ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΠΙΔΑΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η έννοια της διαφοράς στο σχολείο Προβληματισμοί και προτάσεις.
Advertisements

«Πότε μπορώ να μιλάω στην τάξη»
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Λέμε ΟΧΙ στον σχολικό εκφοβισμό
Αριάδνη Σαχίνογλου, Α’ Γυμνασίου
«O αλυσοδεμένος ελέφαντας.» Του Χόρχε Μπουκάι.
Μη μας από-ρίπτετε…. Επαναχρησιμοποιήστε μας!!!
Το συμμάζεμα της σοφίτας του σπιτιού έφερε στο μυαλό μου πολλές αναμνήσεις όταν ήρθε στα χέρια μου …. Το συμμάζεμα της σοφίτας του σπιτιού μου έφερε στο.
ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΚΕΡΙΑ.
Η παραβολή του σπλαχνικού πατέρα (παραβολή του «ασώτου υιού»)
Ο ΝΑΒΙΝΤ ΔΕΝ ΕΙΡΘΕ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ
H Αιμιλία πήγε στο σχολείο ενώ δεν αισθανόταν πολύ καλά
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ…ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ
Η ερωτική ιστορία μου. Αυτή είναι η ιστορία μου …
Μια ιστορία που γράφτηκε
ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΤΑΧΤΟΠΟΥΤΑ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Ο ΡΟΖ ΚΑΡΧΑΡΙΑΣ ΚΕΙΜΕΝΑ – ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ
Το δοντάκι μου χάλασε.
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
Ένα πολύ ενδιαφέρον έργο.
Βλέπω την ιστορία Δραστηριότητες Διαδίκτυο Χριστίνα Οικονόμου.
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
Έχεις δύο επιλογές! από το
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
Το παραμύθι της Κοκκινοσκουφίτσας (από την πλευρά του Λύκου)
O γέρος και τα τρία αδέλφια
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!!
1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Ε΄ ΤΑΞΗ
Π.Π.Γ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
ΟΙ ΔΥΟ ΦΙΛΕΣ ΣΟΦΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Δ1.
Άλμπουμ φωτογραφιών για τη Σχολική Δραστηριότητα : «Το Δάσος Πηγή Ζωής» Η ΜΕΛΙΣΣΑ του χρήστη Φιλιώ.
Το μικρό ελεφαντάκι Ένα παραμύθι για μικρά παιδιά
Εργασία από τους μαθητές της Δ΄ τάξης:
Βιβλιοπαρουσίαση Άντρεα Σπύρου Ε’1.
ΤΑ ΤΡΙΑ ΑΛΦΑ!!~!! ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΕΛΙΑΝΝΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
Από την Παρασκευή Σιδερά
Ελεύθερη πτώση ΓεωργίαΕιρήνη Δημοτικό Σχολείο Αγίου Αντωνίου.
ΜΑΘΗΜΑ 21 ΙΩΑΝΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ Β’2.  Μκ2,1 Ύστερα από μερικές μέρες μπήκε πάλι ο Ιησούς στην Καπερναούμ και διαδόθηκε ότι βρίσκεται σε κάποιο σπίτι  2Αμέσως.
Το βιβλίο που διάβασα 1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης 2015 Κατερίνα Γαλλιού Ε2.
Χαρταετοί ο και 1 ο Δημοτικό Σχολείο Νάουσας Τμήματα: Α 1, Α 2 του 9ου δημοτικού σχολείου, Α 2, Β του 1ου δημοτικού σχολείου Νάουσας, Εκπαιδευτικός:
Αγαπημένο μου παιδί....
ΕΠΙΜΕΛΙΑ: Κατερίνα Μαράντη Ηλέκτρα Γιαντζίκη Δημήτρης Βασιλείου Νικόλας Έρτσος.
Ελένη Μοσχοβάκη Σχολική Σύμβουλος 47ης Περιφέρειας Προσχολικής Αγωγής
« ένα άλλο πιθανό … τέλος ». Την κρίσιμη μέρα τύλιξε τα παπούτσια, τα πήρε στο σπίτι και τα έκρυψε. Προς το απόγευμα έβαλε τα καλά του, ετοιμάστηκε και.
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
Έχω κάτι … διαφορετικό??. ’διαφορετικός «το να είσαι …’διαφορετικός’…» 14 ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών Επιμέλεια από την εκπαιδευτικό της Στ2 τάξης: Μέλλου.
«Η ιστορία μιας μαύρης γάτας» 2 ο Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού Συνεργάστηκαν οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης: Ξένια-Βερονίκη Μπέσα Κλεβίσα Κέρτσι Γεωργία.
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
ΤΟ ΑΣΧΗΜΟΠΑΠΟ σε νέες περιπέτειες
Ένα παραμύθι για το διαδικτυακό εκφοβισμό
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
The cool girls Παναγιώτα Ζαχαρία Χριστίνα Σοβαρά
Από την Παρασκευή Σιδερά
ΒΙΒΛΙΑ ΜΕ ΣΧΕΣΗ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Ο ΑΙΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΗΔΟΝΙ Παιδιά και μεγάλους!!! Μια ιστορία που
Η δύναμη της εικόνας Σήμερα γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου με θέμα «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο»
ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΖΩΟ Ο ΚΑΪΖΕΡ ΜΟΥ!!!
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας Γιάννης Μαγκλής Συνέντευξη από τον νέο στρατιώτη Υπεύθυνη καθηγήτρια: Καλλιόπη.
που με δίδαξε η μαμά μου:
Ευσταθία Μπολιεράκη ε
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΠΓΕΣΣ ΝΙΚΟΛΑΣ ΜΠΟΘΟΣ-ΒΟΥΤΕΡΑΚΟΣ Γ2
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
Το Σχολειό μου.
Ελένη Μοσχοβάκη Σχολική Σύμβουλος 47ης Περιφέρειας Προσχολικής Αγωγής
Ασφαλές Διαδίκτυο.
Οι σκοτεινές πλευρές του διαδικτύου!
Δ1 Ελiνα και Αναστασiα.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΠΙΔΑΣ

Θυμάμαι ακόμα εκείνη τη μέρα του Νοεμβρίου όταν θα γινόταν η σχολική φωτογράφιση. Είχα άγχος για το τι θα πουν οι συμμαθητές μου που δεν μπορούσα να φορέσω τα παπούτσια μου… Ένιωθα τόσο άσχημα! Ευτυχώς δεν ήμουνα η μόνη ξυπόλητη γιατί το σχολείο βρισκόταν σε φτωχική γειτονιά και τα παιδιά δεν ήταν και τόσο πλούσια. Το μόνο που είχε αξία για εμένα ήταν ένα ζευγάρι καλά παπούτσια που τα είχα φορέσει μόνο δύο φορές. Η μια ήταν στον γάμο της μεγάλης μου αδερφής, της Μαριάννας, και η άλλη ήταν στην βάφτιση του μικρού μου αδερφού, του Γιώργου. Η μαμά μου δεν με αφήνει να βάζω τα παπούτσια μου στο σχολείο, γιατί λέει ότι δεν είναι και κανένα σπουδαίο γεγονός. Εγώ όμως έκανα το λάθος και έβαλα τα παπούτσια στο σχολείο! Τότε άρχισε ο σωστός χαμός. Πήγα στο σχολείο με ένα κεφάλι γεμάτο τύψεις. Σκεφτόμουν ότι θα είμαι ωραία στην φωτογράφιση αλλά είπα ψέματα στην μητέρα μου που ποτέ δεν το είχα ξανακάνει. Απορώ ακόμα πώς μπόρεσα να τα φορέσω χωρίς να με δεί. Στο σχολείο όλοι με θαύμαζαν που φορούσα ωραία καλογυαλισμένα παπούτσια.

Είχα ξεχάσει όμως το βασικότερο Είχα ξεχάσει όμως το βασικότερο.Τ ην ημέρα εκείνη οι καθηγητές παρέδιδαν τους βαθμούς στους γονείς! Ηθελα να ανοίξει η γη να με καταπιεί. Στην φωτογράφιση είχα ένα αμήχανο χαμόγελο γιατί ήξερα τι θα επακολουθήσει έπειτα. Αφού τελείωσε η φωτογράφηση είδα την μητέρα μου να μπαίνει από την εξώπορτα…

…Στεκόμουνα δίπλα στην καθηγήτρια και περίμενα να έρθει η σειρά της μαμάς μου. Ύστερα από λίγο βλέπω την μητέρα μου να πλησιάζει και να λέει στην καθηγήτρια -Γεια σας. Είμαι η μητέρα της Ελπίδας -Γεια σας. Λέει η κ. Ελευθερία -Θα ήθελα να μάθω για την πρόοδο του παιδιού μου -Λοιπόν οφείλω να σας πω ότι η Ελπιδούλα σας είναι ένα εξαιρετικό παιδί με αφοσίωση και πείσμα στο μάθημα. Την θεωρώ από τις καλύτερες μαθήτριες. -Ευχαριστώ πολύ. Είπε η μητέρα μου και άφησε ένα μπουκέτο λουλούδια στην έδρα.

Καθώς γυρίζαμε στην διαδρομή είχα κατεβασμένο το κεφάλι κάτω και η μητέρα μου με κοίταζε με ένα απειλητικό βλέμμα σαν να μου έλεγε θα δεις τι θα γίνει στο σπίτι. Τελικά αυτό που περίμενα δεν έγινε. Η μαμά λόγω καλών βαθμών δεν πήρε τη βίτσα από το ράφι αλλά δεν είχα κανένα απολύτως δώρο σε σχέση με τις άλλες χρονιές. Αυτό το λάθος μου σημάδεψε την ζωή και από τότε δεν ξανά παράκουσα την μητέρα μου…!

Έλενα, Βασιλική, Παναγιώτης Έχετε δημιουργήσει μια ευαίσθητη ιστορία αξιοποιώντας το εικονιστικό υλικό. Ωστόσο θα ήταν καλό κάθε φορά που αλλάζει η θεματική παράγραφος να αλλάζετε και διαφάνεια. Οι φωτογραφίες που αξιοποιείτε δείχνουν παιδιά στο Δημοτικό.