Τεχνικές για την ανάλυση της κίνησης και την αξιολόγηση της μάθησης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ “Σύνθεση πληροφοριών αισθητήρων για την ασφαλή πλοήγηση έντροχου ρομποτικού οχήματος” Αθανάσιος.
Advertisements

Αναλύοντας το Άνω και Κάτω Άκρο
Μεταπτυχιακή διατριβή τ ο υ Χ ρ ή σ τ ο υ Τ σ α δ ή μ α
Ανθρώπινη Βιολογική Μηχανικη
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
Η κόπωση ως παράγοντας που επηρεάζει το λάκτισμα
MCQ’s FPP Επανάληψη week 5
Επίκουρος καθηγητής ΤΕΦΑΑ-ΠΘ
Σχεδιασμός προγραμμάτων ενδυνάμωσης στις αναπτυξιακές ηλικίες
Copyright © 2009 Pearson Education, Inc. Κεφάλαιο 7 Έργο και Ενέργεια.
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
Ενεργειακή αντιμετώπιση της σύνθετης κίνησης
ΕΡΓΟΜΕΤΡΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Κεφάλαιο 15 Κίνηση Κυμάτων
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
ΕΙΔΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ ΦΥΣΙΚΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΑΚΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΡΗΣΕΩΝ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΔΥΝΑΜΗΣ ΣΕ ΑΘΛΗΤΕΣ (Β!)
Αισθητήρια ρύθμιση στην ισορροπία:
Ικανότητες και δεξιότητες.
Ορισμός της Αναπτυξιακής Δυσαριθμησίας
Copyright © 2009 Pearson Education, Inc. Κεφάλαιο 3 Κίνηση σε 2 και 3 διαστάσεις, Διανύσματα.
Κλασσικός αθλητισμός στο Γυμνάσιο
Ερωτήσεις Σωστού - Λάθους
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Βιοκινητική αξιολόγηση αθλητικών ικανοτήτων
KM Διάλεξη 4 Η συνεισφορά των αισθήσεων στην καλύτερη απόδοση Eλιζάνα Πολλάτου επικ.καθ. Τ.Ε.Φ.Α.Α Π.Θ.
Μέθοδοι και στυλ διδασκαλίας
Βιοκινητική αξιολόγηση αθλητικών ικανοτήτων
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ «ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΣΠΥΡΕΤΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΕΜ : 1022.
Ο Μικρός Γιάννης (10 ετών) θα πρέπει να παρουσιάσει στη γιορτή του σχολείου του ένα παραδοσιακό χορό από την ιδιαίτερη πατρίδα του, στη γιορτή του σχολείου,
ΣΚΟΠΟΙ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ η φυσική προετοιμασία των παικτών η ψυχοπνευματική τους προετοιμασία η εκμάθηση της βασικής τεχνικής η θεμελίωση.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ “ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ” Κίνηση, επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές.
 Ο 16χρονος Λευτέρης κολυμπά από μικρός και είναι σήμερα από τους καλύτερους κολυμβητές της ομάδας του. Στους τελευταίους αγώνες που συμμετείχε (πρόσθιο.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΑ.
Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω και κάτω.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ;;; COX Αθλητική Ψυχολογία είναι η επιστήμη η οποία εφαρμόζει τις αρχές της ψυχολογίας στον χώρο του αθλητισμού. Συχνά.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
Κινητική Μάθηση Ενότητα 4: Η συνεισφορά των αισθήσεων στην καλύτερη απόδοση Ελιζάνα Πολλάτου, επικ. καθ. ΤΕΦΑΑ-ΠΘ Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑ 7: Προετοιμασία της μαθησιακής εμπειρίας Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.
Κίνηση Επεξεργασία και Μαθησιακές προσαρμογές Σχεδιασμός προγράμματος εξάσκησης Περίπτωση φυσιοθεραπείας.
Είναι η κινητική ικανότητα του ατόμου να αντιδρά γρήγορα σε ένα ερέθισμα και να εκτελεί κυκλικές ή άκυκλες κινήσεις με τη μεγαλύτερη δυνατή κινητική ταχύτητα.
PSY 301 ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 804 «ΚΙΝΗΣΗ,
Κίνηση επεξεργασία και Μαθησιακές Προσαρμογές ΟΝΟΜΑ: Ευαγγελία Γιαδανού.
Σενάριο Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω.
Ανοιχτές δεξιότητες Δεξιότητες που πραγματοποιούνται σε ένα μεταβαλλόμενο και απρόβλεπτο περιβάλλον και απαιτεί από τους εκτελεστές να προσαρμόσουν τις.
ΜΕΘΟΔΟΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΧΟΡΟΥ Επιλογή μεθόδου διδασκαλίας Μάιος 16/2015.
ΜΠΑΤΖΙΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Α.Μ Φοιτήτρια ΤΕΦΑΑ Κομοτηνής στο Μ.Π.Σ. «Άσκηση και Ποιότητα Ζωής» Κατεύθυνση ː «Πρόληψη- Παρέμβαση- Αποκατάσταση» Μάθημα ː.
Αξιολόγηση ΤΟΜΕΑΣ: ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ Timed 10 meter walk (10 μέτρα βάδιση ) Τοποθετούνται 2 ταινίες σε απόσταση 14 μέτρων και ορίζεται ενδιάμεση απόσταση 10 μέτρων.
Σχεδιασμός προγράμματος εξάσκησης
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ-ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ Κίνηση,επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην «Άσκηση και Ποιότητας Ζωής»
Δ ΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ – 2 η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ «ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ» ΜΑΡΙΑ.
ΚΙΝΗΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ Ο ΑΘΛΗΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΘΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ.
Ονοματεπώνυμο: Καρακόλια Αναστασία ΑΕΜ: 912/2012 Κομοτηνή 2013
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα ‘’Άσκηση και Ποιότητα Ζωής’’. Ατομική Εργασία στο.
Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ.
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.
ΙΑΣΩΝ ΓΕΡΜΑΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΥ
Προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών Μάθημα 059 Εξατομικευμένη άσκηση
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής και Πολυμέσων
ΜΕΘΟΔΟΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΧΟΡΟΥ Επιλογή μεθόδου διδασκαλίας
N148 Εργαστήριο Αξιολόγησης Αθλητικής Απόδοσης
ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΠΑΙΔΩΝ - ΠΡΟΕΦΗΒΩΝ - ΕΦΗΒΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τεχνικές για την ανάλυση της κίνησης και την αξιολόγηση της μάθησης ΕΝΟΤΗΤΑ 8 Τεχνικές για την ανάλυση της κίνησης και την αξιολόγηση της μάθησης

