ΠΡΟΪΟΝ II Φαίδων Θεοφανίδης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΕΣ / ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ Αγοραστικές Συνήθειες Θα σας διαβάσω τώρα μια σειρά από απόψεις που έχουν εκφραστεί για τις συνήθειες κατανάλωσης.
Advertisements

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ IV: ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ I Φαίδων Θεοφανίδης
ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΔΡΟΥΝ ΣΤΗ ΖΗΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ
HTC & Εφαρμογές HTC Proprietary and Confidential – Internal use and strategic partner use only © 2010 HTC Corporation. All rights reserved.
ΠΡΟΪΟΝ IV Φαίδων Θεοφανίδης
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ II Φαίδων Θεοφανίδης
ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ Ι
ΜΕΓΑΛΑ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ – ΤΟΠΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΠΡΟΒΟΛΗ IV Φαίδων Θεοφανίδης
Προσωπικές Πωλήσεις.
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
ΔΙΑΝΟΜΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
ΠΡΟΪΟΝ III Φαίδων Θεοφανίδης
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Msc Αντωνία Μανιάτη.
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΙI
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Ι Φαίδων Θεοφανίδης
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ IV: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ Φαίδων Θεοφανίδης Διδακτικό υλικό:
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ I Φαίδων Θεοφανίδης
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ I Φαίδων Θεοφανίδης
ΠΡΟΪΟΝ I Φαίδων Θεοφανίδης
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ II: ΤΕΧΝΙΚΕΣ & ΜΕΣΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
ΠΡΟΒΟΛΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
Αγαθά είναι τα μέσα που ικανοποιούν τις ανθρώπινες ανάγκες.
Ανάλυση Δυνάμεων-Αδυναμιών Ευκαιριών-Απειλών (SWOT)
Μάθημα: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Διδάσκων: Θεοφανίδης Φαίδων Ώρες Γραφείου: Παρασκευή 10:00-12:00, Γραφείο 515, 5ος Όροφος -Βιβλίο Μαθήματος: Εισαγωγή.
ΘΕΜΑΤΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ Μάθημα: Διαφήμιση και Δημόσιες Σχέσεις 11-Μαρτίου-2008
Προϊόντα ή Οικονομικά Αγαθά
3ο ΓΕΛ Κορίνθου (Ασημακόπουλος Γ. ΠΕ 09 - Μπόγια Π. ΠΕ 10) 5.1 ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΚΑΙ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΑ Ανταλλακτική αξία ενός αγαθού είναι οι μονάδες ενός αλλού.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
ΠΡΟΒΟΛΗ I Φαίδων Θεοφανίδης
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΑΡΧΕΣ MARKETING ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ & ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΚΤ
Κεφάλαιο 5 Τμηματοποίηση Αγοράς.
Το Προϊόν.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 3 η Συμπεριφορά Καταναλωτή: Προσέγγιση κατά Lancaster.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 10 : ΠΡΟΪΟΝ I Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 6 : ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Ι Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Τμηματοποίηση Αγοράς, Στόχευση, Διαφοροποίηση και Τοποθέτηση προϊόντος (Adapted from: Μπαλτας & Παπασταθοπούλου, 2003, Πασχαλουδης, 2009, Σιωμκος, 2011,
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 11 : ΠΡΟΪΟΝ IΙ Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Κεφαλαιο 5 Τιμολόγηση Υπηρεσιών.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 15 : ΔΙΑΝΟΜΗ ΙΙ Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
ΕΝΟΤΗΤΑ 5η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΝΕΦΑΛΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ. Β2Β ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Το βιομηχανικό μάρκετινγκ ασχολείται με την ικανοποίηση των αγοραστικών αναγκών και απαιτήσεων.
Προσωπικές Πωλήσεις. Προσωπικές πωλήσεις είναι η προβολή των αγαθών και των υπηρεσιών μέσω των πωλητών. Είναι η προσωπική προσπάθεια να παρακινήσει κάποιον.
Τακτικό Μάρκετινγκ Το Προϊόν
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
MARKETING 2η διαλεξη – το μιγμα μαρκετινγκ
Συμπεριφορά Καταναλωτή
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
Περιβαλλοντικό Μάρκετινγκ-Μάνατζμεντ
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Μήτρα Ανάλυσης SWOT Δυνάμεις Αδυναμίες Ευκαιρίες Απειλές.
2. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ 2.2 Ο οικονομικός ρόλος της οικογένειας
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΡΟΪΟΝ II Φαίδων Θεοφανίδης E-mail: theofan@unipi.gr Διδακτικό υλικό: www.unipi.gr/faculty/theofan E-mail: theofan@unipi.gr

ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Ελεύθερα αγαθά ≠ Οικονομικά αγαθά. Υλικά (απτά) ≠ Άυλα (μη απτά). Ακατέργαστα → ημικατεργασμένα → τελικά. Καταναλωτικά (μια χρήση) ≠ Διαρκή (συχνή χρήση). Καταναλωτικά ≠ Βιομηχανικά.

ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ Υψηλό βιοτικό επίπεδο → πολλά καταναλωτικά προϊόντα. Κριτική ΜΚΤ σε σχέση με την δημιουργία πολλών διαφορετικών ειδών προϊόντων. Με κριτήριο το πως αντιλαμβάνονται τα προϊόντα οι καταναλωτές έχουμε 3 κατηγορίες: Προϊόντα Ευκολίας. Προϊόντα Επιλογής. Ειδικά Προϊόντα.

ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΕΥΚΟΛΙΑΣ (Convenience Products) Είναι φθηνά. Αγοράζονται συχνά. Έχουν μικρό βάρος και όγκο. Ο καταναλωτής δεν σπαταλάει χρόνο για έρευνα αγοράς. Θέλει εύκολα και γρήγορα χωρίς σκέψη να τα αγοράσει. 3 υποκατηγορίες: ΒΑΣΙΚΑ, ΕΠΕΙΓΟΝΤΑ, ΠΑΡΟΡΜΗΤΙΚΑ.

ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΜΚΤ MIX ΓΙΑ ΠΑΡΟΡΜΗΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ Σημαντικό ρόλο παίζει η συσκευασία. Εκτεταμένο δίκτυο διανομής. Σπουδαία η προβολή μέσα στο κατάστημα. Η διαφήμιση πρέπει να τονίζει τη μάρκα, το ότι βρίσκεται παντού και την τιμή. Υποστήριξη από λιανέμπορους (π.χ. θέση στο ράφι, προβολή μπροστά στο ταμείο, διαφήμιση μέσα στο κατάστημα). Τιμή περίπου ίδια με υποκατάστατα προϊόντα.

ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ (Shopping products) Πιο ακριβά από τα Ευκολίας. Μεγαλύτερο βάρος (από τα Ευκολίας). Μικρότερη συχνότητα αγοράς. Ο καταναλωτής αφιερώνει χρόνο και προσπάθεια (έρευνα αγοράς) για την αγορά τους. Ο καταναλωτής συγκρίνει και επιλέγει.

ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΜΚΤ MIX ΓΙΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ Προϊόν: να χρησιμοποιηθούν τα χαρακτηριστικά του σαν κριτήρια τμηματοποίησης της αγοράς. Προβολή: διαφοροποίηση προϊόντος από ανταγωνισμό, σημαντική η μάρκα. Διανομή: Επιλεκτική διανομή (καλή φήμη, καλή τοποθεσία, άνεση χώρου κτλ) Τιμή: αντίστοιχη με τις χρησιμότητες που προσφέρει το προϊόν, αν διαφορετική από τα υποκατάστατα πρέπει να υπάρχει δικαιολογία, να καλύπτει τα ποσοστά κέρδους των ενδιαμέσων λόγω χαμηλής ταχύτητας κυκλοφορίας.

ΕΙΔΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ (Specialty Products) Δεν υπάρχουν υποκατάστατα. Δεν υφίσταται σύγκριση προϊόντων. Δυσκολία ανεύρεσης του τόπου διανομής. Ο καταναλωτής πηγαίνει όπου και να βρίσκεται το προϊόν εφόσον επιθυμεί την αγορά του. Αντίκες, Έργα Τέχνης, συλλεκτικά αντικείμενα, σπάνια προϊόντα: π.χ. «Μαύρη Τρούφα»: είδος μανιταριού που ανακαλύπτεται από εκπαιδευμένα γουρούνια στην αναζήτησή του!

ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΜΚΤ MIX ΓΙΑ ΕΙΔΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ Ξεκάθαρη και μοναδική τοποθέτηση προϊόντος. Έμφαση στα χαρακτηριστικά του προϊόντος και στον τρόπο παραγωγής του (διασφάλιση υψηλής ποιότητας). Προσεγμένη και ακριβή συσκευασία – Υψηλή τιμή. Πιστότητα μάρκας. Ελάχιστα κανάλια διανομής (το προϊόν πρέπει να είναι δυσεύρετο!) Αυστηρότατα κριτήρια επιλογής καταστήματος. Προβολή: κύρος, γόητρο, αριστοκρατία, δύναμη, γούστο κτλ.

ΑΣΚΗΣΗ: ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΡΟΪΟΝΤΑ Βενζίνη Καναπές Παπάγια Γάλα Δάνειο σπιτιού Νόμισμα εποχής Ναπολέοντα. Σολωμός Oscar de la Renta Αφρός ξυρίσματος Αυτοκίνητο Η/Υ Καφές Αυγά αχινού Λάμπα Ρούχα για παχουλές

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Η ταξινόμηση ενός προϊόντος δεν εξαρτάται μόνο από την φύση του προϊόντος αλλά και από τον καταναλωτή. Η ταξινόμηση μπορεί να αλλάξει με την πάροδο του χρόνου και την ανάπτυξη του ανταγωνισμού π.χ. (τα air-condition ή τα κινητά τηλέφωνα). Υψηλή χρησιμότητα η ταξινόμηση των προϊόντων διότι βοηθάει στην δημιουργία του κατάλληλου μίγματος ΜΚΤ και προβλέπει σε κάποιο βαθμό την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών.