της Μαρίας-Ζωής Φουντοπούλου Επεξεργασία σεναρίου-σχεδίου διδασκαλίας της ομηρικής Οδύσσειας (Α γυμνασίου) της Μαρίας-Ζωής Φουντοπούλου Από το Βασικό Επιμορφωτικό Υλικό, τόμ. Β, ΠΕ 2 – Φιλόλογοι, σ. 29-36
1) ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΕΝΑΡΙΟΥ-ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ 1.1. Τίτλος (Θέμα) σεναρίου-σχεδίου 1.2. Εμπλεκόμενες γνωστικές περιοχές Γνωστικό αντικείμενο:…………. Ιδιαίτερη περιοχή γνωστικού αντικειμένου:………….. Συμβατότητα με το ΑΠΣ & το ΔΕΠΣ:………….. 1.3. Σκοπός & στόχοι του σεναρίου-σχεδίου Γενικός σκοπός:……. Επιμέρους στόχοι:…… Σε επίπεδο γνώσεων:…. Σε επίπεδο δεξιοτήτων:…. Σε επίπεδο στάσεων:…. Αξιοποίηση (ενδεχόμενη) των ΤΠΕ:…. Page 2
2) ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΕΝΑΡΙΟΥ-ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ 1.4. Προτεινόμενη εκπαιδευτική μέθοδος 1.5. Εκτιμώμενη διάρκεια Ώρα έναρξης:… Διάρκεια:…………. 2) ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΕΝΑΡΙΟΥ-ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ 2.1. Γενική περιγραφή Α) Φάσεις διδασκαλίας:...α, β, γ, δ. Β) Κυριότερες διδακτικές μέθοδοι-τεχνικές:…. Γ) Διδακτικό υλικό:… Βιβλιογραφικές πηγές:… 2.2. Υλικοτεχνική υποδομή 3) ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Page 3
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΕΝΑΡΙΟΥ-ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ 1. 1 ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΕΝΑΡΙΟΥ-ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ 1.1. Τίτλος–θέμα σεναρίου-σχεδίου διδασκαλίας Οδυσσέας και Τηλέμαχος: σαν δύο άγνωστοι στο καλύβι του Εύμαιου. Μια πολυπρισματική προσέγγιση της πρώτης τους συνάντησης Page 4
1.2. Εμπλεκόμενες γνωστικές περιοχές Page 5
1.3. Σκοπός και στόχοι σεναρίου-σχεδίου διδ. Page 6
1.3. Στόχοι (συνέχεια) Page 7
Αξιοποίηση εργαλείων ΤΠΕ; http://pi-schools.sch.gr/software/gymnasio/omirika_epi/ Page 8
1.4. Προτεινόμενη εκπαιδευτική μέθοδος Page 9
1.5. Εκτιμώμενη διάρκεια Page 10
2. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΕΝΑΡΙΟΥ-ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ 2.1. Γενική περιγραφή Page 11
Λογισμικό Ομηρικά έπη γυμνασίου Page 12
Α) Φάσεις διδασκαλίας (συνέχεια…) Page 13
Α) Φάσεις διδασκαλίας (συνέχεια…) Page 14
Α) Φάσεις διδασκαλίας (συνέχεια…) Page 15
Α) Φάσεις διδασκαλίας (συνέχεια…) Page 16
Β) Κυριότεροι μέθοδοι-τεχνικές Page 17
Β) Κυριότεροι μέθοδοι-τεχνικές (συνέχεια…) Page 18
Β) Κυριότεροι μέθοδοι-τεχνικές (συνέχεια…) Page 19
Γ) Διδακτικό υλικό Page 20
Page 21
Page 22
Page 23
Page 24
Page 25
2.2. Υλικοτεχνική υποδομή Page 26
3. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Page 27
Page 28