Γιατί αξιολογούμε την κίνηση;;;;;

Αθλητικές δεξιότητες και μάθηση « ….. Η δεξιότητα διαφέρει από την ικανότητα γιατί ένα άτομο μπορεί να έχει την ικανότητα να εκτελέσει μία σύνθετη αθλητική δεξιότητα, όμως δεν την έχει μάθει…..» (Adams, 1987) Πώς αλλάζει η τεχνική εκτέλεσης μίας σύνθετης αθλητικής δεξιότητας μετά από ένα πρόγραμμα εκμάθησης ή άσκησης;;;;

Αποκατάσταση - εργονομία Πώς αλλάζει η στρατηγική της κίνησης του αθλητή μετά από κάποιο τραυματισμό; πως οι εκφυλιστικές αλλαγές που συνοδεύουν την γήρανση μπορεί να επηρεάσουν την ισορροπία και κατά συνέπεια την ποιότητα ζωής του ηλικιωμένου; Τι ασκήσεις πρέπει να περιλαμβάνει το πρόγραμμα αποκατάστασης;

Έρευνα & Πείραμα Θεωρία (βιβλιογραφία) Θεωρία (βιβλιογραφία) προβληματισμός (ποιο είναι το πρόβλημα) ;; Ερευνητική υπόθεση μέθοδος συλλογής δεδομένων (πώς;) Επεξεργασία – ανάλυση αποτελέσματα Συμπεράσματα - εφαρμογές - προεκτάσεις

