Η ΚΥΠΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ Σχέδιο Δράσης της Σχολικής Μονάδας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παρουσίαση προτεινόμενου εκπαιδευτικού προγράμματος
Advertisements

Σεμινάρια Επιθεωρητών Σεπτεμβρίου Σχολική χρονιά
Απλά παραδείγματα συνεργασιών. «8 μήνες- 8 αξίες» •Στόχος: Μέσω δραστηριοτήτων στα πλαίσια 8 πανανθρώπινων αξιών και στα δύο αδελφοποιημένα σχολεία, τα.
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
« Η ΚΥΠΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥ Ζ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΛΕΜΕΣΟΥ (ΑΠ.ΑΝΔΡΕΑ) - (Κ.Α) Π.Ι., ΛΕΜΕΣΟΣ, ΤΡΙΤΗ 21/02/2012.
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Τι είναι το Σχέδιο Εργασίας (Project) και τι μέθοδος Project;
ΕΝΙΑΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «ΙΑΜΑΤΙΚΗ»
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
Ομάδα Φ Καλαϊτziδησ Κλεοβουλοσ Καραναστασησ Δημητρησ Κεσογλου Μαρινα
ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «Ι.Μ.ΔΕΛΑΣΑΛ» - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ -
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ «ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΒΗΜΑΤΑ»
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΘΑΡΗΣ – ΔΗΜΗΤΡΗ ΛΙΠΕΡΤΗ
Συμμετοχή στο πρόγραμμα : «Η Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη ως πλαίσιο Εκπαίδευσης Νεοδιορισθέντων Εκπαιδευτικών: Ποιοτικοί Εκπαιδευτικοί για Ποιοτική.
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Κριτική παιδαγωγική & δημιουργία σχολικού κήπου
Άτυπη ομάδα νέων Καισαριανής
«Περισσότερες Εμπειρίες, Περισσότερες Γνώσεις, Περισσότερη Χαρά»
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ Π.Ε.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Ημέρα Γνωριμίας Σάββατο, 26 Ιανουαρίου Στόχοι και Αποστολή Τμήματος Γαλλικών Σπουδών & Σύγχρονων Γλωσσών Καλλιέργεια Διαπολιτισμικότητα και διάλογο.
Πρόγραμμα Ασφαλές σχολείο για το διαδίκτυο
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΡΕΝΑΡΟΥ
1 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ Η ανάληψη της προεδρίας του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης από την Κύπρο το δεύτερο εξάμηνο του 2012 (Ιούλιος-Δεκέμβριος.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Δημοτικό Σχολείο Πέγειας
1. Ποιοτική Αναβάθμιση της Εκπαίδευσης στην Κύπρο
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-
Σύνδεση στόχου με Πληροφορική 1 Παραδείγματα κριτικής σκέψης –Δημιουργία ιστοσελίδας ή video clip με καθορισμένα κριτήρια για ένα θέμα της επικαιρότητας.
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΠΡΟΕΔΡΙΑ 1 η Ιουλίου - 31 Δεκεμβρίου 2012 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΗ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 1 Σεμινάρια Φεβρουαρίου 2012.
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ Η παρουσίαση ετοιμάστηκε από την Ενδοτμηματική Επιτροπή Γλωσσικού.
Τίτλος Δραστηριότητας
Αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας Λύκειο Αγίου Ιωάννη Οκτώβριος 2008 Γεώργιος Χατζηιωάννου Καθηγητής Μέσης Εκπαίδευσης.
1 Σχέδια Εργασίας & Φυσική Αγωγή. 2 Σκοπός της συνάντησης η παρουσίαση, ανάπτυξη & εφαρμογή της μεθόδου διδασκαλίας με σχέδια εργασίας στη Φυσική Αγωγή.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Δρ. Μάριος Παντελή (EdD)
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
ΟΛΥΜΠΙΑΣ project Ο βασικός στόχος είναι η κοινωνική ενσωμάτωση των ανθρώπων με αναπηρίες, κάτι που είναι απόλυτα σύμφωνο τόσο με τις αρχές και την φιλοσοφία.
Αυτονομία Σχολικών Μονάδων στο Κυπριακό Εκπαιδευτικό Σύστημα
Στόχος Υπουργείου Παιδείας για τον Πολιτισμό
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Μάθημα 6
Στην καρδιά της Ευρώπης
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Παρουσίαση προγράμματος Τ4Ε «Ταξιδεύουμε στην Ευρώπη»
Παρουσίαση προγράμματος Τ4Ε «Ταξιδεύουμε στην Ευρώπη»
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
Διδακτικές ενότητες Αξιολόγηση μαθήματος
«Καλές πρακτικές και αξιοποίηση του υλικού του προγράμματος T4E»
Διεθνείς έρευνες (PISA) και κυπριακό εκπαιδευτικό σύστηµα: δεδοµένα και προβληµατισµοί Δρ Αθ. Μιχαηλίδου Διευθύντρια Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
Project.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ΚΥΠΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ Σχέδιο Δράσης της Σχολικής Μονάδας H δική μας πρόταση… Παρουσίαση: Φλώρα Παπανικόλα Δημοτικό Σχολείο Φρενάρου Διευθύντρια: Ελένη Παπανικόλα Φλεβάρης 2012

