά αύξησης (+187%, +157%, +105% και +45%) αντίστοιχα. Το μερίδιο αγοράς των τεσσάρων χωρών έχει αυξηθεί από 3.4% το 2005 σε 6.0% το 2010. Πηγή: ΕΛ.ΣΤΑΤ

Επίδραση κρίσης ανά χώρα προέλευσης Κατά τη διάρκεια προετοιμασίας του ταξιδιού σας στην Αθήνα δώσατε ιδιαίτερη προσοχή στην οικονομική κρίση της Ελλάδας; Συνολικά, 37% των ερωτηθέντων έδωσαν ιδιαίτερη προσοχή στην οικονομική κρίση της Ελλάδας κατά την προετοιμασία του ταξιδιού τους στην Αθήνα ενώ 56% δεν έδωσε. Βέβαια, θα πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι στο ερωτηματολόγιο συμμετείχαν μόνο ταξιδιώτες που εντέλει ήρθαν στην Αθήνα. Οι Αμερικάνοι, οι Αυστραλοί και οι Βρετανοί έδωσαν την μεγαλύτερη προσοχή.

Επίδραση κρίσης ανά χώρα προέλευσης Είχατε κάποια ανησυχία σχετικά με τις εξελίξεις της Ελλάδας ότι θα μπορούσαν να επηρεάσουν το ταξίδι σας; Συνολικά, 26% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι είχαν την ανησυχία ότι οι εξελίξεις στην Ελλάδα θα επηρέαζαν το ταξίδι τους στην Αθήνα ενώ 66% περίπου δεν είχε ανησυχία. Μεγαλύτερη ανησυχία έδειξαν οι Αυστραλοί, οι Αμερικανοί, οι Καναδοί και οι Βρετανοί .

Αντίληψη ασφάλειας στην πόλη Αξιολόγηση σε κλίμακα 1 – 10 ασφάλεια στην πόλη (1 = ανεπαρκής; 10 = εξαιρετική) Ελλάδα Κύπρος Έλληνες και Κύπριοι έχουν πολύ χαμηλότερη αξιολόγηση (5,5) για την ασφάλεια της πόλης, που υπολείπεται έως και 2 βαθμούς από αυτήν που έχουν οι αλλοδαποί τουρίστες.

Συνολική αξιολόγηση - σύσταση Οι έλληνες είμαστε πολύ αρνητικοί στην συνολική αξιολόγησή της Αθήνας με βαθμολογία 6,8, πολύ χαμηλότερα από οποιαδήποτε άλλη εθνικότητα. Αντίστοιχη εικόνα παρουσιάζεται και στην πρόθεση σύστασης της πόλης σε κάποιον τρίτο.

Δαπάνες ανά Χώρα Προέλευσης Σύνολο δαπανών ανά ημέρα (€) Value for Money

Χρήση κοινωνικών δικτύων % ταξιδιωτών που κάνει γενικά χρήση κοινωνικών δικτύων % χρήση των τριών κυριότερων κοινωνικών δικτύων ανά εθνικότητα 79% 68% 86% 89% 83% 91% 81% 88% 72% 22% 19% 18% 25% 21% 37% 30% 11% 14% 23% 20% 13% 35%

Προτιμώμενοι μήνες επίσκεψης στην Αθήνα ανά εθνικότητα Εποχικότητα Προτιμώμενοι μήνες επίσκεψης στην Αθήνα ανά εθνικότητα Ιαν Φεβ Μάρ Απρ Μάι Ιούν Ιούλ Αύγ Σεπ Οκτ Νοέ Δεκ

Η μεγαλύτερη ηλικιακή ομάδα ταξιδιωτών ανά εθνικότητα Προφίλ ηλικιών Η μεγαλύτερη ηλικιακή ομάδα ταξιδιωτών ανά εθνικότητα < 18 18 - 30 31 - 50 >50

Προσδοκίες Ξενοδόχων Αθήνας για Α’ 3μηνο 2013 «Το Ξενοδοχείο Μου» «Η Αγορά Γενικά» Πτώση 2 – 5% Σταθερότητα -2% - +2% Αύξηση >5% Πτώση >5% % απαντήσεων που αναμένουν Αύξηση 2 – 5% Πηγή: GBR Consulting

Προσδοκίες Ξενοδόχων Αθήνας για το 2013 «Το Ξενοδοχείο Μου» «Η Αγορά Γενικά» Πτώση 2 – 5% Σταθερότητα -2% - +2% Αύξηση >5% Πτώση >5% % απαντήσεων που αναμένουν Αύξηση 2 – 5% Πηγή: GBR Consulting

Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Αττικής Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Αττικής Ένωση Ξενοδόχων Αθηνών-Αττικής Ιανουάριος 2013 Dr. Aris Ikkos, ISHC