Παράδειγμα 1 Αξιολόγηση συντονισμού της κίνησης Παράδειγμα 1 Αξιολόγηση συντονισμού της κίνησης Θεωρία: Σε μία ρίψη η σειρά ενεργοποίησης των μυών και των αρθρώσεων είναι σταθερή και από το κέντρο προς την περιφέρεια Προβληματισμός Πως αλλάζει η σειρά και ο βαθμός ενεργοποίησης των μυών του άνω άκρου ανάλογα με τον στόχο της κίνησης (ακρίβεια στόχευσης ή ταχύτητα απελευθέρωσης ;;;;;) Αθλητικές δεξιότητες που έχουν μελετηθεί ρίψη, λάκτισμα (Putman,1991;1993), speed skating (De Kooning et al.,1991), ώθηση στο σπριντ (Jacobs, 1992), κάθετο άλμα (Bobbert,1988; Pandy & Zajac,1992)

Παράδειγμα 2 Αξιολόγηση μάθησης Θεωρία: Μέσω της εξάσκησης, ο ασκούμενος μαθαίνει να απελευθερώνει ελεγχόμενους βαθμούς ελευθερίας κατά την εκτέλεση μίας κίνησης (Berstein,1967) Προβληματισμός ποιες αλλαγές συμβαίνουν στην κίνηση του σουτ στο ποδόσφαιρο, ως αποτέλεσμα της συστηματικής εξάσκησης ;; (Anderson & Sidaway,1994; Young & Marteniuk, 1995) Αποτελέσματα: η ταχύτητα του ποδιού βελτιώθηκε κατά 50% μεγαλύτερη κίνηση στο ισχίο και το γόνατο καλύτερη αλληλουχία κινήσεων από το κέντρο προς την περιφέρεια καλύτερη μεταφορά ισχύος μεταξύ των αρθρώσεων

Παράδειγμα 3 Θεωρία Η συστηματική ενασχόληση με ανοικτού ή κλειστού τύπου αθλητικές δεξιότητες καθορίζει το βαθμό εξάρτησης από την όραση Η ενασχόληση με δεξιότητες ανοικτού τύπου αυξάνει την εξάρτηση από την όραση. Πώς αυτό επηρεάζει την ισορροπία;;;

Πώς αξιολογούμε την κίνηση;;;; Μέθοδοι αξιολόγησης της κίνησης Τεχνικές μέτρησης του αποτελέσματος τεχνικές μέτρησης της διαδικασίας της εκτέλεσης νευρολογικές μετρήσεις

Χρόνος αντίδρασης χρόνος που μεσολαβεί ανάμεσα στην παρουσία του ερεθίσματος και την έναρξη της κίνησης

Χρόνος αντίδρασης (VIENNA test instrument) Απλός διάκρισης με επιλογή Προκινητικός κινητικός Χρόνος κίνησης

Δεξιότητες στόχευσης: Λάθη της απόδοσης Δεξιότητες στόχευσης: Λάθη της απόδοσης απόλυτο λάθος μεταβλητό λάθος σταθερό λάθος συνολικό λάθος

Μέτρηση της διαδικασίας εκτέλεσης Κινηματική ανάλυση δυνάμεις αντίδρασης εδάφους Κέντρο Πίεσης (ισορροπία) Ροπές αρθρώσεων (αντίστροφη δυναμική) Ηλεκτρομυογραφία (EMG) Οφθαλμο-κίνηση (καταγραφή κίνησης ματιού)

Η καταγραφή της κίνησης μπορεί να γίνει σε 2 ή 3 διαστάσεις

Καταγραφή της κίνησης απλές κάμερες video (μέχρι 120 Hz)

Ηλεκτρομαγνητικό σύστημα καταγραφής θέσεων (Nest of Birds; Ascension Inc, VT, USA) 4 ενσύρματοι αισθητήρες Συχνότητα : 100 Hz - 6 βαθμοί ελευθερίας 3 γραμμικές συντεταγμένες (x,y,z) 3 γωνιακές συντεταγμένες (yaw, pitch, roll)

Κινηματική ανάλυση

Γωνιακές μετατοπίσεις αρθρώσεων κάτω άκρου Πριν την προπόνηση Μετά την προπόνηση

Δυνάμεις αντίδρασης εδάφους

Κέντρο Πίεσης: Σημείο εφαρμογής της κάθετης δύναμης αντίδρασης του εδάφους στο επίπεδο στήριξης