Δομή παρουσίασης Θεωρητική ανάπτυξη Σχεδίου Δράσης Πρακτικά παραδείγματα από τη δράση των τάξεων Πρακτικά παραδείγματα από δράσεις με όλο το Σχολείο Οργανωμένη δεκαπενθήμερη δράση όλου του Σχολείου Τελική δράση/Αξιολόγηση

Δομή ανάπτυξης Σχεδίου δράσης Α. Εντοπισμός θέματος ή προβλήματος Η ανάληψη της προεδρίας του Συμβουλίου της Ευρώπης από την Κύπρο το Β΄εξάμηνο του 2012 Υπό έμφαση στόχος σχολικής χρονιάς Περίοδος εφαρμογής των Ν.Α.Π. με βάση μια νέα φιλοσοφία Ενασχόληση με το θέμα κατά τη διάρκεια των προηγούμενων σχολικών χρονιών Προσεγγίσεις που χρησιμοποιήθηκαν (κυρίως φολκλορικού χαρακτήρα…)

Β. Ανάλυση περιβάλλοντος Δυνατότητες Σταθερότητα προσωπικού για 3 χρόνια Ανοικτό κλίμα και ισχυρή θετική κουλτούρα Αλληλεπίδραση, συνεργασία μεταξύ των μελών Έμπειρο, ικανό προσωπικό Προϋπάρχουσα γνώση στην ανάπτυξη σχεδίων δράσης Πολύ καλή συνεργασία με εξωσχολικούς φορείς

Β. Ανάλυση περιβάλλοντος (συνέχεια) Αδυναμίες Πολύ ευρεία ενότητα /ανάγκη για εξειδίκευση Έλλειψη οργανωμένου υποστηρικτικού υλικού για τα παιδιά του δημοτικού Έλλειψη παραδειγματικών διδακτικών ενοτήτων Αντιστάσεις από τις προϋπάρχουσες διδακτικές εμπειρίες του προσωπικού που είχαν άλλες κατευθύνσεις Περιορισμένη επιμόρφωση

Γ. Οργανωτική δομή Καταρτισμός συντονιστικών επιτροπών Εμπλοκή Κεντρικού Μαθητικού Συμβουλίου Εμπλοκή ειδικών για το θέμα Συνεργασία με άλλους εταίρους

Δ. Καθορισμός χρονοδιαγραμμάτων Ιανουάριος-Φεβρουάριος: Σχεδιασμός Σχεδίου Δράσης Απρίλιος-Μάιος: Εφαρμογή Ιούνιος: Αξιολόγηση/Ανατροφοδότηση/ Επανασχεδιασμός για το Α΄τρίμηνο της νέας σχολικής χρονιάς

Ε. Στρατηγικός σκοπός/στόχοι Σκοπός: Μέσα από τη διαθεματική προσέγγιση του θέματος, να αναπτυχθούν οι ατομικές ικανότητες και κλίσεις των παιδιών, με έμφαση στην κριτική, δημιουργική σκέψη και στην ενεργό πολιτότητα.

Στόχοι: Οι μαθητές να γνωρίσουν τις πολλαπλές ταυτότητές τους (Κύπριοι, Έλληνες, Ευρωπαίοι, χριστιανοί..). να γνωρίσουν την Ευρωπαϊκή Ένωση (χώρες, ύμνος, σημαία όργανα, λειτουργία, ιστορία…). να αντιληφθούν τους λόγους για τους οποίους δημιουργήθηκε. να εντοπίσουν τις πολιτικές που εφαρμόζει η Ε.Ε. για την ενδυνάμωση της αλληλεγγύης, της ισότητας, του σεβασμού των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και της αειφόρου ανάπτυξης. να αντιληφθούν ότι ο κάθε πολίτης και ο κάθε οργανισμός μπορεί να λειτουργήσει στη βάση της προώθησης των αρχών και των πολιτικών που εφαρμόζει η Ε. Ε.

