Εργασία στο μάθημα «Αυτόνομοι πράκτορες»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ “Σύνθεση πληροφοριών αισθητήρων για την ασφαλή πλοήγηση έντροχου ρομποτικού οχήματος” Αθανάσιος.
Advertisements

ΑΥΤΟΝΟΜΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΝΑΟ - ΜΟΥΣΙΚΟΣ Καρατζαφέρης Ευστάθιος Αλέξανδρος.
Τι μπορεί να κάνει ο εγκέφαλός μας …
BOCCIA IN ACTION! Μια σύντομη παρουσίαση του Μπότσια, για να μάθετε πως παίζεται αυτό το υπέροχο παιχνίδι!
Εκμάθηση διεπαφής MS Kodu. Δημιουργώ τον Κόσμο Το πρώτο πράγμα που θα φτιάξουμε είναι ο κόσμος. Λογικό, αφού χωρίς κόσμο, πού θα τοποθετούσαμε μετά τα.
Αθήνα 2009 Γεωργία Κολιοπούλου Νικόλαος Τριπόδης.
Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΤΑΙΝΙΑ ΜΕ ΤΟ MOVIE MAKER
O ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΙΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ
 Υλοποίηση πάσας  Δυσκολίες :  Ένταξη δύναμης στην κίνηση (shoot) του ρομπότ  Εντοπισμός άλλου Ρομπότ  Περιστροφή - κατεύθυνση προς το σημείο της.
Start Το τελικό σχήμα του λαβύρινθου length = 4. start Κατασκευή Κατασκευάζουμε πρώτα το κελί start.
Μια πόλη για τους πεζούς
ΕΚΠ 413 / ΕΚΠ 606 ΑΥΤΟΝΟΜΟΙ ΡΟΜΠΟΤΙΚΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ PROJECT ΕΞΑΜΗΝΟΥ: ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΟΛΥΠΛΟΚΗΣ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑΣ ΚΙΝΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ AIBO.
Η πιο έξυπνη χελώνα στον κόσμο
Σήματα οδηγών. Τα διάφορα σημεία όπου κυκλοφορούμε Δρόμος Πινακίδες κυκλοφορίας Διαγραμμίσεις Πεζοδρόμιο Ποδηλατόδρομος Φωτεινοί Σηματοδότες.
Κυκλοφοριακή Αγωγή.
Φύλλο εργασίας Ευθύγραμμες κινήσεις.
Εισαγωγή στην Τεχνολογία Διαγωνισμός RoboPong. Στόχος Κατασκευή και προγραμματισμός ενός ρομπότ το οποίο να διαγωνιστεί στο πρωτάθλημα RoboPong. Ο διαγωνισμός.
Εργασία του τμήματος Στ1 Σχολική χρονιά
ΠροσΑνατολισμός.
ΑΥΤΟΝΟΜΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΠΑΡΛΑΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Α.Μ
Διδασκαλία εννοιών προγραμματισμού με το Scratch για τις Ε’ και ΣΤ’ δημοτικού Η παρούσα σειρά μαθημάτων ΤΠΕ υλοποιήθηκε στο 15ο Δημοτικό Σχολείο.
Αυτόνομοι Πράκτορες Xειμερινό Εξάμηνο Εργασία Εξαμήνου Σκιπετάρης Δημοσθένης Αμ :
Πιθανότητες ΜυριάννηΝάσια Δημοτικό Σχολείο Αγίου Αντωνίου.
Μια ιστορία για δύο βότσαλα Πάνω σε φωτογραφίες της Κίνας!
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΕ SCRATCH ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ
2.1 ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ.
ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΤΗΣ ΧΕΛΩΝΑΣ ΑΒΡΑΜΙΔΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΠΕ20.
Υπολογισμός της συνέλιξης
Αυτόνομοι Πράκτορες Εργασία Εξαμήνου Πανούσης Κωνσταντίνος Παναγιώτης ΑΜ: Nao Balance Χειμερινό εξάμηνο
ΕΚΠ 413 Αυτόνομοι Πράκτορες Παρουσίαση Εργασίας Εξαμήνου AIBO in Wumpus Cave Βασιλικός Βασίλης.
Κεφάλαιο 2 Κίνηση σε μία διάσταση
ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΩΝ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΚΤΙΝΩΝ
Εισαγωγή στην Τεχνολογία
2.2 Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ.
3D Space Invader Πετράκης Γιάννης. Περιγραφή παιχνιδιού Αποτελείται από Ένα όχημα που βρίσκεται στο έδαφος, κινείται στις δύο διαστάσεις και πυροβολεί.
Με το LEGO Mindstorms NXT
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας Ε’ τάξης.
Αυτόνομοι Πράκτορες 2010 Project: Ms Pac-man Παπαδημητρίου Γεώργιος.
ΥΛΗ ΚΑΙ ΚΙΝΗΣΗ Η κίνηση είναι χαρακτηριστική ιδιότητα της ύλης. Κίνηση παρατηρούμε από τους μακρινούς γαλαξίες έως μέχρι το εσωτερικό των ατόμων. Η.
1. 1. Εισαγωγή Φωτογραφίας Τοποθετούμε με το ποντίκι ή το πληκτρολόγιο το σημείο που θέλουμε να εισάγουμε την εικόνα Στην καρτέλα Insert πατούμε το κουμπί.
Το ρομπότ πυροσβέστης !! Πολυτεχνείο Κρήτης Τμήμα Ηλεκτρονικών Μηχανικών και Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών Αντρέας Κουκκουλλής Χανιά 2013.
Αυτόνομοι Πράκτορες ( Εργασία Εξαμήνου ) Απόδραση TUC_Robot από λαβύρινθο ! Χρίστος Παρασκευά
ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΚΑΤ’ ΟΙΚΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑ. Σταθερή μηδενική ταχύτητα Περιγραφή της κίνησης: Το σώμα είναι ακίνητο, μπορεί να έχει οποιαδήποτε θέση.
Αυτόνομοι Πράκτορες Ενισχυτική Μάθηση (Q-learning algorithm) in PONG Χανιά, 4/3/2011 Μπαμπαλής Μπάμπης.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΌ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ : ΣΚΙΆ Αγραφιώτη Δήμητρα Διαμαντάκη Μυρτώ Κλαίρ Σταύρου Κατερίνα.
Προπονητική ποδοσφαίρου
Υποχρεωτική διακοπή πορείας. Υποχρεωτική διακοπή πορείας. Κλειστή οδός για όλα τα οχήματα και προς τις δύο κατευθύνσεις. ΣΤΟΠ, Αστυνομία Τέλος οδού.
Πανεπιστήμια Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική ηλικία Μάθημα: Δραστηριότητες από τον κόσμο.
Λεωφορείο χωρίς οδηγο- Τεχνολογία Λεωφορείου Είμαστε οι : Κατσικάρη Αθανασία Παπαποστόλου Ξένια Καντζούρα Κατερίνα Γκαραγκούνη Έλενα.
Labyrinth Project : AIBO and Labyrinth. Βασική Ιδέα Απόδραση του ΑΙΒΟ από λαβύρινθο Χρηση αλγορίθμου Left Wall Following Καταγραφή των κελιών που πέρασε.
Μαθηματα προγραμματισμου μεσαιου επιπεδου
Μαθημα προγραμματισμου αρχαριων
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ
Slalom.
Ανέβασμα σκαλοπατιών για το ΑΙΒΟ
Γυμνάσιο Καστελλάνων Μέσης Κέρκυρας
Νοήμονες Πράκτορες.
Πώς βρίσκουμε τη θέση ενός τόπου στη γη
Τι μπορεί να κάνει ο εγκέφαλός μας …
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
Obstacle detection με χρήση sonars απότο ρομπότ ΝΑΟ
Η Logo και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
Ηλεκτρικό πεδίο Δυνάμεις από απόσταση.
Γενική μεθοδολογία στις κινήσεις (1)
Θέση Αλέξης Μπρες. o Φέρνουμε την ευθεία πάνω στην οποία είναι το αντικείμενο, τη θέση του οποίου θέλουμε να περιγράψουμε. o Επιλέγουμε ένα σημείο αναφοράς.
Τι μπορεί να κάνει ο εγκέφαλός μας …
Τι μπορεί να κάνει ο εγκέφαλός μας …
Τα Ψαράκια Γυμνάσιο Καστελλάνων Μέσης Κέρκυρας
Τι μπορεί να κάνει ο εγκέφαλός μας …
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εργασία στο μάθημα «Αυτόνομοι πράκτορες» Απόδραση από λαβύρινθο με τυχαία εμπόδια

Λίγα λόγια για την εργασία Σκοπός της εργασίας είναι να μπορέσει το Aibo να βρει το δρόμο προς την έξοδο του λαβύρινθου. Το Aibo μπορεί να κατευθυνθεί μέσα από 3 διαφορετικές διαδρομές προς την έξοδο. 2 από τις 3 διαδρομές είναι παγιδευμένες Όταν το Aibo βρεθεί σε διαδρομή παγιδευμένη τότε γυρίζει στην αφετηρία και διαλέγει άλλη διαδρομή

Ο λαβύρινθος Ο λαβύρινθος έχει διαστάσεις 4*4 κελιά Ο λαβύρινθος έχει 3 διαδρομές που οδηγούν στην έξοδο Μπορούμε να τοποθετήσουμε τυχαία εμπόδια σε 2 από τις 3 διαδρομές Είναι κατασκευασμένος από άσπρο σκληρό χαρτόνι για να δημιουργεί αντίθεση στην κάμερα του Aibo όταν θα βλέπει τις παγίδες

Ο λαβύρινθος(πρακτικά) Ο λαβύρινθος έχει αριθμημένα τα κελιά του ξεκινώντας από το κάτω αριστερά σαν 0 και το πάνω δεξιά σαν 15(όπου βρίσκεται και η έξοδος του λαβύρινθου) Στην κάτω πλευρά θεωρητικά βρίσκεται ο «νότος» για το ρομπότ και η έξοδος βρίσκεται στο «βορρά»

Το Aibo Το Aibo ξέρει τον προσανατολισμό του εξ'αρχής(κοιτάζει το «βορρά») Επιλεγεί τυχαία μια διαδρομή να ακολουθήσει για την έξοδο Κοιτάζει δεξιά, αριστερά και μπρός μετρώντας τις αποστάσεις από τους τοίχους και αναγνωρίζει σε ποιο κελί του λαβύρινθου βρίσκεται Ανάλογα ποια διαδρομή θα ακολουθήσει και αν έχει βρει εμπόδιο εκεί που ήταν πρώτα θα πάρει την ανάλογη κατεύθυνση

Το Aibo(πρακτικα) Το Aibo μπορεί να εκτελέσει τις ακόλουθες κινήσεις μόνο : Κίνηση μπροστά Στροφή αριστερά 90 μοίρες Στροφή 180 μοίρες Στροφή δεξιά 90 μοίρες

Το Aibo(πρακτικα) .2 Το Aibo μπορεί ανά πασά στιγμή να ξέρει : Τον προσανατολισμό του Το κελί στο οποίο βρίσκεται Το κελί που βρισκόταν πριν

Το Aibo(πρακτικα) .3 Το Aibo χρησιμοποιεί 2 ειδών αισθητήρες για να καταλάβει τις αποστάσεις , έναν υπέρυθρων για κοντινές αποστάσεις και έναν για μακρινές. Το Aibo χρησιμοποιεί την κάμερα για να αναγνωρίσει τα εμπόδια βάσει των χρωματικών αλλαγών στην εικόνα του(Διαφορετικές τιμές RGB).