Μηχανές Εσωτερικής Καύσης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Βάσεις Δεδομένων II Ευαγγελία Πιτουρά 1 ΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΙΙ.
Advertisements

ΜΑΘΗΜΑ 4°.
Ποιους νόμους του Νεύτωνα χρησιμοποιεί;
Μετάδοση Θερμότητας με μεταφορά
Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, •Επιβράδυνση λόγω απώλειας ενέργειας (ολίσθηση) •Φυγόκεντρες δυνάμεις •Διατήρηση ορμής •Κίνηση σωμάτων στον αέρα.
(ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΠΙΕΣΜΕΝΟΥ ΑΕΡΑ)
Εισαγωγή στη Μηχανική των Ρευστών
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
Μερκ. Παναγιωτόπουλος-Φυσικός
Έργο «ΠΡΑΣΙΝΟ ΝΗΣΙ» Αϊ-Στράτης ΤΕΥΧΟΣ Β΄ ΚΕΝΤΡΟ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΩΝ ΠΗΓΩΝ & ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ 19ο χλμ Λεωφ. Μαραθώνος Πικέρμι Τηλ ,
H Mathematica στην υπηρεσία της Φυσικής
Καλή και δημιουργική χρονιά.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΗ ΚΙΝΗΣΗ
Κεφάλαιο 6: Κινητική Ενέργεια και Έργο
Αρχή διατήρησης της μάζας – Εξίσωση συνέχειας
ΜΗΧΑΝΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ
Δυναμική συμπεριφορά των λογικών κυκλωμάτων MOS
Ιατρική Σχολή Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Copyright © 2009 Pearson Education, Inc. Κεφάλαιο 7 Έργο και Ενέργεια.
Εξάσκηση στην προπαίδεια
Αποτελέσματα μετρήσεων σύστασης σώματος
Χημική ισορροπία.
Ταχύτητα αντίδρασης Ως ταχύτητα αντίδρασης ορίζεται η μεταβολή της συγκέντρωσης ενός από τα αντιδρώντα ή τα προϊόντα στη μονάδα του χρόνου: ΔC C2.
Μαγνητική ροή.
Κεφάλαιο 5 Εφαρμογές των Νόμων του Νεύτωνα: Τριβή, Κυκλική Κίνηση, Ελκτικές Δυνάμεις Chapter Opener. Caption: Newton’s laws are fundamental in physics.
Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄
ΕΠΙΣΩΤΡΑ Ή ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΜΠΕΛΤΣΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΠΠΑΙΚ ΚΟΖΑΝΗΣ
ΜΠΕΛΤΣΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΠΠΑΙΚ ΚΟΖΑΝΗΣ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΜΠΕΛΤΣΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΠΠΑΙΚ ΚΟΖΑΝΗΣ
1. Θερμόμετρα και μέτρηση θερμοκρασίας
Η λειτουργία της ανεμογεννήτριας
Κεφάλαιο 2 Κίνηση σε μία διάσταση
ANAKOINWSH H 2η Ενδιάμεση Εξέταση μεταφέρεται στις αντί για , την 24 Νοεμβρίου στις αίθουσες ΧΩΔ και 110 λόγω μη-διαθεσιμότητας.
ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ Νινο Σιναϊ Αρης Μερκάι Γιτσας Ανδρεας.
ΣΧΕΣΗ (ΛΟΓΟΣ) ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ
ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ « ΘΕΜΕΛΙΩΣΕΙΣ »
ΚΥΚΛΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ Μ.Ε.Κ. ΜΗΧΑΝΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ Ι
Ecodriving-Οικολογικά αυτοκίνητα
ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΠΕΖΑΙΝΤΕΣ
ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ V-TEC.
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός 1 Ηλεκτρεγερτική δύναμη (ΗΕΔ) πηγής.
Ισχύς ελκυστήρων μέρος 1ο
ΑΠΩΛΕΙΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ
Ερωτήσεις Θεωρίας. Ερ. 1: Αναφέρετε τα μέρη του κορμού ενός εμβολοφόρου κινητήρα. Σύντομη περιγραφή. Απάντηση: ΜΕΚ. 1 ο Μαθημα σλαιντ
ΑΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ.
Ηλεκτρικές Μηχανές ΙΙ Ενότητα 2: Ασύγχρονος Τριφασικός Κινητήρας Αρχή Λειτουργίας Ηρακλής Βυλλιώτης Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ. Άσκηση 1 η Ένας κινητήρας συνεχούς ρεύματος έχει ονομαστική ισχύ, ρεύμα και τάση 30hp, 110 A και 240V αντίστοιχα. Η ονομαστική.
Εναλλακτικά αυτοκίνητα. Αυτοκίνητα με αέρια καύσιμα Τα καύσιμα που χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητα αυτού του τύπου –υγραέριο, που είναι μίγμα προπανίου (30%)
Θεωρητικοί κύκλοι αέρα-Γενικά Θερμοδυναμικός κύκλος: Εργαζόμενο μέσο σταθερό, με μόνιμη (σταθερή) παροχή σε κλειστό κύκλωμα. Μηχανικός κύκλος σε εμβολοφόρο.
Κεφάλαιο 3 Κύκλος λειτουργίας των Μ.Ε.Κ. Γενικά – Συμπίεση & Εκτόνωση
ΗΛΕΚΤΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ
Κεφάλαιο 1 Ιστορική αναδρομή - εισαγωγή ΣΑΛΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ MSc in Management and Information Systems Μηχανολόγος Εκπαιδευτικός 1 ου ΕΠΑ.Λ. Δράμας.
ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ
Η Συνολική Τάση εξ’ επαγωγής (Ηλεκτρεγερτική Δύναμη) του συνόλου των τυλιγμάτων μιας μηχανής συνεχούς ρεύματος ισούται με: C – Μια σταθερά διαφορετική.
ΑΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ.
Γεννήτρια συνεχούς ρεύματος Σ.Ρ. 100 V, 10 kW, διέγερσης σειράς, έχει αντίσταση τυμπάνου ίση με R α = 0,1 Ω και αντίσταση πεδίου ίση με R f = 0,05 Ω. Η.
Κεφάλαιο 4 Κυλινδρισμός Σχέση συμπίεσης - Πίεση συμπίεσης
ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ Ο κύλινδρος είναι το μεγαλύτερο τμήμα του κινητήρα και μπορεί να χαρακτηρισθεί ως το τμήμα εκείνο, επάνω στο οποίο συναρμολογείτε ολόκληρος ο.
Μ.Ε.Κ. Ι Κεφάλαιο 3 Κύκλος λειτουργίας των Μ.Ε.Κ.
Νέος κινητήρας πετρελαίου
ΑΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ.
Υδραυλικά Υδραυλικό σύστημα P F C (Εμβολοφόρα αντλία)
Ενότητα 8 : Κύκλοι Θερμικών Μηχανών
Κινητική θεωρία των αερίων
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΘΕΡΜΟΔΥΝΑΜΙΚΗ
ΚΙΒΩΤΙΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΣΥΓΧΡΟΝΙΖΕ
Η μηχανή του Carnot Sadi Carnot (1796 – 1832)
Μ.Ε.Κ. Ι Κεφάλαιο 3 Κύκλος λειτουργίας των Μ.Ε.Κ.
Κινητική θεωρία των αερίων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μηχανές Εσωτερικής Καύσης Σημειώσεις Διαλέξεων σε Ασκήσεις Εξοικείωσης #1