Κέντρο Πίεσης (ΚΠ) Πριν την προπόνηση Μετά την προπόνηση

Συνδυάζοντας την κινηματική ανάλυση με τις δυνάμεις αντίδρασης… Συνδυάζοντας την κινηματική ανάλυση με τις δυνάμεις αντίδρασης…. Δεδομένα από το εργαστήριο μάθησης και ελέγχου της κίνησης……

Κίνηση δείκτη του χεριού κατά την στόχευση με το δεξί και αριστερό χέρι Κέντρο Πίεσης (ΚΠ) προσαρμογές στάσης δεξί χέρι αριστερό χέρι

Ανάλυση – επεξεργασία δεδομένων Μέγιστη απόκλιση ΚΠ (cm) Προβλέψιμη προσαρμογή της στάσης (ms) Λογισμικό MatLab για μαθηματική επεξεργασία των σημάτων

Αποφυγή κινούμενου αντικειμένου……………………

Αποτελέσματα….. πριν Μετά την προπόνηση Κέντρο Πίεσης Γωνιακή Μετατόπιση κορμού

Άρση αντικειμένου από το έδαφος…..

Αποτελέσματα: όρια σταθερότητας Δεξιότητα: Άρση αντικειμένου από το έδαφος ** ** *: p<0.05 **: p<0.01

Κινηματική συνέργεια (κνήμη-λεκάνη-κορμός) στο οβελιαίο επίπεδο Total angular variance: 79.4% Total angular variance: 89%

ΗΛΕΚΤΡΟΜΥΟΓΡΑΦΙΑ (EMG)

Γιατί καταγράφουμε την ηλεκτρική δραστηριότητα των μυών ; Επίπεδο διεγερσιμότητας μυός Χρονική σειρά ενεργοποίησης των μυών Σχέση αγωνιστή-ανταγωνιστή Συντονισμός κινήσεων σχέση δύναμης και ηλεκτρομυογραφικής δραστηριότητας μελέτη της κόπωσης

EMG ANKLE πριν Πριν την προπόνηση HIP ANKLE μετά HIP

ΝΕΥΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΝΕΥΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ Καταγραφή της δραστηριότητας των νεύρων της βασικής περιοχής του φλοιού όταν το πιθηκάκι εκτελεί την κίνηση της κάμψης-έκτασης του καρπού. Η κίνηση προκαλείται ερεθίζοντας τα κινητικά νεύρα στην περιοχή των πυραμίδων. Οταν προστίθεται ένα εξωτερικό βάρος στην διεύθυνση της κάμψης παρατηρείται έντονη δραστηριότητα των καμπτήρων μυών και δραστηριότητα των νεύρων στην κινητική περιοχή του φλοιού. ¨Οταν όμως προστίθεται βάρος στην διεύθυνση της έκτασης, δεν παρατηρείται καμία δραστηριότητα στα κύτταρα του εγκεφάλου. Το γεγονός αυτό δείχνει ότι τα μεμονωμένα νεύρα της κινητικής περιοχής του φλοιού καταγράφουν την δύναμη και όχι την διεύθυνση της κίνησης.

Εργαστήριο μάθησης και ελέγχου της κίνησης, ΤΕΦΑΑ, ΑΠΘ Σύστημα ανάλυσης και καταγραφής της κίνησης (VICON) 10 ψηφιακές video κάμερες (Vicon Bonita, 120 Hz) Δύο δυναμοδάπεδα (Bertec) Ηλεκρομυογραφία (8 κανάλια τηλεμετρικά , Noraxon DTS Telemyo) Σύστημα καταγραφής κίνησης οφθαλμού (Dikablis eye tracking)

Καταγραφή κίνησης ματιού

You tude: Ronaldo tested to the limit

Περιορισμοί - δυνατότητες για έρευνα Διαφορές ανάμεσα στην βασική και την εφαρμοσμένη έρευνα μεθοδολογία - υλικοτεχνική υποδομή εργαστήριο - πράξη Γνώσεις και τεχνικές δεξιότητες

5.12.2013 Εργαστήριο Μάθησης και Ελέγχου της Κίνησης (Γυάλινο κτίριο, 1ος όροφος) Πειραματική άσκηση Συντονισμός κίνησης σώματος και ματιού κατά την οπτικά καθοδηγούμενη ταλάντωση με διαφορετικούς τύπους οπτικής ανατροφοδότησης