Ζήνωνας Παπαδούρης Τάξη Γ’2

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η φύλαξη των ανατολικών συνόρων και οι Ακρίτες
Advertisements

Μια μεγάλη διαμάχη του Τρωικού πολέμου
Πέρσες και Άβαροι συμμαχούν εναντίον του Βυζαντίου
Σουλιώτες Χρήστος Μ. Στ’ Τάξη
Η ιστορία του Ράμα και της Σίτα
Η περιγραφή της μάχης του
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
Θεά Άρτεμη Όλυμπος.
Γύρω στα 1100 π.Χ., οι Δωριείς ήλθαν και κατέλαβαν την περιοχή.
«Γκουέρνικα» Μια εικαστική καταγγελία για τη βαρβαρότητα του πολέμου
ΤΑ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
ΣΠΑΡΤΗ: Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ
Ο θάνατος του Πάτροκλου
28/1/2012 Συνεντεύξεις για τις Επικοινωνίες σε Διάφορες Εποχές…
Οι ρόλος σχετίζονται με το είδος της συμπεριφοράς που υπαγορεύονται από κάποιες θέσεις και έχουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Έχουν ρίζες: Από τα μηνύματα.
17 Ν ΟΕΜΒΡΗ χρόνια μετά Τα πέτρινα χρόνια ( )
Β΄ΦΑΣΗ: ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ Β΄ΦΑΣΗ: ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ Το πρόγραμμα διαρκεί περίπου 90 λεπτά και περιλαμβάνει: Ι. ΥΠΟΔΟΧΗ II. ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ.
ΠΥΓΜΑΧΙΑ Δεν επιτρέπονται οι λαβές και τα χτυπήματα στα γεννητικά όργανά. Ο πυγμάχος αν παραδεχόταν ότι έχανε έπεφτε στο έδαφος.
ΗΡΑ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑ Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕ ΤΟ ΓΑΜΟ,
Τα πολιτεύματα στην Αρχαία Ελλάδα
ΤΡΩΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ Ο θυμός του Αχιλλέα.
Πολιτευματα στην αρχαια ελλαδα
Η ΜΑΧΗ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΑ. ΔΥΝΑΜΕΙΣ-ΣΧΕΔΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΟΡΜΟΣ ΜΑΡΑΘΩΝΑ- ΘΕΣΗ ΠΕΡΣΙΚΟΥ ΣΤΟΛΟΥ ΚΙΝΗΣΗ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΠΡΟΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΣΩΝ ΘΕΣΗ.
Οι δώδεκα θεοί του Ολύμπου
ΝΕΕΣ ΑΠΟΙΚΙΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
Νέες αποικίες των Ελλήνων
Το οικονομικό και κοινωνικό σύστημα του Μεσαίωνα
MYKHNAΪΚΗ ΚΑΙ ΟΜΗΡΙΚΗ ΕΠΟΧΗ
Κίνημα στο Γουδί 1909 Ελευθέριος Βενιζέλος 1910
Εργασία από τους μαθητές της Δ΄ τάξης:
ΤΑ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΛΛΑΔΑ
Χάρης Λεμονιάς 2009 Η ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ.
Η ΦΥΛΑΞΗ ΤΩΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΩΝ ΣΥΝΟΡΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΚΡΙΤΕΣ κεφ.20
Αποστολή στο Βυζαντινό Μουσείο
Μυκηναϊκός πολιτισμός
18.Οι Προφήτες: το στόμα του Θεού
ΤΑ ΤΡΙΑ ΓΟΥΡΟΥΝΑΚΙΑ ΚΟΥΙΜΤΣΙΔΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ Γ2.
ΘΗΣΑΥΡΟΣ ΣΙΦΝΙΩΝ «ΤΡΩΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ» 1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΠΑΣΑΚΗΣ Δ’2.
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
Η ΜΑΧΗ ΣΤΟ ΜΑΝΙΑΚΙ.
Τα πολιτεύματα της Αρχαίας Ελλάδας
ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Η ΜΟΜΟ!!.
ΑΕΜ: ΟΙ ΘΕΟΙ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ Σελ Πόσοι είναι Ποιοι είναι Τί θεοί είναι και τί προστατεύουν Ποιο είναι το σύμβολο τους.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΛΑΓΙΑΡΙΟΥ Τάξη Ε3/ 2012 Νίκος Χαραλαμπάκης Βαγγέλης Πανταλώνας Άγγελος Κοψαχείλης.
Για τη Μακεδονία θα μιλήσουμε σήμερα. Όχι όμως για τη σημερινή Μακεδονία που είναι ελεύθερη και ζούμε σ’ αυτήν και είμαστε περήφανοι για το όνομά της,
Η μονομαχία Έκτορα και Αχιλλέα -Δεν τρέχω άλλο, Αχιλλέα. Είναι ώρα να αναμετρηθούμε, Ή θα με σκοτώσεις ή θα σε σκοτώσω. Δεν υπάρχει άλλη λύση. Έλα.
Χρυσή Αλαμάνη- Ε’ τάξη- ΕΤΟΣ
Αυτόχθονες Κάτοικοι της Βορείου Αμερικής.
Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1821.
Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας Γιάννης Μαγκλής Συνέντευξη από τον νέο στρατιώτη Υπεύθυνη καθηγήτρια: Καλλιόπη.
Δ΄ ΟΜΑΔΑ: ΟΙ ΙΠΠΟΤΕΣ-ΣΤΑΥΡΟΦΟΡΟΙ
Η ΖΩΗ ΣΤΟ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΚΟ ΑΙΓΑΙΟ
Ακόντιο Ισαβέλλα Παπαδοπούλου Μυρτώ Παπαδοπούλου Φανή Παπαχρήστου
ΟΙ ΑΘΛΟΙ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΗ Η εξόντωση του φοβερού λιονταριού της Νεμέας
ΟΙ ΑΘΛΟΙ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΗ Η εξόντωση του φοβερού λιονταριού της Νεμέας
ΟΙ ΑΘΛΟΙ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΗ Η εξόντωση του φοβερού λιονταριού της Νεμέας
ΡΟΥΜΑΝΙΑ Μιχαήλ ο Γενναίος
ΟΙ ΑΘΛΟΙ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΗ Η εξόντωση του φοβερού λιονταριού της Νεμέας
ΟΙ ΑΘΛΟΙ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΗ Η εξόντωση του φοβερού λιονταριού της Νεμέας
 ΣΤΑΔΙΟ  ΔΙΑΥΛΟΣ  ΔΟΛΙΧΟΣ  ΠΕΝΤΑΘΛΟ ΚΑΙ ΠΑΛΗ  ΠΥΓΜΗ  ΤΕΘΡΙΠΠΟ  ΠΑΓΚΡΑΤΙΟ ΚΑΙ ΑΓΩΝΑΣ ΙΠΠΟΥ ΚΕΛΗΤΟΣ  ΔΡΟΜΟΣ ΚΑΙ ΠΑΛΗ ΠΑΙΔΩΝ  ΠΕΝΤΑΘΛΟ ΠΑΙΔΩΝ 
Η TITANOMAXIA ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΥΠΗΡΧΕ ΜΟΝΟ ΤΟ ΧΑΟΣ. ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΟΣ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ Η ΓΗ.
Η ζωή στην Αρχαία Σπάρτη
ΣΠΑΡΤΗ: Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ
5Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΠΛΕΟΝΑ ΟΡΟΥΤΣΙ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΜΙΔΗΣ ΚΙΛΚΙΣ.
5ο Δημοτικό Σχολείο Κωνσταντίνα Σελβίδου Χριστίνα Ποπονίδου Κιλκίς.
5Ο Δημοτικό Σχολείο Χρήστος Λασκάκης Χάρης Φιλιππίδης Κιλκίς.
5ο Δημοτικό Σχολείο Ορέστης Κιλκίς.
5ο Δημοτικό Σχολείο Γεωργία Καραμπάτσου Λαμπρινή Σιδηροπούλου Κιλκίς.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ζήνωνας Παπαδούρης Τάξη Γ’2 Οι ιππότες πολεμιστές Ζήνωνας Παπαδούρης Τάξη Γ’2