Απαιτήσεις Ισχύος Ένα όχημα χρειάζεται ισχύ 1) για να κινηθεί με σταθερή ταχύτητα 2) για να επιταχύνει 3) για να κινηθεί σε ποικιλία δρόμων 4) για να κινηθεί υπό φορτίο 5) να υπερνικήσει τις αντιστάσεις α) τριβών β) αεροδυναμικές 6)....

Ορισμοί ΣF: συνιστώσα δυνάμεων V: ταχύτητα οχήματος FR: Αντίσταση κύλισης CR: Συντελεστής Αντ. κύλισης 0.012~0.015 FD: Αεροδυναμική Αντίσταση CD: Συντελεστής Αερ/κής Αντ/σης 0.28~0.5 Fa: Δύναμη Επιτάχυνσης a: Επιτάχυνση

Υπολογίστε τις απαιτήσεις ισχύος για τις παρακάτω περιπτώσεις Υπολογισμοί Υπολογίστε τις απαιτήσεις ισχύος για τις παρακάτω περιπτώσεις Κίνηση με σταθερή ταχύτητα σε ίσιο δρόμο 30, 60, 90, 120km/h Κίνηση με σταθερή ταχύτητα σε κεκλιμένο δρόμο (φ= 2% & φ= 10%) Επιτάχυνση (dt=4 s): 40-60km/h, 60-80km/h Επιτάχυνση (dt=8 s): 0-70km/h, 70-120km/h

Απαντήσεις

Ερωτήσεις Πως μεταβάλλονται τα μεγέθη με την προσθήκη κιβωτίου ταχυτήτων; (Σχέσεις μετάδοσης, τελική σχέση, συσχέτιση P-T-N) Ποια η συνθήκη σχεδιασμού του κινητήρα όσον αφορά τις απαιτήσεις ισχύος; (Διάκριση μεταξύ σημείου λειτουργίας και περιβάλουσας) Πως συσχετίζεται η παραγόμενη ισχύς με τα χαρακτηριστικά σχεδιασμού του κινητήρα; (Σχέσεις 2.21- 2.43)

Βοηθητικές 1ου μέρους ηf Texhaust Περιβάλλουσα P sfc

Χαρακτηριστικά Κινητήρα Μέγιστες στροφές Μέγιστη Ροπή Στρέψης (ανά RPM) Μέγιστη Ισχύς (ανά RPM) Κυβισμός Σχέση συμπίεσης Αριθμός Κυλίνδρων Ειδική Κατανάλωση Καυσίμου Λόγος αέρα καυσίμου Βαθμός πλήρωσης Βαθμός απόδοσης (θερμικός) Βαθμός απόδοσης (μηχανικός) MEP (μέση ενδεικνύμενη πίεση) Χρονισμός Βαλβίδων Ταχύτητα εμβόλου Διατομή Θυρίδας Εισαγωγής Διατομή Θυρίδας Εξαγωγής Ισχύς ανά μονάδα επιφάνειας ...

Ορισμοί Σχέσεις 2ου κεφαλαίου

Υπολογισμοί Για δεδομένα οχημάτων παραγωγής υπολογίστε: (στοιχεία στο http://www.carfolio.com/specifications/) 1) Κυβισμό 2) Ελάχιστο όγκο Θαλάμου καύσης 3) ΜΕΡ (μέση ενδεικνύμενη πίεση) 4) Ταχύτητα εμβόλου (στη μέγιστη ισχύ)

Υπολογισμοί Η ελάχιστη ειδική κατανάλωση καυσίμου παρατηρείται πολύ κοντά στο σημείο της μέγιστης ροπής (γιατί;). Κάνοντας κατάλληλες παραδοχές υπολογίστε τα: 5) Μάζα αέρα στον κύλινδρο 6) Μάζα καυσίμου στον κύλινδρο 7) Ελάχιστη Ειδική Κατανάλωση Καυσίμου 8) Μέγιστο θερμικό βαθμό απόδοσης

Υπολογισμοί Σημαντικά μεγέθη όσον αφορά τον σχεδιασμό του κινητήρα είναι η θερμορροή προς το μπλοκ και η ροή μάζας από και προς τον κύλινδρο. Υπολογίστε τις παρακάτω επιφάνειες: 9) Επιφάνεια θαλάμου καύσης (TC/OT) 10) Επιφάνεια θαλάμου καύσης (BC/UT) 11) Μέγιστη διατομή εισροής (σχ. 1.48 &1.49) 12) Μέγιστη διατομή εκροής (σχ. 1.48 &1.49)

Απαντήσεις Παραδοχές: Otto Diesel FSI λ= 1 1.4 1.2 nv= 0.9 0.95 0.9 λ= 1 1.4 1.2 nv= 0.9 0.95 0.9 1), 2) (2.1) 3) (2.19) 4) (2.9) 5) (2.27) (2.25) (2.13)+(2.21) (2.24) 9), 10), 11), 12) (2.8)+(2.9)

Ερωτήσεις Σελ.72 (τέλος 2ου κεφαλαίου)