Στόχοι (συνέχεια): να αναπτύξουν μέσα στο Σχολείο δράσεις που να αφορούν: στην ενεργό συμμετοχή τους στη λήψη αποφάσεων στη συνοχή της μαθητικής κοινότητας στην αλληλεγγύη-συνεργασία στην ισότητα ανάμεσα σε όλα τα παιδιά στο σεβασμό των δικαιωμάτων του κάθε παιδιού στη στήριξη των ευπαθών ομάδων παιδιών του Σχολείου στην αειφόρο ανάπτυξη του Σχολείου.

Στ. Ανάπτυξη Στρατηγικής 1. Θεωρητική κατάρτιση-Πληροφόρηση εκπαιδευτικών σε ατομικό επίπεδο και συλλογή υλικού (από Υ.Π.Π., διάφορες ιστοσελίδες-http://europa.eu/, βιβλία, εφημερίδες, περιοδικά…) Παρουσίαση υλικού/ενημέρωση και ανταλλαγή απόψεων/συζήτηση σε συνεδρία προσωπικού Συνεργασία των εκπαιδευτικών αδελφών τμημάτων για προγραμματισμό ενοτήτων/παραγωγή υλικού

Στ. Ανάπτυξη Στρατηγικής (συνέχεια) 2. Παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού Ταξιδεύοντας στην Ευρώπη Η μεγάλη ευρωπαϊκή οικογένεια Ένα ταξίδι στην Ε.Ε.-Ενότητα στην πολυμορφία Πρώτος προγραμματισμός(δεκαπενθήμερα) για την Ε.Ε. Αειφόρος-Περιβαλλοντική Εκπαιδευτική Πολιτική του Σχολείου

Στ.Ανάπτυξη Στρατηγικής (συνέχεια) Ανάπτυξη της πολιτικής 3. Έναρξη εφαρμογής ενοτήτων/Συντρέχουσα αξιολόγηση/Ανατροφοδότηση/Ανταλλαγή απόψεων/ Ανασχεδιασμός Αποτέλεσμα Ανάπτυξη της πολιτικής «Η οπτική της γνωριμίας με την Ευρώπη μέσα από τις εφαρμογές του αναλυτικού προγράμματος»

Αρχικές δραστηριότητες με το φακό και όχι μόνο… στις διάφορες τάξεις Αρχικές δραστηριότητες με το φακό και όχι μόνο… στις διάφορες τάξεις Α΄ τάξη Διδασκαλία πρώτης ανάγνωσης και παραγωγή γραπτού λόγου με την ανάπτυξη ενοτήτων με θεματικές που αφορούν στην Ευρώπη γφηφγνησνξ

Γνωριμία με την ταυτότητά μου και τις ταυτότητες των άλλων Γνωριμία με την ταυτότητά μου και τις ταυτότητες των άλλων Το δέντρο των ευρωπαϊκών γλωσσών Οι σημαίες των χωρών σε μορφή ανθρώπων Ο πολιτιστικός χάρτης της Κύπρου

Β΄τάξη: Γνωριμία με την ταυτότητά μου και τις ταυτότητες των άλλων Γνωριμία με τα παραδοσιακά παιχνίδια του τόπου μου και χωρών της Ευρώπης

Γ΄τάξη: Πρακτική εφαρμογή της πολιτικής της αλληλεγγύης Γ΄τάξη: Πρακτική εφαρμογή της πολιτικής της αλληλεγγύης Επισκέψεις και συντροφιά σε άτομα τρίτης ηλικίας

Ενότητα για τον πόλεμο και την ειρήνη Πρακτική εφαρμογή της πολιτικής και του σεβασμού των ανθρωπίνων δικαιωμάτων Ενότητα για τον πόλεμο και την ειρήνη

Δ΄τάξη: Πρακτική εφαρμογή της πολιτικής της αλληλεγγύης Δ΄τάξη: Πρακτική εφαρμογή της πολιτικής της αλληλεγγύης Μελέτη εθελοντικών οργανώσεων Αφίσες για τον εθελοντισμό Επίσκεψη στο ΚΕΠΑ

Ενότητα για οδική ασφάλεια

Ε΄τάξη: Γνωριμία με την ταυτότητά μου και τις ταυτότητες των άλλων Ε΄τάξη: Γνωριμία με την ταυτότητά μου και τις ταυτότητες των άλλων Μελέτη Κυπρίων ζωγράφων/συγγραφέων και σύγκριση με Ευρωπαίους Μελέτη κυπριακής διαλέκτου/ Δημιουργία τσιαττιστών