Κάποιοι ιππότες είχαν άλογα. Όλοι οι ιππότες φορούσαν κράνη. Τα κράνη των ιπποτών ήταν χρυσά, ασημένια, καφέ.

Οι ιππότες είχαν δικές τους σημαίες. Αν πολεμούσαν με άλλο λαό γίνονταν ομάδες και πολεμούσαν. Ο κάθε λαός είχε την δική του σημαία και τις κρατούσαν οι σημαιοφόροι.

Οι ιππότες με άλογα κρατούσαν ακόντια, σπαθιά και τσεκούρια. Φορούσαν πανοπλίες και κάποιοι κρατούσαν ασπίδες. Τα άλογα τους ήταν με πανοπλία, χωρίς εξοπλισμό ...

Οι τοξότες είχαν βαλίστρες όπως την δεξιά εικόνα και τόξα με τα οποία έριχναν βέλη στους αντιπάλους.

Οι ιππότες επίσης πολεμούσαν για να σώσουν το χωριό τους από τους κακούς που ήθελαν να το κυριαρχήσουν ή να σκοτώσουν το βασιλιά και να πάρουν το χωριό στα χέρια τους και να κάνουν ότι θέλουν.

Για τους ιππότες οι πανοπλίες ήταν πολύ σημαντικές για να αντέχουν στη μεγάλη μάχη. Υπήρχε σε όλο το σώμα κάθε ιππότη. Τους προστάτευαν από κάθε τι που θα έκαναν οι εχθροί για να κερδίσουν τον πόλεμο. Επίσης ήταν το καλύτερο προστατευτικό είδος εκείνο τον καιρό.