Καθαρισμός παραλίας Μακρόνησου Επίσκεψη στο γηροκομείο Αυγόρου Πρακτική εφαρμογή των πολιτικών της αειφόρου ανάπτυξης και της αλληλεγγύης Καθαρισμός παραλίας Μακρόνησου Επίσκεψη στο γηροκομείο Αυγόρου

Στ΄ τάξη: Γνωριμία με την ταυτότητά μου και τις ταυτότητες των άλλων Στ΄ τάξη: Γνωριμία με την ταυτότητά μου και τις ταυτότητες των άλλων Δημιουργία έργων τέχνης Διασύνδεση λατινικού ονόματος φυτών με το ελληνικό και της λατινικής γλώσσας με τις ευρωπαϊκές/Γνωριμία με αυτές Γνωριμία με ευρωπαϊκές πρωτεύουσες/ Παρουσιάσεις Ρ.Ρ.

Πρακτική εφαρμογή της πολιτικής της αλληλεγγύης και Πρακτική εφαρμογή της πολιτικής της αλληλεγγύης και του σεβασμού της διαφορετικότητας Φιλοξενία/συνεργασία με μαθητές του Ειδικού Σχολείου Απόστολος Βαρνάβας

Αρχικές δραστηριότητες με το φακό και όχι μόνο… με όλο το Σχολείο Αρχικές δραστηριότητες με το φακό και όχι μόνο… με όλο το Σχολείο Γνωριμία με την Ε.Ε. Παιχνίδια γνώσεων Διάλεξη από λειτουργό της υπηρεσίας Europe Direct σε συνεργασία με το Κέντρο Πληροφόρησης Νέων

Πρακτική εφαρμογή της πολιτικής της αλληλεγγύης Πρακτική εφαρμογή της πολιτικής της αλληλεγγύης «Παζαράκια αγάπης» με είδη που φτιάχτηκαν με εθελοντική εργασία από τα παιδιά

Πρακτική εφαρμογή της πολιτικής της αλληλεγγύης Πρακτική εφαρμογή της πολιτικής της αλληλεγγύης Η διαφορετικότητα μέσα από τα βιβλία της Φώτως Σκορδά

Χρήση ποδηλάτου ως εναλλακτικού μέσου διακίνησης Πρακτική εφαρμογή της πολιτικής της αειφόρου ανάπτυξης Χρήση ποδηλάτου ως εναλλακτικού μέσου διακίνησης Υιοθέτηση πολιτιστικού μονοπατιού προς ξωκλήσια της κοινότητας Διαθεματική ενότητα/Ημερίδα για τα δέντρα

Γνωριμία με διάφορα αθλήματα χωρών της Ε.Ε. Γνωριμία με την ταυτότητά μου και τις ταυτότητες των άλλων Γνωριμία με διάφορα αθλήματα χωρών της Ε.Ε. Ημερίδα παραδοσιακών παιχνιδιών του τόπου μας και της Ε.Ε.

Οργανωμένη δεκαπενθήμερη δράση όλου του Σχολείου Τελική δράση

Οργανωμένη δεκαπενθήμερη δράση όλου του Σχολείου 23.4 – 7.5.2012 Οργανωμένη δεκαπενθήμερη δράση όλου του Σχολείου 23.4 – 7.5.2012 Εκπαιδευτικοί και μαθητές συμπρογραμματίζουν, σε όλα τα γνωστικά αντικείμενα, θεματικές με ποικίλες δραστηριότητες που να αφορούν τους στόχους του Σχεδίου Δράσης για την Ευρώπη Συνεχής αλληλεπίδραση ανάμεσα μαθητές-εκπαιδευτικούς-γονείς (ανταλλαγή εκπαιδευτικού υλικού, παρουσίαση δραστηριοτήτων κ.ά.) Χρόνος αυτo-αξιολόγησης και ετερο-αξιολόγησης

Τελική δράση 9.5.2012 - Ημέρα της Ευρώπης Ημερίδα για την Ε.Ε. με συμμετοχή μαθητών, γονιών και άλλων εταίρων με: παρουσίαση αποτελεσμάτων του Σχεδίου Δράσης σχετικό δρώμενο, προϊόν της όλης εργασίας δραστηριότητες υπό μορφή σταθμών για όλα τα παιδιά του Σχολείου

Ζ. Τελική Αξιολόγηση Σχεδίου Δράσης Συζήτηση σε συνεδρία προσωπικού των αποτελεσμάτων του Σχεδίου όσον αφορά στην επίτευξη των στόχων που τέθηκαν Ανατροφοδότηση/ Ανασχεδιασμός για το Α΄τρίμηνο της νέας σχολικής χρονιάς

Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας και την υπομονή σας Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας και την υπομονή σας ΚΑΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ!!!